TomTom « Terug naar discussie overzicht

waar staat de slotkoers op woensdag 17 april 2024 ?

41 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
GLMF
2
Na de flinke stijging bij de Q4-2023 resultaten, de lopende 1e lijn (??) en 2e lijn aandelen inkoop, de grote short positie in TT en de AVA op 17 april met mogelijk meer strategische informatie, is het de vraag hoe TomTom het eerste kwartaal 2024 gaat afsluiten?

Sommigen verwachten pas in de 2e helft 2024 een upswing, waarbij anderen verwachten (hopen) dat de TT trein is vertrokken. Dit zal waarschijnlijk weer een mooie spreiding in de voorspellingen geven, voldoende ruimte voor discussie ondersteund met een de bekende 'pwijsneus grafiek'.

BdB als een regelmatig terugkerende voorspeller in de top 5, viel er in Q4-2023 buiten, terwijl de voorspelling op de laatste dag voor de cijfers was opgegeven; verzachtende omstandigheis was dat hij zojuist 'escaped from (IEX) Alcatraz'en daar nog chagrijn over had.

Ketchup was spot on voor de Q4-2023 cijfers (inclusief alle cijfers achter de komma), waarbij extra vermeld moet worden dat de voorspelling bijna 3 maanden voor de cijfers is gegeven. Hier kan niemand meer dus overheen qua nauwkeurigheid, maar wie gaat de uitdaging aan om in de buurt te komen ?

SPELREGELS

1. Opgaven moeten deze vorm hebben: [Alias], [slotkoers met twee cijfers achter de komma] (bijvoorbeeld GLMF 8,88)

2. Geen discussie met de jury over de spelregels en igv discussie bepaalt de jury

3. Indien je een koers opgeeft die al eerder genoemd is, zal de spelleider het verhogen of verlagen naar de dichtstbijzijnde nog vrije waarde.

4. Inschrijvingen 'verstopt' in een lijst van eerdere opgaven zullen genegeerd worden. Alleen door de spelleider geposte overzichtslijsten zijn geldig.

5. Je kunt vanzelfsprekend slechts 1x meedoen (1e voorspelling telt). Wijzigen van een eerdere opgave is niet mogelijk, het corrigeren van een afgekeurde opgave is wel toegestaan

6. Opgaven tot uiterlijk dinsdag 16 april 2024 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.

7. Aub geen ‘inhoudelijke’ discussies, betweterigheid, uitdaging etc. in dit draadje

Winnaar is de deelnemer van wie de opgave het minst verschilt van het (positieve of negatieve) verschil tussen de opgave en de slotkoers van 17 april 2024.

Succes
NewKidInTown
1
Voorstel, is het een idee om IN HET VERVOLG, de sluitingsdatum te vervroegen tot uiterlijk TWEE weken voor de cijferdatum ? OF
een meer ingewikkelde methode om de datum van opgave een bepaalde weging te gaan geven, vroegere opgave zwaarder natuurlijk en opgaven NET voor de sluitingsdatum een stuk lager ?
Disclaimer: het is maar een geniaal idee van iemand die weinig verstand heeft van beleggen, ik laat dus ook maar de conclusie en beslissing over aan de "experts" die er veel meer verstand van hebben.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

NewKidInTown schreef op 13 februari 2024 20:00:

Voorstel, is het een idee om IN HET VERVOLG, de sluitingsdatum te vervroegen tot uiterlijk TWEE weken voor de cijferdatum ? OF
een meer ingewikkelde methode om de datum van opgave een bepaalde weging te gaan geven, vroegere opgave zwaarder natuurlijk en opgaven NET voor de sluitingsdatum een stuk lager ?
Disclaimer: het is maar een geniaal idee van iemand die weinig verstand heeft van beleggen, ik laat dus ook maar de conclusie en beslissing over aan de "experts" die er veel meer verstand van hebben.
Eens met NKIT. Bij vroegere versies van dit spelletje koos ik de sluitingsdatum minstens 10 dagen voor de cijferdag. Met alle waardering voor GMLF als mijn opvolger, ik begrijp die late sluitingsdatum niet.
GLMF
0
beste BdB en KIND:
waar kan je toch druk mee zijn………het is maar een ‘spelletje’

als je het niet eens bent met de regels dan doe je toch gewoon niet mee of je start gewoon je eigen spelletje ( nb: BDB was de laatse die meedeed in de laatste voorspelling en KIND is volgens op het aex dagdraadje ook altijd een van de laatsten?)
Beperktedijkbewaking
3
quote:

GLMF schreef op 15 februari 2024 07:39:

beste BdB en KIND:
waar kan je toch druk mee zijn………het is maar een ‘spelletje’

als je het niet eens bent met de regels dan doe je toch gewoon niet mee of je start gewoon je eigen spelletje ( nb: BDB was de laatse die meedeed in de laatste voorspelling en KIND is volgens op het aex dagdraadje ook altijd een van de laatsten?)
Beetje flauw, dat "dan doe je toch gewoon niet mee". Ik verdien meer credits dan dat.

Dat ik de laatste keer de laatste was, komt door moderator Henk. Ik was net door hem bevrijd uit 'Alcatraz', eerder kon ik niet posten.
En waarom was ik vele weken lang geschorst? Omdat ik schreef dat er naast schoft Putin ook goede Russen zijn. Waaronder ook vele goede en integere wetenschappers.

Hebben jullie de film Oppenheimer gezien? Ik wel en ik zat bijna te janken. Ik kende alle namen, een enkeling heb ik zelfs nog persoonlijk meegemaakt. Maar de even vredelievende Sacharov werd nergens genoemd, schandalig.
Van de weeromstuit postte ik in de Rusland-draad hier een link naar het mooie Russische volkslied. Mod Henk reageerde furieus, alsof ik het Horst-Wessel lied gepropageerd had. De idioot.

No more to say.
NewKidInTown
0
GLMF
0
Gemiddelde: 8,38
Mediaan: 8,35
Aantal deelnemers: 8

19/Feb Visje 10.01
18/Feb Benjamin G 9,13
03/Feb GLMF 8,88
13/Feb Mayo 8,50
06/Feb Optiebelegger 8,35
19/Feb waterval 8,30
13/Feb Jaap 8,00
03/Feb Ketchup 7,50
DWVS
0
Even een stukje historie. Quote:
.
(Novum/Betten) - TomTom, aanbieder van navigatiesystemen, noteert maandag op Euronext Amsterdam 3,15% hoger op EUR 35,38. Het aandeel tikte eerder op de dag een hoogste punt aan van EUR 35,69, het hoogste niveau ooit. TomTom ging op 27 mei dit jaar voor EUR 17,50 naar het Damrak. Ten opzichte van de introductiekoers is het aandeel daarmee ruim verdubbeld.
.
Unquote
.
Dit was op 19 september 2005.
.
Na die abrupte koersstijging meteen uitgestapt en van de winst een huis gekocht. Vorig jaar weer ingestapt maar voorlopig brengt het niet eens de dagelijkse onkosten op. Waarde in de toekomst? Wat de gek er voor geeft!
41 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront