Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway.com 2021

24.314 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 ... 1212 1213 1214 1215 1216 » | Laatste
Joost_K
3
quote:

Stephanus1987 schreef op 22 juni 2021 10:05:

[...]

Ik ben er ook niet blij mee, ik sta ook in het rood bij JET. Maar deze koersschommeling is wel beetje JET eigen. Als je in het aandeel geloofd op de langere termijn dan is een dag min 3% niet het einde van de wereld. Dat hoort bij beleggen. Althans toen ik instapte wist ik dat het een volatiel aandeel was en dat het ook de andere kant op kon slaan. Gaat mij erom dat het over een heel jaar wel een return laat zien. Sommigen schreeuwen moord en brand als het aandeel niet binnen en maand 10% of meer laat zien, beleggen is voor het grootste gedeelte een heel sloom spel. Ik was allang verrast dat het vorige week vrijdag niet verder wegzakte.
Dit wil ik geheel onderstrepen. Als je wilt beleggen en denkt dat er een goede toekomst is voor JET, dan is het simpelweg buy and hold en daarna rond de kwartaal/jaarcijfers elke keer kijken hoe het ervoor staat.

Ik vertrouw in de bedrijfsvoering en strategie van JET. Dat houdt in dat ik ook met een rustig hart achterover kan leunen op deze dagen. Als je dat vertrouwen niet hebt, waarom heb je dit aandeel dan in je portfolio?

marktwaarde
0
quote:

Joost_K schreef op 22 juni 2021 11:33:

[...]

Dit wil ik geheel onderstrepen. Als je wilt beleggen en denkt dat er een goede toekomst is voor JET, dan is het simpelweg buy and hold en daarna rond de kwartaal/jaarcijfers elke keer kijken hoe het ervoor staat.

Ik vertrouw in de bedrijfsvoering en strategie van JET. Dat houdt in dat ik ook met een rustig hart achterover kan leunen op deze dagen. Als je dat vertrouwen niet hebt, waarom heb je dit aandeel dan in je portfolio?

ik denk dat de frustraties wel terecht zijn. JET is de betere speler op deze markt maar zeer slecht gewaardeerd ten op zichte van de concurrenten. De koers staat op ongeveer hetzelfde koersniveau als tijdens de beurscrash van vorig jaar februari.

Die deal is nu bovendien voorbij en je zou verwachten dat de koers een keer zou opveren naar een wat normaler niveau van circa 85/90 EUR.

Kompas
3
quote:

Joost_K schreef op 22 juni 2021 11:33:

[...]

Dit wil ik geheel onderstrepen. Als je wilt beleggen en denkt dat er een goede toekomst is voor JET, dan is het simpelweg buy and hold en daarna rond de kwartaal/jaarcijfers elke keer kijken hoe het ervoor staat.

Ik vertrouw in de bedrijfsvoering en strategie van JET. Dat houdt in dat ik ook met een rustig hart achterover kan leunen op deze dagen. Als je dat vertrouwen niet hebt, waarom heb je dit aandeel dan in je portfolio?

Het gaat nu om de ontwikkeling van de harde cijfers en deze weten we met de Q2 tradingupdate van 15 Juli aanstaande.

Zo simpel is het.
Majogo
0
Het moet ook wel een beetje spannend blijven toch? ;) Elke dag + 2% is ook zo saai. Nu houd je de echte believers over.
pimtel
0
Meer dan de helft van het openingsverlies is inmiddels weggewerkt, misschien eind van de dag in het groen?
De Libertariër
1
quote:

Robke97V$ schreef op 22 juni 2021 11:53:

HODL zouden de cryptocurrency bezitters zeggen
Ik denk dat de meeste crypto bezitters momenteel angstvallig in account vermijden.
Kun je nu nog beter in JET zitten dan in crypto's.
Dat is helemaal kommer en kwel nu!
De Libertariër
1
quote:

pimtel schreef op 22 juni 2021 12:13:

Meer dan de helft van het openingsverlies is inmiddels weggewerkt, misschien eind van de dag in het groen?
zou mooi zijn.
Was al spannend genoeg vandaag.
Zat nog maar 18 ct van mijn SL verwijderd vanmorgen.
Turbo's SL 72,50,
Zat even met geknepen billen toe te kijken.
optiejunky
1


Lets go to Vegas:

www.pymnts.com/news/retail/2021/grubh...

belanrijk in dit artikel is : The news comes as Grubhub expanded to serve 33 million active diners in Q1 2021, signifying a 38 percent year-over-year rise from 23.9 million active diners in Q1 2021.
Rik R
6
quote:

Rick R schreef op 22 juni 2021 09:18:

Bange Pietjes eruit schudden en vanmiddag weer in het Groen.
Alle zuurpruimen weer in hun hok? Mooi, dan kunnen we weer verder.
Majogo
1
Wat zal je balen als je vanochtend met -3,2% uitgestapt bent… zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak
Kojo
0
Persoonlijk ben ik bijzonder ontgoocheld in de koersontwikkeling van JET. Toen het aandeel boven de € 100 koerste heb ik een mooie winst laten liggen omdat ik geloofde in de overname van Gruhub en in het bedrijfsmodel. Nu de koers terug in de pre-corona-krochten aanmoddert terwijl de overname van Gruhub rond is, ben ik ontgoocheld dat de bedrijfsleiding enkel oog heeft voor groei, maar niet voor rendabiliteit. Want dat is nu wat er net zou moeten gebeuren, uitgroeien tot een winstgevend bedrijf.
Kompas
1
quote:

Kojo2 schreef op 22 juni 2021 15:08:

Persoonlijk ben ik bijzonder ontgoocheld in de koersontwikkeling van JET. Toen het aandeel boven de € 100 koerste heb ik een mooie winst laten liggen omdat ik geloofde in de overname van Gruhub en in het bedrijfsmodel. Nu de koers terug in de pre-corona-krochten aanmoddert terwijl de overname van Gruhub rond is, ben ik ontgoocheld dat de bedrijfsleiding enkel oog heeft voor groei, maar niet voor rendabiliteit. Want dat is nu wat er net zou moeten gebeuren, uitgroeien tot een winstgevend bedrijf.
Met begrip voor de frustraties, wacht dan nu eerst de Q2 Trading Update eens af van 15 Juli alvorens conclusies te verbinden aan de voortgang bij JET.
PeterPan2020
7
Profitmaker ook weer meteen van het toneel verdwenen.

zo zie je maar, alles lost vanzelf op :-)
mathijsjelle
1
quote:

optiejunky schreef op 22 juni 2021 14:37:

Lets go to Vegas:

www.pymnts.com/news/retail/2021/grubh...

belanrijk in dit artikel is : The news comes as Grubhub expanded to serve 33 million active diners in Q1 2021, signifying a 38 percent year-over-year rise from 23.9 million active diners in Q1 2021.
Wat een erg mooie ontwikkeling en waarom ook niet op deze manier. Zorgt voor enorme toename in aantal bestellingen en met behoud van marge.
Windkracht
1
Volumes zijn behoorlijk toegenomen vanaf 15.30 dat US open is. Nu nog een mooie run omhoog naar slot AEX.
Tis wa!
0
Jitse op Twitter:
We hebben meer dan duizend #Scoober- koeriers ingehuurd in MilaanVlag van Italië RaketRaketRaket
Citeer Tweet
Ansa Lombardia
@AnsaLombardia
· 1 u
Just Eat: logistiek contract voor meer dan duizend renners in Milaan. Bedrijf, zet zijn investeringspad voort in het gebied | #ANSA https: // ift.tt/2UiTcDq
18:05 · 22 jun. 2021 ·
24.314 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 ... 1212 1213 1214 1215 1216 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 14,080
Verschil +0,760 (+5,71%)
Hoog 14,120
Laag 13,295
Volume 3.436.901
Volume gemiddeld 2.417.205
Volume gisteren 6.390.192

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront