Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming september 2021

6.031 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 298 299 300 301 302 » | Laatste
Janssen&Janssen
6
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 15:25:

[...]

Beste Sharen, ook 2*Janssen,

Blijf er rekening mee houden dat het scenario wat de PM bewaarheid wordt, ondanks de goede berichtgeving uit allerlei trails.

Pharming is en blijft een gok, en kan blijven zitten met one-trick pony Ruconest waarvan de commerciële potentie volledig wordt gekannibaliseerd met een upcoming Biocryst pil, om vervolgens binnen 3 jr compleet weggevaagd te worden door Pharvaris.

SdV heeft stellig aangegeven tijdens de vorige presentatie van de jaarcijfers dat de profylaxe middelen hun verzadigingspunt bereikt hebben, ook tijdens de AVA overigens. De vraag is of hij deze stelling zal blijven ondersteunen tijdens de Q3-kwartaalcijfers, of enigszins dient terug te kabbelen.

Vergelijk het met KPN die de invloed van What’s App op zijn SMS-diensten onderschat heeft, of heel veel retail de impact van de online channels. Of straks een Jumbo / AH, de impact van Picnic waar de Bill & Melissa foundation achter is gaan staan ivm carbon footprint etc.

Van gentherapie, alternatieve behandelingen, ondanks de koeienlijn, en Leniolisib ivm beperkt aantal patiënten, kunnen zomaar een stille dood sterven.

Ik herinner mij een specifieke filmscène nog, waarin een soort Amish commune van mensen zich verzameld heeft in een grot, ergens in Midwest van de VS,, inclusief kleine kinderen die met onschuldig wijd gesperde blauwe ogen met verbazing het schouwspel om hun heen gadeslaan, en als ultieme offer resoluut besluit na enig aandringen van hun leider deze ruimte te laten verzegelen met een enorm stenen bal die met geen macht van binnenuit geopend kan worden, en overigens ook niet van buitenaf.

Hou hier ten zeerste rekening mee!

Pharming kan ten dode zijn opgeschreven, en zitten de werknemers incl. de aandeelhouders in dezelfde grot, waar zonet of al een aantal jaren geleden diezelfde stenen bal (Biocryst, Pharvaris, Kalvista) de grot hermetisch heeft afgesloten.

Tot nu toe heeft Jules in alle opzichten gelijk gehad, ook de wijze waarop het goede nieuws uit de VS trail ontvangen is door de markt, op de juiste wijze gerelativeerd. Dat vind ik erg knap, en getuigt imo van grote kunde.

Salut
Ik ben hier persoonlijk niet zo bang voor, om de volgende redenen.

De trial heeft in de USA bewezen dat een c1 inhibitor een positieve uitwerking heeft op de cytokinistorm gezien het PB

These results indeed support our initial hypothesis on the need to control the hyperinflammatory process
in patients with severe COVID-19 infection.

We will analyze the full results of these studies as we
design future clinical trials with RUCONEST® for the treatment of COVID-19, as well as other serious
conditions.”

RUCONEST® was well tolerated and no drug-related serious adverse events were observed in either study

Ik heb het ook al meerdere malen eerder aangegeven dat deze studie ook bedoeld is om de cytokinistorm met Ruconest beter in beeld te krijgen, dit is zoals ik lees gelukt en ik wacht met smacht het volledig rapport van beide trials af. Zodat ik dit bevestigd zie worden.

Doordat de cytokinistormen beheerst kan worden oa door Ruconest komen andere aandoeningen die getriggerd worden door deze storm ook in 1x in beeld. Ja er moet weer nog meer onderzoek gedaan worden hiernaar, maar er komt zometeen een complete groep mega potentie ziekten de hoek om kijken hierdoor.

Daarbij komt dat ze voor enkele 10tallen koeien willen gaan gezien de aanvraag bij de proefdieren commissie. Als er niet meer potentie in zit in HAE kun je dit ook met konijn gemakkelijk af immers deze hebben zich al ruim bewezen. en dat heeft niets te maken met productie kosten verlagen.

Veel medicijnen zijn op bloedplasma basis, wat voor uitwerking heeft het vaccin hierop en of covid geïnfecteerd mensen is het bloedplasma nog wel altijd van dezelfde kwaliteit, ontstaan hier dadelijk ook geen tekorten in? dit is immers al eens voorgekomen en heeft Ruc de helpende hand uitgestoken. Waarom zou dit niet nogmaals kunnen gebeuren?

HAE is voor Pharming niet de core in de toekomst waar zij heen willen is het beheersen en complementeren van het immuunsysteem. HAE is puur de financierings mogelijkheid voor vervolg onderzoek.

Dat Jules en Erik momenteel de best lachende zijn daar ben ik het helemaal mee eens. Zij hebben in tegenstelling tot vele waaronder ik de beste en meeste winst met Pharming. Ook ik had kunnen verkopen op 1,48 had ik ruim 15K winst nu heb ik datzelfde bedrag verlies. En ja het slaapt toch iets prettiger met +15 K als - 15 K

Maakt mij dit een slechte belegger, niet per definitie vind ik persoonlijk. Maakt mij dit een slechte verliezer ook dat niet ik heb deze keus gemaakt op basis van mijn gevoel en kennis van toen. Ik zeur hier niet over de gehele dag zoals vele dit hier wel doen. maar ik bekijk de kansen en potentie die er liggen voor de toekomst voor Pharming door eigen onderzoeken te doen.

Hierdoor weet ik dat dit verlies tijdelijk is, hoe lang tijdelijk is, is nog in het ongewissen. Maar ik weet wel dat er qua potentie meer als 1,50 voor Pharming te behalen is binnen 2022 en 2025.
En om te stellen dat Pharming hier aan onderdoor gaat dat ben ik zeker van dat dit niet gaat gebeuren.

Ik ben ook benieuwd hoe Sharen dit ziet

bammie
0
Overuren voor de moderator vandaag. Als SdV hier nog op het forum aanwezig was zouden er een hoop geschorst moeten worden.;)
The passenger
3
quote:

Janssen&Janssen schreef op 18 september 2021 16:54:

[...]

Ik ben hier persoonlijk niet zo bang voor, om de volgende redenen.

De trial heeft in de USA bewezen dat een c1 inhibitor een positieve uitwerking heeft op de cytokinistorm gezien het PB

These results indeed support our initial hypothesis on the need to control the hyperinflammatory process
in patients with severe COVID-19 infection.

We will analyze the full results of these studies as we
design future clinical trials with RUCONEST® for the treatment of COVID-19, as well as other serious
conditions.”

RUCONEST® was well tolerated and no drug-related serious adverse events were observed in either study

Ik heb het ook al meerdere malen eerder aangegeven dat deze studie ook bedoeld is om de cytokinistorm met Ruconest beter in beeld te krijgen, dit is zoals ik lees gelukt en ik wacht met smacht het volledig rapport van beide trials af. Zodat ik dit bevestigd zie worden.

Doordat de cytokinistormen beheerst kan worden oa door Ruconest komen andere aandoeningen die getriggerd worden door deze storm ook in 1x in beeld. Ja er moet weer nog meer onderzoek gedaan worden hiernaar, maar er komt zometeen een complete groep mega potentie ziekten de hoek om kijken hierdoor.

Daarbij komt dat ze voor enkele 10tallen koeien willen gaan gezien de aanvraag bij de proefdieren commissie. Als er niet meer potentie in zit in HAE kun je dit ook met konijn gemakkelijk af immers deze hebben zich al ruim bewezen. en dat heeft niets te maken met productie kosten verlagen.

Veel medicijnen zijn op bloedplasma basis, wat voor uitwerking heeft het vaccin hierop en of covid geïnfecteerd mensen is het bloedplasma nog wel altijd van dezelfde kwaliteit, ontstaan hier dadelijk ook geen tekorten in? dit is immers al eens voorgekomen en heeft Ruc de helpende hand uitgestoken. Waarom zou dit niet nogmaals kunnen gebeuren?

HAE is voor Pharming niet de core in de toekomst waar zij heen willen is het beheersen en complementeren van het immuunsysteem. HAE is puur de financierings mogelijkheid voor vervolg onderzoek.

Dat Jules en Erik momenteel de best lachende zijn daar ben ik het helemaal mee eens. Zij hebben in tegenstelling tot vele waaronder ik de beste en meeste winst met Pharming. Ook ik had kunnen verkopen op 1,48 had ik ruim 15K winst nu heb ik datzelfde bedrag verlies. En ja het slaapt toch iets prettiger met +15 K als - 15 K

Maakt mij dit een slechte belegger, niet per definitie vind ik persoonlijk. Maakt mij dit een slechte verliezer ook dat niet ik heb deze keus gemaakt op basis van mijn gevoel en kennis van toen. Ik zeur hier niet over de gehele dag zoals vele dit hier wel doen. maar ik bekijk de kansen en potentie die er liggen voor de toekomst voor Pharming door eigen onderzoeken te doen.

Hierdoor weet ik dat dit verlies tijdelijk is, hoe lang tijdelijk is, is nog in het ongewissen. Maar ik weet wel dat er qua potentie meer als 1,50 voor Pharming te behalen is binnen 2022 en 2025.
En om te stellen dat Pharming hier aan onderdoor gaat dat ben ik zeker van dat dit niet gaat gebeuren.

Ik ben ook benieuwd hoe Sharen dit ziet

Hi 2*Janssen,

Ik snap de gedachtengang, en ben onderschrijf dit ook als enorme mogelijkheid.

Echter, wil niet zeggen dat dit leidt tot een succesvolle marktpropositie, wat uiteindelijk geld in het laatje brengt.

Maar goed, het belangrijkste is dat jij er vertrouwen in hebt.

Wat ik wel overweeg is naar aanleiding van de gang van zaken met de VEB contact opnemen over een viertal onderwerpen:

1. De CV19 studie door Osthoff
Ik wil daarbij vragen of en wanneer Pharming wist dat de onderzoeksopzet gewijzigd was, narmelijk verschil in behandelgroepen. Men redelijkerwijs op dat moment had kunnen weten dat de primaire eindpunten daarom niet gehaald konden worden. Zo ja, waarom men er op dat moment niet voor heeft gekozen hierover een persbericht te sturen, en de berichtgeving van deze studie niet geheel seperaat te trekken van de VS trail.

Mocht het zo zijn, dat men dit idd al lange tijd wist, en erger nog hier mede op heeft aangestuurd dan wel expliciet toestemming voor heeft verleend, wil ik de gehele one-tier board Pharming in staat van beschuldiging stellen voor onbehoorlijk bestuur en zal mij daarna beraden samen met de VEB over evt vervolgstappen.

Tevens koers ik aan op een grondige evaluatie van alle onderzoeken van Osthoff, imo niet effectief. En verdere voortzetting van onderzoeken zelf geleid in VS. Aangezien op korte termijn, ik zal het nog een keer herhalen, obv p = 0,0056, een eenduidige, superieure uitslag behaald is voor Ruconest tegen CV19. Volgens mij is dit ook mogelijk voor andere ziektebeelden, zoals AKI, en te beginnen iig met Sepsis.

2. Verzadigingspunt profylaxe middelen
Ik wil weten van SdV of hij nog steeds vindt dat de profylaxe middelen hun verzadigingspunt al bereikt hebben, of ontwikkelingen ziet dat er minder vraag komt naar Ruconest per patient, hetgeen wellicht gecompenseerd kan worden door het aantrekken van meer patienten.

Tevens wil ik voortaan in beide gevallen, patientgegevens in het kwartaalbericht zien, ook in het jaarverslag, waarin de afzet van Ruconest en het aantal patienten wordt aangegeven, per regio. I dont’ care about competition.. Of nog explicieter geïnformeerd worden over het aantal patienten en gebruik van Ruconest, wellicht verdeeld in drie groepen, licht, mild en zware gevallen.

3. Realistische tijdslijn voor curative therapie
Ik eis dat SdV met een reaiistische termijn komt voor de ontwikkeling van de curative therapie in samenwerking met Orchard.

4. Status Leniolisib:
Het zou mooi zijn ook een update van de status van Leniolisib te ontvangen, welke trail 3 september is gepasseerd. IMO is dit het medicijn wat wellicht de stenen bol in deze grot kan verplaatsen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Salut

[verwijderd]
0
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 18:26:

[...]

Hi 2*Janssen,

Ik snap de gedachtengang, en ben onderschrijf dit ook als enorme mogelijkheid.

Echter, wil niet zeggen dat dit leidt tot een succesvolle marktpropositie, wat uiteindelijk geld in het laatje brengt.

Maar goed, het belangrijkste is dat jij er vertrouwen in hebt.

Wat ik wel overweeg is naar aanleiding van de gang van zaken met de VEB contact opnemen over een viertal onderwerpen:

1. De CV19 studie door Osthoff
Ik wil daarbij vragen of en wanneer Pharming wist dat de onderzoeksopzet gewijzigd was, narmelijk verschil in behandelgroepen. Men redelijkerwijs op dat moment had kunnen weten dat de primaire eindpunten daarom niet gehaald konden worden. Zo ja, waarom men er op dat moment niet voor heeft gekozen hierover een persbericht te sturen, en de berichtgeving van deze studie niet geheel seperaat te trekken van de VS trail.

Mocht het zo zijn, dat men dit idd al lange tijd wist, en erger nog hier mede op heeft aangestuurd dan wel expliciet toestemming voor heeft verleend, wil ik de gehele one-tier board Pharming in staat van beschuldiging stellen voor onbehoorlijk bestuur en zal mij daarna beraden samen met de VEB over evt vervolgstappen.

Tevens koers ik aan op een grondige evaluatie van alle onderzoeken van Osthoff, imo niet effectief. En verdere voortzetting van onderzoeken zelf geleid in VS. Aangezien op korte termijn, ik zal het nog een keer herhalen, obv p = 0,0056, een eenduidige, superieure uitslag behaald is voor Ruconest tegen CV19. Volgens mij is dit ook mogelijk voor andere ziektebeelden, zoals AKI, en te beginnen iig met Sepsis.

2. Verzadigingspunt profylaxe middelen
Ik wil weten van SdV of hij nog steeds vindt dat de profylaxe middelen hun verzadigingspunt al bereikt hebben, of ontwikkelingen ziet dat er minder vraag komt naar Ruconest per patient, hetgeen wellicht gecompenseerd kan worden door het aantrekken van meer patienten.

Tevens wil ik voortaan in beide gevallen, patientgegevens in het kwartaalbericht zien, ook in het jaarverslag, waarin de afzet van Ruconest en het aantal patienten wordt aangegeven, per regio. I dont’ care about competition.. Of nog explicieter geïnformeerd worden over het aantal patienten en gebruik van Ruconest, wellicht verdeeld in drie groepen, licht, mild en zware gevallen.

3. Realistische tijdslijn voor curative therapie
Ik eis dat SdV met een reaiistische termijn komt voor de ontwikkeling van de curative therapie in samenwerking met Orchard.

4. Status Leniolisib:
Het zou mooi zijn ook een update van de status van Leniolisib te ontvangen, welke trail 3 september is gepasseerd. IMO is dit het medicijn wat wellicht de stenen bol in deze grot kan verplaatsen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Salut

Wat heeft de VEB met punten 2, 3 en 4 te maken?
The passenger
0
quote:

G. Hendriks schreef op 18 september 2021 18:46:

[...]

Wat heeft de VEB met punten 2, 3 en 4 te maken?
Scherp als altijd.

Hmmm, in ieder geval ook 2. Ik vertrouw het niet, en wil voortaan dat Pharming meer inzicht geeft in de omzet / aantal patienten, zodat ik als belegger zelf kan zien waar het heen gaat.

En 3 ook eigenlijk wel, want wellicht duurt zo’n traject 10 tot 15 jaar, en zeg dat dan gewoon ipv 2-3 jaar.

En 4, idd, niet, maar als ik dan toch met hun in gesprek ben, werp ik deze ook op.

Gr
Beursgoeroe
1
wat een gezeik allemaal ................ de hogere koers komt er echt wel (Soon) .......................... zwarte cijfers
[verwijderd]
0
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 18:50:

[...]

Scherp als altijd.

Hmmm, in ieder geval ook 2. Ik vertrouw het niet, en wil voortaan dat Pharming meer inzicht geeft in de omzet / aantal patienten, zodat ik als belegger zelf kan zien waar het heen gaat.

En 3 ook eigenlijk wel, want wellicht duurt zo’n traject 10 tot 15 jaar, en zeg dat dan gewoon ipv 2-3 jaar.

En 4, idd, niet, maar als ik dan toch met hun in gesprek ben, werp ik deze ook op.

Gr
Vragen 2, 3 en 4 moeten door Pharming beantwoord worden. De VEB zou ik eerder aanspreken voor misstanden, niet om extra informatie van Pharming te krijgen. Daar is de AVA voor, desnoods een BAVA. Mocht dat allemaal niet slagen en er ontstaat onvrede van enige omvang én er is een zekere mate van verwijtbaarheid, dan zou de VEB in beeld kunnen komen.

Overigens zie ik bij het eerste punt ook geen zwaarwegend argument om de VEB lastig te gaan vallen.

Bent u trouwens lid?
The passenger
0
quote:

G. Hendriks schreef op 18 september 2021 19:06:

[...]

Vragen 2, 3 en 4 moeten door Pharming beantwoord worden. De VEB zou ik eerder aanspreken voor misstanden, niet om extra informatie van Pharming te krijgen. Daar is de AVA voor, desnoods een BAVA. Mocht dat allemaal niet slagen en er ontstaat onvrede van enige omvang én er is een zekere mate van verwijtbaarheid, dan zou de VEB in beeld kunnen komen.

Overigens zie ik bij het eerste punt ook geen zwaarwegend argument om de VEB lastig te gaan vallen.

Bent u trouwens lid?
Nog niet, maar kan me toch aanmelden.

Ik vind punt 1 zeker een heel relevant punt. Daarin verschillen wij van mening. En het staat mij toch vrij met hen daarover van gedachten te wisselen, incl. 2 tm 4.

Ik vertrouw Pharming niet meer, dus zie ik ook niet meer de toegevoegde waarde ervan in om een eerlijk antwoord rechtstreeks van Pharming trachten te ontvangen.

Gr
[verwijderd]
0
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 19:20:

[...]

Nog niet, maar kan me toch aanmelden.

Ik vind punt 1 zeker een heel relevant punt. Daarin verschillen wij van mening. En het staat mij toch vrij met hen daarover van gedachten te wisselen, incl. 2 tm 4.

Ik vertrouw Pharming niet meer, dus ik ook niet de toegevoegde waarde om de antwoorden van Pharming trachten te ontvangen.

Gr
Ok, dit dan maar even doorlezen:

www.veb.net/acties-menu/hoe-collectie...
The passenger
0
[verwijderd]
1
quote:

loisje schreef op 18 september 2021 14:23:

Goedemiddag, ik ontving van ariV een bericht met de vraag of ik dat wil posten, bij deze dus.

Tekst van ariV

Beste vrienden van de maanddraad, afgelopen morgen ben ik klaarblijkelijk over de schreef gegaan met een post van mij waardoor ik geschorst ben.
Op dit forum zal ik niet meer terugkeren en wil iedereen hartstikke bedanken voor de fijne tijd.
Hoop dat het pharming en alle posters goed zal vergaan, Henk bedankt voor de moderatie en ook jij het allerbeste.
Eric zorg dat je op tijd covert en J&J keep up the good work. G. houd het forum scherp en blijf erop letten dat de voetjes op de vloer blijven. Vince, maak je wat minder druk en hoop dat je bij BB meer succes zal hebben. Voda, bedankt voor al het harde werk dat je voor alle draadjes en members van de IEX verricht, diep respect hiervoor!
Zal zo nu en dan nog wel meelezen en grinniken om de langstlopende forumsoap uit de Nederlandse geschiedenis.
Nogmaals allemaal het beste.
Het ga jullie goed.
Groeten ariV
Jammer ariV. Ik hoop dat je je bedenkt.
[verwijderd]
1
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 15:25:

[...]

Tot nu toe heeft Jules in alle opzichten gelijk gehad, ook de wijze waarop het goede nieuws uit de VS trail ontvangen is door de markt, op de juiste wijze gerelativeerd. Dat vind ik erg knap, en getuigt imo van grote kunde.

Zo is het.

Vergeet ook de voorgaande jaren niet hoor. Short gaan net voor het niet verkrijgen van de goedkeuring profylaxe. Dat was een grote klapper.
The passenger
1
quote:

DE MONITOR - Dé Pharming Expert schreef op 18 september 2021 19:30:

[...]

Zo is het.

Vergeet ook de voorgaande jaren niet hoor. Short gaan net voor het niet verkrijgen van de goedkeuring profylaxe. Dat was een grote klapper.
Haha,

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat ik het liever anders had gezien.

Maar goed, in alle opzichten ten opzichte van nu, wie weet wat de toekomst nog brengt en of het anders wordt.

Mijn verwachtingen zijn, laat ik het zo formuleren, ietwat getemperd…

Gr
BassieNL
0
quote:

G. Hendriks schreef op 18 september 2021 18:46:

[...]

Wat heeft de VEB met punten 2, 3 en 4 te maken?
Helemaal niks. Het is een dom betoog van een teleurgestelde belegger.
Gadus morhua
2
quote:

DE MONITOR - Dé Pharming Expert schreef op 18 september 2021 19:30:

[...]

Zo is het.

Vergeet ook de voorgaande jaren niet hoor. Short gaan net voor het niet verkrijgen van de goedkeuring profylaxe. Dat was een grote klapper.
Tja, speculeren op een beursdaling, heb daar wat gemengde gevoelens over.
The passenger
1
quote:

BassieNL schreef op 18 september 2021 19:35:

[...]
Helemaal niks. Het is een dom betoog van een teleurgestelde belegger.
Dat is jouw mening, en vind ik nogal stuitend om te horen. .

Ik als belegger eis meer transparantie in de berichtgeving tav omzetontwikkeling per patient, en aantal patienten. Dat vind ik belangrijker dan dat dit imo zogenaamd concurrentiegevoelige informatie zou betreffen. Concurrentie heeft ook haar onderzoek gedaan, en als een middel eenmaal beter is, weerhoudt dat de patient niet om over te stappen.

Ik wil een eerlijke realistische doorlooptijd voor curative.

4 is idd vergezocht.
[verwijderd]
6
quote:

voda schreef op 18 september 2021 13:58:

[...]
Ik krijg dus niet die oude, gemodbreakte tekst van bureaustoel, terug.
Op 17 september heeft four70 in de nacht vanaf ca 1u tot 2u een aantal berichten geplaatst die ik ronduit schandalig vind, deze berichten zijn overigens na vele NOK's nog altijd niet verwijderd.
17 september 8.11u heeft DM gereageerd op de commotie hierover. Ik heb hierop om 8.24u gereageerd dat als hij dit accepteert, hij van het zelfde lage niveau is. Niets meer en niets minder.
Jullie zien dat die post vrijwel onmiddellijk verwijderd is door een modbreak maar dat ik dus binnen die 15 min. Hierin/over nog wel mijn ongenoegen kon typen.

IEX weet overigens precies wat er in het oorspronkelijke bericht van 8.11 stond. Dit kunnen ze nalezen.
Nogmaals ik zal nooit iemand voor Nazi uitmaken. Ik ben voor gerechtigheid! Voor fatsoenlijke omgang met elkaar maar als iemand zich daar niet aan houdt, spreek ik hem daar met (terechte) harde bewoordingen op aan.

Schandalige van IEX is, dat ze four70 met de beschuldigingen en onwaarheden naar mij toe op 18 september 12.37u nog gewoon laten staan ondanks de meerdere Nok's dus zijn walgelijke bericht is nog altijd te lezen.

Derhalve: four70 en zeker van IEX verwacht ik een excuus in plaats van mij belerend toe te schrijven. IEX kijk terug naar 17 september 8,11u en de reden om mij een modbreak te geven dit was zeker niet om wat four70 op 18 september 12.37 beweerd
Excuus wil ik! Ook al werk ik hier niet onder mijn naam!
De post van four70 18 september 12.37 dient verwijderd te worden!
Moderators doe uw werk!
Wilbar
2
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 18:50:

[...]

Scherp als altijd.

Hmmm, in ieder geval ook 2. Ik vertrouw het niet, en wil voortaan dat Pharming meer inzicht geeft in de omzet / aantal patienten, zodat ik als belegger zelf kan zien waar het heen gaat.

En 3 ook eigenlijk wel, want wellicht duurt zo’n traject 10 tot 15 jaar, en zeg dat dan gewoon ipv 2-3 jaar.

En 4, idd, niet, maar als ik dan toch met hun in gesprek ben, werp ik deze ook op.

Gr
Als u het niet vertrouwt dan staat het u volkomen vrij om Pharming en het aandeel volkomen links te laten liggen.
En voor vragen c.q.toelichtingen kunt u terecht op de AVA. Mits u aandelen heeft...
Hardgaatie
2
quote:

The passenger schreef op 18 september 2021 19:40:

[...]

Dat is jouw mening, en vind ik nogal stuitend om te horen. .

Ik als belegger eis meer transparantie in de berichtgeving tav omzetontwikkeling per patient, en aantal patienten. Dat vind ik belangrijker dan dat dit imo zogenaamd concurrentiegevoelige informatie zou betreffen. Concurrentie heeft ook haar onderzoek gedaan, en als een middel eenmaal beter is, weerhoudt dat de patient niet om over te stappen.

Ik wil een eerlijke realistische doorlooptijd voor curative.

4 is idd vergezocht.
Zo, dus u houdt Pharming verantwoordelijk voor de invulling en uitkomsten uit het onderzoek, dat onder verantwoording van Osthoff is opgezet en verlopen? Dat is knap hoor. Veel succes bij de VEB.
Dat de werkelijke resultaten van uit het US onderzoek enigszins ondersneeuwen bij de resultaten uit Zwitserland is natuurlijk jammer, naar zeker niet waardeloos. Waarom zou men anders gewoon doorgaan met de resultaten?

Dat Pharming de aantallen patiënten die zij bedient geheim houdt is in deze wereld alleen maar verstandig. Daar zal een teleurgestelde belegger geen verandering in kunnen bewerkstelligen.
[verwijderd]
0
quote:

Gadus morhua schreef op 18 september 2021 19:39:

[...]

Tja, speculeren op een beursdaling, heb daar wat gemengde gevoelens over.
Dat mag. Niet iedereen ziet die kansen.

6.031 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 298 299 300 301 302 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 13:01
Koers 0,895
Verschil -0,009 (-1,05%)
Hoog 0,910
Laag 0,889
Volume 1.338.788
Volume gemiddeld 6.865.849
Volume gisteren 6.519.524

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront