Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 ... 2930 2931 2932 2933 2934 » | Laatste
Barren Wuffet
1
quote:

DeWalt schreef op 29 maart 2023 15:10:

Mogelijke triggers
- fee cap hearing NYC 29 maart 17u NL tijd
- vervallen standstill agreement met dher/prosus op 1-4-2023
- publiceren agenda voor AGM op 4/5 april
- ander onverwacht nieuws...
Cijfers Q1 niet vergeten
bezinteergebelegt
0
Maar voor einde week ben ik wel weer mede bezitter ( long ). Dus dan mag het wel weer up :-)

Nu nog ff aankijken.
Jimnotaris
0
quote:

DeWalt schreef op 29 maart 2023 14:49:

Jim wat vind jij de beste besteding van marketinggeld om (nieuwe) klanten in de EU voor TKWY te krijgen? Mede gezien je zicht op de grootste doelgroep families met 1-2x modaal.

Is dat CL voetbal sponsoren? Is dat TV spotjes? Of moeten ze ook de voucherkant op? Of anderszins.

Alvast dank voor je mening.

(Dit ivm de life time value (LTV) van een klant en de cost of customer acquisition (COCA).)
Die kortingsbonnen lijkt me geen goed idee. Zeker niet als je in een land al de grootste bent. Als je als JET in Nederland en Duitsland zoveel groter bent dan Uber dan geef je korting op bijna alleen maar al je bestaande klanten.

Momenteel is er (misschien Duitsland wel iets groei zoals vorig kwartaal) in het VK zeker en Nederland (zeer waarschijnlijk) een afname van de bestellingen. ik verwacht dat het in de rest van Europa niet beter zal zijn. Ik denk eerder dat (flink) bezuinigen op personeel het meeste oplevert. Welke form van reclame het meest effectief is weet ik ook niet. Ik denk dat ze zeer terughoudend moeten zijn met teveel reclame-uitgaven nu consumenten meer bezig zijn met hoe ze hun geld besteden.
DeWalt
2
quote:

Jimnotaris schreef op 29 maart 2023 15:24:

[...]

Die kortingsbonnen lijkt me geen goed idee. Zeker niet als je in een land al de grootste bent. Als je als JET in Nederland en Duitsland zoveel groter bent dan Uber dan geef je korting op bijna alleen maar al je bestaande klanten.

Momenteel is er (misschien Duitsland wel iets groei zoals vorig kwartaal) in het VK zeker en Nederland (zeer waarschijnlijk) een afname van de bestellingen. ik verwacht dat het in de rest van Europa niet beter zal zijn. Ik denk eerder dat (flink) bezuinigen op personeel het meeste oplevert. Welke form van reclame het meest effectief is weet ik ook niet. Ik denk dat ze zeer terughoudend moeten zijn met teveel reclame-uitgaven nu consumenten meer bezig zijn met hoe ze hun geld besteden.
Thx

Heb het idee dat UBER meer uit de bestaande klantenbasis haalt mbt communicatie (althans ik hoor zeker 4-6x per jaar iets van UBER en UBER eats als UBER taxi klant). Van TKWY hoor ik eigenlijk weinig als bestaande klant. Daar is mi nog een wereld te winnen.
Believer
0
quote:

DeWalt schreef op 29 maart 2023 15:10:

Mogelijke triggers
- fee cap hearing NYC 29 maart 17u NL tijd
- vervallen standstill agreement met dher/prosus op 1-4-2023
- publiceren agenda voor AGM op 4/5 april
- ander onverwacht nieuws...
Nou nou, als dat de triggers moeten zijn, vergeet het, de triggers zijn al geweest. Ik wacht nog even af tot de koers weer onder de 15 euro staat. (nog een week of twee geduld vermoed ik)
Goedekans
1
quote:

Believer schreef op 29 maart 2023 15:31:

[...]

Nou nou, als dat de triggers moeten zijn, vergeet het, de triggers zijn al geweest. Ik wacht nog even af tot de koers weer onder de 15 euro staat. (nog een week of twee geduld vermoed ik)
Het wordt vast en zeker lang wachten op een koers onder de 15 euro.
Alle triggers zijn nog niet geweest al hoop jij dat.
Barren Wuffet
1
quote:

Believer schreef op 29 maart 2023 15:31:

[...]

Nou nou, als dat de triggers moeten zijn, vergeet het, de triggers zijn al geweest. Ik wacht nog even af tot de koers weer onder de 15 euro staat. (nog een week of twee geduld vermoed ik)
Teveel azijn gedronken merk ik, de kans dat ie binnen een paar weken boven de 25 staat is groter.
Believer
0
quote:

Goedekans schreef op 29 maart 2023 15:46:

[...]

Het wordt vast en zeker lang wachten op een koers onder de 15 euro.
Alle triggers zijn nog niet geweest al hoop jij dat.
Niet lullig bedoeld, maar dat hoop ik idd om mijn verkochte aandelen tegen een flinke korting terug te kopen. Heb een mega verlies gehad bij dit drama aandeel dus ja, ik kan best genieten van deze imploderende koers. Als de koers morgen 10,- hoger staat dan gun ik dat iedereen van harte. Jouw uitspraak op het lang wachten op een lagere koers moet menigeen om lachen (of huilen) Keer op keer gebeurd het toch weer. De AEX staat veel te hoog en een kans op een correctie is aanwezig, althans die kans acht ik vele malen groter dan dat er een echte 'koerstrigger' is voor JET. Zelfs een verkoop van GRUB zal maar voor een kortstondige opleving zorgen.

Ik wacht het lekker af, ik zie de koersontwikkeling tegen de Indexen en zie gewoon een verdere daling van JET met kleine opveringen.
[verwijderd]
1
quote:

Steef89 schreef op 29 maart 2023 15:20:

[...]

Toe maar, fervent circuit ganger dus. ;-)
Mooi spul.
Ik had er 9, allemaal digitaal schaal 1:32
[verwijderd]
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 29 maart 2023 15:22:

Maar voor einde week ben ik wel weer mede bezitter ( long ). Dus dan mag het wel weer up :-)

Nu nog ff aankijken.
Hoe is je trackrecord mbt JET
Believer
0
quote:

Barren Wuffet schreef op 29 maart 2023 15:52:

[...]

Teveel azijn gedronken merk ik, de kans dat ie binnen een paar weken boven de 25 staat is groter.
Dat zei je ook toen hij daadwerkelijk nog op de 25 stond. Waarschijnlijk luister jij teveel naar PIK. Ik gun het niemand maar heus, hij gaat sneller onder de 15 dan terug naar de 25. Hoezo verwacht jij zo een enorme koersstijging vanaf dit punt?
Just chill
0
Met een beetje geluk sluiten we boven de 17 vandaag. Beurzen flink in het groen en helaas profiteerd JET niet. Zul je net zien morgen rode AEX is een bloedrode koers JET.
Barren Wuffet
1
quote:

Believer schreef op 29 maart 2023 16:15:

[...]

Dat zei je ook toen hij daadwerkelijk nog op de 25 stond. Waarschijnlijk luister jij teveel naar PIK. Ik gun het niemand maar heus, hij gaat sneller onder de 15 dan terug naar de 25. Hoezo verwacht jij zo een enorme koersstijging vanaf dit punt?
Kijk alleen al naar de intrinsieke waarde per aandeel die 36,98 bedraagt, dat betekend dat JET gewoon zwaar ondergewaardeerd is op dit moment.
Mr Trade
0
quote:

Just chill schreef op 29 maart 2023 16:25:

Met een beetje geluk sluiten we boven de 17 vandaag. Beurzen flink in het groen en helaas profiteerd JET niet. Zul je net zien morgen rode AEX is een bloedrode koers JET.
Gister was er een "bloedrode" NASDQ op het moment dat de EU beurzen sloten.
JET deed overigens bijna een procentje in het groen (Komt niet vaak voor zeker niet bij een slechte beursdag).

Misschien beginnen ze te verrassen :)
Stork 49
0
quote:

Just chill schreef op 29 maart 2023 16:25:

Met een beetje geluk sluiten we boven de 17 vandaag. Beurzen flink in het groen en helaas profiteerd profiteert JET niet. Zul je net zien morgen rode AEX is een bloedrode koers JET.
zonsverduistering
0
quote:

Zwaluwe/Dongen schreef op 29 maart 2023 16:33:

[...]
U IS een ware ddt-er. En nu niet gaan strepen hoor.
Stork 49
1
quote:

zonsverduistering schreef op 29 maart 2023 16:37:

[...]
U IS een ware ddt-er. En nu niet gaan strepen hoor.
beloofD
SoZzie
0
De grammatica politie is ook aanwezig. Laten we het inhoudelijk over het aandeel houden i.p.v. elkaar verbeteren op spelfouten...
58.668 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 ... 2930 2931 2932 2933 2934 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:39
Koers 13,190
Verschil +0,010 (+0,08%)
Hoog 13,415
Laag 13,130
Volume 1.609.753
Volume gemiddeld 2.400.011
Volume gisteren 1.177.093

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront