TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Maart 2017

3.102 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 152 153 154 155 156 » | Laatste
Energy
1
Moneymaker hou is op met je gejank.Je was al irritant en nu zit je in de overtreffende trap...niet 1persoon zit op je onzinnige bijdragen te wachten.

quote:

moneymaker_BX schreef op 7 maart 2017 20:35:

Als ze morgen niet met Echt groot nieuws komen is het klaar met de koers voor de rest van het jaar
Dit lijkt echt nergens naar
[verwijderd]
1
quote:

Was here schreef op 7 maart 2017 20:59:

Moneymaker hou is op met je gejank.Je was al irritant en nu zit je in de overtreffende trap...niet 1persoon zit op je onzinnige bijdragen te wachten.

[...]
De echte jankerds zijn degenen die niet tegen mijn terechte kritiek kunnen mbt
Management en Strategie
Ik word echt schijtziek van al die sprookjesverhalen
En als ik dat aankaart worden sommigen pissig
Het moet niet gekker worden
Dus nogmaals deze CEO creeert TOTTAL geen aandeelhouderswaarde zoals beloofd
Nee deze CEO vernachelt de koers mede door vage teksten ontwijkende antwoorden foute uitspraken en geen enkel lef zijn strategie om te gooien
Hij kijkt maar doet niks en verspeelt zijn hele voorsprong
Wie zijn de klos: wij HIJ NIET
ItsMe
2
quote:

tatje schreef op 7 maart 2017 17:50:

Misschien kan iemand in eigen woorden zeggen wat dit voorstelt.

Heeft dit ook iets te betekenen in de SDC wereld.

techcrunch.com/2017/01/27/apple-joins...
Heeft (op dit moment) nog weinig met SDC te maken. Is meer een statement van bedrijven die met AI bezig zijn waarin ze bepaalde gedragsregels zullen gaan opstellen over hoe om te gaan met Artificial Intelligence en de mogelijke toepassingen daarvan.

Aangesloten bedrijven zullen gezamenlijk streven naar:

- het opstellen van gedragsregels op verschillende gebieden, waaronder ethiek, eerlijkheid, transparantie en interoperabiliteit; privacy waarborgen; samenwerking tussen mensen en AI-systemen; en de betrouwbaarheid en robuustheid van de techniek.
- het goed en eenduidig informeren over de gevolgen van AI, de kosten en de te behalen voordelen.
- een open platform voor informatie uitwisseling tussen techneuten en stakeholders van AI technologie.

De aangesloten bedrijven hebben ieder een eigen AI programma. Daarbij sluit ik niet uit dat SDC onderdeel uitmaakt van die verschillende programma's. Ik acht het echter zeer onwaarschijnlijk dat de bedrijven binnen het Partnership technologische details met elkaar gaan uitwisselen. Daarvoor zijn de individuele belangen te groot.

Zie het als een informatief platform rondom AI technologie waarmee de partners pro-actief inspelen op publieke opinie en vragen rondom thema's als AI, privacy en big data. Deze strategie is in het verleden vaker succesvol toegepast om ook invloed te kunnen uitoefenen op (nog te maken) wetgeving rondom deze thema's.

Vooralsnog dus geen link naar SDC...maar SDC zal zeker een topic zijn in de toekomst voor dit consortium.
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 7 maart 2017 21:14:

[...]

De echte jankerds zijn degenen die niet tegen mijn terechte kritiek kunnen mbt
Management en Strategie
Ik word echt schijtziek van al die sprookjesverhalen
En als ik dat aankaart worden sommigen pissig
Het moet niet gekker worden
Dus nogmaals deze CEO creeert TOTTAL geen aandeelhouderswaarde zoals beloofd
Nee deze CEO vernachelt de koers mede door vage teksten ontwijkende antwoorden foute uitspraken en geen enkel lef zijn strategie om te gooien
Hij kijkt maar doet niks en verspeelt zijn hele voorsprong
Wie zijn de klos: wij HIJ NIET

Van een aantal zaken die je noemt zal een groot aantal beleggers ook echt wel ziek zijn. Er is er zelfs 1 die je een aanbeveling geeft voor deze uiteenzetting. De vraag aan jou is echter gerechtvaardigd: wat wil je bereiken met je onophoudelijke berichten- allemaal van dezelfde strekking - het zal je toch niet ontgaan zijn dat het effect er niet is, sterker nog, dat veel mensen het hier spuugzat zijn?

Dus: wat wil je bereiken met deze berichten wat in honderden gelijksoortige berichten nog niet is gelukt?

Energy
1
Ik word helemaal niet pissig.Je bent het forum aan het verzieken.Henk laat dit helaas toe.Waarom begrijpt niemand.

Je kan er gewoon niet tegen dat de koers niet in de door jou gewenste richting beweegt.Dat is ook beleggen. Je reageert gewoon als een kleuter op de koers(in positieve en negatieve manier).

Je bent goed in draadjes openen.Open een draadje voor jezelf, waar alleen jij mag reageren bijvoorbeeld: moneymakeronly!

quote:

moneymaker_BX schreef op 7 maart 2017 21:14:

[...]

De echte jankerds zijn degenen die niet tegen mijn terechte kritiek kunnen mbt
Management en Strategie
Ik word echt schijtziek van al die sprookjesverhalen
En als ik dat aankaart worden sommigen pissig
Het moet niet gekker worden
Dus nogmaals deze CEO creeert TOTTAL geen aandeelhouderswaarde zoals beloofd
Nee deze CEO vernachelt de koers mede door vage teksten ontwijkende antwoorden foute uitspraken en geen enkel lef zijn strategie om te gooien
Hij kijkt maar doet niks en verspeelt zijn hele voorsprong
Wie zijn de klos: wij HIJ NIET

[verwijderd]
0
"Uber CEO is seeking a 'peer' to help him run the company – Los Angeles Times"

Hebben we een match?
[verwijderd]
0
quote:

Sunshine Band schreef op 7 maart 2017 22:31:

"Uber CEO is seeking a 'peer' to help him run the company – Los Angeles Times"

Hebben we een match?
Geen match , niets met TomTom te maken:

Uber is op zoek naar een topmanager (COO) om CEO Travis Kalanick bij te staan. Uber ligt de laatste tijd onder vuur, onder meer om seksisme binnen het bedrijf en omdat het wetshandhavers om de tuin heeft geleid.
Kalanick is nu op zoek naar een topman die onder en met hem moet werken om de problemen het hoofd te bieden, schrijft ReCode. "Ik heb het Uber-team verteld dat we actief op zoek zijn naar een COO: een gelijke die mij kan helpen bij het schrijven van het volgende hoofdstuk van onze reis", zei Kalanick.
Hoop....
0
quote:

Was here schreef op 7 maart 2017 21:49:

Ik word helemaal niet pissig.Je bent het forum aan het verzieken.Henk laat dit helaas toe.Waarom begrijpt niemand.

Je kan er gewoon niet tegen dat de koers niet in de door jou gewenste richting beweegt.Dat is ook beleggen. Je reageert gewoon als een kleuter op de koers(in positieve en negatieve manier).

Je bent goed in draadjes openen.Open een draadje voor jezelf, waar alleen jij mag reageren bijvoorbeeld: moneymakeronly!

[...]
Tuurl8jk creëert TT aandeelhouderswaarde alleen het komt er niet uit wanner jij wil money maker..
Kijk maar 'ns naar de historische koers ontwikkeling van ASML, Asmi en Besi. Alleen jij moneymaker zit er in met de bedoeling morgen rijk te worden en dat ga nie lukken. Het gebeurt wel tzt haha
[verwijderd]
0
quote:

Hoop.... schreef op 7 maart 2017 22:36:

[...]
Tuurl8jk creëert TT aandeelhouderswaarde alleen het komt er niet uit wanner jij wil money maker..
Kijk maar 'ns naar de historische koers ontwikkeling van ASML, Asmi en Besi. Alleen jij moneymaker zit er in met de bedoeling morgen rijk te worden en dat ga nie lukken. Het gebeurt wel tzt haha
Het management doet er alles aan om de aandeelhouderswaarde te verminderen met het continu downsizen van hun toko !!!
Een GOEDE manager zorgt voor een positieve pr van zijn bedrijf.
Deze TT stuntel (HG)doet het tegenovergestelde en dient daarom snel te vertrekken.
Je heb namelijk ook PLICHTEN als beursgenoteerd bedrijf ! Het geld van de aandeelhouder heeft hij tenslotte al geïncasseerd.

Beperktedijkbewaking
1
quote:

xynix schreef op 7 maart 2017 10:22:

In hoeverre zou de fabriek van TomTom per laag kunnen worden verkocht? Dus de automotive grade maps-laag, los van de traffic/smart-city-laag (lagen?), los van de HD-map/RoadDNA SDC laag? In beginsel zou je zeggen dat de NDS-standaard en het lagen denken dat mogelijk zou moeten maken. Maar zou TomTom dat ook als losse componenten hebben georganiseerd?
Als het om verkoop aan klanten/gebruikers gaat, is TT's traffic zeker los te verkopen. Bij sommige klanten (o.a. Mercedes en VW in Europa) draait 'traffic' nu op Here kaarten. (Ja, mede dankzij NDS).
Van HD-maps en RoadDNA ben ik minder zeker, TT noemt die altijd in combinatie met elkaar. Maar ik kan me voorstellen dat RoadDNA als 2D 'wegscherm' ook aan (HD-)maps van een ander merk te koppelen is.

Als het om verkoop van de fabriek aan een andere partij (investeerder) gaat, denk ik dat traffic en de smart-city laag eveneens los af te stoten zijn (of te behouden zijn).
HD-mapping en RoadDNA zijn dan denk niet te splitsen, daarvoor zijn hun productiewijze en verwerkingswijze bij TT te verweven. Momenteel met hun camera vans, maar ook bij het latere crowdsourcing, voorzover ik het nu kan overzien.
Dit is een 'technisch' antwoord. Of HG en de zijnen enige afsplitsing willen is natuurlijk een ander verhaal.

insidebusiness
0
ik wil mijn call optie maart 2017 met uitoefenprijs 4 euro uitoefenen hoe dit ik dit bij binckbank?
Beperktedijkbewaking
1
quote:

tatje schreef op 7 maart 2017 17:19:

[...]
Zo zie je maar weer hoe enkele woorden de boel kunnen veranderen.

Volgens paulta op BNR : TOM TOM is op zoek naar partners.
Maar de waarheid is anders !

Tom Tom zoekt partners in verkeerssystemen, paulta dassss heel wat anders dan Tom Tom zoekt partners.
Bij jou lijkt het alsof Tom Tom partners zoekt voor ALLES en niet voor alleen verkeerssystemen.

TomTom zoekt partners in verkeerssystemen
08:27 7-3-2017

Je hebt gelijk. En ik vind het onzin dat sommigen dit 'downplayen' noemen. Er is wel degelijk omzet te winnen bij verkeersmanagementpartijen en gerelateerde bedrijven zoals Siemens. Dat valt onder Licensing, en het wordt tijd dat deze BU een schop onder de kont krijgt, gezien hun vorig jaar behoorlijk tegenvallende omzet en deferred revenues.

Wel is het zo dat we daar op korte termijn qua omzetgroei nog geen wonderen van moeten verwachten, temeer omdat de samenwerking met sommige steden (bijv. Zürich, waar ik toevallig nu verblijf) vooralsnog met gesloten beurzen plaatsvindt (TT krijgt data terug).

[verwijderd]
0
TomTom : Selected by Volvo Cars to Power Drive Me Programme

03/08/2017 | 06:31am GMT
Real Self-Driving Cars, Real Drivers, Real Public Roads

This Smart News Release features multimedia. View the full release here: www.businesswire.com/news/home/201703...

TomTom today announced that Volvo Cars Corporation selected TomTom’s HD Map to power the first phase ...
TomTom today announced that Volvo Cars Corporation selected TomTom’s HD Map to power the first phase of the Volvo Drive Me programme. Drive Me is Volvo’s groundbreaking research project into autonomous driving wherein real drivers will integrate autonomous driving into their daily lives on public roads. The first group of drivers will be recruited in Gothenburg, Sweden, with further pilot schemes organised in London, the UK and China. (Graphic: Business Wire)

TomTom’s HD Map, is a revolutionary, highly accurate, digital map-based product that helps automated vehicles precisely locate themselves on the road.

Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive, said: “The Volvo Drive Me programme is exciting because of its user-centric focus. We’re really interested in what we’ll learn from the drivers as they interact with the technology, and how the TomTom HD Map helps towards their driving experience.”

Volvo Car’s customers, from 2019, will benefit from TomTom’s suite of connected car components across the globe.*

* From 2019, Volvo Cars’ customers across the globe, across all carlines on the SPA and CMA platforms, will be able to enjoy an exceptional navigation experience powered by TomTom’s complete suite of components, both embedded and cloud based. Read the press release here.
[verwijderd]
0
quote:

insidebusiness schreef op 7 maart 2017 23:26:

ik wil mijn call optie maart 2017 met uitoefenprijs 4 euro uitoefenen hoe dit ik dit bij binckbank?
Ga staan op groen sterretje (links naast k(open) en v(erkopen). Kies dan voor "exercise".
Jan Peter Balkenellende
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 8 maart 2017 00:12:

Ik sta duidelijk niet alleen in mijn gedachte over dit Management

Hoelaat komt de tesla deal money?
Juun
0

Navigatiespecialist gaat autobouwer ondersteunen bij autonoom rijden.
(ABM FN-Dow Jones) TomTom gaat kaarten leveren voor het Drive Me-programma van Volvo. Dit maakte de navigatiespecialist woensdag bekend, zonder financiele details te vermelden.
De eerste automobilisten die met de kaarten op autonome basis hun weg gaan vinden rijden in het Zweedse Gothenburg en verder zijn er pilots gepland in Londen, het Verenigd Koninkrijk en China.
In 2019 moeten alle Volvo-rijders van de TomTom-applicaties in Drive Me zijn voorzien.
Het aandeel TomTom sloot dinsdag op een rood Damrak 0,1 procent lager op 8,45 euro.
Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Redactie: +31(0)20 26 28 999
Copyright ABM Financial News. All rights reserved
(END) Dow Jones Newswires
March 08, 2017 01:44 ET (06:44 GMT)
© 2017 ABM Financial News. All rights reserved.

AAND TOMTOM @ EUR 0.20
NL0000387058
Dutchy Ron
0
Mooie bevestiging, voorbehoud "voor de 1e fase" vh Drive Me" Programma". TT moet z'n meerwaarde nu bewijzen. Benieuwd wat het met de koers doet. Denk meer dan gisteren.
3.102 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 152 153 154 155 156 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 21 mei 2024 17:37
Koers 5,590
Verschil -0,060 (-1,06%)
Hoog 5,665
Laag 5,530
Volume 343.110
Volume gemiddeld 275.956
Volume gisteren 117.795

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront