Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming september 2023

3.681 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 181 182 183 184 185 » | Laatste
ffwachten nog
0
quote:

TonR schreef op 3 september 2023 21:06:

[...]Je komt nogal gefrustreerd over. Jij ook succes.
Jou commentaren worden steeds gekker Ton! Ik heb weer een geweldige dividendweek achter de rug! Het is zo makkelijk, frustraties zijn er meer bij de roze brillen en zeker bij jou te herkennen, wel blijven plakken hoor! Niettemin wens ik je ook veel succes, alleen vrees ik met deze toko dat dat niet gaat gebeuren, verdiep je eens in dividend beleggen, er gaat een wereld voor je open.
High Finance
4
quote:

ffwachten nog schreef op 3 september 2023 20:35:

Een echte LT'er maakt het niet uit of iets wat eerder of later komt! Je bent LT'er toch? Of eh toch niet en je wilt eigenlijk zo snel mogelijk van deze troep af, zonder verlies uiteraard want dat past niet in het straatje... Succes!
Laten we voor 1 dagje eens empathie voelen voor de patiënten zelf, die van een dergelijke vertraging elke dag nadeel ondervinden;

''Most commonly, people with activated PI3K-delta syndrome develop recurrent infections that begin in childhood, particularly in the lungs, sinuses, and ears. Over time, recurrent respiratory tract infections can lead to a condition called bronchiectasis, which damages the passages leading from the windpipe to the lungs (bronchi) and can cause breathing problems. People with activated PI3K-delta syndrome may also have chronic active viral infections, such as Epstein-Barr virus, herpes simplex virus, or cytomegalovirus infections.''

Lekker hoor dat APDS. Moet je nagaan dat je elke dag aan deze symptomen lijdt, een medicijn binnen handbereik ligt maar dat je door trage besluitvorming nog 8 maanden dag in dag uit met deze ziekte rondloopt. En dan nog de onzekerheid hebt dat het medicijn in Europa afgekeurd wordt en je dus buiten de boot valt, terwijl je mede patiënten in de VS wel behandeld kunnen worden.

En dan is APDS nog een relatief onschuldige/ niet direct levensbedreigende ziekte. Maar stel Pharming zou een effectief medicijn ontwikkelen tegen kanker, of zoals in het artikel genoemd ALS.
Dan telt letterlijk elke dag. 8 maanden vertraging is dan een doodvonnis voor velen.
Erg fijn bureaucratie.

Dit nog buiten het financieel belang voor Pharming en dus voor ons beleggers.
We zijn tenslotte ethische beleggers die ons spaargeld uit principe in Pharming stoppen, nietwaar?
ffwachten nog
0
quote:

High Finance schreef op 3 september 2023 21:14:

[...]

Laten we voor 1 dagje eens empathie voelen voor de patiënten zelf, die van een dergelijke vertraging elke dag nadeel ondervinden.
''Most commonly, people with activated PI3K-delta syndrome develop recurrent infections that begin in childhood, particularly in the lungs, sinuses, and ears. Over time, recurrent respiratory tract infections can lead to a condition called bronchiectasis, which damages the passages leading from the windpipe to the lungs (bronchi) and can cause breathing problems. People with activated PI3K-delta syndrome may also have chronic active viral infections, such as Epstein-Barr virus, herpes simplex virus, or cytomegalovirus infections.''

Lekker hoor dat APDS. Moet je nagaan dat je elke dag aan deze symptomen lijdt, een medicijn binnen handbereik ligt maar dat je door trage besluitvorming nog 8 maanden dag in dag uit met deze ziekte rondloopt. En dan nog de onzekerheid hebt dat het medicijn in Europa afgekeurd wordt en je dus buiten de boot valt, terwijl je mede patiënten in de VS wel behandeld kunnen worden.

Dit nog buiten het financieel voor Pharming en dus voor ons beleggers.
We zijn tenslotte ethische beleggers die ons spaargeld uit principe in Pharming stoppen, nietwaar?
Ik beleg niet in pharming hoor! En jou investering draagt geen mallemoer bij het welzijn van patiënten! Ik moet je wat mij betreft teleurstellen, ik beleg om geld te verdienen! Of je nu bestaande aandelen koopt of verkoopt maakt voor patiënten helemaal niets uit, het verslechterd niet en het verbeterd de situatie niet. Dus waar heb je het over?
High Finance
10
quote:

ffwachten nog schreef op 3 september 2023 21:23:

[...]

Ik beleg niet in pharming hoor! En jou investering draagt geen mallemoer bij het welzijn van patiënten! Ik moet je wat mij betreft teleurstellen, ik beleg om geld te verdienen! Of je nu bestaande aandelen koopt of verkoopt maakt voor patiënten helemaal niets uit, het verslechterd niet en het verbeterd de situatie niet. Dus waar heb je het over?
Jij komt voor de gezelligheid op het forum, begrijpelijk.

Mijn investering draagt indirect zeker bij aan het welzijn van patiënten.
Mocht Pharming geld nodig hebben om Joenja en een eventuele 2e indicatie verder te ontwikkelen dan kan het op een (mede door mij) gecreëerde hogere aandelenkoers makkelijker geld ophalen d.m.v. een emissie. Wil Pharming het huidig talent behouden dan kunnen zij het doen d.m.v. bonussen in de vorm van warrants/aandelen opties die uitgeoefend kunnen worden op een (mede door mij) gecreëerde hoge aandelenkoers. SdV heeft met zijn 1,24% aandelenbelang in Pharming extra stimulans om zijn waardevolle werk voort te zetten door een (mede door mij) gecreëerde hogere aandelenkoers.
ffwachten nog
1
quote:

High Finance schreef op 3 september 2023 21:36:

[...]

Jij komt voor de gezelligheid op het forum, begrijpelijk.
Mijn investering draagt indirect zeker bij aan het welzijn van patiënten. Mocht Pharming geld nodig hebben om Joenja en een eventuele 2e indicatie verder te ontwikkelen dan kan het op een (mede door mij) gecreëerde hogere aandelenkoers makkelijker geld ophalen d.m.v. een emissie. Wil Pharming het huidig talent behouden dan kunnen zij het doen d.m.v. bonussen in de vorm van warrants/aandelen opties die uitgeoefend kunnen worden op een (mede door mij) gecreëerde hoge aandelenkoers. SdV heeft met zijn 1,24% aandelenbelang in Pharming extra stimulans om zijn waardevolle werk voort te zetten door een (mede door mij) gecreëerde hogere aandelenkoers.
Waarom ik hier kom heb ik al vele malen verteld, dus zoek maar terug. Jou; mede door jou "verhoogde" aandelen koers is evenveel geremd door anderen die kennelijk genoeg hadden van het aandeel, zelden een grotere lariekoek gelezen als dit commentaar. Dus ook jij, wel blijven plakken hoor! Zonder verliezers geen winnaars.
High Finance
11
quote:

ffwachten nog schreef op 3 september 2023 21:43:

[...]

Waarom ik hier kom heb ik al vele malen verteld, dus zoek maar terug.
Vind je het erg als ik het niet doe?
Ga er gemakshalve maar vanuit dat jij en Pannenkoek dezelfde persoon zijn en dat je dus short zit. In dat geval zou ik niet nog ''ffwachten'' maar voortijdig sluiten.
Beur
5
Het IEX Pharming-forum. De plek waar ethische beleggers elkaar treffen.
Hij is leuk. Erg leuk.
rabbit in your headlights
6
quote:

High Finance schreef op 3 september 2023 22:02:

[...]

Vind je het erg als ik het niet doe?
Ga er gemakshalve maar vanuit dat jij en Pannenkoek dezelfde persoon zijn en dat je dus short zit. In dat geval zou ik niet nog ''ffwachten'' maar voortijdig sluiten.
Ff wachten ff wachten…….
Pannekoek
Haha het is allemaal troep , hyperactief of gefrustreerd? Blijven hangen , tja je zit hier elke dag op het forum zonder positie jajaja
wat een een vermakelijk forum. De kans is velen x groter dat de koers binnen 3 manden op de 1.35 staat. Nou vooruit ik ook ff , vooral blijven plakken he !
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 3 september 2023 22:23:

Het IEX Pharming-forum. De plek waar ethische beleggers elkaar treffen.
Hij is leuk. Erg leuk.
Zeg maar gerust, vermakelijk :)
ffwachten nog
0
quote:

High Finance schreef op 3 september 2023 22:02:

[...]

Vind je het erg als ik het niet doe?
Ga er gemakshalve maar vanuit dat jij en Pannenkoek dezelfde persoon zijn en dat je dus short zit. In dat geval zou ik niet nog ''ffwachten'' maar voortijdig sluiten.
Dat is juist jou probleem! Er gemakshalve ergens vanuit gaan! Research is het toverwoord! Ik heb geen idee wie hij is, ik ken hem niet, hij heeft echter dezelfde ideeën als ik over pharming! En dat deze niet in het voordeel van pharming zijn moge duidelijk zijn. Wellicht ten overvloede vanavond al gemeld... Ik heb geen positie in pharming! Ik koop geen bagger. Deze gedegradeerde kinderboerderij is simpelweg kansloos, daarom juist zo leuk om te volgen.
ffwachten nog
0
#TonR, High finance, rabbit... geweldige reacties hoor WHOEHAHA! Het blijft een leuk forum! De kans dat... Geweldig! Fenomenaal! Het blijft lastig om verlies te dragen, het is nooit te laat om tot inkeer te komen... Maar ja, je EGO hé.
T. Edison
2
quote:

ffwachten nog schreef op 4 september 2023 00:01:

[...]
Dat is juist jou probleem! Er gemakshalve ergens vanuit gaan! Research is het toverwoord! Ik heb geen idee wie hij is, ik ken hem niet, hij heeft echter dezelfde ideeën als ik over pharming! En dat deze niet in het voordeel van pharming zijn moge duidelijk zijn. Wellicht ten overvloede vanavond al gemeld... Ik heb geen positie in pharming! Ik koop geen bagger. Deze gedegradeerde kinderboerderij is simpelweg kansloos, daarom juist zo leuk om te volgen.
Grappig sta u Pharming een "gedegradeerde kinderboerderij" noemt. Daarmee vernedert u elke aandeelhouder die belegt in dit bedrijf. Super tof dat u zich zo uitlaat over mijn, en die van vele andere, beleggingskeuze.
Een andere mening is prima, uitstekend zelfs, maar een dergelijke minachting wordt niet gewaardeerd.
Pharming is juist bezig met het opzetten van de verkoop van en tweede, niet dier gerelateerd, product. Blijkbaar vindt u dat een degradatie.
Mijns inziens is dit juist een versterking door spreiding n producten én spreiding in productiesoort.
Tevens noemt u Pharming "simpelweg kansloos", Indien men nog steeds enkel op Ruconest zou moeten bouwen zou ik uw zorgen delen, echter door nu meerdere medicamenten aan de man te brengen worden risico's gespreid.
Tevens geeft Pharming aan serieus rond te kijken uitbreiding van de productrange, mijns inziens een route in de opbouw van de firma.
Blijf ik wel scherp en kritisch, de tijd dat ik "verliefd was" op dit aandeel is met het stoppen van AKI en PE ook gestopt
TonR
2
quote:

ffwachten nog schreef op 3 september 2023 21:13:

[...]
Jou commentaren worden steeds gekker Ton! Ik heb weer een geweldige dividendweek achter de rug! Het is zo makkelijk, frustraties zijn er meer bij de roze brillen en zeker bij jou te herkennen, wel blijven plakken hoor! Niettemin wens ik je ook veel succes, alleen vrees ik met deze toko dat dat niet gaat gebeuren, verdiep je eens in dividend beleggen, er gaat een wereld voor je open.
Het is jouw beperking om te denken dat ik alleen in Pharming zit. Is niet erg hoor. Kan ik wel mee/van leven.
roon
0
Pharming Group NV
11,8289
-0,7661
/
-6,08%
17:39:13

Goedemorgen,beursen amerika dicht dus dan gaat het hier meestal wat omhoog.Ik denk rustig dagje.Daling daar vrijdag zal geen indicatie zijn,zou onlogisch zijn.
stop making sense(-o)
0
volgens mij wordt hier de waarheid enigszins onrecht aangedaan voor wat betreft EMA en zitten een aantal mensen met een probleem qua short geheugen. Er was sprake van een versnelde procedure bij de EMA. Deze is teruggezet naar een standaard procedure omdat Pharming, om hen moverende redenen, geen tijd vrij wenste te maken om hals overkop een aantal additioneel gestelde vragen te beantwoordden. ik vermoed dat Pharming deze keuze heeft gemaakt ten gunst van de FDA aanvraag. De vertraging bij de EMA is dus een gevolg van tactische keuze Pharming. voor de rest ligt hij keurig op schema.
Gforce
2
quote:

ffwachten nog schreef op 3 september 2023 21:43:

[...]

Waarom ik hier kom heb ik al vele malen verteld, dus zoek maar terug. Jou; mede door jou "verhoogde" aandelen koers is evenveel geremd door anderen die kennelijk genoeg hadden van het aandeel, zelden een grotere lariekoek gelezen als dit commentaar. Dus ook jij, wel blijven plakken hoor! Zonder verliezers geen winnaars.
Lariekoek? Hij slaat de spijker op de kop
Bromsnor
8
Ik snap de irritatie van forumleden over ffwachten.
Die komt hier af en toe op het vermakelijke forum om het aandeel Pharming (hij noemt het steevast Pharstinkt) belachelijk te maken.
Hij weet ook al dat het bedrijf over een paar jaar niet meer bestaat.
Verder komt hij dan met zijn succesverhalen over dividendbeleggen.
Je hoort niet over zijn bloopers die we allemaal wel hebben gehad
Daar praten we liever niet over.

Als je je denigrerend over een bedrijf praat, maak je jezelf niet populair.
Beur
3
quote:

Pro Memorie schreef op 4 september 2023 08:19:

Ik snap de irritatie van forumleden over ffwachten.
Die komt hier af en toe op het vermakelijke forum om het aandeel Pharming (hij noemt het steevast Pharstinkt) belachelijk te maken.
Hij weet ook al dat het bedrijf over een paar jaar niet meer bestaat.
Verder komt hij dan met zijn succesverhalen over dividendbeleggen.
Je hoort niet over zijn bloopers die we allemaal wel hebben gehad
Daar praten we liever niet over.

Als je je denigrerend over een bedrijf praat, maak je jezelf niet populair.
Bijvoorbeeld stellen dat beleggers in Ph. "ethische beleggers" zijn is òf onthutsend naïef òf gewoon de boel belazeren en werkt sarcastische opmerkingen van mensen als FF Wachten en Pannenkoek (en ook van mij dus) in de hand.
Er is ook altijd verdomd weinig idealistisch geweest aan de salarissen en bonussen van De Vries en zijn vrienden.
Vertrouwen
3
Lekker vasthouden die stukjes en laat je niet ontmoedigen door bashers.

Zitten allemaal short. !
Wilbar
0
quote:

Vertrouwen schreef op 4 september 2023 08:59:

Lekker vasthouden die stukjes en laat je niet ontmoedigen door bashers.

Zitten allemaal short. !
Ik denk dat u het helemaal gaat maken op de beurs. Zo scherpzinnig. Lol
3.681 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 181 182 183 184 185 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 jun 2024 11:37
Koers 0,798
Verschil -0,010 (-1,24%)
Hoog 0,817
Laag 0,793
Volume 1.617.345
Volume gemiddeld 6.704.046
Volume gisteren 4.661.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront