TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
[verwijderd]
1
Waar komen toch altijd weer die aandelen vandaan? Zeg maar die aandelen die ervoor zorgen dat de choke wordt uitgetrokken?
Edhvvvvv
0
sinds de 9,44 is de aex/amx met een 0,5% gedaald (+0,85 naar +0,35). Opzich logisch dat T2 dan een stukje meedoet.
marathon 11
0
quote:

Steelman schreef op 7 juni 2017 16:24:

[...]

Dat hij dan ook niet meer kan typen als hij erop zit;)
LOL.Zojuist voor de gok nog 520 call contracten juni 10 gekocht. Verkeerd gegokt zo te zien dus €3400 door het putje. Jammerdebammer!!!
harrysnel
8
Goddijn bestuurt TomTom als een private onderneming en volgt daarbij een eigen plan. Uitgangspunt: het allerbeste eruit slepen voor de familie Goddijn + friends. Verder niets.

Met dat doel voor ogen omringt hij zich met personen die hem daarbij van dienst willen/kunnen zijn.

Groep 1: de mensen die niet anders kunnen. De "incompetenten".
- CFO Taco. Hij kiest Taco als opvolger voor de krachtige CFO Wyatt die de capaciteiten bezat om Goddijn tegengas te geven maar helaas voortijdig opstapte. Taco heeft niet de kwaliteiten om Goddijn tegen te spreken en snapt dondersgoed dat hij normaliter niet in aanmerking komt voor een dergelijke functie.
- IR. Goddijn zet hier mensen neer die het geen probleem vinden om mee te werken aan wanbeleid vwb communicatie. Neem vandaag. Belangrijk nieuws maar het event waar dit vandaan komt staat niet op de press event calender. Net als dat het Technology Event waar de CAGR outlook van 15% voor meerdere jaren werd afgegeven niet op de kalender stond.
-RvC. Grote namen als Karel Vuursteen en van den Bergh stappen eruit. Goddijn kies voor Elberse die geen enkele Corporate ervaring meebrengt en geen enkele keer aanwezig is op AVA.
-Den Drijver. Kletst mee in gewenste richting. Gooit balletjes op. Had TT de eerste 2,5 jaar op reduce en miste rit van E17,5 naar E65. Had rond deze alltimehigh in december 2007 het gouden idee om TomTom op buy te zetten en gaf daarna half jaar voortdurend koop advies terwijl de koers onder de E10 ging. Diskwalificeerde zichzelf daarmee voor zinvol advies en fungeert nu slechts al spreekpop, koers animator en parttime fan..

Dus: mensen die tegengas kunnen geven en op zouden kunnen komen voor de "gewone aandeelhouder" houden het voor gezien en worden vervangen door personen die het geen bal interesseert dat zij figuranten zijn en moeten meelopen aan het lijntje van de grote baas. Ze kunnen niet veel beter en schikken zich in hun rol.

Groep 2: de club die "wel wat kan" en die Goddijn bewust om zich heen verzamelt omdat ze rol kunnen spelen bij het plan.
- Wakkie: op gebied van de rand opzoeken van het juridisch toelaatbare.
- DeKreij: die erkend CFO is en veranderingen bij Vopak na afsplitsing Univar vorm heeft gegeven. Connectie met HAL.
- Tammenoms Bakker: connecties met het financiële wereldje.

Jmho
tatje
0
quote:

lucky14 schreef op 7 juni 2017 13:36:

Ineens een koop van een half miljoen stuks!!
Iedere koop is ook een verkoop.

Voor mij is het wel duidelijk denkelijk, half miljoen stuks worden gewoon overgesloten naar de partij die de koers moet controleren.

Bij minder nieuws, volstaat meestal 1 of 2 maal 100000.

Nu gooien ze er 500000 tegen aan.

Ik verwacht dus geen echte verandering in de short, of een grote koper moet ons blijvend verrassen.

Maar voor mij is de beer los, is weer eens wat anders dan de bull :-)

Het PB past in ieder geval in ook mijn denken, TT is HOT.

Bosch dasss toch dat bedrijf, dat in een gestripte Tesla met Tom Tom kaarten op het circuit van Melbourne heeft getest sept 2016 :-)

Iedereen begint op zijn plek te komen, de kaarten worden geschud en vallen op hun plaats, hoe lang heeft het nog zin om de kaarten tegen de borst te houden :-)

Maar dat bepaalde partijen, ( ben er niet uit wie :-) ) de koers toch nog willen controleren lijkt me wel.

Beste Mona.

Zo staat het in het PB.

The advantage of the Bosch Radar Road Signature map is its robustness

Harold Goddijn, CEO of TomTom, said: “We’ve been working hard to create the HD Map needed for autonomous driving, including localisation attributes such as TomTom’s RoadDNA. It’s exciting to be launching this additional localisation layer with Bosch in the form of the Radar Road Signature

Mona, is Radar Road Signature van Bosch, nu een layer op HD maps of op Road DNA, of gewoon op beiden.
JLE2
3
Koers staat gewoon op hetzelfde niveau als afgelopen maandag , voordat de criminele daling weer begon waarvan niemand wist waarom. Behalve één man : godfather Harold welke zijn innercircle opnieuw heeft ingelicht.
Het blijft een corrupte bende , het management van TomTom.
Gezien de "geweldige"reactie van de markt op het nieuwtje zullen de hedgefunds morgen extra munitie inzetten om de koers alsnog onder de 9 te krijgen.
Wordt een megadump om 9.01 morgenochtend...
seren
0
zoals ik het lees, is Radar Road Signature een layer op de Hd-maps, en is Road DNA daar een onderdeel van. Dus Bosch en TT zullen beiden verdienen aan de afnemers van deze laag.
Belangrijker is denk ik dat er veel meer afnemers zullen komen van de TT HD-maps, en de kans op amerikaanse contracten weer groter is geworden.
viermeiden
0
Amazingly, the data used to transmit this information to vehicles is only about half that sent when using video, which makes it a more efficient choice for networking purposes, too. That’s always a consideration among automakers, since data transmission is a cost they have to factor into the overall price of providing autonomous tech. The plan currently is to start getting this data from vehicles beginning in 2020, at the “latest,” according to Bosch.

Bron: techcrunch.com/2017/06/07/bosch-to-cr...

viermeiden
[verwijderd]
0
quote:

marathon 11 schreef op 7 juni 2017 16:57:

[...]

LOL.Zojuist voor de gok nog 520 call contracten juni 10 gekocht. Verkeerd gegokt zo te zien dus €3400 door het putje. Jammerdebammer!!!
Ben blij voor je dat je het zo luchtig op kunt vatten.
Ik moet daar bij moeders niet mee aankomen, dan mag ik blij zijn als ik nog op de bank mag slapen.
Hoop....
0
quote:

Sunshine Band schreef op 7 juni 2017 17:30:

[...]
Ben blij voor je dat je het zo luchtig op kunt vatten.
Ik moet daar bij moeders niet mee aankomen, dan mag ik blij zijn als ik nog op de bank mag slapen.
Hoezo het is nog geen 16 juni.... ik heb er ook 9.40 en 9.50 vanmorgen niks en nu gloort er weer wat Hoop
Energy
0
Precies! En een chique manier van Bosch om tegen de duitse 3 te zeggen van we willen wel met Here maar zij kunnen niet leveren.

Ook het wekelijks updaten ten opzichte van Here op kwartaalbasis moet je niet onderschatten!

Tt en Bosch gaan elkaar de bal toespelen.Gewoon niet gek laten om dubbeltje erbij of er af.2020 is dichtbij en de toeleveranciers worden nu geselecteerd.

quote:

seren schreef op 7 juni 2017 17:23:

zoals ik het lees, is Radar Road Signature een layer op de Hd-maps, en is Road DNA daar een onderdeel van. Dus Bosch en TT zullen beiden verdienen aan de afnemers van deze laag.
Belangrijker is denk ik dat er veel meer afnemers zullen komen van de TT HD-maps, en de kans op amerikaanse contracten weer groter is geworden.
Censurion
0
o maintain accuracy, Bosh and TomTom plan to continuously update their maps with real-time information aggregated from vehicles. Bosch board member Dirk Hoheisel stated that one million cars will need to be equipped with the upcoming sensors in each target market (namely the U.S., Europe and Asia Pacific) to facilitate the necessary refresh rates.

From: siliconangle.com/blog/2017/06/07/bosc...
[verwijderd]
0
Idd 2020 is niets in autoland...

Dan moeten de systemen in de auto's zitten die dan van de band rollen..dus nu zaak om orders te gaan verzamelen?
marathon 11
0
quote:

Sunshine Band schreef op 7 juni 2017 17:30:

[...]
Ben blij voor je dat je het zo luchtig op kunt vatten.
Ik moet daar bij moeders niet mee aankomen, dan mag ik blij zijn als ik nog op de bank mag slapen.
Doe ook wel eens wat goeds op de beurs dus daarmee heb ik wat credit opgebouwd.
Maar ben het met je eens. Het is veel geld en heb er altijd wel moeite mee als het misgaat. Voor hetzelfde geld roept Tesla vanavond een keer TomTom of roept Apple iets over T2 en we hebben er weer een Tesla S bij. No GUTS no GLORY. Succes allemaal.
[verwijderd]
2
Als TT op dit nieuws zo weinig doet, dan is de koers vooraf en vandaag dus volledig onder controle van de shorts. Vooraf, nota bene vanmorgen nog even door de € 9,00, zodat er nog een paar van de aandeeltjes af raken en extra hard balen en later vandaag, door domweg de uitgelokte en zelf veroorzaakte verkoop, danwel uitbreiding shortpositie. Het mag domweg niet hoger!

En dan het feit dat TT nu plotseling de vooraankondiging doet, terwijl er normaliter nooit iets gezegd mag worden, het naar beneden praten door de CFO, alle spelletjes zijn misselijkmakend.

En met het standaard advies hier, om dan er maar uit te stappen. Ja, dat kan nu en zal ik zeker doen binnenkort, want ik verwacht dat ze net zo hard morgen en overmorgen de koers weer laten zakken. En Den Drijver, die dan zogenaamd van niks wist..... Alsof dit iets is van de laatste 2 weken, ha ha ha! Of ze vertellen hem niets, dan is het een waardeloze analist, of hij wist het wel en praatte de koers toch nog even naar beneden, dan is het een waardeloze analist.

Denk dat het aandeel TT ongeveer het slechtste van de beurs naar boven brengt. Teveel aandelen bij de eigenaars, teveel shorts, die natuurlijk naar Nederlandse logica niet hun positie onder de 0,5 % hoeven te publiceren, teveel belang bij een zo laag mogelijke overname, waarmee de eigenaars op andere manier hun zakken kunnen vullen.
[verwijderd]
0
Energy
2
Tt en bosch gaan verreweg het grootste gedeelte van de eerste ronde SDC taart binnenhalen. Grote merken kunnen geen risico nemen op gebied van veiligheid in verband met imagoschade en claims. De komende jaren zal er geen beter systeem op de markt komen dat veiliger, grotere schaalgrootte, en beter up to date te houden is.

quote:

Stille vennoot schreef op 7 juni 2017 18:02:

Idd 2020 is niets in autoland...

Dan moeten de systemen in de auto's zitten die dan van de band rollen..dus nu zaak om orders te gaan verzamelen?
Hoop....
0
Wie kan iets zeggen over het eventje in Detroit dat vandaag begint of begon. Dacht dat er om 17.20 wat zou gebeuren
Crash Bandicoot
0
JLE2
0
quote:

Overtake schreef op 7 juni 2017 18:17:

Als TT op dit nieuws zo weinig doet, dan is de koers vooraf en vandaag dus volledig onder controle van de shorts. Vooraf, nota bene vanmorgen nog even door de € 9,00, zodat er nog een paar van de aandeeltjes af raken en extra hard balen en later vandaag, door domweg de uitgelokte en zelf veroorzaakte verkoop, danwel uitbreiding shortpositie. Het mag domweg niet hoger!

En dan het feit dat TT nu plotseling de vooraankondiging doet, terwijl er normaliter nooit iets gezegd mag worden, het naar beneden praten door de CFO, alle spelletjes zijn misselijkmakend.

En met het standaard advies hier, om dan er maar uit te stappen. Ja, dat kan nu en zal ik zeker doen binnenkort, want ik verwacht dat ze net zo hard morgen en overmorgen de koers weer laten zakken. En Den Drijver, die dan zogenaamd van niks wist..... Alsof dit iets is van de laatste 2 weken, ha ha ha! Of ze vertellen hem niets, dan is het een waardeloze analist, of hij wist het wel en praatte de koers toch nog even naar beneden, dan is het een waardeloze analist.

Denk dat het aandeel TT ongeveer het slechtste van de beurs naar boven brengt. Teveel aandelen bij de eigenaars, teveel shorts, die natuurlijk naar Nederlandse logica niet hun positie onder de 0,5 % hoeven te publiceren, teveel belang bij een zo laag mogelijke overname, waarmee de eigenaars op andere manier hun zakken kunnen vullen.
Volledig mee eens .
3.395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront