Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming juli 2023

4.671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 230 231 232 233 234 » | Laatste
voda
2
quote:

BassieNL schreef op 3 juli 2023 10:09:

[...]
Een neutrale belegger zal niet gelijk met Pharming-virus zijn aangestoken.
De vooruitzichten zijn erg mager, in relatie tot de huidige waardering.
En de CEO blijft erg oppervlakkig.
Sijmen zal, en kan niet alle kaarten op tafel leggen. Ik was trouwens al zeer verbaasd over de 2 euro uitspraak.

Ik blijf gewoon rustig afwachten. Onze tijd (de LT-ers groep) komt nog wel.
Lord Apollyon
1
quote:

BassieNL schreef op 3 juli 2023 10:09:

[...]
Een neutrale belegger zal niet gelijk met Pharming-virus zijn aangestoken.
De vooruitzichten zijn erg mager, in relatie tot de huidige waardering.
En de CEO blijft erg oppervlakkig.
Precies! Waarom zou je op een ezel gaan zitten als je al een paard hebt staan.
[verwijderd]
0
quote:

Gforce schreef op 3 juli 2023 10:04:

[...]
Nou, zitten we toch ineens in een inhoudelijke discussie. Dus daar zal ik dan ook op ingaan. Jij veronderstelt hierboven dat oraal toedienen bij acute aanvallen de voorkeur heeft. Echter de zwellingen treden vaak op in het gelaat, mond en keel. Slikken is dan niet eenvoudig. Bij acute aanvallen kan een injectie dus heel goed de voorkeur hebben.
Daar ging het echter volgens mij helemaal niet over. Je stelde toen dat de opname van de pillen in het bloed sterk verbeterd is, en vrijwel net zo effectief zou zijn als een injectie. En daar kwam mijn vraag naar de verlijkende data vandaan.
Bij acute aanvallen kan een injectie dus heel goed de voorkeur hebben

Heb je een bron waar dit uit blijkt?

Je stelde toen dat de opname van de pillen in het bloed sterk verbeterd is

Ik verbaasde mij over de snelle opname van de werkzame stof in het bloed middels een orale toediening. Jij stelt de conclusie 'verbeterd'; waarschijnlijk is dat wel verbeterd tegenover oudere medicijnen.
[verwijderd]
0
quote:

TonR schreef op 3 juli 2023 09:44:

[...]Fijn dat je er weer bent Sharen.
het was wel een hele korte taakstraf voor deze roze bril
laten we nu maar hopen dat het kwartje gevallen is
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 3 juli 2023 10:12:

[...]
Sijmen zal, en kan niet alle kaarten op tafel leggen. Ik was trouwens al zeer verbaasd over de 2 euro uitspraak.

Ik blijf gewoon rustig afwachten. Onze tijd (de LT-ers groep) komt nog wel.
Ik denk dat Sijmen helemaal geen kaarten heeft.
Het blijft allemaal wat vaag en niets is concreet. De verhaaltjes waarmee hij de 'LT-ers groep' een worst voor blijft houden worden steeds zwakker en zwakker.
[verwijderd]
0
quote:

BassieNL schreef op 3 juli 2023 10:09:

[...]
Een neutrale belegger zal niet gelijk met Pharming-virus zijn aangestoken.
De vooruitzichten zijn erg mager, in relatie tot de huidige waardering.
En de CEO blijft erg oppervlakkig.
Ik denk dat die voorutizichten nog verder gaan verzwakken als in de H1 cijfers gaat blijken dat de Ruconest verkoop nog verder stagneert. Pharming moet een omzetdaling van 9% gaan inlopen in Q2 een behoorlijke opgave als je al vele kwartalen nauwelijks groei laat zien.
TonR
4
quote:

TeslaGirl schreef op 3 juli 2023 10:14:

[...]

het was wel een hele korte taakstraf voor deze roze bril
laten we nu maar hopen dat het kwartje gevallen is
Bij haar is het gevallen...dat moet bij jou nog maar blijken.
BassieNL
0
quote:

TonR schreef op 3 juli 2023 10:21:

[...]Bij haar is het gevallen...dat moet bij jou nog maar blijken.
haar hem
fanaat
1
Na de beleggersdag afgang is maar een conclusie gerechtvaardigd. Pharming is zelf niet gerust op grote verdiensten van Joenja. Het noemen van aantal patienten was wel mogelijk maar waarom dan niet wat extraaS IN DE VORM VAN AFSPRAKEN. nIETS DAARVAN EN VANDAAG IS HET WEER ZURE KERSEN ETEN. Doe weg die dingen, de Vries houdt de aandeelhouders voor de gek en lacht als enige.
Hefboom
3
quote:

De verheldering schreef op 3 juli 2023 10:19:

[...]

Ik denk dat die voorutizichten nog verder gaan verzwakken als in de H1 cijfers gaat blijken dat de Ruconest verkoop nog verder stagneert. Pharming moet een omzetdaling van 9% gaan inlopen in Q2 een behoorlijke opgave als je al vele kwartalen nauwelijks groei laat zien.
De vooruitzichten zullen juist al beter worden. Omzet Leniolisib zal elk kwartaal groeien. Gaan we vanaf q2 bijhouden. Gebruikers Ruconest stijgt ook nog steeds.

Ik hoop dat jij deze alias in augustus ook nog gebruikt.

In jou eerdere berichten sprak jij over geen tot weinig en slechts tot een paar gebruikers Leniolisib. Dit is al achterhaald. Het zijn al 23 en er komen nog heel wat bij.

We gaan het zien Jules

Fijne dag en pharming up.
RasthofElise
3
quote:

fanaat schreef op 3 juli 2023 10:30:

Na de beleggersdag afgang is maar een conclusie gerechtvaardigd. Pharming is zelf niet gerust op grote verdiensten van Joenja. Het noemen van aantal patienten was wel mogelijk maar waarom dan niet wat extraaS IN DE VORM VAN AFSPRAKEN. nIETS DAARVAN EN VANDAAG IS HET WEER ZURE KERSEN ETEN. Doe weg die dingen, de Vries houdt de aandeelhouders voor de gek en lacht als enige.
Ik zou gaan beleggen in een bedrijf die bloeddrukverlagers verkoopt, volgens mij kan u daar een hoop baat bij hebben.
TonR
0
quote:

BassieNL schreef op 3 juli 2023 10:24:

[...] haar hem
Merci...maar al zou het een HET geweest zijn...maakt mij niets uit.
[verwijderd]
0
quote:

Hefboom schreef op 3 juli 2023 10:37:

[...]

De vooruitzichten zullen juist al beter worden. Omzet Leniolisib zal elk kwartaal groeien. Gaan we vanaf q2 bijhouden. Gebruikers Ruconest stijgt ook nog steeds.

Ik hoop dat jij deze alias in augustus ook nog gebruikt.

In jou eerdere berichten sprak jij over geen tot weinig en slechts tot een paar gebruikers Leniolisib. Dit is al achterhaald. Het zijn al 23 en er komen nog heel wat bij.

We gaan het zien Jules

Fijne dag en pharming up.
23 is nog steeds heel weinig.
Pharming propageerde een snelle start van leniolisib door alle voorbereidingen die getroffen waren.
250 patiënten geïdentificeerd in de VS en dan start Pharming met 23 patiënten.

Hoe kan dat?

Gebruikers Ruconest stijgt ook nog steeds.
Maar de gebruiksfrequenstie daalt.
Nu zijn Ruconest en Firazyr de optie om doorbraakaanvallen te behandelen naast veelgebruikt beschermende medicatie Takhzyro en Orladeyo, maar de resultaten die Pharvaris momenteel boekt met de pil voor acute behandelingen zijn ook behoorlijk goed. Dat betekent dat er mogelijk een goede B2-receptor bij komt die ook naast het veelgebruikte Takhzyro en Orladeyo gebruikt kan gaan worden.

De HAE markt is volop in beweging, waar Pharming slagkracht mist door niet te innoveren in Ruconest.
Gforce
1
quote:

De verheldering schreef op 3 juli 2023 10:13:

[...]

Bij acute aanvallen kan een injectie dus heel goed de voorkeur hebben

Heb je een bron waar dit uit blijkt?

Je stelde toen dat de opname van de pillen in het bloed sterk verbeterd is

Ik verbaasde mij over de snelle opname van de werkzame stof in het bloed middels een orale toediening. Jij stelt de conclusie 'verbeterd'; waarschijnlijk is dat wel verbeterd tegenover oudere medicijnen.
www.cyberpoli.nl/hae/medisch/watishae Basis kennis mbt hae
[verwijderd]
0
quote:

fanaat schreef op 3 juli 2023 10:30:

Na de beleggersdag afgang is maar een conclusie gerechtvaardigd. Pharming is zelf niet gerust op grote verdiensten van Joenja. Het noemen van aantal patienten was wel mogelijk maar waarom dan niet wat extraaS IN DE VORM VAN AFSPRAKEN. nIETS DAARVAN EN VANDAAG IS HET WEER ZURE KERSEN ETEN. Doe weg die dingen, de Vries houdt de aandeelhouders voor de gek en lacht als enige.
misschien kan openai er een gedicht van maken
is leuker om te lezen
[verwijderd]
0
quote:

Gforce schreef op 3 juli 2023 10:47:

[...]
www.cyberpoli.nl/hae/medisch/watishae Basis kennis mbt hae
Jij stelt:
Bij acute aanvallen kan een injectie dus heel goed de voorkeur hebben

Heb je een bron waar dit uit blijkt?
Zomaar een linkje met algemene zaken rond HAE bewijst dat niet.

Ik snap welke richting je op wilt hoor, dat een orale toediening niet zou kunnen door de aanval, maar dat blijkt toch veel minder voor te komen dan jij wilt suggereren blijkt uit de onderzoeken.
[verwijderd]
10
quote:

De verheldering schreef op 3 juli 2023 09:52:

[...]

Je beweerde dat oraal toegediende medicijnen bij acute aanvallen vrijwel net zo effectief zijn als Ruconest

Niet helemaal juist, het ging over de werkingssnelheid, niet over de effectiviteit.
Een oraal toegediende pil is veel sneller toegediend dan het aanmaken van Ruconest, prepareren van de injectie en het injecteren van Ruconest zelf. Daar kwam die discussie vandaan, na resultaten uit een onderzoek over de werkingssnelheid.

Je hebt inderdaad geen antwoord gekregen, omdat ik dan heel erg in detail de twee medicijnen moet gaan vergelijken. Die cijfers ken ik niet uit mijn hoofd. Dat praktisch gezien (te prepareren injectie versus een oraal toe te dienen kant en klare pil) veel sneller toegediend kan worden ziet iedereen wel in natuurlijk. Dat een kant-en-klare pil veel 'mobieler' is is daarbij ook een verbetering in de QoL score.

Maar om nou te stellen dat een discussie zinloos is omdat je op één specifieke vraag geen antwoord kreeg: "Ik heb in het verleden een paar keer geprobeerd inhoudelijk met je van gedachte te wisselen. Maar bleek telkens zinloos"
.. laat je toch wel merken dat het meer irritatie betreft.
Ha Jules, Welke uitwisseling dan ook tussen jou en andere forumleden heeft geen zin. Deze gaat helemaal niet meer over inhoud. Wat jij ook opschrijft, je oogst enkel nog ergernis en de inhoud gaat daarin volkomen verloren. En andersom: wat een ander ook opschrijft, als het jouw toets der kritiek niet kan doorstaan is jouw toorn zijn of haar deel. Stier en rode lap, rode lap en stier. Van twee kanten dus. En dit is al heel lang de praktijk op het forum. Ik heb ook niet veel vertrouwen dat het ooit anders gaat worden. Sterker nog, ik ben die giftige cocktail haast als vanzelfsprekend onderdeel van het forum gaan beschouwen. Erg, hè. En toch, als de rode lap een beetje van kleur verschiet en de stier wordt vervangen door een koe, dan zie ik kansen. De 'O' in SWOT, zeg maar.

Zoals een filosoof uit de oudheid ooit zei:

"De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben."
Gforce
6
quote:

De verheldering schreef op 3 juli 2023 10:51:

[...]

Jij stelt:
Bij acute aanvallen kan een injectie dus heel goed de voorkeur hebben

Heb je een bron waar dit uit blijkt?
Er staat letterlijk in de tekst dat ademhalen door de zwellingen al moeilijk kan worden. Laat staan slikken. Maar volgens mij vertel ik jou helemaal niets nieuws. Je tactiek van verdeel en heers probeer je weer toe te passen. En dus stopt het daarmee voor mij hier weer.
[verwijderd]
3
quote:

TeslaGirl schreef op 3 juli 2023 10:49:

[...]

misschien kan openai er een gedicht van maken
is leuker om te lezen
Na de beleggersdag afgang, een droeve zaak,
Eén conclusie is gerechtvaardigd, helaas.
Pharming zelf is niet gerust op grote winst,
Al noemden ze het aantal patiënten, zonder fris.

Waarom dan geen extra afspraken benoemd?
Geen woord daarover, nu zitten we weer beroemd.
Het is zuur kersen eten, keer op keer,
Weg met die dingen, de Vries speelt een spel, zo teer.

Hij houdt de aandeelhouders voor de gek,
En lacht als enige, een schaamteloze trek.
Maar laten we niet de hoop verliezen, mijn vriend,
Want in de duisternis, kan het licht altijd schijnen.

Pharming zal haar weg vinden, dat geloof ik sterk,
Met eerlijkheid en transparantie als het werk.
Dus laten we niet toegeven aan de teleurstelling,
Maar blijven streven naar een betere onthulling.
[verwijderd]
0
quote:

Gforce schreef op 3 juli 2023 10:53:

[...]
Er staat letterlijk in de tekst dat ademhalen door de zwellingen al moeilijk kan worden. Laat staan slikken. Maar volgens mij vertel ik jou helemaal niets nieuws. Je taktiek van verdeel en heers probeer je weer toe te passen. En dus stopt het daarmee voor mij hier weer.
Dat komt omdat je jezelf aan het vastlullen bent.
Natuurlijk kan ademhalen en slikken moeilijk worden. Toch blijkt uit de onderzoeken van Kalvista dat de pil in de meeste gevallen gewoon toegediend kan worden.
4.671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 230 231 232 233 234 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 mei 2024 17:35
Koers 0,823
Verschil +0,013 (+1,54%)
Hoog 0,823
Laag 0,807
Volume 2.283.787
Volume gemiddeld 6.456.209
Volume gisteren 3.773.563

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront