Unilever « Terug naar discussie overzicht

Unilever 2021

4.048 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 199 200 201 202 203 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

buy&hold-style schreef op 14 september 2021 09:29:

Wat wil je graag splitsen? De mix aan product categorien heeft nml zo z'n voordelen; voorspelbare kasstroom uit voeding wordt weer geinvesteerd in beauty & homecare innovaties. De kapitaal-allocatie kan zo geoptimaliseerd worden. Vergelijk ook met Nestlé.
Mooi verwoord. Die 4 miljard pond die ze straks cashen bij de verkoop van hun thee divisie kan opnieuw gewijd worden aan nieuwe inkoopprogramma’s en investeringen in lucratievere sectoren als cosmetics. Hun return on capital employed zit nog steeds rond de 20% en dan weet je dat tijd jou vriend is. De grillen van de beurs kan je dan in je voordeel gebruiken om je positie uit te breiden. Een ideale fundering die zelfs in tijden van crisis hopen cash blijft genereren.
[verwijderd]
0
quote:

buy&hold-style schreef op 14 september 2021 09:29:

Wat wil je graag splitsen? De mix aan product categorien heeft nml zo z'n voordelen; voorspelbare kasstroom uit voeding wordt weer geinvesteerd in beauty & homecare innovaties. De kapitaal-allocatie kan zo geoptimaliseerd worden. Vergelijk ook met Nestlé.
Een flesje 'exclusieve' Unox parfum... zie je het al voor je?

Ze moet eerst eens van dat knakworst&knorr imago af zien te komen.

De duitsers zijn o zo trots op hun Wurstmachmaschinenproduktionsindustire.
Smeriger bestaat niet.
www.youtube.com/watch?v=HJWwgpvq4hU
De smurrie op 2:50 stoppen ze in darmen.
En Unilever verkoopt dat.

P.S. Unox knakworst = hot dog, zo worden ze gemaakt www.youtube.com/watch?v=B3ZYIUJ9duI
Groenteboer Ewoud
3
Ik snap jouw probleem niet helemaal. Omdat het er niet uit ziet zal het niet smaken?

En wat heeft Unox ook maar met parfum ed. te maken? Unilever bezit zat niet etenswaar-merken welke deze onder hun hoeden nemen. Door het afsplitsen en verkopen heeft Unilever een flinke smak geld, niet Unox.

En jouw argument slaat ook werkelijk nergens op, zo gaat dat ook op voor vele dranken en healthy "smoothies". Ziet er ook maar uit als een vieze drap, maar zegt niets over het product. Als je kijkt wat er in gaat is het zo gek nog niet.

Vocht
2
Unox is een prima product. Snert, rookworst. Voor de werkende man die laat thuiskomt is dit gewoon prima. Dat is ook het imago van Unox.

Lekker man.
A3aan
0
4finance
0
quote:

A3aan schreef op 15 september 2021 23:58:

Als ik thuiskom baal ik steeds meer van de koers. Het hele jaar al.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om lange Calls DEC24 en DEC25 te kopen.

LTOke
1
quote:

Vocht schreef op 15 september 2021 21:51:

Unox is een prima product. Snert, rookworst. Voor de werkende man die laat thuiskomt is dit gewoon prima. Dat is ook het imago van Unox.

Lekker man.
Liever Unox in de Unilever-portfolio dan die activisten van B&J.
Eduard de Wit
0
quote:

A3aan schreef op 15 september 2021 23:58:

Als ik thuiskom baal ik steeds meer van de koers. Het hele jaar al.
En mij interesseert het geen reet.

Als het er over 10 jaar maar wat beter uitziet, en als ik maar wel mijn dividend elk kwartaal krijg en kan herbeleggen :)
Stork 49
0
quote:

Eduard de Wit schreef op 16 september 2021 18:59:

[...]

En mij interesseert het geen reet.

Als het er over 10 jaar maar wat beter uitziet, en als ik maar wel mijn dividend elk kwartaal krijg en kan herbeleggen :)
echt een verfijnde reactie
Heupie van Salland
0
quote:

4finance schreef op 16 september 2021 11:55:

[...]

Ik maak van de gelegenheid gebruik om lange Calls DEC24 en DEC25 te kopen.

Goed zo. Maar welke dan ?
4finance
0
quote:

Heupie van Salland schreef op 16 september 2021 23:08:

[...]
Goed zo. Maar welke dan ?
UN C55.00 20DEC24

UN C60.00 19DEC25

In de serie :

UN C55.00 20DEC24

heb ik mijn grootste positie inmiddels opgebouwd.

John48
0
Ik hoop dat ik ongelijk heb maar zo te zien houden we het zelfs vandaag niet droog.
4finance
0
quote:

John48 schreef op 17 september 2021 09:38:

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar zo te zien houden we het zelfs vandaag niet droog.
Mooi! Laat maar zakken. Ik wil nog wat lange opties kopen.

Up and down.
0
Welk dividendrendement maak je op de huidige koers?
3,5% of inmiddels meer?
Bij voorbaat dank.
Eduard de Wit
1
quote:

Up and down. schreef op 17 september 2021 23:07:

Welk dividendrendement maak je op de huidige koers?
3,5% of inmiddels meer?
Bij voorbaat dank.
3.7% bij handhaving dividend.

99% zeker ( eerder verhogen, kijk de historie er maar op na ).
Up and down.
0
quote:

Eduard de Wit schreef op 18 september 2021 01:01:

[...]

3.7% bij handhaving dividend.

99% zeker ( eerder verhogen, kijk de historie er maar op na ).
Ok bedankt. Het liefste natuurlijk nog een beetje doorzakken en dan lust ik er wel een paar.
Sorry voor de mensen met een hoge GAK.
Eduard de Wit
1
quote:

Up and down. schreef op 18 september 2021 12:23:

[...]

Ok bedankt. Het liefste natuurlijk nog een beetje doorzakken en dan lust ik er wel een paar.
Sorry voor de mensen met een hoge GAK.
Al zit ik er fors in op 48 gemiddeld ongeveer, van mij mag het ook nog wel wat zakken.
Ik koop namelijk iedere maand een plukje, en dan is het lekker goedkoop bijkopen een periode.
Het mooie van Unilever is dat je bijna zeker weet dst het vroeg of laat altijd weer gaat stijgen.
Ondertussen lekker dividend beuren, en wat bijkopen op deze spotprijzen.

P.s. heb weer flink mijn best gedaan vanochtend: rexona deo gehaald, cup a soep, en wat robijn voor mijn vrouwtje :)))
pietje-2005
0
Wat zijn dat voor verhalen hier en daar over eventueel opsplitsen Unilever ?
Doen ze zelf ook aan , toch, zo nu en dan ? ; juist toch nog thee verkocht ? ;-)
Succes
HenkdeV
2
quote:

pietje-2005 schreef op 20 september 2021 08:20:

Wat zijn dat voor verhalen hier en daar over eventueel opsplitsen Unilever ?
Doen ze zelf ook aan , toch, zo nu en dan ? ; juist toch nog thee verkocht ? ;-)
Succes
Analisten speculeren over opsplitsing Unilever Vanwege de achterblijvende beurskoers staat Unilever op de radar van activistische beleggers, die kunnen aansturen op opsplitsing van het bedrijf. Dat schrijven analisten van drie internationale zakenbanken. Dat zou de conglomeraatskorting moeten wegnemen. Over hoe die opsplitsing er dan uit moet zien, zijn de analisten verdeeld. Bernstein oppert een opsplitsing van de voedingsdivisie van persoonlijke verzorging en schoonmaakmiddelen. Analisten van Barclays en Exane BNP Paribas neigen meer naar een geografische scheiding, waarbij de activiteiten in opkomende markten worden losgeweekt van Europa. De laatstsgenoemde bank denkt dat de beurskoers dan bijna kan verdubbelen. Enige nuance in dit verhaal: er heeft zich vooralsnog geen activistische belegger gemeld. (FD)
HenkdeV
2
quote:

Vocht schreef op 15 september 2021 21:51:

Unox is een prima product. Snert, rookworst. Voor de werkende man die laat thuiskomt is dit gewoon prima. Dat is ook het imago van Unox.

Lekker man.
Misschien toch eens zelfgemaakte snert gaan eten, wil je nooit meer snert van Unox:-)).
4.048 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 199 200 201 202 203 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 apr 2024 17:38
Koers 43,870
Verschil -0,050 (-0,11%)
Hoog 44,380
Laag 43,850
Volume 1.974.897
Volume gemiddeld 1.312.603
Volume gisteren 2.068.684

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront