Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2024

4.248 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 209 210 211 212 213 » | Laatste
Diegy
0
Straks komt de grote koper weer in het orderboek en gaat iedereen weer snel kopen. Winstnemers zijn er nu wel uit.
Jochie1962
1
Die koers van 3.75 was uiteraard een uitstekend verkoop-moment, zodat je de winst even had kunnen afromen ...
Henk08
0
quote:

Jochie1962 schreef op 21 maart 2024 09:38:

Die koers van 3.75 was uiteraard een uitstekend verkoop-moment, zodat je de winst even had kunnen afromen ...
Had ze in de verkoop staan aan 3,78......pffff
Henk08
0
quote:

Diegy schreef op 21 maart 2024 09:38:

Straks komt de grote koper weer in het orderboek en gaat iedereen weer snel kopen. Winstnemers zijn er nu wel uit.
Grote koper zal werk hebben met die pakketjes van 10 & 20k stuks in de verkoop.
Jochie1962
1
quote:

Henk08 schreef op 21 maart 2024 09:41:

[...]Had ze in de verkoop staan aan 3,78......pffff
Jeetje, 3 cent ernaast .... je fingerspitzengefühl klopt niet helemaal ... afijn ... hak die vingers er dan maar af.
DeZwarteRidder
4
quote:

Henk08 schreef op 21 maart 2024 09:41:

[...]Had ze in de verkoop staan aan 3,78......pffff
Dat komt er nu van als je meedoet met een valse shuffle en geloof hecht aan figuren als Diegy.
Marcel H.
0
quote:

Diegy schreef op 21 maart 2024 09:38:

Straks komt de grote koper weer in het orderboek en gaat iedereen weer snel kopen. Winstnemers zijn er nu wel uit.
Misschien komt er een niet te stuiten verkoopgolf.

Ik wil kopen: 2.75.
odA neD gaaH
1
quote:

Diegy schreef op 21 maart 2024 09:38:

Straks komt de grote koper weer in het orderboek en gaat iedereen weer snel kopen. Winstnemers zijn er nu wel uit.
Vertel ons even waar een en ander op gebaseerd is Diegy.
IMILLIONAIR
3
Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen. Dit is een enorme groeisector !
Marcel H.
1
quote:

IMILLIONAIR schreef op 21 maart 2024 10:29:

Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen. Dit is een enorme groeisector !
De groeisector is al jaren een droom.
Thorgall
1
quote:

IMILLIONAIR schreef op 21 maart 2024 10:29:

Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen. Dit is een enorme groeisector !
Als ik me over 1 aandeel waar zelf ik in zit zorgen maak is het dit aandeel. Daarom zeer beperkt er in. Ik verwacht er niet veel van omdat het tot op heden geen enkele fabrikant is gelukt om in Nederland langdurig vervoer te vervaardigen. Van Volvo tot Spyker, van Nedcar tot Fokker. Enkel schepen, daar zijn we goed in.
StoplossBurner
2
quote:

IMILLIONAIR schreef op 21 maart 2024 10:29:

Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen. Dit is een enorme groeisector !
Het klopt dat het een groeisector is. Wel eentje waarin (heel) weinig geld wordt verdiend door wereldwijde concurrentie en verstorende marktfactoren (o.a. staatsteun China etc.). Zie o.a. VDL (enige tak van VDL, bus en coach, die verlies maakte en niet z'n beetje ook), Van Hool, ProTerra (failliet), Arrival (failliet). En zo mis ik er vast nog wel een paar.

Ik maak mij wel zorgen over Ebusco; ze hebben geen rooie dooie en zullen dus snel veel moeten leveren om faillissement of weer een andere kunstgreep te voorkomen. Het is daar eigenlijk al twee over twaalf, i.p.v. twee voor twaalf.
HenkdeV
2
quote:

IMILLIONAIR schreef op 21 maart 2024 10:29:

Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen. Dit is een enorme groeisector !
Je hebt echt gelijk. De koers is gegroeid van 30 euro naar 3 euro.
Negatieve groei is ook groei.
innicksname
1
quote:

HenkdeV schreef op 21 maart 2024 10:54:

[...]

Je hebt echt gelijk. De koers is gegroeid van 30 euro naar 3 euro.
Negatieve groei is ook groei.
Henk, je bent te kritisch. Hij/zij heeft het over de sector, niet Ebusco. Dat aandeel is door het putje gegaan, maar de aantallen geproduceerde/afgeleverde bussen zal ook daar stijgen. Is dat tot een hogere koers leidt is uiteraard nog de vraag.
Marcel H.
0
quote:

StoplossBurner schreef op 21 maart 2024 10:53:

[...]

Het klopt dat het een groeisector is. Wel eentje waarin (heel) weinig geld wordt verdiend door wereldwijde concurrentie en verstorende marktfactoren (o.a. staatsteun China etc.). Zie o.a. VDL (enige tak van VDL, bus en coach, die verlies maakte en niet z'n beetje ook), Van Hool, ProTerra (failliet), Arrival (failliet). En zo mis ik er vast nog wel een paar.

Ik maak mij wel zorgen over Ebusco; ze hebben geen rooie dooie en zullen dus snel veel moeten leveren om faillissement of weer een andere kunstgreep te voorkomen. Het is daar eigenlijk al twee over twaalf, i.p.v. twee voor twaalf.
Veel problemen ontstonden door Covid -19. Het effect daarvan is nu enkele jaren later nog niet opgelost..
A3aan
0
stot
0
Zelfs de toelichting van
De
Analisten
Op avantium cijfers kan hetzelfde zijn als
Bij ebusco dinsdag .

Weinig cash over maar dankzij 59 ipv 70 miljoen bij avantium
Voldoende voorlopig
Marcel H.
0
quote:

stot schreef op 21 maart 2024 11:31:

Zelfs de toelichting van
De
Analisten
Op avantium cijfers kan hetzelfde zijn als
Bij ebusco dinsdag .

Weinig cash over maar dankzij 59 ipv 70 miljoen bij avantium
Voldoende voorlopig
De handdoek en de ring komen misschien nu al in zicht.
Voorzichtig zijn met kopen van aandelen.
4.248 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 209 210 211 212 213 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 2,942
Verschil +0,066 (+2,29%)
Hoog 2,982
Laag 2,860
Volume 83.098
Volume gemiddeld 349.669
Volume gisteren 414.332

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront