PostNL « Terug naar discussie overzicht

Januari 2020 Nederlanders verkopen steeds meer aandelen Niet zo slim als je aandelen Post.nl hebt , toch ?

2.486 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 121 122 123 124 125 » | Laatste
gpjf
0
Ik las dit artikel in De Telegraaf zojuist en dacht , dit is wel een aardige opening voor het draadje in 2020 waarin voor ieder ruimte is om zijn mening te geven.
Fijne feestdagen !
Jeliazkov
0
Zolang De Telegraaf de spreekbuis is van de VVD, niet al te serieus te nemen deze 'krant'.
[verwijderd]
0
Mijn gevoel zegt dat KPN en PostNL vooral bestaansrecht hebben om mensen te voorzien in een baan.

Als ik de CEO van PostNL zou zijn; zou ik ook kijken naar nieuwe innovatieve ideeën om personeel te vervangen door techniek. Dit om meer winst voor de aandeelhouder te realiseren ten koste van werkplekken.
gpjf
0
Ik ga er vanuit dat de integratie van Sandd en de inkrimping van de upd ook geleidelijk gepaard gaat met een efficiency slag.
[verwijderd]
0
Als ik deze CEO van PostNL zou zijn zou ik me diep schamen...miljarden van particulieren om zeep geholpen
keffertje
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 26 december 2019 18:23:

Als ik deze CEO van PostNL zou zijn zou ik me diep schamen...miljarden van particulieren om zeep geholpen
Dat is nu juist het probleem, ze heeft geen spiegel thuis!
[verwijderd]
0
PostNL heeft circa 42.000 werknemers en Amazon ongeveer 560.000 werknemers. Meer dan genoeg mensen en kennis aanwezig om ook innovatieve ontwikkelingen te maken, toch?
Koers PostNL: €2,02
Koers Amazon: $1.870
[verwijderd]
0
Een beetje meer fantasie + creativiteit + herstructurering en er is veel mogelijk.
pietje-2005
0
Ander management, andere postwet en post en pakketten opsplitsen, denk ik.
Als dat nu eens de goede voornemens van de tobvrouw en haar politieke drop outs zouden zijn !! ;-)
Go Go Go !
0
quote:

keffertje schreef op 26 december 2019 22:28:

[...]

Dat is nu juist het probleem, ze heeft geen spiegel thuis!
Spiegeltje, speeltje aan de wand, wie is de grootste geldverbrandende CEO van dit land ?

AdamALR
0
quote:

pietje-2005 schreef op 27 december 2019 08:03:

Ander management, andere postwet en post en pakketten opsplitsen, denk ik.
Als dat nu eens de goede voornemens van de tobvrouw en haar politieke drop outs zouden zijn !! ;-)
Hoi Pietje.
Helaas denk ik dat dit niet het geval is.
gpjf
0
Een nieuw jaar, nieuwe kansen ! Slechter dan vorig jaar kan het niet meer met Post.nl Laten we beginnen met positieve verwachtingen ok voor 2020 en alhoewel deze week er nog velen vrij zijn maar morgen toch al beginnen met een hogere slotstand. We moeten de trend een zetje geven en ik zag gisteren mindf.ck , dus het kan! Iedereen een goed beleggingsjaar !
Hansbeleg
0
PostNL zou in 2020 naar de 4Mld omzet moeten kunnen gaan. Indien er eindelijk eens een 4% winst zou kunnen worden gemaakt is dat 160M. Gedeeld door 470M aandelen is 34c winst/aandeel. Bij 75% dividend uitkering is dat 25c.
k/w van 10 is 3,40
bij 7% div rendement 3.57

Dan zou je toch zeggen minimaal 3 moet haalbaar zijn, maar ja we hebben een al jaren slecht presterend MT. Laten we maar hopen dat ze Fugro achterna gaan, die ook door een enorm diep dal zijn gegaan sinds ze hun overname tegenhielden en nu pas wat lijken te herstellen.
BoterbijdeVis
0
quote:

Hansbeleg schreef op 1 januari 2020 14:13:

PostNL zou in 2020 naar de 4Mld omzet moeten kunnen gaan. Indien er eindelijk eens een 4% winst zou kunnen worden gemaakt is dat 160M. Gedeeld door 470M aandelen is 34c winst/aandeel. Bij 75% dividend uitkering is dat 25c.
k/w van 10 is 3,40
bij 7% div rendement 3.57

Dan zou je toch zeggen minimaal 3 moet haalbaar zijn, maar ja we hebben een al jaren slecht presterend MT. Laten we maar hopen dat ze Fugro achterna gaan, die ook door een enorm diep dal zijn gegaan sinds ze hun overname tegenhielden en nu pas wat lijken te herstellen.

Bij Fugro zit een ander type RVC en dat helpt echt. :-))
gpjf
0
quote:

mdw zw schreef op 1 januari 2020 16:27:

31 december 2020 staat PostNL € 3,40
Ondanks al mijn frustraties denk ik ook dat we inderdaad aardig in die richting zullen zitten
Slnc
0
quote:

Hansbeleg schreef op 1 januari 2020 14:13:

PostNL zou in 2020 naar de 4Mld omzet moeten kunnen gaan. Indien er eindelijk eens een 4% winst zou kunnen worden gemaakt is dat 160M. Gedeeld door 470M aandelen is 34c winst/aandeel. Bij 75% dividend uitkering is dat 25c.
k/w van 10 is 3,40
bij 7% div rendement 3.57

Dan zou je toch zeggen minimaal 3 moet haalbaar zijn, maar ja we hebben een al jaren slecht presterend MT. Laten we maar hopen dat ze Fugro achterna gaan, die ook door een enorm diep dal zijn gegaan sinds ze hun overname tegenhielden en nu pas wat lijken te herstellen.

4 miljard omzet kan dus nooit zal rond de 3 miljard liggen maar een koers van 3 euro verwacht ik wel dit jaar
Tordan
0
quote:

gpjf schreef op 1 januari 2020 14:03:

Een nieuw jaar, nieuwe kansen ! Slechter dan vorig jaar kan het niet meer met Post.nl Laten we beginnen met positieve verwachtingen ok voor 2020 en alhoewel deze week er nog velen vrij zijn maar morgen toch al beginnen met een hogere slotstand. We moeten de trend een zetje geven en ik zag gisteren mindf.ck , dus het kan! Iedereen een goed beleggingsjaar !
Ook een ieder de beste wensen!! Ik waardeer je positieve instelling, maar het kan bij PNL echt nog wel slechter. Ik zal het hier nu niet allemaal opnoemen, maar vergis je niet waar Herna en Pim, in negatieve zin, toe in staat zijn.
perry1
0
In 2019 hadden we tenminste nog dividend en was het niet eens een heel slecht jaar daardoor.
2.486 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 121 122 123 124 125 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 09:38
Koers 1,243
Verschil -0,017 (-1,35%)
Hoog 1,250
Laag 1,234
Volume 325.689
Volume gemiddeld 2.208.161
Volume gisteren 1.631.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront