TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Oktober 2016

6.784 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 ... 336 337 338 339 340 » | Laatste
Chiddix
0
Er worden hier dubbele netto-winsten voorgerekend voor de jaren 2017 en 2018. Wat belet Goddijn ,om dan geen investor day te organiseren?
[verwijderd]
0
quote:

potpourri schreef op 29 oktober 2016 12:52:

[...]

eens qua gevoel, maar ik interpreteer het anders, change is waarschijnlijk dichterbij dan ooit

ze geven gewoon " geen commentaar " , ze verwijzen naar wat er in de pers of het jaarrapport gedeeld is

hoe meer ik erover nadenk, hoe meer bullish ik het inzie en dat ondanks dat het aandeel zakt

is gewoon een copy-paste van PostNL en DL.

Ha, ja die is leuk geformuleerd, DL copy-paste,
maar dan toch graag zonder emissie....
tatje
1
Wat moeten we nog meer horen.

Ik ben er van overtuigd, dat Harold Goddijn het liefst alles zou zeggen.

Sommige dingen mogen niet uit concurrentie overwegingen en of je afnemer wil het nog niet in de openbaarheid.

Je zegt Nissan is binnen, dat zeg je woordelijk op de webcast, de HELE wereld hoort het.

Een forumlid stuurt naar aanleiding van Nissan is binnen een E mail en het antwoord aan het forumlid is, het is een vergissing, is niet Nissan maar Subaru.

De hele wereld hoort je zeggen op de webcast, Nissan is binnen.

Alleen het kleine forumwereldje weet, niet Nissan , maar Subaru, het was een vergissing.

Dus de hele wereld hoort Nissan en dat wordt tav de hele wereld niet ontkracht met een PB.

Dan is Nissan toch binnen, zoals een aantal op dit forum zeggen.

ABN AMRO MARC vraagt of er marktaandeel wordt gewonnen in 2016.

Yeah, okay. Thank you, Marc. This is Harold, thank you very much. Our market share, it’s difficult to see, I don't want to give you a number on market share win, because we don't have reliable data and there's no third parties either collecting reliable data on total availability of deals, but we think we're doing okay and certainly no worse than last year.

IK lees : we doen het ZEKER niet slechter dan vorig jaar, waarschijnlijk dus beter.
Mij lijkt: winnen marktaandeel in automotive.

Bij beleggersbelangen had Harold Goddijn het in 2020 over een marktaandeel van 50%.

But I think on the whole, we are happy with the results as developed in line with our expectations and it's going according to plan.

Het resultaat in automotive is in lijn met onze verwachtingen, zegt Harold.

Die verwachtingen ( interview beleggersbelangen ) zegt Harold zijn 50% in 2020.

Nvidia.

Helpt ons om commercieel sterker te staan, lees ik.

But the fact that we are working together will help us in our commercial efforts but also well is helping us and we see that already in getting in more granular and deeper understanding of what’s going on in the market for autonomous driving, where the issues are and where we can play well.

Kan level 5 met sensors en camaras, dus mobileye, of heb je HD Maps nodig.

Harold Goddijn

Yeah, so I think everybody is coming around like you do needed high definition map. And then for a simple reason that the range of the sensors is just limited in distance. You need some sort of - you need two things, you need to know where our all other objects are relative to the map also further away and you need to be able to plan your route further out. And for that you need to have high definition maps. And I don’t think currently there are many people who don’t think you need a digital map for that.

Dus HD Maps zijn nodig, zegt volgens mij Harold.

Harold HD MAPS nog niet voor autonomus driving, maar wordt wel al gebruikt, omdat het BETER is.

HD Map, there is demand for the HD Man but not yet for autonomous driving, but there is demand for the HD Map for better digitalization standard in navigation functions which is quite exciting for us because it gives us a way also to generate revenue from those early investment. So what you can do is an HD Map is given much more accurate representation, visual representation, around vehicle and that helps with building a clear user interface, that’s easier to understanding, givers the driver more special awareness. So for those type of applications, we see some demand developing already.

HD voor SDC niet voor 2020 zegt Harold, volgens de autobouwers.

Zonder gevraagd te worden zegt hij dan over Tesla !

Tesla hardware voor level 5 en geen software, software heeft meer tijd nodig.

Verstopt Harold zich !

Veel duits marktaandeel in automotive is niet voor ons, maar daar buiten wel.

But that also means that there are better opportunities for us to grow outside of that market and we are seeing that at the moment.

There was a clear market win with Volvo for incidence which we not been serving in the past and it was very significant win both financially but also strategically an important step for us to be able to get into that account. I think we will more of that. We’ve seen last year Nissan coming our way which was a new one. And you know I think that will continue, that will continue in 2017 and beyond.

Die Marc van de ING stelt goede vragen.

Harold Goddijn

I can’t give you specifics on Tesla unfortunately. I think the fact that we are getting better involved in the North American market is about with significant wins not only with carmakers, but also with tech firms what we showed you last year.

Marc Zwartsenburg

As you do already provide some services to Tesla, is that correct or not?

Harold Goddijn

I can't comment on that.

Dit is ook een goede verwijzing !

We are hopeful that that map making process for HD Maps can be automate fully or that at least to a very large extent and with the new technologies including the type of computers that NVIDIA is building computer vision, artificial intelligence deep learning, we believe it is possible to achieve much higher levels of automation enhance efficiency than what we currently can achieve. So it’s an ongoing work, and we need to do that of course, because maps are never good enough and productivity is a key metrics in the map making business and we’re working hard on that.

Harold heel positief over groei in Lisencing, want ontevreden klanten willen naar ons !

Harold Goddijn

Yeah, I think for Licensing, we’re working on some interesting thing but I think it’s too early to give you more indication of what it will mean for the P&L, but there are new opportunities opening up and that’s also driven by the fact that all of companies are use location based services don’t feel comfortable with the current vendors. So I think there are opportunities to there. It’s a bit early to talk about more detail and what I can do now.

Is ook heel positief over de groeimogeljkheden in Telematics.

Ga je toch niet voor een appel en een ei verkopen, nu de connected car er zeker aankomt.

Telematics, I think is there is some exciting stuff going on in Telematics, so we are working in the last years to kind of explore the world of both UBI, so user based insurance, as with also connected car services for other than fleet management. And I think both those opportunities will start to materialize in 2017, it will start to contribute to growth in a segment that we didn’t offer before.

And when I say connected car services, you need to think about leasing companies, dealer organizations, and insurance companies who want one way or another want to get data about vehicle to use it for verity purposes. We see it as a trend and those are typically deals where ASPs are lower than for web fleet where the value-add is higher, but also significant volume involved.

Gaan we verder zonder consumer !

Tja.

Shyam Kumar

Perfect. And just last one, in terms of I guess the consumer in the hardware business given the growth in the software and the services business, is there any logic to separating out that business, maybe disposing it or doing a management buyout with the divisional management of that business?

Harold Goddijn

I can’t speculate on that Shyam.

Toch heel interessant die web cast.

Ondanks, dat de webcast al breed is uitgemeten, heb ik hem weer geluisterd en gelezen.

Ik ben en blijf long.

De koers is volgens mij geen afspiegeling van de kansen.

Tot maandag :-)

Stel grote jongens zijn net zo positief als ik en anderen op dit forum.

Hoe komen die grote jongens dan aan MEER aandelen.

Van elkaar, AMEHOELA, die van ons !



boem!
0
quote:

potpourri schreef op 29 oktober 2016 12:52:

[...]

eens qua gevoel, maar ik interpreteer het anders, change is waarschijnlijk dichterbij dan ooit

ze geven gewoon " geen commentaar " , ze verwijzen naar wat er in de pers of het jaarrapport gedeeld is

hoe meer ik erover nadenk, hoe meer bullish ik het inzie en dat ondanks dat het aandeel zakt

is gewoon een copy-paste van PostNL en DL.

Je hebt meerdere keren aangegeven dat je geen Warren Buffet bent die BAH gaat, jij wilt resultaten zien per week, per maand maar in ieder geval per kwartaal.
De behaalde resultaten per kwartaal zijn voor jou en vele anderen zeer teleurstellend na de hosanna beweging die we in 2015 mochten zien na de verkoop van HERE.

Ik zit er wel in op BAH en ik kan je verzekeren tot op heden is dat absoluut geen feest.
Daar staat wel wat tegenover ik heb dat trachten te omschrijven in een post met de vergelijking Tom2 ult 2010 en tom2 ult 2016.
Door het orderboek Automotive en de trend in telematics is ca 1 miljard revenue de ondergrens.
Door de transitie van 23% C&S naar boven 50% in 2017 zal de brutomarge van nu 57.5% fors doorstijgen ( de deferred long neemt daar ook een gedeelte van voor haar rekening).
Marges van +63% zijn aannemelijk wetend dat in de huidige marge de uitfaserende hardware automotive nog steeds voor meer dan 5% mee doet.

Ik proef bij jou ook de onzekerheid van wanneer Tom2 dan eindelijk die nto wpa laat zien van boven de 1 euro.
Ik verwijs je graag naar de rekendraad waarin ik aangeef dat ik heel terughoudend calculerend dit voorzie in 2020.
Die 1 euro netto zal voldoende zijn voor jou om op 35_40 uit te stappen.
Ik en waarschijnlijk GB willen dan eens bekijken waar dat heen kan gaan gegeven marktaandeel tom2 in automotive waarbij voor mij consumer nog steeds niet is afgeschreven om koersdoelen te realiseren die nu nog een sprookje lijken.
Chiddix
0
Ford verwacht in 2021 een autonome car op de weg te hebben. Een car zonder stuur. Men maakt gebruik van het lidarsysteem(detectie) en civil maps, een digitaal cartografie bedrijf.
[verwijderd]
0
@Tatje, jij rekent Goddijn wel heel erg de eigenschappen van een Orakel toe. In hoeverre hij zijn 'toezeggingen' waar kan maken bepaalt niet alleen hij natuurlijk. Er zijn er nog anderen die ook een piece of cake willen. Niettemin ben ik er nog steeds van overtuigd dat we, zolang er nog geen volledige Machine-Learning oplossing is, TomTom echt wel in de eerste generatie SDC's vertegenwoordigd zien. Maar marktaandelen etc. Mistig, mistig.
Chiddix
0
Een bericht uit deze maand. Faraday Future werkt aan kaarten-engine voor zelfrijdende auto s. En huurt topkaarten van Here,TT of Sanborn.
aandeeltje!
0
quote:

smacman schreef op 29 oktober 2016 12:25:

[...]

Over zelfverrijking gesproken, Buffet zit ook in Wells Fargo.
Alleen maar criminelen en graaiers.
Buffet kijkt ook alleen naar de echte netto winst per aandeel, al dat andere doet hij niet aan mee.
[verwijderd]
0
quote:

Chiddix schreef op 29 oktober 2016 13:48:

Een bericht uit deze maand. Faraday Future werkt aan kaarten-engine voor zelfrijdende auto s. En huurt topkaarten van Here,TT of Sanborn.
Ik vond dat een raar bericht. Ze zouden eventueel 'statische' kaarten van TomTom of HERE kunnen gaan huren. Als er iets niet statisch is, of zou moeten zijn, dan is dat wel een map.
Chiddix
0
Aanbevolen filmpje bij Civil Maps. Blijkbaar wordt er door veel onderzoekbedrijven hard aan de weg getimmerd , om een auto autonoom te laten rijden.
Beurswijzer
1
Heb turbo`s long op tomtom en heb veel vertrouwen in de komende maanden.
Denk dat de koers in januari al boven € 10,- zal staan, en ook al zullen sommigen mij voor gek verklaren ik blijf vastberaden over dit aandeel.
Positief denken en vertrouwen hebben blijft belangrijk, en degenen die tomtom drama vinden moeten maar op zoek gaan naar een ander aandeel.
[verwijderd]
0
quote:

Oeps..! schreef op 28 oktober 2016 17:20:

@Harry snel

Wat ik o.a. niet begrijp is het volgende;

Hypothetisch,
Stel de shorters spelen de "broekzak vestzak" techniek. Schuiven over en weer. Lenen verkopen etc. Maar particulieren of andersoortige beleggers verkopen niet, dan kunnen ze een aandeel toch ook omlaag krijgen?
Doordat ze bijv. lenen en dumpen of overhevelen naar elkaar gaat de koers omlaag, vooral als er weinig omzet is.

Dat de shorters nu grip krijgen op het aandeel hoeft toch niet altijd iets met particuliere beleggers te maken hebben zoals men hier zo vaak vermeld.

Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Vergeet al die onzin over shorters, manipulatie en complotten, neem zelf verantwoordelijkheid.
Verdiep je in hoe een markt werkt, hoe de verschillende krachten werken, hoe prijs tot stand komt. Wie wat waarom doet kom je toch niet achter en is ook totaal niet interessant, alleen het resultaat van al die krachten is belangrijk: de koers.
[verwijderd]
0
quote:

Slainte schreef op 29 oktober 2016 15:02:

[...]

Vergeet al die onzin over shorters, manipulatie en complotten, neem zelf verantwoordelijkheid.
Verdiep je in hoe een markt werkt, hoe de verschillende krachten werken, hoe prijs tot stand komt. Wie wat waarom doet kom je toch niet achter en is ook totaal niet interessant, alleen het resultaat van al die krachten is belangrijk: de koers.

Waar heb jij het nu allemaal over??

Lijkt er sterk op dat jij geen flauw benul hebt hoe een koers tot stand komt en hoe een gewenste - gezochte koers bereikt kan worden. ZEKER bij ideale omstandigheden als mistige, onduidelijke cijfers en een niet functionerende en/of slecht communicerende CEO.
boem!
0
Outlook 2016 Revenue 1,050 adj wpa 23 cent
Result 2016 Revenue 980 adj wpa 25 cent
Outlook 2017 Revenue 1,000 wpa 35 cent
KeesTom
0
quote:

Paulus29 schreef op 29 oktober 2016 15:23:

[...]

Waar heb jij het nu allemaal over??

Lijkt er sterk op dat jij geen flauw benul hebt hoe een koers tot stand komt en hoe een gewenste - gezochte koers bereikt kan worden. ZEKER bij ideale omstandigheden als mistige, onduidelijke cijfers en een niet functionerende en/of slecht communicerende CEO.
Of zijn er te weinig mensen, die zien dat tomtom gewoon een prima bedrijf is, en met vele top bedrijven in zee zijn gegaan....ik noem: nvidia, apple, Bosch, "tesla" , Uber enz......en wat denk je van Volvo, hyundai, Toyota, Renault. ..enz....en welk bedrijf heeft deze parels van ongeveer 5 miljard Terwijl het in aandelen nog geen 2 miljard waarde heeft.....

Er hoeft maar een bericht te komen, van opsplitsen, interesse, verkoop onderdeel....of wat dan ook, en de short squeeze is aan de gang......ik zit long, en blijf long...en heb weer bijgekocht.....komt zeker goed. ....succes aan een ieder long of short!!!!!!

P.S. nog even over het shorten/ vestzak -broekzak. ...ik zei gisteren al, als er genoeg kopers zouden zijn, stonden we zeker niet op 7,50 nu....dan hebben de shorters of wie dan ook, niets in te brengen. ....
KeesTom
0

TSLA Stock: NVIDIA Powered Computer Vision System Will Drive Tesla Motors Inc

Tesla Motors revealed that new hardware and software, introduced over time, will enable Tesla cars to drive themselves.
The new Tesla Vision neural network software for vision, sonar and radar processing software will process all data from enhanced sensors.
The new onboard computer is based on the NVIDIA Titan GPU, which can run neural networks and AI software.
TSLA Stock NVIDIA Powered Computer Vision System Will Drive Tesla Motors Inc
Flickr
In an announcement on Wednesday, October 19, which exceeded the expectations of industry analysts, Tesla (NSDQ:TSLA) CEO Elon Musk revealed that all new Tesla cars will be equipped with new "Hardware 2" and new software, gradually introduced over time, which will eventually enable the cars to drive themselves, The Wall Street Journal reports. The company plans to self-drive a fully autonomous car from Los Angeles to New York in a demonstration by the end of next year, and deliver self-driving cars to consumers ahead of the competition.

The Tesla Autopilot system, launched in October 2015, uses cameras, radar sensors, ultrasonic sensors, and GPS, to allow a car to autonomously change lanes, search for parking, parallel park, and adjust its speed based on traffic flow. The new hardware and software modules are presented as incremental Autopilot updates.

“It will take us some time into the future to complete validation of the software and to get the required regulatory approval, but the important thing is that the foundation is laid for the cars to be fully autonomous at a safety level we believe to be at least twice that of a person, maybe better,” said Musk. As the new software is validated Tesla will beam it, with over-the-air software updates, to cars equipped with the new hardware.

According to Tesla, the new hardware has eight surround cameras able to provide 360 degrees of visibility around the car at up to 250 meters of range, twelve updated ultrasonic sensors able to detect objects at nearly twice the distance of the prior system, and a forward-facing radar with enhanced processing.

Also Read: Even Strong Q3 2016 Earnings And Autopilot May Not Help Tesla Motors Inc

"A new onboard computer with more than 40 times the computing power of the previous generation runs the new Tesla-developed neural net for vision, sonar and radar processing software," notes the Tesla news release. "Built on a deep neural network, Tesla Vision deconstructs the car's environment at greater levels of reliability than those achievable with classical vision processing techniques," states the Tesla website.

As reported by Tech Crunch and other sources, Musk said that the new onboard computer is based on the NVIDIA (NSDQ:NVDA) Titan Graphical Processing Unit (GPU).

The last version of the Titan GPU, dubbed Titan X, is a high-performance computer with special features for running neural network software, Machine Learning (ML) and other Artificial Intelligence (AI) application. "Just as electricity 100 years ago transformed industry after industry after industry, I think AI powered by deep learning will now do the same,” said AI pioneer Andrew Ng on occasion of the Titan X launch event. "One of the things I admire about NVIDIA is it’s breaking new ground."

The partnership between Tesla and NVIDIA for autonomous driving hardware is not surprising. In fact, NVIDIA has been building up a leadership position in the sector of embedded high-performance components for autonomous self-driving cars for quite some time.

In January, at the Consumer Electronics Show (CES) 2016 in Las Vegas, NVIDIA launched the NVIDIA DRIVE PX 2 in-car Artificial Intelligence (AI)-powered supercomputer to enable smart cars to sense the world around them and drive themselves. At the time, the NVIDIA DRIVE PX 2 was presented as the world's most powerful engine for in-vehicle AI for autonomous cars.

Also Read: Why NVIDIA Corporation (NVDA) Is A Risky Investment For Now

But, earlier this month at the first GPU Technology Conference Europe, NVIDIA announced Xavier, a new Artificial Intelligence (AI) supercomputer. Xavier is a complete System-on-Chip (SoC) built with 16nm FinFET process technology, more powerful than the DRIVE PX 2, designed for use in self-driving cars. NVIDIA also announced a joint effort with car navigation system developer TomTom to create a cloud-to-car mapping system for self-driving cars, and an AI software toolkit for autonomous driving dubbed DriveWorks, with Machine Learning (ML) modules based on deep neural networks.

Tesla is pivoting toward the clean energy sector, where it's trying to establish a leadership position in power storage and distribution networks, but without abandoning the automotive sector. In fact, the company is advancing incrementally, step-by-step, towards fully autonomous cars, expected to be the next big thing. These are good reasons to be optimistic about the near- and long-term performance of Tesla stock. At the same time, NVIDIA stock is likely to remain a top performer.

amigobulls.com/articles/tsla-stock-nv...
[verwijderd]
0
quote:

Slainte schreef op 29 oktober 2016 15:02:

[...]

Vergeet al die onzin over shorters, manipulatie en complotten, neem zelf verantwoordelijkheid.
Verdiep je in hoe een markt werkt, hoe de verschillende krachten werken, hoe prijs tot stand komt. Wie wat waarom doet kom je toch niet achter en is ook totaal niet interessant, alleen het resultaat van al die krachten is belangrijk: de koers.

Als jij nou eens de moeite zou nemen om een dag het bied en laat boekje te bestuderen dan zie je dat er enorm gekloot cq gerotzooid wordt met de koers. Dit is al vele maanden het geval.
Het shorters gilde op het forum verwijst steeds naar de WPA om de koers te gerechtvaardigen. Prima !
Als je TomTom puur alleen waardeert op de WPA dan ben je of dom of je snapt er helemaal niks van.
Dat forumleden leuke winsten pakken is Goed gedaan maar heeft niks met de reeele waarden van TomTom te maken maar met dat ze de wind mee hebben doordat enkele professionele shortpartijen het op TomTom hebben voorzien.
Slainte tis te hopen dat je in het dagelijks leven niet ook zo naïef bent, in de wereld van geld en rijkdom is men bereid om ver te gaan, manipuleren, afspraken onderling, dubbele agenda's etc etc
Dus van marktwerking is bij TomTom geen sprake van helaas, en het waarom niet gaan we eerdaags vernemen in de media.

Chiddix
1
Welk onderdeel moet TT afsplitsen en naar de beurs brengen? Je hebt er 4. Verkopen kan vergeten worden omdat koper afhankelijk blijft van het moederbedrijf. En dat is weinig aantrekkelijk voor kopers. Dan moet ook berekend worden de waarde van het zelfstandig onderdeel , dat naar de beurs gaat. Omzet en netto-winst uiteraard erbij plus outlook.
KeesTom
0
You Need to Know
Automotive revenues are climbing, more automakers are looking to NVIDIA's processors, and the company continues to double down on new driverless-car technology.

Chris Neiger (TMFNewsie) Oct 10, 2016 at 8:24PM
Nvidia Stock Automotive
IMAGE SOURCE: NVIDIA.

NVIDIA's (NASDAQ:NVDA) stock price is up more than 150% over the past 12 months, partially on the company's prospects in the automotive business. The company already supplies automakers with graphics processing units (GPUs) for their infotainment systems and is continually building out its self-driving technologies.

Sales of GPUs in the automotive segment account for only a little more than 8% of NVIDIA's total revenue right now, but with cars using more advanced technology each year, and driverless-car technology becoming more popular, the company could quickly grow that percentage in the coming years.

Here's how the company's auto business stacks up right now:

Revenue: $119 million and counting
That's how much the company made from its automotive segment in its fiscal second quarter 2017. Now, that's not a lot of money, of course. But investors should keep in mind that it's a 68% increase year over year.

Additionally, NVIDIA is expanding its automotive technology offerings beyond its GPU processors (more on that later), which should help the company grow revenue even more. NVIDIA said its Tegra GPUs experienced a 30% spike in year-over-year revenue in fiscal Q2, and that growth came mainly from sales in its automotive segment.

Four automakers already know NVIDIA's strength
Carmakers are constantly adding more technology into their vehicles and NVIDIA is already the go-to source for BMW's, Honda's, Volkswagen's, and Tesla's in-car technologies.

Honda and BMW use NVIDIA's Tegra GPUs for their Honda Connect and iDrive infotainment systems. Tesla's industry-leading touchscreen infotainment system is also powered by NVIDIA's processors, as is the company's 12.3-inch instrument cluster display. In fact, NVIDIA's GPUs can be found in about 10 million different cars on the road right now.

But some automakers aren't stopping there. BMW, Ford, Daimler, and Audi have all used NVIDIA's autonomous-car platform, called Drive PX. The platform allows automakers to give vehicles situational awareness by processing images collected by onboard cameras, using NVIDIA's GPUs and artificial intelligence algorithms.

In all, 80 automakers and Tier 1 automotive suppliers already use the company's Drive PX 2 system.
VanillaSky
0
quote:

*Justin* schreef op 29 oktober 2016 00:54:

[...]

Wat zou voor jou een positieve outlook zijn?

Stel TT verwacht volgend jaar in de outlook een adj. EPS van 30 of 35 cent. Vind je dat positief of negatief? (enerzijds: het is een 50% winstgroei ten opzichte van de 23ct dit jaar, maar het is nominaal gezien natuurlijk nog steeds niet veel).

Een licht stijgende omzet leidt overigens in mijn calculaties doorgaans tot een sneller stijgende winst. Of zie je opex de komende jaren nog stijgen? Ik denk niet of niet veel in elk geval.
Ik verwacht inderdaad volgend jaar geen snel stijgende opex, de huidige omzet en het huidige al bestaande kostenniveau laten dit simpelweg niet toe tenzij men break-even wil draaien of een lagere winst wil rapporteren, dat lijkt me niet wenselijk.

Ik verwacht een outlook van +- het volgende:

Omzet: 1000 mio
Operating result: 589 (58,9%)
Opex: 565
Nett result: 24

Dat zal om en nabij dezelfde adjusted WPA geven als dit jaar, ik verwacht dat ze insteken op 0.25 Adjusted WPA.
30 of 35 cent zou ik zeker positief vinden, maar dat lijkt me nog een brug te ver. Als consumer zich enigszins houd en de marges zich goed ontwikkelen moet de range 30 tot 35 eurocenten adjusted WPA voor outlook 2018 haalbaar zijn.

6.784 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 ... 336 337 338 339 340 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront