MDxHealth « Terug naar discussie overzicht

MdxHealth - MDXH 2024

14 Posts
aextracker
0
Lijkt weer wat leven in de brouwerij te komen bij MdX Health.
Na zowel een "bijna dood ervaring" qua notering dan wel te verstaan een overname en vers kapitaal, lijkt er wer wat leven in de testbrouwerij va MDXHealth te komen.
Benieuwd hoe Q4 is afgesloten en of de fantasie er langzaamaan weer in terug mag keren.

Markt en applicatie van de MdxHealth produkten is een stevige groeimarkt, waarmee o.b.v. de bewezen functionaliteit er wellicht perspectief voor een winstgevende operatie aan zit te komen ........ in het jaartal ............ ?

Zoals afgelopen 5 jaren meermaals besloten en op iex fora toegelicht (o.a. in 2021), blijft Tracker ook nu aan de zijlijn bij MDxHealth.
De verwijzing op MDxHealth fora iex. indertijd naar Ablynx & Merus als minder risicovolle bio-tech beleggingen blijken bewaarheid te zijn geworden.

Het schrappen van de notering in Belgie en handhaven van NASDAQ notering zet de deur open naar een meer avontuurlijk verloop van bedrijf, mogelijkheden, ontwikkeling en waardering.

Voor nu houd Tracker zijn kruid ook nog droog i.r.t. MDxHealth als bio-tech belegging in spe.
't kan best eens een bijster interessant jaartje worden bij MDxHealth in de US of A.
fly like an eagle
0
Moment van winstgevendheid kom in beeld als we de CEO mogen geloven. Dat zou dan voor het eerst zijn. Maar lets see
voda
0
KBC Securities herhaalt advies voor MDxHealth
Gepubliceerd door Trivano.com op 9 januari 2024 om 09:15

De analisten van KBC Securities hebben zich dinsdag opnieuw positief uitgelaten over MDxHealth. KBC Securities herhaalde het advies kopen voor de aandelen van MDxHealth.

Ook het koersdoel van 7,70 EUR werd door de analisten herhaald. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van MDxHealth met 155% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 3,02 EUR.
Vers beleg
0
SAXOBANK

Hallo iedereen, ik ben bij Saxo en de aandelen MDxHEalth zitten nog steeds vast.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat er ook andere deelnemers hetzelfde probleem hebben.
Bij Saxo krijg ik op de vraag wanneer we de aandelen omgezet worden naar NASDAQ zeer weing concreets te horen. Ze hebben geen zicht wanneer en hoe. Dit komt niet erg geruststellend over.

Hoe moet ik dat inschatten? Wat is er juist aan de hand?
Alvast bedankt!
JACKY CHAN
0
quote:

Vers beleg schreef op 9 januari 2024 16:13:

SAXOBANK

Hallo iedereen, ik ben bij Saxo en de aandelen MDxHEalth zitten nog steeds vast.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat er ook andere deelnemers hetzelfde probleem hebben.
Bij Saxo krijg ik op de vraag wanneer we de aandelen omgezet worden naar NASDAQ zeer weing concreets te horen. Ze hebben geen zicht wanneer en hoe. Dit komt niet erg geruststellend over.

Hoe moet ik dat inschatten? Wat is er juist aan de hand?
Alvast bedankt!
Hou ze maar mooi bij en totaal geen reden om te verkopen. Bij mij zitten ze ook nog vast en daar lig ik niet wakker van.Ik ben wel niet bij Saxo maar Keytrade Bank
_Aurum_
0
Bij DeGiro had ik die vraag in het weekend gemaild. Vandaag zijn ze omgezet naar Nasdaq, dus op papier een mooie dagwinst vandaag door de stijging van afgelopen weken.
EducatedFool
0
quote:

Vers beleg schreef op 9 januari 2024 16:13:

SAXOBANK

Hallo iedereen, ik ben bij Saxo en de aandelen MDxHEalth zitten nog steeds vast.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat er ook andere deelnemers hetzelfde probleem hebben.
Bij Saxo krijg ik op de vraag wanneer we de aandelen omgezet worden naar NASDAQ zeer weing concreets te horen. Ze hebben geen zicht wanneer en hoe. Dit komt niet erg geruststellend over.

Hoe moet ik dat inschatten? Wat is er juist aan de hand?
Alvast bedankt!
Op 4 januari heb ik antwoord ontvangen van Saxo na een klacht:

"Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft een vraag over MDXHealth. Naar verwachting zullen de stukken uiterlijk volgende week omgezet naar de nieuwe notering op de Nasdaq. U hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen en er worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht."

Dus, normaal ten laatste eind deze week...
Vers beleg
0
Vers beleg
0
Nog steeds niets ...

Wie weet hebben ze de aandelen MDxHealth niet meer in hun bezit maar zijn ze uitgeleend. Ik zeg zo maar wat ...
Vers beleg
0
Zit hier op het formum nog iemand op Saxobank die zijn aandelen MDx nog steeds niet zag gewijsigd zien worden naar de nasdaq?
Het begint nu wel erg lang te duren
fly like an eagle
0
Business Update and Outlook for 2024
The Company is maintaining its previously issued 2024 revenue guidance of $79-81 million and confirms its view of expected adjusted EBITDA profitability in the first half of 2025.
Sirlander
0
quote:

Vers beleg schreef op 18 januari 2024 17:59:

Zit hier op het formum nog iemand op Saxobank die zijn aandelen MDx nog steeds niet zag gewijsigd zien worden naar de nasdaq?
Het begint nu wel erg lang te duren
Is toch al even aangepast bij mij! heb wel veel zitten zagen...
Heb zelf 50 euro gratis transactiegeld gekregen ;).

Best een bericht sturen via de berichtservice.

wat een reactie weer van de beurs... pfff
14 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront