DGB Group « Terug naar discussie overzicht

DGB Group - 2022: groeien bomen tot in de hemel?

1.513 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 72 73 74 75 76 » | Laatste
Bert12345
0
Ik geloof dat ik het misverstand DZR en RT begrijp.

Bij een convertible heb je vaak de optie om de lening te laten aflossen tegen nominale waarde of de hoger koers van het aandeel van de uitgevende rechtspersoon.

Alleen hier: je krijgt na afloop het geld niet terug, maar een zooi waardeloze aandelen. Dus: je hebt 1.000 geleend en je krijgt dan 500 aandelen van 2 euro die dan geen bal waard zijn.

Een tussentijdse conversie - omdat het aandeel 5 dagen boven de 2 staat - zal een utopie zijn.
ramptoerist
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 mei 2022 13:04:

[...]

Een shuffle naar 2 euro levert een grote strop voor de bezitters van de convertibel.
Ja en?
ramptoerist
0
quote:

Bert12345 schreef op 26 mei 2022 13:12:

Een tussentijdse conversie - omdat het aandeel 5 dagen boven de 2 staat - zal een utopie zijn.
Want dit krijg je niet naar de 2 € geshuffeld?

Gooi er een ronkend PB uit vol potentiele potentie, om maar wat te noemen..
DeZwarteRidder
0
quote:

Bert12345 schreef op 26 mei 2022 13:12:

Ik geloof dat ik het misverstand DZR en RT begrijp.

Bij een convertible heb je vaak de optie om de lening te laten aflossen tegen nominale waarde of de hoger koers van het aandeel van de uitgevende rechtspersoon.

Alleen hier: je krijgt na afloop het geld niet terug, maar een zooi waardeloze aandelen. Dus: je hebt 1.000 geleend en je krijgt dan 500 aandelen van 2 euro die dan geen bal waard zijn.

Een tussentijdse conversie - omdat het aandeel 5 dagen boven de 2 staat - zal een utopie zijn.
De houders van de convertibels kunnen alleen wat verdienen als de koers BOVEN de 2 euro stijgt, want dat is hun kostprijs.

Als iemand deze stijging verwacht kan hij veel beter de gewone aandelen kopen.

De transactie van Diede is dus onbegrijpelijk.
Bert12345
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 mei 2022 13:28:

[...]

De houders van de convertibels kunnen alleen wat verdienen als de koers BOVEN de 2 euro stijgt, want dat is hun kostprijs.

Als iemand deze stijging verwacht kan hij veel beter de gewone aandelen kopen.

De transactie van Diede is dus onbegrijpelijk.
Eens, maar dat gaat never nooit niet gebeuren. Niet tussentijds en niet aan het eind.

Ga er maar vanuit dat je het geld van je lening kwijt bent.
Bert12345
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 mei 2022 13:28:

[...]

De houders van de convertibels kunnen alleen wat verdienen als de koers BOVEN de 2 euro stijgt, want dat is hun kostprijs.

Als iemand deze stijging verwacht kan hij veel beter de gewone aandelen kopen.

De transactie van Diede is dus onbegrijpelijk.
Diede moet op e.o.a. manier zijn gecompenseed met een kick back fee o.i.d.

Zijn rol is mss mensen overhalen om er ook in te stappen,
Bert12345
0
quote:

Stapelaar schreef op 26 mei 2022 13:34:

Misschien heeft Diede een lagere conversieprijs in de nieuwe oblies?
Of je nou een emmer met poep of een kruiwagen vol krijgt. Het blijft poep.
DeZwarteRidder
0
quote:

Stapelaar schreef op 26 mei 2022 13:34:

Misschien heeft Diede een lagere conversieprijs in de nieuwe oblies?
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Diede
1
quote:

Bert12345 schreef op 26 mei 2022 13:36:

[...]

Diede moet op e.o.a. manier zijn gecompenseerd met een kick back fee o.i.d.

Zijn rol is mss mensen overhalen om er ook in te stappen,
pardon?

Pas aub met uw insinuaties.

mijn mening heb ik hier veelvuldig beschreven en is terug te lezen.

verder moet iedereen zijn eigen keuzes maken.

Ik zal nooit iemand ook maar ergens toe (proberen) overhalen.
Bert12345
0
quote:

Diede schreef op 26 mei 2022 17:46:

[...]
pardon?

Pas aub met uw insinuaties.

mijn mening heb ik hier veelvuldig beschreven en is terug te lezen.

verder moet iedereen zijn eigen keuzes maken.

Ik zal nooit iemand ook maar ergens toe (proberen) overhalen.
Het gaat helemaal niet over jou. Lees die berichten eens door. Denk je dat ze allemaal op jou doelen ;-))
Bert12345
0
Diede is Diede van den Ouden.

Ik weet niet of jouw nick bewust is. Die is onderwerp van gesprek.
Pitmans
0
quote:

Bert12345 schreef op 26 mei 2022 13:31:

[...]

Eens, maar dat gaat never nooit niet gebeuren. Niet tussentijds en niet aan het eind.
Jij hebt het hele mountainshield gebeuren niet gevolgd, lijkt me zo.
Situatie hier is compleet anders, maar met dezelfde roerganger en ankerhangers.

En vergeet niet, 95% van de 'beleggers' post niet op fora, maar leest ze wel.
Als volgens het PB de proforma omzet verhondervoudigt, er minimaal 7 miljard potentiele klanten zijn, we ons gaan richten op de Duitse markt en er op de fora diverse quasi experts gaan roepen dat het helemaal goed zit, omdat het eigen vermogen positief is, zijn er absoluut zeker genoeg mensen te vinden die bij de eerste de beste aardige stijging instappen om de boot niet te missen. En dat blijven ze doen als de koers inmiddels de €2 ver is overstegen. Het kan alleen maar hoger uiteraard.
Zie in het verleden inverko, curetis met z'n coronatest, lavide diverse keren (ik vond Dirk Scheringa eigenlijk nog het grappigst) en nog diverse voorbeelden.

Overigens was diede vroeger heel even robinhood (foutje natuurlijk) en wat langer gelden heette hij hier ook kennie. Is het aan Bert om de dotjes te connecten....
Ron Kerstens
0
quote:

Bert12345 schreef op 26 mei 2022 23:37:

Diede is Diede van den Ouden.

Ik weet niet of jouw nick bewust is. Die is onderwerp van gesprek.
LOL

Het verbaast me overigens wel dat je bewust opnieuw met oplichter Selwyn, die toch al een spoor van ellende achter zich heeft gelaten, in zee gaat. Een nare vent (ik heb hem een paar keer bij AVA's ontmoet in een ver verleden) aan wie ik nog geen euro zou toevertrouwen. Maar goed, het aandeel zal vast weer eens een upswing krijgen door wat suggestieve PBtjes, Herc moet er immers ook nog uit.
Ron Kerstens
0
Excuus, domme fout mijnerzijds, Herc hoeft er helemaal niet uit want er is helemaal geen melding van hem. Ik begin al die shuffle fondsen blijkbaar door elkaar te halen -:(
ramptoerist
0
quote:

Ron Kerstens schreef op 27 mei 2022 10:41:

[...]

LOL

Het verbaast me overigens wel dat je bewust opnieuw met oplichter Selwyn, die toch al een spoor van ellende achter zich heeft gelaten, in zee gaat. Een nare vent (ik heb hem een paar keer bij AVA's ontmoet in een ver verleden) aan wie ik nog geen euro zou toevertrouwen. Maar goed, het aandeel zal vast weer eens een upswing krijgen door wat suggestieve PBtjes, Herc moet er immers ook nog uit.
Dat vroeg ik me ook al af, kokkie zit hier volgens mij niet in?

Maar verder acht ik nog steeds de kans aanwezig dat dit dus wel opgepompt wordt, en je dan met een zak aandelen blijft zitten. En dan is de vraag op welke beurs dit dan komt te zitten. Want met de huidige stand van zaken is het volgens mij exit ( Euronext NL ) in april 2023?
1.513 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 72 73 74 75 76 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 11:44
Koers 0,510
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,510
Laag 0,510
Volume 1.700
Volume gemiddeld 8.567
Volume gisteren 8.174

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront