TomTom « Terug naar discussie overzicht

waar staat de slotkoers op vrijdag 13 oktober?

24 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
GLMF
1
Na de meevallende cijfers over H1 2023 en de verhoogde outlook, is het de vraag of TomTom deze trend kan doorzetten in het volgende kwartaal?

De laatste 3 kwartalen was de gemiddelde voorspelling een goede indicatie voor de slotkoers, zal het dit kwartaal weer zo zijn ?

En kunnen we zo langzamerhand weer richting de 50 voorspellers?

SPELREGELS

1. Opgaven moeten deze vorm hebben: [Alias], [slotkoers met twee cijfers achter de komma] (bijvoorbeeld GLMF 9,99)

2. Geen discussie met de jury over de spelregels en igv discussie bepaalt de jury

3. Indien je een koers opgeeft die al eerder genoemd is, zal de spelleider het verhogen of verlagen naar de dichtstbijzijnde nog vrije waarde.

4. Inschrijvingen 'verstopt' in een lijst van eerdere opgaven zullen genegeerd worden. Alleen door de spelleider geposte overzichtslijsten zijn geldig.

5. Je kunt vanzelfsprekend slechts 1x meedoen (1e voorspelling telt). Wijzigen van een eerdere opgave is niet mogelijk, het corrigeren van een afgekeurde opgave is wel toegestaan

6. Opgaven tot uiterlijk vrijdag 14 juli 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.

7. Aub geen ‘inhoudelijke’ discussies, betweterigheid, uitdaging etc. in dit draadje

Winnaar is de deelnemer van wie de opgave het minst verschilt van het (positieve of negatieve) verschil tussen de opgave en de slotkoers van 13 oktober 2023.

Succes
viermeiden
0
GLMF: 6. Opgaven tot uiterlijk vrijdag 14 juli 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
GLMF
0
quote:

viermeiden schreef op 20 juli 2023 09:06:

GLMF: 6. Opgaven tot uiterlijk vrijdag 14 juli 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
excuus kopieerfoutje, moet zijn:
Opgaven tot uiterlijk donderdag 12 oktober 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
hvasd2
0
quote:

GLMF schreef op 20 juli 2023 17:53:

[...]
excuus kopieerfoutje, moet zijn:
Opgaven tot uiterlijk donderdag 12 oktober 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
Vrijdag de 13e … brrr dat belooft nog wat die dag..
gvanmaarsum
0
NewKidInTown
0
In het koersvoorspellingen draadje van juli had de spelleider slechts 8 minuten na slot nodig om de winnaar uit te rekenen en de bloemen uit te delen.
Ik verwachtte het al dat het deze keer aanzienlijk langer zou gaan duren, en inderdaad, maar ik heb daar volledig begrip voor, ben empatisch genoeg, zeker in deze onzekere tijden met niet alleen maar stijgers.
Wel heb ik nog een vraag, het liefst aan de psychologen indien hier aanwezig:
hoe is het te verklaren dat verreweg het grootste deel van de deelnemers systematisch te hoog zit ? Daar zouden de mensen met enige zelfkennis toch hun lessen en conclusies uit moeten trekken ?
NewKidInTown
1
quote:

Spoorstudent schreef op 13 oktober 2023 20:35:

Knapperd
Dank, ik kan me dit compliment goed voorstellen van iemand met een reglementaire voorspelling van €8,46 of ruim 35% te hoog.
Spoorstudent
0
quote:

NewKidInTown schreef op 13 oktober 2023 21:19:

[...]
Dank, ik kan me dit compliment goed voorstellen van iemand met een reglementaire voorspelling van €8,46 of ruim 35% te hoog.
Het wachten is op de var of mijn correctie wordt goedgekeurd.
24 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront