Forum: TomTom » TomTom juni 2018 » Pagina: 10 | Belegger.nl

TomTom juni 2018

1.432 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 68 69 70 71 72 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Hik
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 3 jun 2018 om 16:21:


The Cartographic Arms Dealers

Making a driverless map, like making a driverless car, is a laborious task. Fleets of autonomous test cars, loaded with expensive lidar sensors and cameras, go out into the world with human backup drivers and capture their surroundings. Plotting the results helps train the next fleet, which will still have safety drivers at the wheel—and, in some cases, scores of additional humans sitting behind computer monitors to catalog all the footage.

It’s an expensive ordeal with a payoff that’s years, if not decades, away. “Even if you could drive your own vehicles around and hit every road in the world, how do you update?” asked Dan Galves, a spokesman for Mobileye. “You’d have to send these vehicles around again.”

Unlike conventional digital maps, self-driving maps require almost-constant updates. The slightest variation on the road—a construction zone that pops up overnight, or a bit of debris—could stop a driverless car in its tracks. “It’s the freak thing that happens that’s going to make autonomous not work,” said McNally, the analyst.

Mobileye argues that it’s more efficient and cost-effective to let the cars we’re driving today see what’s ahead. In January, the Intel Corp. unit announced a “low-bandwidth” mapping effort, with its front-facing camera and chip sensor that it plans to place in 2 million cars this year. The idea is to get cars to view such things as lane markers, traffic signals and road boundaries, letting them automate some driving.

Mobileye says this will take less computing horsepower than building a comprehensive HD map of the roads would; Mobileye’s Galves said the company will pair its sensor data with the maps from navigational companies and, over time, create a map that a fully driverless car could use.


Dit is natuurlijk een simpele weergave van crowdsourced mapupdates, waar Mobileye hun eigen REM voor naar voren wil schuiven. Niet geheel toevallig heb je hier naast een camera ook één of meerdere EyeQx chips (geleverd door Mobileye) voor nodig. Het is natuurlijk zonde om tijd aan jou te besteden, maar toch een wedervraag: wie denk je dat Mobileye bedoelt met bovenstaande 'Navigational Companies'?
Accuboor
0
quote:

vCalker schreef op 3 jun 2018 om 20:42:


Presentatie van Peter-Frans Pauwels:

www.youtube.com/watch?time_continue=5...

Zou een goede CEO voor TomTom zijn! Veel betere spreker!
holenbeer
0
quote:

Hik schreef op 3 jun 2018 om 22:58:


[...]

Dit is natuurlijk een simpele weergave van crowdsourced mapupdates, waar Mobileye hun eigen REM voor naar voren wil schuiven. Niet geheel toevallig heb je hier naast een camera ook één of meerdere EyeQx chips (geleverd door Mobileye) voor nodig. Het is natuurlijk zonde om tijd aan jou te besteden, maar toch een wedervraag: wie denk je dat Mobileye bedoelt met bovenstaande 'Navigational Companies'?


Hij is al weg Hik, een man een man, een woord een woord.
mjmj
0
quote:

Hik schreef op 3 jun 2018 om 22:58:


[...]

Dit is natuurlijk een simpele weergave van crowdsourced mapupdates, waar Mobileye hun eigen REM voor naar voren wil schuiven. Niet geheel toevallig heb je hier naast een camera ook één of meerdere EyeQx chips (geleverd door Mobileye) voor nodig. Het is natuurlijk zonde om tijd aan jou te besteden, maar toch een wedervraag: wie denk je dat Mobileye bedoelt met bovenstaande 'Navigational Companies'?



Geinig HIK, We hebben je hier gemist.
*Natte krant*
0
Zwaar weekend. Over tien minuten weer een koers.
Lekker concreet.
Alle vragen beantwoord. Mooi zo.
Komt te voet en gaat op zn paard.
tatje
0
Peter Frans Pauwels.

Een electrische motor is veel eenvoudiger te maken.

Straks is misschien een bedrijf die nu je I Phone maakt, een auto fabrikant.

Tja !
mjmj
0
quote:

tatje schreef op 4 jun 2018 om 09:17:


Peter Frans Pauwels.

Een electrische motor is veel eenvoudiger te maken.

Straks is misschien een bedrijf die nu je I Phone maakt, een auto fabrikant.

Tja !


Sterker nog: je kan een volledige aandrijfas met elektrische motor zo van de plank kopen.
RickBreda
5
Vandaag weer totale controle om de koers niet te layen stijgen!
Wanneer wordt het anker nu eindelijk eens gelicht?
De huidige waardering tegen een oud ijzer prijs van €8,35 terwijl het platina is en vandaag de dag al meer dan €20,- waard is kun je best absurd en opvallend noemen.

Wie laat het zwaar ondergewaardeerde TomTom nu eindelijk eens omhoog knallen?
joopie1980
0
Voor je het beseft, is er weer een maand voorbij en staat de koers wederom rond 8,30
Erik9400
0
Pfff...wat een bericht over een belang kan doen met de koers... zie KLM

Bij TT zou een +7% dagje wel weer eens leuk zijn...is (te)lang geleden
boxer2
0
quote:

De Roze Ridder schreef op 4 jun 2018 om 11:28:


Even AB-tjes scoren:

HG..Weg ermee!

Nou dat schiet nog niet erg op.
Ik hoop dat je met je beleggingen meer succes hebt.
Sunshine Band
0
quote:

De Roze Ridder schreef op 4 jun 2018 om 11:28:


Even AB-tjes scoren:

HG..Weg ermee!


Ridders.. Weg ermee!
DeZwarteRidder
0
quote:

Sunshine Band schreef op 4 jun 2018 om 12:54:


[...]Ridders.. Weg ermee!

De Roze Ridder vertrekt binnenkort naar de Gay Pride dus die zien we voorlopig niet meer terug....


sorry ik kon het niet laten....!!!
De Roze Ridder
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 4 jun 2018 om 13:33:


[...]
De Roze Ridder vertrekt binnenkort naar de Gay Pride dus die zien we voorlopig niet meer terug....


sorry ik kon het niet laten....!!!


Maar gelukkig sta jij 'achter mij'
1.432 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 68 69 70 71 72 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16-nov-19 00:00
Koers 10,086
Verschil +0,034 (+0,34%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 522.482
Volume gisteren 430.688