TomTom « Terug naar discussie overzicht

Maandag 23 t/m zondag 29 maart

500 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
harrysnel
0
Bluemountain, andere shorter in TT, heeft nauwe banden met JP Morgan:

"Andrew Feldstein is the CEO and Co-CIO of BlueMountain Capital Management. Mr. Feldstein is the Chair of the Firm’s Management Committee and a member of the Investment and Risk Committees. Prior to co-founding BlueMountain in 2003, Mr. Feldstein spent over a decade at J.P. Morgan...."

"Prior to joining BlueMountain in 2007, Mr. Greatrex spent 10 years at J.P. Morgan Chase...."

"Prior to joining BlueMountain in 2013, Mr. Staley spent over thirty years at J.P. Morgan where he was the CEO of J.P. Morgan’s Investment Bank and CEO of J.P. Morgan Asset Management. He was also a member of J.P. Morgan’s Operating and Executive Committees. During his tenure, Mr. Staley led J.P. Morgan’s expansion into alternative investments, including its strategic partnership with Highbridge Capital Management.....

www.bluemountaincapital.com/Team.aspx

Op moment dat Bluemountain haar positie ging afbouwen is JP Morgan juist begonnen met shorten. Een afspraak is snel gemaakt om elkaar wat te helpen.
shortsell.nl/short/TomTom

@Justin: dank voor de nominatie, ik zal mijn best doen op het volgende weekdraadje;). Nog een fijne vakantie verder!
[verwijderd]
1
quote:

Leeuw 007 schreef op 23 maart 2015 17:37:

[...]
Dankje wiesje. De meeste hebben er moeite mee om het laatste toe te geven.
Er is geen deal met VW en er komt ook geen deal met VW..
[verwijderd]
0
@tom3

Realtime maps en beste traffic zijn twee differentiators. De beste route software ook. Modulair verkrijgbaar maar werkt het best als 1 geheel. Ondermelk? Dat moet ik nog maar zien. Ota map updates zijn grote klantwens en ik denk ook van de fabrikanten.

En bij volumegroei neemt de brutomarge fors toe. Kosten voor kaarten onderhoud en kaarten technologie zijn een vast gegeven, dus maps kennen vrijwel geen variabele kosten component. Dat is het leuke.

Bij 30% jaarlijks volumegroei... Pak maar eens een pen en een achterkant van een sigarendoosje
Spoetnik
0
quote:

TKR schreef op 23 maart 2015 18:42:

[...]
Er is geen deal met VW en er komt ook geen deal met VW..
Denk dat het aannemelijker is dat die deal er al wel is, maar nog niet gecommuniceerd, dan dat er geen deal is
[verwijderd]
1
quote:

Spoetnik schreef op 23 maart 2015 19:37:

[...]

Denk dat het aannemelijker is dat die deal er al wel is, maar nog niet gecommuniceerd, dan dat er geen deal is
Ik herhaal alleen even een uitspraak van Leeuw die hij tijdje terug meerdere keren per dag riep...
[verwijderd]
0
quote:

Spoetnik schreef op 23 maart 2015 19:37:

[...]

Denk dat het aannemelijker is dat die deal er al wel is, maar nog niet gecommuniceerd, dan dat er geen deal is
TKR had weer iets gevonden om zijn negatieve gal over te spugen, die komt hier alleen maar negatief doen.
Putz
0
quote:

Natte krant schreef op 23 maart 2015 19:38:

Zou wel mooi zijn als TT met de TT bril komt :-)
Die automatisch naar beneden gaat als een vrouw richting het toilet loopt.

De Tom Toilet bril.
Spoetnik
0
quote:

TKR schreef op 23 maart 2015 19:43:

[...]
Ik herhaal alleen even een uitspraak van Leeuw die hij tijdje terug meerdere keren per dag riep...
Oke, dank je, dan weet ik dat het bericht genegeerd kan worden.
[verwijderd]
0
Was dit al bekend.

TomTom Telematics introduceert Webfleet OptiDrive 360. Deze nieuwe versie van het TomTom-product is voorzien van een voorspellend real-time rijadvies voor chauffeurs met als doel om hen chauffeurs veilig en groen te laten rijden.

www.logistiek.nl/Distributie/tms--boo...
Dow & Wow
1
Iemand enig idee wat deze meneer doet?

"Software Designer (Contractor) at TomTom. Working on a fully integrated head-unit for a big car manufacturer."

www.linkedin.com/profile/view?id=8337...
Regenboog33
0
quote:

*Justin* schreef op 23 maart 2015 18:07:

Wat ze 'gaan doen' weet je natuurlijk niet turquoisine. Deze melding gaat over vorige week. Je merkte het aan de stroom mini ordertjes. Maar je ziet vandaag al dat het niets meer uithaalt. Ze zijn op sterke vraag gestuit. 1 positief bericht en ze zijn weer terug bij af. Sinds dit register bestaat heb ik nog geen een partij geld zien verdienen, AKO niet en die recente nieuwe partijen (hound en nog eentje) ook niet.
Dank je voor je toelichting en laten we hopen dat ze (de shorters) nog meer zullen verliezen.
Spoetnik
0
Zojuist bij Nieuwsuur een uitgebreid item over zelfrijdende auto's.
Kort samengevat is dat er nog erg veel uitdagingen liggen, maar positief vond ik dat minister Schulz nog even TomTom noemde. Dan zit je toch goed gepositioneerd.
[verwijderd]
0
Tom3
0
quote:

*Justin* schreef op 23 maart 2015 18:47:

@tom3

Realtime maps en beste traffic zijn twee differentiators. De beste route software ook. Modulair verkrijgbaar maar werkt het best als 1 geheel. Ondermelk? Dat moet ik nog maar zien. Ota map updates zijn grote klantwens en ik denk ook van de fabrikanten.

En bij volumegroei neemt de brutomarge fors toe. Kosten voor kaarten onderhoud en kaarten technologie zijn een vast gegeven, dus maps kennen vrijwel geen variabele kosten component. Dat is het leuke.

Bij 30% jaarlijks volumegroei... Pak maar eens een pen en een achterkant van een sigarendoosje
@Justin, ik weet ook wel dat het er in jaren niet zo gunstig heeft uit gezien voor Tom2 maar de kaartenleveranciers hebben tot nu toe domweg nog onvoldoende geprofiteerd van de navigatieboom.
Tom2 en Here hebben sinds 2006 de (loden) lasten moeten dragen van hun te prijzige investeringen. De V&W rekening en de balans van Here is nog steeds bagger. Prijzen hebben jaren onder druk gestaan door de onderlinge concurrentie, niet in de laatste plaats met Google. Het ziet er nu pas naar uit dat Tom2 het eerst de vruchten gaat plukken van haar eigen innovaties. Dit is natuurlijk super als je bedenkt dat van alle concurrenten zij de laagste budgetten hebben/hadden. Tom2 heeft tav van al haar gevoerde producten geleerd concurrerend te zijn op grond van, kostprijs, kwaliteit en unieke productkenmerken. Nu moet het nog laten zien dat het aandeel terug kan van 2,50 naar 67 (in 5 jaar graag).
[verwijderd]
0
dat was vorige week ook al een vast patroon maar per saldo gaan we toch net elke dag een beetje down.

quote:

Girakian schreef op 23 maart 2015 18:34:

Het blijft opvallend, dat in de ochtend de koers onder deuk gezet wordt en in de middag weer geheel hersteld.....
Leeuw 007
0
quote:

Tom3 schreef op 23 maart 2015 22:57:

[...]

@Justin, ik weet ook wel dat het er in jaren niet zo gunstig heeft uit gezien voor Tom2 maar de kaartenleveranciers hebben tot nu toe domweg nog onvoldoende geprofiteerd van de navigatieboom.
Tom2 en Here hebben sinds 2006 de (loden) lasten moeten dragen van hun te prijzige investeringen. De V&W rekening en de balans van Here is nog steeds bagger. Prijzen hebben jaren onder druk gestaan door de onderlinge concurrentie, niet in de laatste plaats met Google. Het ziet er nu pas naar uit dat Tom2 het eerst de vruchten gaat plukken van haar eigen innovaties. Dit is natuurlijk super als je bedenkt dat van alle concurrenten zij de laagste budgetten hebben/hadden. Tom2 heeft tav van al haar gevoerde producten geleerd concurrerend te zijn op grond van, kostprijs, kwaliteit en unieke productkenmerken. Nu moet het nog laten zien dat het aandeel terug kan van 2,50 naar 67 (in 5 jaar graag).
Naar beneden gaat een aandeel procentueel steeds langzamer. En naar boven steeds sneller.
Conclusie ja het aandeel kan zeker in 5 jaar naar 67 euro.
Alleen denk ik dat TomTom dan allang is ingelijfd.
Leeuw 007
0
quote:

Leeuw 007 schreef op 24 maart 2015 06:31:

[...]
Naar beneden gaat een aandeel procentueel steeds langzamer. En naar boven steeds sneller.
Conclusie ja het aandeel kan zeker in 5 jaar naar 67 euro.
Alleen denk ik dat TomTom dan allang is ingelijfd.

De koers van TomTom zal na de presentatie van de eerste kwartaalcijfers in een enorme stroomversnelling gaan komen.
Zeker als kwartaal op kwartaal blijkt dat de winsten aan het toenemen zijn.
Ook de berichtten die de koers in het verleden lager en lager hebben gezet. Zullen nu contra naar buiten worden gebracht.


500 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 5,550
Verschil -0,035 (-0,63%)
Hoog 5,625
Laag 5,550
Volume 204.317
Volume gemiddeld 274.514
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront