Forum: TomTom » TOMTOM DECEMBER 2015 » Pagina: 29 | Belegger.nl

TOMTOM DECEMBER 2015

3.369 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 165 166 167 168 169 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
harrysnel
2
Ben benieuwd naar het antwoord van IR xynix. AB (en Leonardus uiteraard).

Ruim een jaar geleden al onderstaand bericht over TT met Bosch (en ook Decarta!) mbt wedstrijd voor app ontwikkelaars. Interessant wellicht icm Bosch persbericht van vandaag.


"Bosch SoftTec, deCarta, Priori Data and TomTom join Auto App Challenge

The Auto App Challenge, a competition born to foster innovation in the connected car industry is welcoming TomTom, Bosch, deCarta and Priori Data as partners and prize contributors.

“mySPIN is the new and secure link between the two (electronic) companions -car and smartphone- and it has much more potential than what has been tapped so far. There are plenty of more ideas out there – and Bosch SoftTec does not claim to have the best in-house, and we know that there are many people out there with brilliant ways to add value to the concept of “your smartphone connected to your car – to any car,“ explained Kay Herget, Global Head of Marketing and Product Management at Bosch SoftTec.

Now in its second year, the Auto App Challenge was created to offer an international stage to developers willing to showcase their innovations in the field of in-car infotainment and connected services.

The Auto App Challenge is opened to all developers whose companies are not older than four years and whose products and services are not yet commercially available from a car manufacturer. Made of a two pages application and a video the submission process is very simple and lightweight. The submission period will end on December 11th, 2014.

“We are looking forward to the creativity of the App developers in this challenge with respect to the connected car. Using TomTom Telematics’ platform, open APIs and SDKs, developers can focus on creating innovative applications utilizing vehicle performance and driving parameters,” said Thomas Becher, VP Business Development at TomTom Telematics."

NB: vet zelf aangebracht

telematicsnews.info/2014/11/17/bosch-...

[verwijderd]
0
Harry, als ik dat zo lees, dan zou het best wel eens zo kunnen zijn dat Bosch bij hun eigen APPS ook gebruik maakt van de API's van TTT.
Beperktedijkbewaking
1
quote:

xynix schreef op 4 december 2015 08:14:


Het enige wat misschien wat minder leuk is aan bovenstaand bericht is het signaal dat Bosch werkt aan Drivelog, waarvan je gif op kunt innemen dat dat gaat om OBD-data-analyse. Het ware mooi geweest als ook dat terrein "TomTom-exclusive" was geworden (denk aan Mijn Volkswagen).

We zullen zien hoe de situatie t.a.v. de zo belangrijke OBD-data zich verder zullen ontwikkelen. Misschien wordt het nog wel EN/EN. Vanuit Bosch gezien zou het wel heel vreemd zijn wanneer ze zich strikt zouden willen beperken tot de hardware van de sensors.


Sorry, maar je lijkt me hier te optimistisch voor Bosch. Ik zie hier alleen een primitieve poging van Bosch in om iets te gaan doen aan traffic in China, m.b.v. eigen data.
Dat soort pogingen zijn inmiddels teveel om op te noemen, ik heb er een groot bestand op mijn eigen harde schijf vol mee.

Geloven jullie nou in TT of niet?? Ik begon ooit in TT te beleggen omdat ik in TT's traffic begon te geloven (in 2009, toen hun pnd-business al aan het declinen was, maar niet heus). TT was de eerste met hun HD-traffic apps. En HD was ook HD voor die tijd.

Geloof me, ik ben de reistijdguru van de verleden tijd. Ik gaf in de 90-er jaren op rijkswegen via Drips al aan wat reistijden waren. En de VID draait grotendeels nog op mijn algoritmen!
Er is veel voor nodig om me op dat vlak iets nieuws te vertellen. Maar ik geloof in de vakidioot Schaeffer en vele andere vakidioten die bij TT een prima werkgever vinden.

Vertel me nooit niks over realtime traffic, tenzij je echt iets nieuws te melden hebt.
Ik weet het nodige van traces en zg. frequente positiemeldingen.
Vertel me nooit niks, tenzij je echt ooit iets nieuws op dit vlak te melden hebt.
[verwijderd]
0
quote:

Juun schreef op 3 december 2015 18:06:


[...]
Morgen weer lekker tegen de 12 aan schurken. Inderdaad, niks aan de hand, gewoon een dagje in de min gesloten. Moet toch zo nu en dan, en dan is het beter vandaag dan op een groene beursdag.



Misschien dat het Bosch-bericht en een antwoord op xynix' actie (waarvoor dank) vandaag al voor een boost kunnen zorgen.
[verwijderd]
1
Wat ook een simpele innovatie van de financiële markten zou zijn die HFT definitief de nek zou kunnen omdraaien is de eis dat iedere ingelegde order minimaal 1 minuut geldig moet blijven. Simpel te implementeren, simpel vast te leggen in wetgeving en een groot goed voor de mensheid, met uitzondering van een kleine groep cokesnuivers.
[verwijderd]
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 4 december 2015 10:14:


Geloven jullie nou in TT of niet??

Nee, ik persoonlijk niet. ;-)

Maar het is wel een ontzettend vruchtbaar stukje grond waar je met zaaien en oogsten op de juiste tijdstippen een ongelofelijke opbrengst van kunt krijgen.
seren
0
toch weer de standaard ochtenddip
zelfs exact om 9:48 net als woensdag
zowaar wat calls dec 11 euro opgepikt voor 65 cent, sinterklaas wie kent hem niet
Beperktedijkbewaking
0
quote:

xynix schreef op 4 december 2015 10:20:


[...]
Nee, ik persoonlijk niet. ;-)

Maar het is wel een ontzettend vruchtbaar stukje grond waar je met zaaien en oogsten op de juiste tijdstippen een ongelofelijke opbrengst van kunt krijgen.


Weer mee eens, haha!
Op optiestrategieën kom ik dit weekend terug...
[verwijderd]
0
Als ik naar de koershistorie grafiek kijk dan zie ik persoonlijk niet de minste verzwakking van de in oktober ingezette versnelde groei. Als je dat trendkanaal doortrekt dan hebben we tegen de tijd van de december expiratie de 12 allang achter ons gelaten. En daar is fundamenteel ook alle reden toe. De fundamenten zouden zelfs exponentiële groei rechtvaardigen.
Wervel Wind
0
quote:

xynix schreef op 4 december 2015 10:34:


Als ik naar de koershistorie grafiek kijk dan zie ik persoonlijk niet de minste verzwakking van de in oktober ingezette versnelde groei. Als je dat trendkanaal doortrekt dan hebben we tegen de tijd van de december expiratie de 12 allang achter ons gelaten. En daar is fundamenteel ook alle reden toe. De fundamenten zouden zelfs exponentiële groei rechtvaardigen.

Voor TomTom gaat dat ook niet op, voor de beurzen in het algemeen lijkt dat wel zo te zijn.

Om nu te zeggen dat Tom2 11,6 een koop opportuniteit is in huidig sentiment ben ik het niet mee eens, maar vooralsnog krijg ik ongelijk :-)
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 4 december 2015 10:19:


Wat ook een simpele innovatie van de financiële markten zou zijn die HFT definitief de nek zou kunnen omdraaien is de eis dat iedere ingelegde order minimaal 1 minuut geldig moet blijven. Simpel te implementeren, simpel vast te leggen in wetgeving en een groot goed voor de mensheid, met uitzondering van een kleine groep cokesnuivers.

En stel je nou eens voor dat die termijn van 1 minuut door de gezamenlijke voorzitters van de belangrijkste centrale banken als monetair instrument zou kunnen worden ingezet. DAN zou je pas echt een bazooka hebben.

Dus bijvoorbeeld gedurende de periode van 1 uur voor tot 1 uur na het bekendmaken van een rente besluit zet je die termijn op 10 minuten. Denk het je eens in wat een weldaad dat zou zijn!
harrysnel
0
quote:

xynix schreef op 4 december 2015 10:12:


Harry, als ik dat zo lees, dan zou het best wel eens zo kunnen zijn dat Bosch bij hun eigen APPS ook gebruik maakt van de API's van TTT.


Als compleet a-technisch persoon zat ik (althans dat denk ik maar zelfs dat weet ik niet helemaal zeker) vermoedelijk ook in die richting te denken. Hoopte dat 1 vd erkende forumtechneuten zo'n link kan/mag/wil leggen...:)
Kuiken
0
LONDEN (ANP/RTR) - De verkoopmalaise voor Volkswagen houdt aan. Vrijdag werd bekend dat het merk ook in Groot-Brittannië fors aan populariteit heeft ingeboet. Eerder zag het concern de verkopen in andere landen, waaronder de VS, al fors afnemen als gevolg van het dieselschandaal.

Ten opzichte van een jaar eerder vielen de verkopen in Groot-Brittannië 20 procent lager uit. De totale Britse autoverkopen stegen met 3,8 procent in vergelijking met een jaar eerder.

Onlangs bleek al dat in de VS de verkopen van het bedrijf een kwart lager uitvielen. In Duitsland zag Volkswagen in november het marktaandeel dalen van 23,6 naar 21,3 procent.

In Nederland bleken juist fors meer nieuwe Volkswagen aan de man te zijn gebracht, vermoedelijk als gevolg van nieuwe bijtellingregels. In januari gaat het bijtellingspercentage voor veel leaseauto's omhoog.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

harrysnel schreef op 4 december 2015 10:46:


[...]

Als compleet a-technisch persoon zat ik (althans dat denk ik maar zelfs dat weet ik niet helemaal zeker) vermoedelijk ook in die richting te denken. Hoopte dat 1 vd erkende forumtechneuten zo'n link kan/mag/wil leggen...:)


Als beleggingstechnisch persoon mag je je dan afvragen waar TT z'n winst vandaan moet halen.
Van grove rekenfouten bij bankanalisten misschien? Ik was degeen die dat boven water haalde en daarover belde. Zij zijn nog steeds verstijfd van schrik.
[verwijderd]
0
quote:

harrysnel schreef op 4 december 2015 10:46:


[...]
Als compleet a-technisch persoon zat ik (althans dat denk ik maar zelfs dat weet ik niet helemaal zeker) vermoedelijk ook in die richting te denken. Hoopte dat 1 vd erkende forumtechneuten zo'n link kan/mag/wil leggen...:)

Het mooist denkbare scenario is dat Bosch inderdaad die API's gebruikt, maar niet alleen dat, maar dat ze daarvoor ook nog eens gebruik maken van TomTom's LINK-modules, uiteraard met een riante kwantumkorting.
Dennis0009
0
riemen vast dit wordt een zeer hoge rally dag voor tomtom. hoge omzetten grote orders... buffers op straks streep naar de 12,50
[verwijderd]
0
quote:

Kuiken schreef op 4 december 2015 10:57:


LONDEN (ANP/RTR) - De verkoopmalaise voor Volkswagen houdt aan. Vrijdag werd bekend dat het merk ook in Groot-Brittannië fors aan populariteit heeft ingeboet. Eerder zag het concern de verkopen in andere landen, waaronder de VS, al fors afnemen als gevolg van het dieselschandaal.

Ten opzichte van een jaar eerder vielen de verkopen in Groot-Brittannië 20 procent lager uit. De totale Britse autoverkopen stegen met 3,8 procent in vergelijking met een jaar eerder.

Onlangs bleek al dat in de VS de verkopen van het bedrijf een kwart lager uitvielen. In Duitsland zag Volkswagen in november het marktaandeel dalen van 23,6 naar 21,3 procent.

In Nederland bleken juist fors meer nieuwe Volkswagen aan de man te zijn gebracht, vermoedelijk als gevolg van nieuwe bijtellingregels. In januari gaat het bijtellingspercentage voor veel leaseauto's omhoog.

Zou er nou echt niemand op het ministerie van Financiën op het idee komen om de lagere bijtelling conditioneel te maken, waarbij de gunstige regeling komt te vervallen wanneer binnen 2 jaar zou blijken dat de gunstige bijtelling te danken was aan "sjoemelsoftware" / manipulatie van tests? Waarbij de kosten van het vervallen van de gunstige regeling in dat geval in het kader van de productaansprakelijkheid kunnen worden verhaald op de fabrikant?!

Hoe moeilijk kan het zijn?
[verwijderd]
0
Video: Ford plans global 5M SYNC software update

Siri Eyes-Free allows drivers to activate Siri with a long press of the voice recognition button on the steering wheel, similar activating Siri on an iPhone. Drivers can use just their voice to ask Siri for requests including:
• Making phone calls to contacts in their address book
• Looking up phone numbers for restaurants or other points of interest
• Setting a reminder or alarm
• Asking about the weather
• Select and play music
• Audibly send and receive text messages
Getting directions through Apple Maps


telematicsnews.info/2015/12/03/ford-p...
Dennis0009
0
3.369 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 165 166 167 168 169 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 21 feb 2020 17:35
Koers 10,590
Verschil -0,104 (-0,97%)
Hoog 10,804
Laag 10,548
Volume 577.705
Volume gemiddeld 513.827
Volume gisteren 711.478