Forum: TomTom » TomTom in 2018 » Pagina: 2 | Belegger.nl

TomTom in 2018

5.112 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 252 253 254 255 256 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
boem!
0
quote:

VanillaSky schreef op 1 jan 2018 om 09:50:


[...]

Voor mij staat de prognose (vooralsnog) als volgt:

Consumer omzet 310 mio
A&L omzet 375 mio
Telematics 175 mio
Totaal 860 mio
Gross result 585 mio (68% gross margin)
Opex 560 mio
Operating result 25 mio(adj wpa 27,5 cents)



Mijn prognose is als volgt:
Consumer 270 mio
A&L omzet 450 mio
Telematics 200 mio
Totaal 920 mio
Gross result 635 mio(69% gross margin)
Opex 550 mio
Operating result 85 mio(adj wpa 50 cents)

Naast de geringe afwijking in Opex en het te verwaarlozen verschil in bruto marge(zeker indien je het verschil in mix tussen HW en C&S meeneemt) is het inderdaad een wereld van verschil.
Jij gaat uit van een demping in de afname bij Consumer, terwijl ik de afkalving van die omzet volledig doorzet.
Daarentegen laat jij de omzetgroei in C&S afnemen terwijl die bij mij juist versnelt.

Ik verwacht voor 2017 een omzet van 920 mio met een adj wpa van 27,5 cents.
De outlook voor 2018 zal 900 mio bedragen met een adj wpa van 40 cents.

We hoeven gelukkig niet lang te wachten, bij de presentatie van de jaarcijfers zal ook het orderboek Automotive 2017 openbaar gemaakt worden.
Elk bedrag onder de 400 mio zal ik als teleurstellend ervaren en zal mij nopen mijn prognose naar beneden bij te stellen.
eduardo3105
1
quote:

J. (Jelle) Brinkhuis schreef op 31 dec 2017 om 15:18:


Beleggers TomTom zullen in 2018 uitkijken naar ontwikkeligen op het gebied van HD Maps en RoadDNA, nieuwe OEM-contracten voor SD Maps en Traffic en het vervolg op het inkoopprogramma. Vragen die gesteld worden gaan over de Licensing cashflow uit het partnership met Baidu Apollo en Microsoft Azure en daarnaast; Zal TomTom nog zelfstandig zijn eind 2018?

Eind 2017 werden de eerste testresultaten van Renault Symbioz bekend gemaakt en de recencies in de media waren unaniem lovend voor wat betreft het deel highly automated driving. Alex Roy beschreef Symbioz als 'appears to have a situational awareness display far superior to anything now on the market'.
twitter.com/AlexRoy144/status/9413378...

Onderstaand filmpje geeft mooi weer waar een HAD-systeem gebaseerd op TomTom HD maps en RoadDNA staat tegenover de rest van de wereld (Waymo, Apple, Tesla, Here, Mobileye, etc).
www.carthrottle.com/post/4963dmz/?utm...

Ook voor mij staat vast dat er vandaag (31 december 2017) geen reden is om te twijfelen aan de leidende positie van TomTom (en Waymo) met real-time, multi-source, HD Maps en RoadDNA en dat deze techniek nog jaren cruciaal zal blijken voor HAD L4 en L5; positionering met hoge nauwkeurigheid, pathplanning, redundantie met sensoren.

Vanuit commercieel oogpunt zijn de ontwikkelingen op het gebied van HAD extreem belangrijk voor TomTom Automotive. Zowel Volvo als Renault konden worden 'ingekapseld' als klant voor het totaalpakket van maps, routing, traffic, HAD; juist dankzij de samenwerking op het gebied van HAD, waar heel de industrie grote belangstelling voor heeft en waar 80% van de OEM's test met de techniek van TomTom. Tomaso Grossi: 'Great interest in TomTom HD Maps'.

Automotive heeft overigens ook zonder nieuwe contracten de wind in de zeilen (cijfers 6 februari) dankzij hogere verkopen bij bestaande klanten, we pakken voor de twee grootste klanten de Europese afzetcijfers over november 2017 op jaarbasis erbij:

Renault Group: +10,1%, PSA+83,3% waarbij Peugeot 20,7% groei laat zien en Opel vorig jaar nog geen onderdeel was van PSA europe.autonews.com/assets/PDF/CA1135...

Zal TomTom in 2018 nieuwe contracten met OEM's aankondigen?

Harold Goddijn heeft gezegd dat er in 2017 meer contracten te vergeven waren dan in 2016.
seekingalpha.com/article/4088782-tomt...

Reeds getekende contracten worden niet 'geheim' gehouden oid, maar worden door de AFM bestempeld als koersgevoelige informatie die bekend moet worden gemaakt.

In dit kader is wellicht handig te bedenken dat het contract met Volvo in 2016 bekend werd gemaakt terwijl het pas in 2019 in gaat.

Alain de Taeye zei november 2017 dat het aantal probes dat TomTom gebruikt voor Traffic en Smart Cities in 2017 is toegenomen van 500 naar 700 miljoen:
www.autocarpro.in/interview/-pune-fac...

Anders gezegd; Zijn er in 2017 contracten gewonnen dan worden die begin 2018 bekend gemaakt. Derhalve staan de CES 9 januari en de Geneve Autoshow 8 maart 2018 vetgedrukt in de agenda.

Baidu geeft 8 januari 2018 een update inzake Apollo en heeft de ambitie wereldleider worden als het gaat om zelfrijdende auto's, groter dan Google (Waymo).

Waar valt volgens Baidu CEO Robin Li geld te verdienen binnen het Baidu Apollo HAD/SDC project?

'selling data, simulation systems, high-definition maps and even writing insurance policies'. Allemaal zaken waar TomTom goed in is dus.
www.wsj.com/articles/baidu-plans-full...

Hoe groot is die markt? 'Too large to estimate' aldus Mr. Li.

Ik kom op het laatste punt uit de intro; de zelfstandigheid van TomTom. We weten dat TomTom Maps een andere url kreeg en dat Sports afgeroomd is, dat TomTom schuldvrij is en dat TomTom zelf van mening is dat een combinatie van technieken binnen een ecosysteem de oplossing voor de SDC is. Martijn Mortier zei eind 2016 dat HD Maps over 5-10 jaar misschien niet meer nodig zijn voor de SDC, maar dat TomTom ervan uitgaat dat voor die tijd commercieel succes wordt behaald met HD maps en RoadDNA.

Zou Baidu TomTom Maps willen kopen? Ongetwijfeld. Of verkoop aan een Chinees bedrijf juridisch haalbaar is valt echter te bezien.

Zou TomTom het risico willen lopen 2018 als weer een overgangsjaar aan te moeten merken terwijl hun beste engineers overal kunnen gaan werken en de technologische ontwikkelingen razendsnel gaan?


Allereerst alle forumgenoten mijn beste wensen voor 2018.
Jelle AB voor je opening en ik hoop dat je gelijk gaat krijgen dit jaar. Bij de aanstelling van Robert Bohemen nodigde hij je uit voor een bakkie. Heeft dat al plaatsgevonden?? Vwb communicatie ben ik het niet met je eens. De afgelopen weken heeft iedereen hier op het forum lopen gissen over de deals die gesloten zijn, de samenwerking met Apple, hoeveel voorsprong TT nu nog heeft op Here, etc. 50% vd aandeelhouders weten alles en wij moeten maar gissen. Het enige wat we bv van Robert horen zijn twitterberichten van TT die hij na 2 weken eens retweet, verder radiostilte. Als de communicatie zo goed zou zijn stond de koers al ruim boven de eur 10 want dan zouden meer beleggers vertrouwen hebben en die is behalve bij dit forum nihil. Maar goed maar weer duimen dat er bij de CES wat duidelijk gaat worden vwb de samenwerking met de Chinezen. Succes allen!!
JanssenB
0
De beste wensen mede-TomTommers.
Dat het een mooi beursjaar mag worden.

AB Jelle, goed weer wat van te vernemen op IEX.
Oeps..!
0

Velodyne Slashes the Price in Half of Its Most Popular LiDAR Sensor
The more accessible VLP-16 is paving the way for advanced safety and autonomous transportation for all

www.businesswire.com/news/home/201801...
VanillaSky
1
quote:

martinmartin schreef op 1 jan 2018 om 12:11:


[...]

Mijn prognose is als volgt:
Consumer 270 mio
A&L omzet 450 mio
Telematics 200 mio
Totaal 920 mio
Gross result 635 mio(69% gross margin)
Opex 550 mio
Operating result 85 mio(adj wpa 50 cents)

Naast de geringe afwijking in Opex en het te verwaarlozen verschil in bruto marge(zeker indien je het verschil in mix tussen HW en C&S meeneemt) is het inderdaad een wereld van verschil.
Jij gaat uit van een demping in de afname bij Consumer, terwijl ik de afkalving van die omzet volledig doorzet.
Daarentegen laat jij de omzetgroei in C&S afnemen terwijl die bij mij juist versnelt.

Ik verwacht voor 2017 een omzet van 920 mio met een adj wpa van 27,5 cents.
De outlook voor 2018 zal 900 mio bedragen met een adj wpa van 40 cents.

We hoeven gelukkig niet lang te wachten, bij de presentatie van de jaarcijfers zal ook het orderboek Automotive 2017 openbaar gemaakt worden.
Elk bedrag onder de 400 mio zal ik als teleurstellend ervaren en zal mij nopen mijn prognose naar beneden bij te stellen.



Bedankt voor jouw prognose. Laten we voorop stellen dat we beiden geen glazen bol hebben. Alleen begrijp ik niet hoe je keer op keer ervoor kiest om zelfs positievere prognoses te maken dan TT zelf afgeeft terwijl de prognoses van TT zelf al IEDERE keer te positief zijn:

1) je geeft aan een outlook te verwachten van 900 mio en 40 cent maar toch een realisatie van 920 met 50 cent. TT heeft ons nog nooit in een dergelijke mate positief verrast waarom zou dat nu wel gebeuren?
2) Automotive zijn de signalen er dat er vertraging zit in het binnenhalen. Dan lijkt mij het zeer sterk zo niet onmogelijk dat er een orderboek van >400mio word gepresenteerd. Bij de laatste CC werd hier door HG zelfs op ingegaan. Hij zei op antwoord waarom orderboek later iets in de strekking van het gaat langzamer en orders worden later gesloten en het is lumpy. Toen er werd doorgevraagd of dat het dan bijv q4 of q1 nieuwe jaar zou worden zei hij zich daar niet over uit te willen laten. Geloof dat hij zei 'lets not create chaos here and wait for after q4'. Mi is dit ook de reden voor verschuiving naar q4 omdat men al 100% zeker wist dat het bij q3 zou tegenvallen. Zegt overigens niks over of tt op de goede weg zit met automotive maar het doet de koers uiteraard geen goed.
3) De omzetprognose voor a&l steek je veel en veel hoger in dan de 15% door TT aangegeven. Dat het wat hoger kan zijn ben ik het mee eens gezien de cijfers dit jaar maar een dergelijke stijging lijkt me wel erg extreem.
4) telematics presteert qua groei ver ondermaats toch ga je ook hier ver boven prognose van TT zelf zitten (terwijl ze dat zelfs niet halen tot op heden)

Goed we gaan het zien! Allemaal nog de beste wensen en laten we hopen op een positieve verrassing van TT.
Sunshine Band
0
@ venillasky:
1) je geeft aan een outlook te verwachten van 900 mio en 40 cent maar toch een realisatie van 920 met 50 cent. TT heeft ons nog nooit in een dergelijke mate positief verrast waarom zou dat nu wel gebeuren?

omdat er ondertussen vrijwel niets meer af te boeken valt?

verder denk ik ook dat orderboek 400 miljoen veel te hoog is, al is het alleen maar om het feit dat de orders in deze tijd mogelijk voor een kortere periode worden vastgelegd
[verwijderd]
0
Voor iedereen een gezond en succesvol 2018
@v-sky, eens (ab)
Vd cijfers gaan we het nog niet moeten hebben
Uitfaseren consumer en trage input automotive gaat waarschijnlijk omzet vooralsnog doen krimpen voor fy18 en fy19
Vanaf fy20 gaat omzet hopelijk weer naar groei

Koersaanwas voor TT moet komen vanuit opwaardering vd assets en dat kan op 2 manieren, kapitaliseren of boekwaarde
Voor nu met een intrinsieke boekwaarde vh aandeel aan net onder de 4 euro dat laat te samen met de huidige cijfers die TT laat zien weinig ruimte over voor fantasie en dat zal wel een reden hebben, totdat iemand dit doorbreekt en daar gok ik op voor 2018, dus voor nu is 12 euro een kansrijke exit prijs
Succes allemaal , gelukkig zijn er nog andere aandelen die deze uitputtingsslag kunnen financieren
boem!
0
quote:

VanillaSky schreef op 1 jan 2018 om 15:07:


[...]

Bedankt voor jouw prognose. Laten we voorop stellen dat we beiden geen glazen bol hebben. Alleen begrijp ik niet hoe je keer op keer ervoor kiest om zelfs positievere prognoses te maken dan TT zelf afgeeft terwijl de prognoses van TT zelf al IEDERE keer te positief zijn:

1) je geeft aan een outlook te verwachten van 900 mio en 40 cent maar toch een realisatie van 920 met 50 cent. TT heeft ons nog nooit in een dergelijke mate positief verrast waarom zou dat nu wel gebeuren?
2) Automotive zijn de signalen er dat er vertraging zit in het binnenhalen. Dan lijkt mij het zeer sterk zo niet onmogelijk dat er een orderboek van >400mio word gepresenteerd. Bij de laatste CC werd hier door HG zelfs op ingegaan. Hij zei op antwoord waarom orderboek later iets in de strekking van het gaat langzamer en orders worden later gesloten en het is lumpy. Toen er werd doorgevraagd of dat het dan bijv q4 of q1 nieuwe jaar zou worden zei hij zich daar niet over uit te willen laten. Geloof dat hij zei 'lets not create chaos here and wait for after q4'. Mi is dit ook de reden voor verschuiving naar q4 omdat men al 100% zeker wist dat het bij q3 zou tegenvallen. Zegt overigens niks over of tt op de goede weg zit met automotive maar het doet de koers uiteraard geen goed.
3) De omzetprognose voor a&l steek je veel en veel hoger in dan de 15% door TT aangegeven. Dat het wat hoger kan zijn ben ik het mee eens gezien de cijfers dit jaar maar een dergelijke stijging lijkt me wel erg extreem.
4) telematics presteert qua groei ver ondermaats toch ga je ook hier ver boven prognose van TT zelf zitten (terwijl ze dat zelfs niet halen tot op heden)

Goed we gaan het zien! Allemaal nog de beste wensen en laten we hopen op een positieve verrassing van TT.


De glazen bol moeten wij beiden ontberen.
Feit is wel dat Tom2 bezig is aan een transitie waarbij HW wordt ingeruild voor C&S en dat heeft grote gevolgen voor de brutomarge.
Ik ben in ieder geval blij dat jij nu ook overtuigd bent van de grote sprong voorwaarts in de marge.
Het orderboek Automotive 2017 is zoals Sunshine al aangeeft mogelijk wat moeilijker te lezen omdat daar ook jaarbedragen voor HAD in opgenomen kunnen zijn in tegenstelling tot de gebruikelijke termijn van 4-5 jaar.
Om te accelereren is een orderboek van 400 mio imo onontbeerlijk.
Ik heb je in het verleden al eens getrakteerd op verschillen tussen outlook vwb omzet en wpa t.o.v. gerealiseerde resultaten en daaruit kwam nadrukkelijk naar voren dat tom2 zich lekker voelt bij een zeer gematigd verwachtingspatroon.
Dat TTT ver ondermaats heeft gepresteerd de afgelopen jaren beaam ik, echter het gereedkomen van het platform en de diversificatie richting nieuwe klantengroepen zoals leasemaatschappijen geeft mij het vertrouwen, dat de daarin opgelopen achterstand tov haar peers snel kan worden ingelopen temeer daar zij telkenjare als de best in class worden gekenmerkt.
Blijft over Automotive en Licensing.
De test- cq samenwerkingsverbanden met alle grote spelers op High-tech gebied en met de OEM's die ertoe doen zijn er.
Naast Automotive zou ook Licensing weleens dezelfde groeiversnelling kunnen tonen als Automotive dit jaar al heeft laten zien waardoor mijn prognoses weleens te voorzichtig zouden kunnen zijn.
Alles staat of valt met het binnenhalen van orders voor Licensing en Automotive in 2017, 2018 en 2019.

boem!
2
quote:

cave canem schreef op 1 jan 2018 om 16:07:


Voor iedereen een gezond en succesvol 2018
@v-sky, eens (ab)
Vd cijfers gaan we het nog niet moeten hebben
Uitfaseren consumer en trage input automotive gaat waarschijnlijk omzet vooralsnog doen krimpen voor fy18 en fy19
Vanaf fy20 gaat omzet hopelijk weer naar groei

Koersaanwas voor TT moet komen vanuit opwaardering vd assets en dat kan op 2 manieren, kapitaliseren of boekwaarde
Voor nu met een intrinsieke boekwaarde vh aandeel aan net onder de 4 euro dat laat te samen met de huidige cijfers die TT laat zien weinig ruimte over voor fantasie en dat zal wel een reden hebben, totdat iemand dit doorbreekt en daar gok ik op voor 2018, dus voor nu is 12 euro een kansrijke exit prijs
Succes allemaal , gelukkig zijn er nog andere aandelen die deze uitputtingsslag kunnen financieren


Ik sta nu werkelijk paf: als ik iemand die ik hoogacht om zijn technische kennis en die de beschikking heeft over uitgebreide analistenrapporten nu hoor verklaren dat de omzet in 2018 en 2019 zal dalen en achter @V-sky gaat staan vwb omzet ontwikkeling zou dat niets anders kunnen betekenen dat jij gelooft dat de omzet daalt tot 850-860 mio in 2018 en 810-820 mio in 2019.
Waar blijft in dat scenario de GAGR van 15% voor de komende jaren die in 2017 al overtroffen wordt?
vreemd vermogen
0
De omzet mag van mij best wel wat dalen als de winst maar toeneemt.Geen dure hobbyclubjes meer. Sports is verkocht aan India, Ze zijn intern bezig met reorganisatie. Er staan straks weer minder mensen op de loonlijst.
[verwijderd]
4

er valt wel wat te lezen vd huisanalist

changes to estimates

new estimates for 2018 - 2019 - 2020

consumer: 304 - 208 - 134
automotive: 248 - 313 - 386
licensing: 141 - 146 - 150
Telematics: 170 - 177 - 185
total: 863 - 843 - 855

gross profit gaat wel omhoog van 2018 - 2019 - 2020 als volgt 597 - 624 - 668
adjusted EBIT ook als volgt 106 - 134 - 166
adj EPS ( wpa) ook als volgt 35 cent - 46 cent - 57 cent

met als voetnote dat de asset waardering van TT's bezittingen veel meer waarde heeft dan de intrinsieke boekwaarde

de conclusie is dan ook dat de PT gedreven voor waardebepaling na exit sports en afbouw consumer meer weging geeft dan het mogelijke verdienmodel

vandaar mijn al jaren comment, TT zou er goed aan doen de groeiaandelen op de rails te zetten en dat kapitaliseren, liefst via een stappenplan, maar als het raam zich begint te sluiten dan maar via een totale exit

vandaag met een notering aan 8 euro, een boekwaarde van 4 en een premie van 50% is 12 euro verdedigbaar en gaat iedereen behalve waarschijnlijk een paar mensen op dit forum , iedereen zijn aandeeltjes keurig afleveren

verder nog de opmerking die ik hiervoor ergens las dat het inkoopprogramma naar 100 mio kan gaan, nou dan enkel als ze de aandelen echt versnipperen en niet voor bonus of employee doeleinden, anders gaan de reguliere aandeelhouders op de barricades

denk dat het trouwens allemaal zover niet gaat komen, deze lage waardering is een uitnodiging voor kopers, niet voor het aandeel maar voor de toko.

VanillaSky
0
quote:

martinmartin schreef op 1 jan 2018 om 16:41:


[...]

Ik sta nu werkelijk paf: als ik iemand die ik hoogacht om zijn technische kennis en die de beschikking heeft over uitgebreide analistenrapporten nu hoor verklaren dat de omzet in 2018 en 2019 zal dalen en achter @V-sky gaat staan vwb omzet ontwikkeling zou dat niets anders kunnen betekenen dat jij gelooft dat de omzet daalt tot 850-860 mio in 2018 en 810-820 mio in 2019.
Waar blijft in dat scenario de GAGR van 15% voor de komende jaren die in 2017 al overtroffen wordt?


Wies houd zich ook (deels) vast aan de prognoses zoals ze gegeven zijn door TT en analisten.

Onderstaande kan ik me redelijk in vinden en komt aardig overeen met mijn prognose voor 2018 zoals je ziet.
De raming voor 2019 valt voor mij qua omzet tegen mijn huidige prognose voor 2019 is positiever qua omzet maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ook ik al een jaar of 6-7 te positief ben.
Sunshine Band
1
Verhaal van cave komt in ieder geval niet overeen met de afgegeven cgar

Verder is het grote onzin om uit te gaan van 8.00 Euro bij een evt overnamebod. Daar staan we niet en 8.25 is bovendien de laagste koers afgelopen jaar
12 euro mag cave dan met zijn opties goed uit komen, maar het is verre van reeel.

Zeker met de beschikbaarheid van analisteninfo voor hem zou hij zich mi. Beter onthouden van dit soort onzin
*Natte krant*
0
Beste wensen mensen! Mag 2018 etc etc.
The road naar €1 gaat nog een long and winding worden.
Gaat mij te lang duren ook al heb ik ergens eind 2022 als einddatum opgeschreven.
Deo volente. 5 jaar horizon. Dat hoor je nog maar zelden.
Ik lees het woord glazen bol op dit draadje.
Konden we maar in het bolleke kijken van roerganger Harrold.
Nog 6 weken... naar de cijfers of 5. Wat maakt t uit.
Paulus29
0
quote:

Sunshine Band schreef op 1 jan 2018 om 18:00:


Verhaal van cave komt in ieder gevan niet overeen met de afgegeven cgar

Verder is het grote onzin om uit te gaan van 8. Euro bij een evt overnamebod. Daar staan we niet en .25 is bovendien de laagste koers afgelopen jaar
12 euro mag cave dan met zijn opties goed uit komen, maar het is verre van reeel.

Zeker met de beschikbaarheid van analisteninfo voor hem zou hij zich mi. Beter onthouden van dit soort onzin



Eens.

Slechts een maand of wat geleden hoorden we nog hele andere verhalen van cave.

- Bingo
- Koers onder de 9,25 euro gaan we voor TomTom niet meer zien
- Het anker sports is gelicht

En zo voort. Nu krijgen we alleen nog maar negativiteit en praten naar eigen positie.
[verwijderd]
2

da's grote onzin, er is hier geen grotere voorstander dan ik voor te kapitaliseren, ben dan ook - hoe pijnlijk op korte termijn - voor alles en iedereen die druk op het bestuur kan zetten om die onderwaardering uit het aandeel te halen
heb altijd gezegd dat de kaarten het kroonjuweel zijn en om dat te riskeren als er over tijd een disruptieve technologie zou kunnen ontstaan, daar pas ik voor.
ik wil mijn geld op TT halen binnen nu en 3 jaar en hoe eerder hoe liever.
12 euro voor 2018 is beter voor mij dan 15 euro per 2021.

NewKidInTown
0
quote:

cave canem schreef op 1 jan 2018 om 16:07:


Voor iedereen een gezond en succesvol 2018
@v-sky, eens (ab)
Vd cijfers gaan we het nog niet moeten hebben
Uitfaseren consumer en trage input automotive gaat waarschijnlijk omzet vooralsnog doen krimpen voor fy18 en fy19



Dit zou mij niet over de streep trekken in zo'n "hotte sector", dan lijken er mij betere kansen te vinden, bedrijven met groeiende omzet en winst en met lagere waardering. Waarom zou je kiezen voor een krimpend bedrijf de komende twee jaar ? Dan heb je nog ruim de tijd om er pas over 24 maanden in te stappen.
Sunshine Band
1
quote:

cave canem schreef op 1 jan 2018 om 18:33:



da's grote onzin, er is hier geen grotere voorstander dan ik voor te kapitaliseren, ben dan ook - hoe pijnlijk op korte termijn - voor alles en iedereen die druk op het bestuur kan zetten om die onderwaardering uit het aandeel te halen
heb altijd gezegd dat de kaarten het kroonjuweel zijn en om dat te riskeren als er over tijd een disruptieve technologie zou kunnen ontstaan, daar pas ik voor.
ik wil mijn geld op TT halen binnen nu en 3 jaar en hoe eerder hoe liever.
12 euro voor 2018 is beter voor mij dan 15 euro per 2021.




Rare parochie, zo niet idioot

Groots voorstander van kapitaliseren op de laagste koers.

Edit; riekt naar dubbele agenda
[verwijderd]
2
quote:

Sunshine Band schreef op 1 jan 2018 om 18:00:


Verhaal van cave komt in ieder geval niet overeen met de afgegeven cgar

Verder is het grote onzin om uit te gaan van 8.00 Euro bij een evt overnamebod. Daar staan we niet en 8.25 is bovendien de laagste koers afgelopen jaar
12 euro mag cave dan met zijn opties goed uit komen, maar het is verre van reeel.

Zeker met de beschikbaarheid van analisteninfo voor hem zou hij zich mi. Beter onthouden van dit soort onzin


Dit soort onzin ?
Ik haal de cijfers uit de update van de huisanalist

Degene die het allemaal zo goed voor TT heeft geregeld tijdens de US roadshows
Degene waar 2 week geleden een account manager van aangaf er is een bear rapport in de maak, ja dat begrijp ik nu ook

Goed , denk dat ik weet wat men poogt of hoopt te bereiken en 12 Euro is goed voor mij.


5.112 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 252 253 254 255 256 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23-sep-19 11:02
Koers 10,806
Verschil -0,046 (-0,42%)
Hoog 10,876
Laag 10,728
Volume 73.560
Volume gemiddeld 460.639
Volume gisteren 358.333