@ was here
zie eerdere posts, sommige analisten verwijzen al naar cash adjusted wpa
marktaandeel zoals per order-intake FY18/19 komende van 20% naar 25%
FY19/20 and onwards verwachting dat TT kan groeien naar 30/35%, HERE terug naar 50% and others naar 15/20%
order-intake niet enkel basis nieuw gewonnen tenders versus concurrentie, ook meer volume op bestaande modellen
autovraag wereldwijd groeit de komende jaren nog @ 3%
build-in rate gaat naar 90% voor uiteindelijk naar 100% over 3 - 5 jaar
al dit is terug te vinden uit rapporten waar ik eerder uit ge-quote heb
TT zal dan ook sowieso groeien qua aantallen voor volumes, of ze nu uiteindelijk op 25% blijven steken of echt naar 35% kunnen doorgroeien zal in deze belangrijk zijn voor de mate van groei en marktaandeel, maar groei komt er sowieso door de totale vraag in de markt die verder doorzet.
de vraag is dan ook veel meer, wat kan TT hier LT mee verdienen en hoeveel moet men nog investeren om ahead of the pack te blijven
sommige analisten denken dat TT haar huidige inventieve en kwalitatieve voorsprong kwijt zal spelen, want het groot kapitaal gaat deze inhaalslag winnen en daarom suggereert men ook dat TT naar equity participaties moet met grote , sterke strategische spelers, niet met speculatief ingestelde ondernemers,
een Bosch of Conti is te prefereren boven een HAL of een Pon of een JdM