GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

WPA 2015 AND richting de 0,90-1,00 euro ?

232 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » | Laatste
Onderbouwer
0
Knallen vandaag bied op 4.75 al weer gevuld. Op naar de €5!

Als morgen mij ORDI meezit dan ga ik dat geld ook vrij maken voor AND.
Spes
0
Kan wel een klein stukje op dit forum posten. Las het van het weekend pas en is best positief.

quote:

Beleggersbelangen schreef:

Navigatiebedrijf wordt ondergewaardeerd
De laatste tijd is AND met een aantal positieve berichten gekomen. Hoewel de koers al wat is opgelopen, is de waardering nog altijd laag.
.......
We denken dat de risico-rendementsverhouding prima is voor een wat meer speculatief ingestelde belegger. Een forse koerswinst door aanhoudende goede resultaten of door berichtgeving over nieuwe klanten is niet ondenkbaar, zeker omdat de huidige waardering zeer laag is.
.......
AND: kopen
Bron: Beleggersbelangen van 30 oktober.
mr.Franz
0
jalivia
0
heb gelijk beleggers belangen besteld .komt nog veeel meer in te staan van AND,zou graag dat stuk willen lezen ? maar hoe ,in een bruna kijken ofze hem nog hebben
snowhmr
0
Wat mij vooral positief opvalt is dat er altijd wel weer iemand stukken aanbied ruim onder de laat net op 5.05 en dat deze stukken zo weg zijn. hopelijk zorgt dit er voor dat mensen hun stukken op de plank leggen tot ruim in 2016. Hellaas nu ik dit schrijf een freeze down winstneming hoop ik. Wel goed voor de omzet zullen we maar zeggen, en geeft anderen de kans om lekker laag in te stappen. En wat een pracht gevecht om die 4 op de borden te houden dat mag wat stukken kosten.
Opstapelen
0
Vraag mij af wat zo een kaartendeal waard is van 29 okt.
Wie heeft die afgenomen,
etc....

Westvleteren
1
quote:

de snelle verdubbelaar schreef op 2 november 2015 09:55:

heb gelijk beleggers belangen besteld .komt nog veeel meer in te staan van AND,zou graag dat stuk willen lezen ? maar hoe ,in een bruna kijken ofze hem nog hebben
voor de liefhebbers hierbij het artikel uit BB30Okt2015, mvg
Bijlage:
Spes
0
Inderdaad. Misschien horen we daar wat meer over tijdens de 3e kw update.
Positief nu is dat de waarde en verhandelbaarheid van het AND aandeel omhoog schiet. Hopelijk is dit genoeg om opgenomen te worden in de ASCX index. Dat zal het aandeel denk ik enorm ten goede komen.
Opstapelen
0
Omzet H2 zal dus ruim 3mio zijn en winst minimaal 1,9 mio.
Afgaande op eigen forcast AND
Dat ziet er zeer goed uit.
Als ze paar deals kunnen sluiten in US komende tijd en 2016 dan kan de winst ook zo 2 euro per aandeel worden.
jalivia
0
quote:

Geld als schreef op 30 oktober 2015 09:10:

Mager aan de biedkant, maar diegene die ze nog willen hebben zullen toch echt in de buidel moet tasten !
dit staat als een huis
Spes
0
Degene met 3.8k op de 5,2 heeft zijn biedorder geannuleerd en uit de laat gekocht. Deze koper heeft blijkbaar door dat er onvoldoende aandeelhouders zijn die hun stukken, na zo'n mega stijging, tegen deze koers aanbieden.
232 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront