Observer schreef:
De koers van het aandeel staat nog slechts 0,35 euro boven de 4,21 (claimemissie 8 TT aandelen - 5 claims).
Het is duidelijk dat beleggers/speculanten etc. niet veel vertrouwen hebben in de afloop van de toekomstige dubbel T winstontwikkelingen.
Te lezen en in gesprekken blijkt dat gevoed te worden door de hevige concurrentie op de navigatiemarkt en de prijserosie op de PND markt.
De oplopende verdiensten in de business-tak Automotive wordt daarbij voor lief aangenomen.
Het content gebeuren (niet t.b.v voor files etc.) wordt blijkbaar als geen toekomstige klapper beschouwd.
De CEO dhr Goddijn heeft blijkbaar niets spannends te melden en uitgaande dat er ook niets te zeggen valt wordt dat onder beleggers als geenszins bevredigend gezien.
We moeten ook verder niet vergeten dat er nog een behoorlijke brutoschuld staat.
Ik mis een goed plan van het bestuur van dubbel T om een ommezwaai bij de beleggers teweeg te brengen.
Is dat te wijten aan gebrek van fantasie ?
Het uit handen geven van het bedrijf lijkt geen optie van dhr Goddijn, niet alleen omdat hij en zijn partner dik in de dingie zwemmen, maar ook dat hij en zij vrijwel geheel de touwtjes in handen hebben en het bedrijf hun "kindje" is.
Zolang het bedrijf nog winst maakt lijkt een overname dus uitgesloten.
Dhr Goddijn heeft aangegeven open te staan voor samenwerkingsverbanden maar laat dat dan geen knullige contentbedrijfjes zijn maar een reus van bijvoorbeeld een mobile telefoonaanbieder etc,helaas dat laatste lijkt nog steeds een illusie.
In het verleden en al een tijdje geleden heeft Goldman Sachs geschreven dat er geen potentie in het aandeel zit en tot nu toe blijkt dat juist.
Voor veel zittende aandeelhouders schenkt het dubbel T aandeel geen voldoening maar slechts ergenis.
Helaas is het niet anders.
Schrijver heeft geen dubbel T aandelen in het ebzit, maar wel een dubbel T PND.
Groet,
Observer