Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

Ordina - December 2019

222 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » | Laatste
pietje-2005
0
Nounou; dat er niet als een idioot gekocht wordt !
De handelsoorlog is voorbij, geloof ik.
Toch ? ;-)
Wat klontjes in de laat, nu ?
Succes
pietje-2005
0
Regeis
0
Iemand die "plukkies" koopt en verkoopt is een shorter. Als ik ergens instap dan is het meer voor LT en de koers staat nu op € 2,06. De € 2,07 zie ik als terugkeerpunt en gelet op de ontwikkelingen het afgelopen halfjaar verwacht ik toch wel wat meer. Instappen beneden de € 2,00 dan ben je in mijn ogen een spekkoper. Laat het "goede" nieuws aanhouden, er zit potentie in dit bedrijf.
pietje-2005
0
Die definitie kende ik nog niet, haha.
Plukkies kopen en een shorter zijn ?
Instappen beneden de 2 euro kon gisteren, als ik het me goed herinner ?
Zit LT in Ordina, en de potentie is me , zeker sinds einde 2018, bekend.
Succes
pietje-2005
0
pietje-2005
0
Pre 2,06 ?? Niet dus !
Algemeen sentiment verbetert weer ?
Handelsoorlog voorbij, haha ;-)
Succes
Wilbar
0
Zo, iemand die een beetje handelt is dus de nieuwe shorter. Er komen steeds meer mensen met beperkte kennis van zaken (beleggen) op IEX. Zou dat het "nieuwe geld" zijn dat naar de beurs zou stromen?

Kzag op LinkedIn de foto met circa 10 nieuwe medewerkers bij Ordina per 1 december.
leek2018
0
quote:

Wilbar schreef op 5 december 2019 09:23:

Zo, iemand die een beetje handelt is dus de nieuwe shorter. Er komen steeds meer mensen met beperkte kennis van zaken (beleggen) op IEX. Zou dat het "nieuwe geld" zijn dat naar de beurs zou stromen?

Kzag op LinkedIn de foto met circa 10 nieuwe medewerkers bij Ordina per 1 december.
Ja, wat is "beperkte" kennis van zaken?.
Wilbar
0
quote:

leek2018 schreef op 5 december 2019 09:31:

[...]
Ja, wat is "beperkte" kennis van zaken?.
te pas en onpas het begrip "shorten" gebruiken om alles mee te verklaren wat er op de beurs gebeurt.
Regeis
0
Naast de leuke welkomstboodschap van leek2018, iets uit mijn reactie pakken en daar gelijk een sticker op plakken. Leuk (beperkt) kennis te maken pietje-2005 en Wilbar, jullie verklaring is duidelijk?
pietje-2005
0
Mooi, Regeis ;-)
Wilde toch even reageren op de stellige, als waarheid gebrachte, stelling :
"Iemand die "plukkies" koopt en verkoopt is een shorter."
Leek wel een soort van terechtwijzing voor "verkeerd" handelen, en dat gebaseerd op een pertinente en onware onzin-vergelijking.
Niks loos, verders ;-)
Succes
pietje-2005
0
[verwijderd]
1
Ja, dat komt waarschijnlijk door al die shorters!?:-) Iederéén zit op iedereen te wachten om dit aandeel omhoog te tillen!
Zijn dat dan de beleggers met "beperkt inzicht", die iedere keer te laat aansluiten?
pietje-2005
0
Wederom laag volume, en we wachten morgen verder ?
Toch, . . groen is niet lelijk ;-)
Succes
analyse_A3CD
0
De MM's proberen nog iets, verder is het huilen met de pet op. Er wordt gegoocheld met het volume en de prijs om het aan de gang te krijgen!?
222 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront