AMG Juli 2020; het tij keert

229 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 » | Laatste
RP91
0
Hierbij het juli draadje voor het jaar 2020. Wanneer worden de hogere regionen weer opgezocht? Gezien het feit dat
de verkoop van electrische auto's weer aantrekt,is het volgens mij een kwestie van tijd dat ook amg hier van gaat profiteren.
AMGflop
0
Laten we ook niet vergeten hoe goed het gaat in de luchtvaartindustrie.... Waar AMG dik in zit.
rene66
0
quote:

RP91 schreef op 1 juli 2020 10:41:


Hierbij het juli draadje voor het jaar 2020. Wanneer worden de hogere regionen weer opgezocht? Gezien het feit dat
de verkoop van electrische auto's weer aantrekt,is het volgens mij een kwestie van tijd dat ook amg hier van gaat profiteren.
Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe draadje. De verkoop van elektrische auto's trekt inderdaad weer aan. Ik heb ook heel veel verwachtingen over het gebruik van accu's voor de opslag van energie.

AMG zit gewoon aan heel veel kanten goed. Het wachten is gewoon op het vaccin. Dat zal de economie een enorme boost geven, waar met name een bedrijf als AMG enorm van gaat profiteren.
AMGflop
0
Lekker begin van de maand, en ik voorspel een dramatisch slot voor deze maand. Amg staat straks weer op de €8 a €9. Gauw verkopen dus!
rene66
0
Mooi dat er weer positief nieuws is mbt een mogelijk vaccin. Als dat daadwerkelijk blijkt te werken zie ik AMG binnen een paar maanden flink omhoog gaan.
Rainman
0
De lithiummarkt zal pas terug in balans zijn in 2022.
Ja, elektrische auto’s zitten in de lift.
Maar daar hebben de lithiumproducenten ook op geanticipeerd.
Zij investeren steeds om hun productiecapaciteit uit te breiden.omdat ze een hogere vraag verwachten.
De EV-markt groeit, maar toch iets minder hard dan gepland. Daarnaast is er ook een daling in de lithiumbatterijen
Het aanbod groeit dus even sneller dan de vraag, waardoor de prijs sterk daalt.
Dit valt ook niet weg te werken op een paar maanden.

Als voor de luchtvaarttak:
Hier zien we nu toch vooral orders van maatschappijen die hun oude vliegtuigen moeten vervangen.
Zolang er geen vaccin is, zal de luchtvaartsector nooit terug op snelheid komen. Daarnaast moeten we nog veel faillissementen zien, van bedrijven die voorlopig nog op overheidssteun draaien.
Als de crisis achter de rug zal zijn zie ik de luchtvaartsector wel opnieuw aantrekken, en zullen de maatschappijen terug nieuwe bestellingen plaatsen. Maar dat zal nog niet voor volgend jaar zijn.

Toch zie ik op de middellange termijn (3-5 jaar) erg veel potentieel in AMG.
Een kwalitatief groeiaandeel voor de belegger met geduld.
Stokely
0
"Toch zie ik op de middellange termijn (3-5 jaar) erg veel potentieel in AMG.
Een kwalitatief groeiaandeel voor de belegger met geduld."

Daar heb je helemaal gelijk in.
AMGflop
0
AMG is zeker geen groei-aandeel, voor geen enkele termijn en daarom blijven grootaandeelhouders weg van AMG. Er zit gewoonweg geen potentie in. Het is een one-manshow van Schimmelbusch, welke binnenkort weer een verlenging zal aankondigen. Hij gaat nog even door met graaien, want veel geld gaat hij niet meer verdienen met de verkoop van zijn aandelenpakket.
nonserver
0
Rood niet floppie maar omzetten te laag om koers in verhouding een grotere stijging te hebben.
AMGflop
0
quote:

nonserver schreef op 2 juli 2020 16:45:


Rood niet floppie maar omzetten te laag om koers in verhouding een grotere stijging te hebben.


Helaas, maar nog geen procentje erbij op zo’n mooie dag is ook een prima resultaat. Kan het morgen verder naar beneden.
rene66
0
Morgen weer verder omhoog. Was een mooie dag voor het aandeel. Ondanks de verkoopsdruk waarschijnlijk door NN Group blijft het aandeel goed liggen. De kopende partij heeft geluk. Die kan hier mooi van profiteren
Tandsteen
0
Ondanks alle hoge koersdoelen gaat het aandeel alleen maar naar beneden. De short positie gaat iedere dag ook 0.50% omhoog en de andere dag omlaag met 0.50%. Het is en blijft een vreemd aandeel.
rene66
0
quote:

Tandsteen schreef op 3 juli 2020 10:43:


Ondanks alle hoge koersdoelen gaat het aandeel alleen maar naar beneden. De short positie gaat iedere dag ook 0.50% omhoog en de andere dag omlaag met 0.50%. Het is en blijft een vreemd aandeel.

Het grootste probleem op dit moment is dat NN Group waarschijnlijk aandelen blijft verkopen en er weinig kopers zijn. Ik ben al blij dat het shortpercentage flink naar beneden is gegaan

Maar het is inderdaad een vreemd aandeel. Gezien de vooruitzichten had ik allang verwacht dat een hedgefund een flink belang zou hebben genomen in AMG. Wellicht is het bedrijf qua marktkapitalisatie te klein en het blijft gewoon jammer dat ze niet in de VS staan genoteerd.
AMGflop
0
Het feit dat RWC niet terugkomt, moet voor een ieder al voldoende zeggen. Schimmelbusch heeft teveel vijanden gemaakt en is van de oude stempel, te sloom, te arrogant en staat niet open voor verandering of het nemen van risico’s. Er is voldoende geld in kas om zijn salaris voorlopig nog te betalen, dus waarom zou je dan niet gewoon stil blijven zitten?
rene66
0
AMG heeft heel mooie plannen voor de nabije toekomst waar ze al druk mee bezig zijn. Het is een positief teken dat het bedrijf dat als prioriteit 1 heeft. Nieuwe aandeelhouders komen vanzelf weer.
TegenBeterWetenIn
0
De koersdaling is evident een gevolg van de afbouw van NN. Het feit dat er nog geen nieuwe partijen zich hebben aangediend, bevestigt dat er echt wel gekeken wordt naar het oordeel van de rating agencies. En laten we eerlijk tegen elkaar blijven...Q2 is gewoon hartstikke slecht.
Maar wil je profiteren van een voorziene koersstijging? Blijf lekker zitten...
229 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 okt 2020 17:35
Koers 15,795
Verschil -0,380 (-2,35%)
Hoog 16,110
Laag 15,530
Volume 243.274
Volume gemiddeld 226.472
Volume gisteren 234.740