Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2020

1.801 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 87 88 89 90 91 » | Laatste
Moneycollector
1
quote:

kneut schreef op 11 oktober 2020 09:37:

Die aantallen heb ik toch verdiend in giro door een paar geluk te hebben gehad, bijvoorbeeld met tigenix heb ik hoop verdiend...

ik tip nu op nelasa in noorwegen....
Daar ben je wel echt positief over. Ik lees het nu voor de tweede keer deze gouden tip :) Heb je hierover specifieke info? Nel ASA heeft prima Q2 resultaten behaald en recent die inkooporder binnen gehaald. En buiten het feit dat de markt booming is kan ik nog niets interessants vinden wat duidt op een mooie toekomstige rit.
[verwijderd]
0
quote:

kneut schreef op 11 oktober 2020 09:37:

Die aantallen heb ik toch verdiend in giro door een paar geluk te hebben gehad, bijvoorbeeld met tigenix heb ik hoop verdiend...

ik tip nu op nelasa in noorwegen....
De stijging sinds de start van het aandeel ziet er fantastisch uit. Ben benieuwd waar dit naar toe kan gaan.

Hoe denk je hierover Kneut?
"Het dringt stilaan door bij Europese beleidsmakers dat gas overbodig wordt, maar ze laten zich opnieuw vangen door het nieuwe verhaal waarmee de gassector zich onmisbaar wil maken. Waterstof is daarin het toverwoord, de heilige graal voor de klimaatcrisis. De theorie is eenvoudig: via elektrolyse kun je in water het zuurstofatoom van de waterstofatomen scheiden. Die laatste kun je dan als energiebron verbranden. Ze laten enkel waterdamp achter.

Voor die waterstofproductie is echter massaal veel elektriciteit nodig. Als die van hernieuwbare bronnen komt, krijg je groene waterstof. Maar Europa heeft niet genoeg hernieuwbare bronnen, dus zal het gros van de waterstof gemaakt worden met elektriciteit die is opgewekt met fossiele brandstoffen. Dan zou men het grijze waterstof kunnen noemen. De Europese gasindustrie presenteert zichzelf als de hofleverancier van die elektriciteit. Vorige zomer lanceerde de Europese Commissie de Europese Alliantie voor Schone Waterstof, en daar is de gasindustrie in oververtegenwoordigd.

Alleen zal de Europese waterstof niet onmiddellijk schoon zijn, want de gascentrales waarmee ze wordt opgewekt, stoten wel nog altijd CO2 uit. Ook daarvoor schuift de Europese gasindustrie een wondermiddel naar voren: koolstofopvang en -opslag."
kneut
1
Noorwegen wekt gratis stroom op met dammen en moderne turbines, die hebben stroom teveel,,dus ideaal voor de productie van waterstof
RW1963
0
quote:

kneut schreef op 11 oktober 2020 09:37:

Die aantallen heb ik toch verdiend in giro door een paar geluk te hebben gehad, bijvoorbeeld met tigenix heb ik hoop verdiend...

ik tip nu op nelasa in noorwegen....
Goed zo, die bezit ik ook

Forum:
www.iex.nl/Forum/Topic/1366867/Nel-AS...

Succes
0
Nou dit zijn mooie vooruitzichten ;--) ... volgende weerstand op €15,027 !!

www.centralcharts.com/fr/2415-gaussin...

Analyse technique GAUSSIN - Journalier - publiée le 08/10/2020

GAUSSIN s'inscrit dans une tendance haussière très forte. Les traders pourraient envisager de ne traiter que les positions longues (à l'achat) tant que le cours reste bien situé au dessus de 5.534 EUR. La résistance suivante située à 15.027 EUR se présente comme le prochain objectif haussier à atteindre. Une cassure haussière de cette résistance relancerait la dynamique haussière. Le mouvement haussier pourrait alors se poursuivre en direction de la résistance suivante située à 44.910 EUR. Au-delà de cette résistance, les acheteurs pourraient ensuite viser 149.300 EUR. Dans la configuration actuelle, il conviendra de surveiller les éventuels excès haussiers pouvant conduire à de petites corrections à très court terme. Ces éventuelles corrections offrent aux traders des opportunités d'entrer en position dans le sens de la tendance haussière. Chercher à profiter de ces éventuelles corrections avec des ventes semble peut-être risqué.

===

GAUSSIN technische analyse - Dagelijks - gepubliceerd op 08/10/2020

GAUSSIN maakt deel uit van een zeer sterke opwaartse trend. Handelaren zouden kunnen overwegen om alleen long (long) posities te handelen, zolang de prijs ruim boven 5.534 EUR blijft. De volgende resistance van 15.027 euro lijkt het volgende bullish target dat je kunt raken. Een bullish uitbraak van dit verzet zou het bullish momentum doen herleven. De bullish beweging zou dan kunnen doorgaan naar de volgende resistance, gelegen op 44.910 EUR. Boven deze weerstand kunnen kopers dan mikken op 149.300 EUR. In de huidige configuratie zal het nodig zijn te letten op eventuele bullish excessen die op zeer korte termijn tot kleine correcties kunnen leiden. Deze mogelijke correcties bieden handelaren de mogelijkheid om een ??positie in te nemen in de richting van de uptrend. Proberen te profiteren van deze mogelijke oplossingen bij verkoop kan riskant lijken.
Succes
0
Aankomende vergaderingen:

-Buitengewone Algemene Vergadering van 19 oktober 2020
-Bijeenkomsten van BSAR- en BSA-2016NC-houders op 19 oktober 2020
-Tentoonstelling “Hydrogen Business for Climate” in Belfort: 13 en 14 januari 2021
-Kunstmatige intelligentiebeurs in Belfort: 16 en 17 juni 2021
[verwijderd]
0
De nieuwe partner, Faurecia, heeft ook een deal met Hyundai Trucks, dus dit zal toch wellicht ook ten goede komen aan Gaussin: zie dit artikel van juni 2020:
02.06.2020

Faurecia wins a major award for hydrogen storage systems for Hyundai trucks
Chapô

Faurecia, one of the world’s leading automotive technology companies, was recently awarded a significant contract for fuel cell electric vehicle storage systems from Hyundai Motor Company.
Choix du type de champs
Corps
Texte

Faurecia will supply the entire hydrogen storage system (including 10,000 hydrogen tanks) which will be produced in its global center of expertise dedicated to hydrogen storage systems in Bavans, France with delivery to start in 2021.

Over a four-year period, Faurecia will equip around 1,600 Hyundai heavy duty trucks that will be afterwards delivered to Hyundai Hydrogen Mobility in Switzerland, a newly-created joint venture between Hyundai and H2 Energy to spearhead hydrogen mobility in Europe.
Citation

Fuel cell electric vehicle technology will become significant in the powertrain mix in the next ten to fifteen years in particular for commercial vehicles. Faurecia is investing significant resources in optimizing the potential of this technology and creating the best-in class ecosystem to accelerate its deployment. This award, along with the joint venture we have created with Michelin to offer a unique range of hydrogen fuel cell systems, is a major step in our commitment to become the leader in fuel cell systems.
Auteur
Patrick Koller
Fonction de l'auteur
Chief Executive Officer, Faurecia
Texte

Fuel-cell electric vehicles offer an attractive and complementary alternative to battery electric vehicles. The range and refueling time of fuel-cell trucks should be equivalent to diesel ones whilst being completely emissions-free. By 2030, it is estimated that 2 million new vehicles of which 350,000 commercial vehicles will be equipped with fuel cell technology.
[verwijderd]
0
Oct 9, 2020 - 02:19 pm
Faurecia opens hydrogen R&D centre in France (video)
bavan
Faurecia
FCEV
France
Fuel cells
Hydrogen
Hyundai
R&D
Symbio

Faurecia opened its global competence centre for hydrogen storage systems in the French city of Bavans after having invested 25 million euros. The company wants to develop lightweight and cost-effective tanks and systems here to promote hydrogen mobility.

www.electrive.com/2020/10/09/faurecia...

Or to promote it further. Faurecia has already started to manufacture hydrogen storage systems for heavy-duty trucks and light commercial vehicle fleets for several international OEMs. One of them is Hyundai that relies on the French for the 1,600 XCient fuel cell trucks allocated to the Swiss market they just started to deliver.

Accordingly, Faurecia says it currently has the ability “to produce several thousands of hydrogen storage systems per year and aims to ramp up its production capacity” in France.

In addition to the hydrogen storage systems that Faurecia already manufactures and also develops with the French Atomic Energy Commission (CEA), the Group has created Symbio, a joint venture with Michelin, dedicated to the development and production of fuel cell stacks.

Faurecia says their ambition is to become “a leader on both fuel cell stacks and hydrogen storage systems in a market that will represent almost 20 billion euros by 2030”. The company estimates this is the equivalent to five million fuel cell vehicles being produced by that time. Symbio is to drive business development in Europe, China and the USA and aims to achieve a market share of 25 per cent by 2030 and sales of around 1.5 billion euros.
Vraag
0
Welke moet ik dan hebben NEL ASA NK 20 of
NEL ASA ADR 30 NK 20 . Het zijn twee verschillende aandelen
Vraag
0

auteur info
Welke moet ik dan hebben NEL ASA NK 20 of
NEL ASA ADR 30 NK 20 . Het zijn twee verschillende aandelen
[verwijderd]
0
quote:

Vraag schreef op 11 oktober 2020 21:54:

auteur info
Welke moet ik dan hebben NEL ASA NK 20 of
NEL ASA ADR 30 NK 20 . Het zijn twee verschillende aandelen
Franse beurs:
FRA | D7G | NO0010081235 | EUR

Noorse beurs:
OSL | NEL | NO0010081235 | NOK
Bijlage:
Vraag
0
Dank u wel ?? ik zag ook nog een aandeel met de zelfde naam die kost 66,99 euro dus lastig welke ik moest hebben . Maar die ik moet hebben kost 1,8245 dan had ik toch de goeie
cdbe
0
1.801 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 87 88 89 90 91 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:23
Koers 0,241
Verschil +0,002 (+0,63%)
Hoog 0,245
Laag 0,240
Volume 33.106
Volume gemiddeld 117.937
Volume gisteren 65.558

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront