MDxHealth « Terug naar discussie overzicht

MDxHealth - MDXH - 2023

134 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
JdeFL
2
Belegger in ‘Brussels’ MDxHealth kan even niet aan zijn stukken

Vandaag om 16:32
Het duurt bij sommige brokers enige tijd vooraleer de Brusselse aandelen zijn omgezet in de Amerikaanse versie.

Het Luikse diagnosticabedrijf MDxHealth noteert sinds deze week alleen nog op de Amerikaanse Nasdaq. De notering op de Brusselse beurs werd vrijdagavond geschrapt.

Beleggers die Brusselse MDxHealth-aandelen in portefeuille hebben, moeten zelf niets doen. De stukken worden normaal automatisch en gratis ingewisseld voor de Amerikaanse aandelen van MDxHealth.

Toch reageerden lezers verbaasd dat ze sinds maandag met een geblokkeerde positie zitten: het is niet mogelijk de aandelen te verhandelen. ‘De aandelen van MDxHealth staan inderdaad geblokkeerd. Voor het transfereren van de posities van Euronext Brussel naar Nasdaq zijn we afhankelijk van externe partijen, en dat neemt helaas enige tijd in beslag. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk in orde te brengen’, klinkt het bij Saxo. ‘De transfer is aan de gang’, zegt ook Keytrade Bank, dat nog geen zicht heeft op de omzettingsdatum.

De klanten van KBC en Bolero kunnen wel in MDxHealth handelen op Nasdaq. 'We hebben op 27 november de aandelen ‘automatisch’ verplaatst naar Nasdaq, zodat onze klanten vanaf dan hun aandelen kunnen verhandelen op de Amerikaanse beurs. We hebben de klanten daarover op 7 november ingelicht', zegt KBC-woordvoerder Pieter Kussé.

MDxHealth ontwikkelt tests voor prostaatkanker (SelectMDx, ConfirmMDx). In het derde kwartaal zag de groep de omzet met 73 procent aandikken tot 19,35 miljoen dollar, mede dankzij de overname van de Genomic Prostate Score (GPS)-test van de Amerikaanse concurrent Exact Sciences. Het bedrijfsverlies viel terug naar 4,6 miljoen dollar, tegenover een verlies van 11,9 miljoen dollar een jaar eerder. (Tijd.be)
Sirlander
0
Saxo staat nog steeds geblokkeerd.
Das toch een zware nalatigheid vrees ik, gezien ze dit perfect konden vermijden.

Ik overweeg klacht in te dienen met schadevergoeding. Zal het winnen ook.
Nog kandidaten?
Pjotr
1
ik heb al paar jaar aandelen Allarity Therapeutics (vast) staan op de beurs in Stockholm (bij de Giro). De Giro zou deze stukken eerst omzetten naar nieuwe aandelen op de Nasdaq. Vanwege de hoge kosten hebben ze dit niet meer gedaan. Schande maar dit is nog steeds niet opgelost.
JdeFL
1
PinkPanther
1
Ik heb nog steeds geen toegang tot mijn aandelen MDxHealth. Ik heb vorige week contact opgenomen met mijn broker (ING) en ze zeiden dat ik vooralsnog geen actie hoef te ondernemen.... In mijn portefeuille staat ook MDxHealth -EUR- met een koers van EUR 3.412 (21 december 2023). Wanneer gaan ze nu overgezet worden.... het is toch de bedoeling dat alle aandelen van Brussel omgezet worden naar de Nasdaq?
DeZwarteRidder
0
quote:

PinkPanther schreef op 2 januari 2024 12:15:

Ik heb nog steeds geen toegang tot mijn aandelen MDxHealth. Ik heb vorige week contact opgenomen met mijn broker (ING) en ze zeiden dat ik vooralsnog geen actie hoef te ondernemen.... In mijn portefeuille staat ook MDxHealth -EUR- met een koers van EUR 3.412 (21 december 2023). Wanneer gaan ze nu overgezet worden.... het is toch de bedoeling dat alle aandelen van Brussel omgezet worden naar de Nasdaq?
Waarom heb je deze troep nog....???
PinkPanther
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 2 januari 2024 12:56:

[...]

Waarom heb je deze troep nog....???
Omdat ik verwacht dat de koers van deze "troep" dit jaar gaat verdubbelen.
DeZwarteRidder
0
quote:

PinkPanther schreef op 2 januari 2024 13:02:

[...]
Omdat ik verwacht dat de koers van deze "troep" dit jaar gaat verdubbelen.
Als ik jou was, zou ik flink bijkopen.
PinkPanther
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 2 januari 2024 13:42:

[...]
Als ik jou was, zou ik flink bijkopen.
Dat zou ik wel willen, maar dat is dus het hele probleem. Geen toegang tot mijn stukken MDxHealth via de ING
fly like an eagle
0
Kans dat ze stijgen op deze waardering is zeker niet onmogelijk, zeker als de zwarte ridder het aanbeveelt :-)
EducatedFool
0
Antwoord van Saxo na klacht:

"Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft een vraag over MDXHealth. Naar verwachting zullen de stukken uiterlijk volgende week omgezet naar de nieuwe notering op de Nasdaq. U hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen en er worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht."
JACKY CHAN
0
prachtige stijging weer; vooral na beurshandel door hun bericht. IRVINE, CA, and HERSTAL, BELGIUM – January 8, 2024 (GlobeNewswire) – MDxHealth SA (NASDAQ: MDXH), a commercial-stage precision diagnostics company, today reported preliminary fourth quarter and full year 2023 revenues and issued 2024 revenue guidance. The Company expects to report fourth quarter and full year 2023 revenues of approximately $19.4 and $70.2 million, respectively, with a year-end cash balance of $22.4 million, which reflects $2.3 million of non-operating and non-recurring cash use in the fourth quarter, primarily attributed to the transition to a sole listing on NASDAQ. The Company is also issuing 2024 revenue guidance of $79-81 million and confirms view of adjusted EBITDA profitability in first half of 2025.

Michael K. McGarrity, CEO of mdxhealth, commented: “We are pleased to report continued execution on our growth strategy, with year-over-year revenue growth of approximately 89% (or 42% when excluding GPS). We are confident that the strength of our sales channel coupled with our expanded menu offering to our urology customer base will continue to drive sustainable growth. Based on our commitment to continued operating discipline and commercial execution, we anticipate 2024 revenue of $79-81 million, which would represent year-over-year revenue growth of approximately 13-15%.”
134 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront