Mithra Pharmaceuticals « Terug naar discussie overzicht

Mithra in 2022 - het jaar van beLEONing?!

3.656 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 179 180 181 182 183 » | Laatste
Comeback
0
quote:

StiMO schreef op 14 januari 2022 13:52:

[...]

Ah ja, galapagos was ook zo’n bedrijf. Ik zal maar euforisch zijn als ‘de koers’ hoger staat en ik mijn centen in mithra na 3 jaar wat meer zie opbrengen. Wacht totdat verkopen estelle wat minder zijn dan verwacht of er nog een leuke emissie komt. we staan direct weer onder de 20€. Daarom zal ik ook niet laten om een stuk winst te verzilveren.
Conclusie: Euforie enkel maar aan de meet, zoals in de koers.
Als je Galapagos als enige maatstaf neemt dan is het best dat je afscheid neemt van biotech. Altijd die kortzichtige vergelijkingen ... brengt niets op. Ik kan je tien andere voorbeelden geven waar het wél heel positief is afgelopen ... ook met de koers. Is dat een zekerheid voor Mithra ... absoluut niet, maar de indicatoren staan zeer positief.
En ja, pas euforie als je aan de bent. Het is een rit met een paar valpartijen, een paar lekke banden ... maar als Mithra als eerste over de meet bolt is er geen belegger die daar nog van wakker ligt.
joe123
1
Ik moet zowel Hopende als Cannondale gelijk geven.
Ook ik vind de koersreactie op het prachtige nieuws vandaag maar povertjes. Had toch een stijging van om en bij de plus 15 procent verwacht.
Anderzijds moeten we zeer euforisch zijn met het langverwachte bevrijdende nieuws.
Menige verhoogde koersdoelen en aandacht van nieuwe gegadigden zullen volgen.
Nu is het wachten op een prachtige deal met hopelijk een wereldspeler om mee in zee te gaan.
Dat zal pas een koerstrigger worden.
Dragstar
0
Twee jaar geleden uit Mithra gestapt met veel verlies.
Vandaag terug positie ingenomen.
Mooie resultaten en nu wachten op een mooie deal.
Hopende
0
Grote probleem van mithra is bestuur , coucke heeft een slechte reputatie in de zakenwereld door zijn läatste proces en Fornieri is ook berucht , wat een belachelijke stijging vandaag iedereen was vol verwachting op de resultaten van donesta en wat krijgen we een koersstand onder vorige maand bravo
StiMO
0
quote:

Hopende schreef op 14 januari 2022 15:51:

Grote probleem van mithra is bestuur , coucke heeft een slechte reputatie in de zakenwereld door zijn läatste proces en Fornieri is ook berucht , wat een belachelijke stijging vandaag iedereen was vol verwachting op de resultaten van donesta en wat krijgen we een koersstand onder vorige maand bravo
Oh, LDA is wat uitgeleende stukjes van François aan het dumpen.
Johnny B
0
Ach Hopende toch waarom ben jij toch eigenlijk ingestapt? Coucke en Fornieri zitten al lang in het bestuur en ondertussen hebben we een fantastische nieuwe CEO.
Jij dacht na goedkeuring Estelle even snel winst te nemen maar het draaide anders uit. Dat is de beurs man en enkel jij bent verantwoordelijk voor je aankopen.
Ik heb ook bijgekocht na goedkeuring Estelle maar afgelopen half jaar mijn GAK kunnen verlagen en sta nu reeds op bescheiden winst. Had je ook kunnen doen hoor…

Hopende
0
quote:

Johnny B schreef op 14 januari 2022 16:12:

Ach Hopende toch waarom ben jij toch eigenlijk ingestapt? Coucke en Fornieri zitten al lang in het bestuur en ondertussen hebben we een fantastische nieuwe CEO.
Jij dacht na goedkeuring Estelle even snel winst te nemen maar het draaide anders uit. Dat is de beurs man en enkel jij bent verantwoordelijk voor je aankopen.
Ik heb ook bijgekocht na goedkeuring Estelle maar afgelopen half jaar mijn GAK kunnen verlagen en sta nu reeds op bescheiden winst. Had je ook kunnen doen hoor…

inderdaad mijn eigen schuld maar wat een kwakkel aandeel als je eerlijk tegen jezelf bent zal deze koers stand ontgoochelend zijn
Comeback
0
quote:

Hopende schreef op 14 januari 2022 15:51:

Grote probleem van mithra is bestuur , coucke heeft een slechte reputatie in de zakenwereld door zijn läatste proces en Fornieri is ook berucht , wat een belachelijke stijging vandaag iedereen was vol verwachting op de resultaten van donesta en wat krijgen we een koersstand onder vorige maand bravo
En dat betekent dat de waarde van Donesta lager is ... omdat Coucke een slechte reputatie heeft en Fornieri ook niet onbesproken is? Man, echt ... wat zit jij hier te doen seg ... jij hebt er echt totaal niets van begrepen hé !!
Hopende
0
quote:

Cannondale schreef op 14 januari 2022 16:44:

[...]

En dat betekent dat de waarde van Donesta lager is ... omdat Coucke een slechte reputatie heeft en Fornieri ook niet onbesproken is? Man, echt ... wat zit jij hier te doen seg ... jij hebt er echt totaal niets van begrepen hé !!
lager niet maar veel beleggers twijfelen door hun
Hopende
0
quote:

Hopende schreef op 14 januari 2022 16:46:

[...]
lager niet maar veel beleggers twijfelen door hun
mijn enige wens is 24.5 € en alles weg break even en van mij mogen jullie allemaal multimiljonair worden
Comeback
0
quote:

Hopende schreef op 14 januari 2022 16:44:

[...]
inderdaad mijn eigen schuld maar wat een kwakkel aandeel als je eerlijk tegen jezelf bent zal deze koers stand ontgoochelend zijn
Verkoop die kwakkel aandelen en ga aub ergens anders janken !!
StiMO
0
quote:

Cannondale schreef op 14 januari 2022 16:47:

[...]

Verkoop die kwakkel aandelen en ga aub ergens anders janken !!
En gelieve ook niet op het Celyad draadje!
Johnny B
0
Fijn weekend iedereen!
Ik kijk alvast uit naar volgende week.
Vandaag opnieuw een belangrijke stap voorwaarts gezet.
Hopende
0
quote:

StiMO schreef op 14 januari 2022 17:30:

[...]

En gelieve ook niet op het Celyad draadje!
Ja stimo want jij heeft overal veel info hé;)
mentie
0
Berenberg:
Waardering blijft aantrekkelijk

Het beurshuis meent dat Donesta goed gepositioneerd zou moeten zijn om een vaste licentieregeling van ten minste 750 miljoen euro tot 1 miljard euro te realiseren wat in schril contrast staat met het huidige beurswaardering van 870 miljoen euro.

De waardering blijft dan ook zeer aantrekkelijk volgens de analisten. “Hoewel de aandelen vandaag met 7 tot 8 procent zijn gestegen, handelt het aandeel nog steeds ruwweg op het niveau van voor de goedkeuring van Estelle, waarbij Donesta gratis wordt geleverd. Dit terwijl het cumulatieve verkooppotentieel voor het product meer dan het dubbele is dan van Estelle. Het beurshuis merkt dan ook op dat het het ideale moment is om in te stappen in Mithra.

Berenberg heeft een koopadvies en koersdoel van 37,00 euro per aandeel voor het middel.
Hopende
0
quote:

Johnny B schreef op 14 januari 2022 17:57:

Fijn weekend iedereen!
Ik kijk alvast uit naar volgende week.
Vandaag opnieuw een belangrijke stap voorwaarts gezet.
allee hup we staan al rood vandaag , wow wat een top vooruitgang
COMPLEET
0
quote:

Hopende schreef op 14 januari 2022 18:26:

[...]
Ja stimo want jij heeft overal veel info hé;)
Hopende "geeft"
Hopende
0
quote:

COMPLEET schreef op 17 januari 2022 11:14:

[...]
Hopende "geeft"
ja compleet sorry , maar dit aandeel is met geen stok vooruit te slaan , we gaan terug naar niveau van voor het wonderlijke nieuws over donesta , geef zelf toe niet te verklaren
Lcas01
2
quote:

Hopende schreef op 17 januari 2022 11:37:

[...]
ja compleet sorry , maar dit aandeel is met geen stok vooruit te slaan , we gaan terug naar niveau van voor het wonderlijke nieuws over donesta , geef zelf toe niet te verklaren
Ik ben uw gezaag echt wel beu aan het worden, wie doe je hier nu een plezier mee? Verkoop alles en los uw schuld af. Probleem opgelost.
3.656 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 179 180 181 182 183 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 0,233
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,234
Laag 0,221
Volume 36.373
Volume gemiddeld 380.896
Volume gisteren 36.373

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront