Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming Mei 2022

3.087 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 151 152 153 154 155 » | Laatste
[verwijderd]
1
de leraar DE MONITOR - De Pharming Expert die dagelijks aangevallen werd door een leger van influencers op het forum is weer verdwenen van IEX
dit terwijl hij/zij zeer veel kennis heeft van pharming en goede onderbouwing in zijn argumenten weergaf.
hanssalot
2
quote:

crypto_Bull schreef op 5 mei 2022 08:14:

de leraar DE MONITOR - De Pharming Expert die dagelijks aangevallen werd door een leger van influencers op het forum is weer verdwenen van IEX
dit terwijl hij/zij zeer veel kennis heeft van pharming en goede onderbouwing in zijn argumenten weergaf.
jammer , ik heb een andere mening , maar dat mag in een democratisch land :-))
[verwijderd]
1
quote:

hanssalot schreef op 5 mei 2022 08:17:

[...]

jammer , ik heb een andere mening , maar dat mag in een democratisch land :-))
Noem mij nog iemand op dit forum die dezelfde feitenkennis heeft. Het gaat echter iedere keer fout bij de duiding ervan (door hem en door anderen). Dat vind ik erg jammer. Het kennisniveau op het forum is met het verdwijnen van DM en enkele andere posters stevig gedaald. Er zijn er maar een paar die hun best doen om er nog wat van te maken. Voor de meesten is het hier een alternatief voor Twitter en Facebook.
St13rtj3
2
quote:

crypto_Bull schreef op 5 mei 2022 08:14:

de leraar DE MONITOR - De Pharming Expert die dagelijks aangevallen werd door een leger van influencers op het forum is weer verdwenen van IEX
dit terwijl hij/zij zeer veel kennis heeft van pharming en goede onderbouwing in zijn argumenten weergaf.
Diegene die achter het account zat kent de regels en heeft zichzelf van het forum laten verwijderen.

Niks meer niks minder maak het niet belangrijker dan dat het is, ook hij die hier al jaren is kent de regels.
Wadloper
0
quote:

crypto_Bull schreef op 5 mei 2022 08:14:

de leraar DE MONITOR - De Pharming Expert die dagelijks aangevallen werd door een leger van influencers op het forum is weer verdwenen van IEX
dit terwijl hij/zij zeer veel kennis heeft van pharming en goede onderbouwing in zijn argumenten weergaf.
Het eerste weet je dat zeker * knipoog * wat "verdwenen" betreft.
Het tweede is absoluut waar deze poster heeft zeer veel kennis en goede onderbouwing.
De manier waarop lokte echter vaak de dagelijkse aanvallen uit.
Winst gevend
4
Tijd om internationaal uit het dal der 1 Euro-waanzin te kruipen,
Nu iedereen laaiend enthousiast is over het 2e medicijn.
uit de mond van zowel doctoren als onderzoekers op hoog niveau.

Waarom op de helft staan van de Ruconest-waarde voor dit bedrijf,
en niet richting 3 á 5 Euro nu bekend is dat Leniolisib een meer dan dubbele marktwaarde heeft.

......... en alweer een dag dichterbij FDA, EMA, UK en Japan.
Stier Herman
5
quote:

crypto_Bull schreef op 5 mei 2022 08:14:

de leraar DE MONITOR - De Pharming Expert die dagelijks aangevallen werd door een leger van influencers op het forum is weer verdwenen van IEX
dit terwijl hij/zij zeer veel kennis heeft van pharming en goede onderbouwing in zijn argumenten weergaf.
Gelukkig wel. Hij kan dan we denken of weten wat en waarom hij,voor hem feiten en onderbouwingen op het forum schrijft maar alleen maar Pharming afzeiken en afkraken zit ik niet op te wachten.
Maar hij heeft vast via een ander ip-adres een andere alias. Of denk je van niet crypto ?
hanssalot
1
quote:

Stier Herman schreef op 5 mei 2022 08:48:

[...]

Gelukkig wel. Hij kan dan we denken of weten wat en waarom hij,voor hem feiten en onderbouwingen op het forum schrijft maar alleen maar Pharming afzeiken en afkraken zit ik niet op te wachten.
Maar hij heeft vast via een ander ip-adres een andere alias. Of denk je van niet crypto ?
helemaal mee ééns !!!!!
[verwijderd]
5
quote:

four70 schreef op 5 mei 2022 01:18:

[...]

Een aandeelhouder mag ervan uitgaan dat een raad van bestuur toch minimaal beschikt over een greintje van eigenwaarde. Dat het bij deze 'ceo' niet bestaat is algemeen bekend maar de rest.....?
Ik heb 't idee dat de meeste aandeelhouders voor de winst gaan. Elk mens heeft zijn eigen normen en waarden v.w.b. eigenwaarde, al dan niet gestuurd door zijn/haar biotoop, opvoeding, levenservaring etc. Degenen die andere normen hebben dan de hoge heren van Pharming en die hen daardoor veroordelen, staat 't vrij om niet te beleggen in Pharming.
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 5 mei 2022 06:12:

[...]
Goede morgen allemaal. Het FED besluit valt blijkbaar in goede aarde. Laten we hopen op een flinke stijging vandaag.

Enne Mar, DM heeft zich laten uitschrijven of is door de IEX verwijderd?
Nou kan ik wel zeggen dat ik 't vanavond aan Henk zal vragen, maar hij laat níets los over zijn werk. Geef 'm es ongelijk. ;-)
Wilbar
1
quote:

Mega Marr schreef op 5 mei 2022 08:51:

[...]

Ik heb 't idee dat de meeste aandeelhouders voor de winst gaan. Elk mens heeft zijn eigen normen en waarden v.w.b. eigenwaarde, al dan niet gestuurd door zijn/haar biotoop, opvoeding, levenservaring etc. Degenen die andere normen hebben dan de hoge heren van Pharming en die hen daardoor veroordelen, staat 't vrij om niet te beleggen in Pharming.
Mooi gesproken (geschreven), Marr
[verwijderd]
0
quote:

crypto_Bull schreef op 5 mei 2022 08:14:

de leraar DE MONITOR - De Pharming Expert die dagelijks aangevallen werd door een leger van influencers op het forum is weer verdwenen van IEX
dit terwijl hij/zij zeer veel kennis heeft van pharming en goede onderbouwing in zijn argumenten weergaf.
Beetje achterhaald, DM is duidelijk op z'n retour.
[verwijderd]
1
quote:

Wilbar schreef op 5 mei 2022 08:56:

[...]
Mooi gesproken (geschreven), Marr
Dank je Wilbar, uit jouw mond een dubbel compliment. ;-)
Wilbar
1
quote:

Mega Marr schreef op 5 mei 2022 08:58:

[...]

Dank je Wilbar, uit jouw mond een dubbel compliment. ;-)
Ik herken en waardeer kwaliteit.
Hier laat ik het bij want het moet niet te gek worden :)
[verwijderd]
0
quote:

Stier Herman schreef op 5 mei 2022 08:48:

[...]

Gelukkig wel. Hij kan dan we denken of weten wat en waarom hij,voor hem feiten en onderbouwingen op het forum schrijft maar alleen maar Pharming afzeiken en afkraken zit ik niet op te wachten.
Maar hij heeft vast via een ander ip-adres een andere alias. Of denk je van niet crypto ?
ik denk niet dat DE MONITOR - De Pharming Expert altijd negatief is hoor
als straks het negatieve in de koers zit (evt emissie / slechte Q1 cyfers) dan kan ie draaien met zijn mening hoor
en van ip adressen heb ik geen verstand hoor :)
[verwijderd]
0
3.087 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 151 152 153 154 155 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 jun 2024 17:35
Koers 0,783
Verschil -0,007 (-0,89%)
Hoog 0,795
Laag 0,778
Volume 3.385.991
Volume gemiddeld 6.749.906
Volume gisteren 4.107.498

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront