Unibail-Rodamco « Terug naar discussie overzicht

Unibail-Rodamco-Westfield - 2020

17.525 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 ... 873 874 875 876 877 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Zodiac schreef op 3 juli 2020 15:34:

Had Blackrock al geen belang van 7,7% ongeveer?

Ongeveer 60% van de aandelen zit in institutionele handen. Kan iemand anders deze info verifiëren?
www.grootaandeelhouders.nl/aandelen/u...
Reno
0
Sinds vier weken op rij nu een hogere slotstand dan de week ervoor! Gaat er een kentering aankomen?
Branco P
0
quote:

crux schreef op 3 juli 2020 17:04:

[...]
Voordat iedereen daadwerkelijk gevaccineerd kan worden is 8 maanden juist een optimistisch tijdvak. Het goedkeuringstraject neemt namelijk flink wat tijd in beslag en dat is al verkort vanwege de urgentie. Dit werd gisteren nog eens bevestigd in het TV-programma "feiten en fabels over corona".

Als er al een 2e golf komt dan zal dat niet eerder zijn dan in het najaar is de verwachting.
Een vaccin is natuurlijk mooi, maar er wordt nu net zo hard gewerkt (aan de hand van anti-stoffen) aan een medicijn c.q. behandelingsmethode dat/die leidt tot een snellere genezing. In principe is een middel/behandelingsmethode dat/die ervoor zorgt dat een ziekenhuisopname flink verkort wordt en/of beademing niet meer nodig is, al gewoon prima. Dan zal een tweede golf al geen gevaar meer voor de volksgezondheid zijn en daarmee ook niet meer tot een nieuwe lock down leiden.
[verwijderd]
0
quote:

Reno schreef op 3 juli 2020 17:31:

Sinds vier weken op rij nu een hogere slotstand dan de week ervoor! Gaat er een kentering aankomen?
Dat weet niemand.
Je kunt alleen maar hopen.
Branco P
0
quote:

Reno schreef op 3 juli 2020 17:31:

Sinds vier weken op rij nu een hogere slotstand dan de week ervoor! Gaat er een kentering aankomen?
Heb je het nu over URW? Die stond vrijdag 12 juni nog boven 57 euro en de vrijdag erna nog boven 55 euro. Dus hoezo vier weken op rij hoger?
matad
0
quote:

Branco P schreef op 3 juli 2020 19:11:

[...]

Heb je het nu over URW? Die stond vrijdag 12 juni nog boven 57 euro en de vrijdag erna nog boven 55 euro. Dus hoezo vier weken op rij hoger?
...en dan moet je vluchtelingen maar eens goed Nederlands leren.
DancingSun
0
Unibail ook van A naar C.(uitleg gevraagd bij De Giro)

Bedankt voor uw e-mail.

DEGIRO monitort en wijzigt risicocategorieën van financiële instrumenten op een continue basis. Wij informeren u hierbij inzake een aanstaande hercategorisering.

De risicocategorieën voor verschillende producten en de onderliggende marginvereisten zullen per 3 juli 2020, voor de opening van de Europese beurzen, worden gewijzigd. Vanaf dat moment ziet u dan ook de daadwerkelijke impact van de wijzigingen op uw portefeuille. Hier vindt u de lijst met producten die in een andere categorie worden ingedeeld. Onder andere de volgende wijzigingen worden doorgevoerd:

Royal Dutch Shell A (GB00B03MLX29) van A naar B
ABN AMRO (NL0011540547) van A naar C
ING Groep (NL0011821202) van A naar C

Adyen (NL0012969182) van C naar A
Boskalis Westminster (NL0000852580) van C naar B
Wolters Kluwer (NL0000395903) van B naar A

Naast de hercategorisatie van producten zullen de marginvereisten weer gedeeltelijk in lijn worden gebracht met de niveau’s van vóór de coronacrisis. Onder andere de vereisten voor het Netto Beleggingsklasse Risico worden verlaagd van 35% naar 25%. Hier vindt u de nieuwe marginvereisten die van kracht zijn per 3 juli 2020.

Dit betekent dat in algemene zin het risico voor een gespreide portefeuille wordt verlaagd, terwijl het risico van de portefeuille kan toenemen indien het grootste risico (Event Risico) wordt gevormd door blootstelling aan een product dat in een andere categorie wordt ingedeeld. Meer informatie over het marginmodel van DEGIRO kunt u hier terugvinden.

Mocht u nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Reno
0
quote:

matad schreef op 3 juli 2020 19:40:

[...]

...en dan moet je vluchtelingen maar eens goed Nederlands leren.
Sorry. Ik bedoelde 4 weken op rij lager en nu eindelijk weer eens een keer hoger.
hvb
0
quote:

Zodiac schreef op 3 juli 2020 19:50:

[...]

Dus dit klopt niet?
Waar komt dat overzicht vandaan?

In ieder geval ontbreekt Goldman Sachs daarop dat een belang van meer dan 10% heeft.

Blackrock heeft volgens de AFM 3,94%.

Een deel van de grote belangen loopt misschien via Frankrijk, helaas is de site van de Franse AMF nogal onoverzichtelijk en kan ik daar niet zo makkelijk een lijstje uit vissen.
€URO-Trader
0
Indien er een moment komt om in te stappen of bij te kopen is het komende week. De 2e Corona golf komt gematigd of helemaal niet. Zeker op financieel vlak niet. China kan het zich niet veroorloven en een ander ook niet. Vakantie is in aantocht en het geld moet rollen. Mensen zoeken ontspanning en nemen het. Shorters krijgen de koers niet lager en andere partijen (of dezelfde met een dubbele portefeuille) kopen gematigd in. Zodra er goed nieuws komt drijft men de prijs op. Maandag "shoppen".
chris123
0
www.worldometers.info/coronavirus/?

Als je naar deze statistieken kijkt wat valt je dan op?

gisteren 57232 besmettingen in USA en 687 doden!!

Als deze getallen kloppen stelt dat mij gerust. We lezen alleen nog maar het aantal besmettingen maar over het aantal doden horen we niet veel meer. Zal de kracht van het virus op zijn/haar retour zijn?
[verwijderd]
0
quote:

R0ME0 schreef op 3 juli 2020 09:53:

[...]
De wel bekende algo strategie staat weer aan
Gevoed door de centrale banken, waar ik vrede mee heb. Dit is beter dan de DOW op 10.000 punten en het wegvallen van liquiditeit van zowel de financiele markt als particulieren. Al lijkt de FED meer moeite te doen in het omhoog houden van de aandelenmarkt dan een echt economisch herstel te realiseren.

Ik grap sindskort dat de economie parralel loopt met de koers van ING. Momenteel worden er koersdoelen van 1500 euro voor ADYEN gegeven. Waarom? Omdat de vorige koersdoel is gehaald? De capaciteit en dus groei van het platform van ADYEN kent grenzen, de koers blijkbaar niet. Dat trekt zichzelf ooit wel eens recht.
Zodiac
0
quote:

hvb schreef op 3 juli 2020 22:04:

[...]

Waar komt dat overzicht vandaan?

In ieder geval ontbreekt Goldman Sachs daarop dat een belang van meer dan 10% heeft.

Blackrock heeft volgens de AFM 3,94%.

Een deel van de grote belangen loopt misschien via Frankrijk, helaas is de site van de Franse AMF nogal onoverzichtelijk en kan ik daar niet zo makkelijk een lijstje uit vissen.
Die ontbreken niet ze staan op de eerste plaats.
CrackHead
0
quote:

HenkSor schreef op 2 juli 2020 11:23:

[...]

Momenteel is het mijn rug die pijn doet.
Ik ben niet persé alleen begaan met de koers maar vooral het sentiment en ontwikkelingen en nieuws.
Ik zit er LT in zolang er herstel binnen een paar jaar in zicht is.
Liever binnen een paar dagen
Umarin
0
quote:

€URO-Trader schreef op 3 juli 2020 22:05:

Indien er een moment komt om in te stappen of bij te kopen is het komende week. De 2e Corona golf komt gematigd of helemaal niet. Zeker op financieel vlak niet. China kan het zich niet veroorloven en een ander ook niet. Vakantie is in aantocht en het geld moet rollen. Mensen zoeken ontspanning en nemen het. Shorters krijgen de koers niet lager en andere partijen (of dezelfde met een dubbele portefeuille) kopen gematigd in. Zodra er goed nieuws komt drijft men de prijs op. Maandag "shoppen".
Ben je daar zo zeker van ?
hvb
0
quote:

Zodiac schreef op 3 juli 2020 22:48:

[...]

Die ontbreken niet ze staan op de eerste plaats.
Je hebt gelijk.

Ze staan op het lijstje wel onder de 10% meldingsgrens, in werkelijkheid staan ze er boven volgens de AMF.
HogerOfLager
0
Ik snap dat als een aandeel vanwege een natuurramp van 140 naar 45 daalt, de fantasie groot is. Voor de LT lijkt het geen punt. Komt allemaal wel weer goed.
Ik lees hier ook veel over stenen vs web. De beleving van een centrum moet het dan worden. Ik lees dat bestuurders van vastgoed bedrijven zich hier ook druk over maken.
Komt dit bericht nog bij;

Concurrent ZARA sluit 1200 winkels.
De ontwikkelingen bracht het managementteam van H&M tot een aantal rigoureuze besluiten. Net als concurrent ZARA, dat een paar weken geleden de sluiting van 1200 winkels aankondigde, gaat ook H&M snoeien in het winkelbestand: minstens 170 winkels moeten de deur dichtdoen. Het bedrijf verlegt de aandacht nog meer naar digitalisering. ‘We zien dat de positieve ontwikkelingen in de online verkoop ook na het heropenen van onze winkels blijven doorgaan,’ aldus Helena Helmersson, ceo van H&M, in een commentaar.


Ik vraag me af of gewoon blijven zitten wel een goede oplossing is.
Vaste waarden met mooi dividend in de AEX als Shell en URW, worden zwakker. Shell verlaagt voor de eerste keer in decennia zijn dividend en URW schrapt het tijdelijk. Hoe dat kan, begrijp ik niet helemaal, want er zijn toch regels voor dividend voor vastgoed bedrijven, REIT?
Maar goed, de wereld veranderd. En veilige aandelen zijn niet alleen maar saai, maar dalend.
Het gaat nu om de flitshandel, de grotere aanwezigheid van particuliere beleggers (TINA). Tech en pharma bedrijven zijn hot. Van beleggen is eigenlijk geen sprake meer. Eerder gokkers. Komen de pro´s nog bij met allerlei complexe derivaten constructies en computer handel.

Gewoon voor je oude dag wat opzij zetten in aandelen is niet meer wat het was.
Gewoon wat stenen kopen en huur vangen is ook niet meer wat het was.
Krijgen we die 140 nog ooit weer te zien?
Putschrijvert
0
quote:

HogerOfLager schreef op 4 juli 2020 02:51:

Ik snap dat als een aandeel vanwege een natuurramp van 140 naar 45 daalt, de fantasie groot is. Voor de LT lijkt het geen punt. Komt allemaal wel weer goed.
Ik lees hier ook veel over stenen vs web. De beleving van een centrum moet het dan worden. Ik lees dat bestuurders van vastgoed bedrijven zich hier ook druk over maken.
Komt dit bericht nog bij;

Concurrent ZARA sluit 1200 winkels.
De ontwikkelingen bracht het managementteam van H&M tot een aantal rigoureuze besluiten. Net als concurrent ZARA, dat een paar weken geleden de sluiting van 1200 winkels aankondigde, gaat ook H&M snoeien in het winkelbestand: minstens 170 winkels moeten de deur dichtdoen. Het bedrijf verlegt de aandacht nog meer naar digitalisering. ‘We zien dat de positieve ontwikkelingen in de online verkoop ook na het heropenen van onze winkels blijven doorgaan,’ aldus Helena Helmersson, ceo van H&M, in een commentaar.


Ik vraag me af of gewoon blijven zitten wel een goede oplossing is.
Vaste waarden met mooi dividend in de AEX als Shell en URW, worden zwakker. Shell verlaagt voor de eerste keer in decennia zijn dividend en URW schrapt het tijdelijk. Hoe dat kan, begrijp ik niet helemaal, want er zijn toch regels voor dividend voor vastgoed bedrijven, REIT?
Maar goed, de wereld veranderd. En veilige aandelen zijn niet alleen maar saai, maar dalend.
Het gaat nu om de flitshandel, de grotere aanwezigheid van particuliere beleggers (TINA). Tech en pharma bedrijven zijn hot. Van beleggen is eigenlijk geen sprake meer. Eerder gokkers. Komen de pro´s nog bij met allerlei complexe derivaten constructies en computer handel.

Gewoon voor je oude dag wat opzij zetten in aandelen is niet meer wat het was.
Gewoon wat stenen kopen en huur vangen is ook niet meer wat het was.
Krijgen we die 140 nog ooit weer te zien?

Ik heb spreiding met stenen erbij in woningen. Nu met Corona ben ik daar zeer content mee. Loopt gewoon door die huur!
17.525 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 ... 873 874 875 876 877 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 12:58
Koers 74,440
Verschil +0,520 (+0,70%)
Hoog 74,720
Laag 74,100
Volume 38.704
Volume gemiddeld 376.904
Volume gisteren 493.340

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront