Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming April 2024

4.630 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 ... 228 229 230 231 232 » | Laatste
Lord Apollyon
0
quote:

TonR schreef op 27 april 2024 09:15:

[...]Precies. Hij moet ze allebei niet wegdoen. Pharming niet en de oude schoenen niet.
Hij gaat Pharming echt niet wegdoen, dat heeft 'ie in oude postings zelf al vaak aangekondigd maar kennelijk is de FOMO/hebzucht te groot
G. Hendriks
0
quote:

Kwiirk schreef op 26 april 2024 22:20:

[...]

Een houder van de convertible heeft bij een koers hoger dan € 1,25 en voor de aflossingsdatum geen belang bij converteren in aandelen. Immers converteren betekent verlies van rentebetalingen waar geen voordeel tegenover staat. Wil de houder uit Pharming stappen, dan ligt het verkopen van de convertibel voor de hand..
De vraag is dus of de houder zich laat verleiden om 20% winst mee te pakken. Vervolgens kan hij zijn geld in andere zaken steken die ook goed rendement opleveren. Waarmee het verlies aan rentevoordeel wordt gecompenseerd. Met een volatiel aandeel als Pharming zou ik die 20% erg aantrekkelijk vinden. Voor je het weet, staat het weer in de buurt van de €1 die ‘we nooit meer terug gaan zien’.
BassieNL
0
quote:

Lord Apollyon schreef op 27 april 2024 06:36:

[...]
Wellicht een mooi symbolisch moment om ook Pharming voorgoed weg te doen?
Bied ze te koop aan op de vrijmarkt vandaag:
10 aandelen Pharming met eenmalige Koningsdag-korting.
BassieNL
1
Om als obligatiehouder 20% koerswinst te kunnen pakken moet het aandeel op €1,47 staan.
Nog een lange weg te gaan.
MichelH
0
quote:

Vertrouwen schreef op 27 april 2024 10:23:

Mooi plusje gisteren.
Maandag verder UP .
Als dat gaat gebeuren heb je wel twee voorspellingen na elkaar goed.
Lord Apollyon
1
quote:

Vertrouwen schreef op 27 april 2024 10:23:

Mooi plusje gisteren.
Maandag verder UP .
Onder verwijzing naar de eerdere posting van Japaho is dit weer het overbekende vervolg in de "niet aflatende stroom van nergens op gebaseerde teksten".
Rikos
0
quote:

MichelH schreef op 27 april 2024 10:45:

[...]
Als dat gaat gebeuren heb je wel twee voorspellingen na elkaar goed.
Ook een kapotte analoge klok heeft het 2 keer per dag goed. De rest van de tijd heeft hij het verkeerd, beetje hetzelfde niveau.

Als je maar vaak genoeg hetzelfde roept kun je na lange tijd 1 keer zeggen ik had gelijk.

M.i, dan
MichelH
0
quote:

Rikos schreef op 27 april 2024 10:55:

[...]

Ook een kapotte analoge klok heeft het 2 keer per dag goed. De rest van de tijd heeft hij het verkeerd, beetje hetzelfde niveau.

Als je maar vaak genoeg hetzelfde roept kun je na lange tijd 1 keer zeggen ik had gelijk.

M.i, dan
Precies, maar als je werkelijk nooit een voorspelling weet uit te laten komen en ineens 2x achter elkaar wel goed zit dan is dat wel HEEL knap.;-))
aextracker
6
quote:

fanaat schreef op 26 april 2024 12:18:

De laatste lucht is uit de Pharming ballon geblazen. Dit fonds staat al 25 jaar wankel op de benen en kan alleen zichzelf in leven houden. De ceo van dit bedrijf moet zich schamen om van de bescheiden beschikbare middelen meer dan een miljoen jaarlijks toe te eigenen. De remuneratiecommissie moet zich laten bijscholen om kennis te nemen van de eisen die aan het bestuur van een beursgenoteerd fonds worden gesteld.
Een ceo mag vorstelijk worden beloond als ook de aandeelhouder zijn deel krijgt. Dit fonds houdt er een eigen bedrijfsfilosofie op na die veel te profijtelijk is voor het management zonder aan datzelfde bestuur gebruikelijke eisen te stellen.
Nog heel even en de 80 cent regio wordt opgezocht. In roep maar weer dat zelf die koershoogte te veel van het goede is. De winst per aandeel wordt met rode in plaats van met zwarte cijfers geschreven. Weg met die dingen.
Zucht............vermoeiend aan het worden deze herhaling van zetten.........
Hieperdepiep hoera, gelukkig is Wim-Lex weer jarig !
Delta2
1
Met de EMA termijn en oordeel onbekend zullen APDS patiënten binnen Europa zich toch benadeeld beginnen te voelen.
Maar bij langdurig uitstel (of afstel) hoeven deze patiënten hier mogelijk niet de dupe van te worden gezien hun onvervulde behandelbehoefte.
Gezien de tot heden positieve data over Leniolisib is voor hen te hopen dat zo'n scenario toepasbaar zal zijn.

nl.everyone.org/zh/blog/leniolisib-em...

bg.legal/voorwaardelijke-toelating-ge...
aextracker
6
quote:

AriV schreef op 26 april 2024 08:55:

[...]

Beste Tracker,

Hoop dat je meer verstand hebt van beleggen want wat je hier schrijft raakt kant noch wal.
Bij de klimaatverandering horen meer extremen, zo dus ook meer regenval. Komt wellicht ook omdat er meer water verdampt is. En net als bij beleggen, what goes up........

Ook staat het woordje global niet alleen voor Nederland, verdiep je eens wat er nu aan de hand is in Botswana, Namibië, Zambia ,Zimbabwe , India , Bangladesh enz. Wellicht bied het je ook kansen voor beleggingen want als de oogsten gaan mislukken in al deze landen zullen de voedselprijzen enorm gaan stijgen.

Verder geen zin om hierover een discussie te voeren en is hier de plek ook niet voor.
Maar het bagatelliseren van de klimaatcrisis ben ik wel een beetje beu.

fijne dag
Beste AriV,
Als je geloofd, dat 100 jaar wereldwijde groei en ontwikkeling van welvaart o.b.v. een wereldbevolking die is verdubbeld mogelijk was zonder impact op het klimaat, ga ik je teleurstellen. Ik geloof er niet in, dat jij en ik NU in deze weelde leefden, als het klimaat nu dezelfde status had gehad als in 1924. Kortom, waarom jezelf achteraf allerlei verwijten opleggen, terwijl SHELL , KLM het mogelijk heeft gemaakt de wereld te bereizen en verrijken en UNILEVER je van goede voeding voorziet (die te duur is).

Als je liever wil dat je kleinkinderen over 100 jaar weer rondlopen met een berenvel en een houten knots in een hol op jacht naar konijnen om te vreten i.p.v. te melken om hun acute zwellingen te helpen reduceren , wegens gebrek aan vitamientjes of verkeerd gedegenreerde eiwitjes wens ik je veel succes.

Heb idd geen boodschap wat er in Bangladesh, Botswana, India, Zimbabwe, Venezuela, Brazilie, Australie, Canada en China etc. gebeurd. De klimaatsituatie is het gevolg van het gedrag van de mens gedurende 100 jaar en dat gedrag ga je niet in 25 jaar ombuigen qua klimaat effecten, zolang de wereldbevolking opzwelt naar 10 miljard bewoners op een planeet die even groot blijft.

Je mag mijn rationele benadering beu zijn.
Het is nou eenmaal zo, dat we in een wereld leven, waar je mag zeggen wat je vind en vinden wat je zegt.
Vandaar toch deze reactie.

M.b.t. Pharming Group NV was, ben en blijf ik trots als Nederlander, dat wij zoveel kennis via wetenschap wisten te ontwikkelen, dat een medicijn werd ontwikkeld waardoor duizenden mensen baat hebben bij RUCONEST bij de reduktie van acuut opkomende zwellingen als "gevolg van de zeldzame ziekte waar zij aan lijden. Zo ook vind ik het mooi, dat Sijmen op tijd in zag, dat er verbreding ind e protfolio nodig was om lange termijn aandeelhouderswaarde te creeren.
Naar mijn vaststelling en ervaring is hij daar na een lange aanloopperiode van experimenteel ontwikkelen de laatste 8 jaar daar goed in geslaagd. Ik verwacht dat Pharming Group NV over de volgende 8 jaar wederom een grotere impact en footprint op het vlak van "rare disease medication & treatments".

Wanneer je het wereldklimaat als een HAE patient beschouwd die last heeft van zwellingen weet je, dat er met "vallen en opstaan" en heel veel experimenteel onderzoek extreem veel moet gebeuren wil je resultaat zien. gelukkig heeft Pharming Group NV dat via haar visie en missie opgepakt.

Ook een fijne dag.
Lord Apollyon
2
quote:

aextracker schreef op 27 april 2024 11:40:

[...]

Beste AriV,
Als je geloofd, dat 100 jaar wereldwijde groei en ontwikkeling van welvaart o.b.v. een wereldbevolking die is verdubbeld mogelijk was zonder impact op het klimaat, ga ik je teleurstellen. Ik geloof er niet in, dat jij en ik NU in deze weelde leefden, als het klimaat nu dezelfde status had gehad als in 1924. Kortom, waarom jezelf achteraf allerlei verwijten opleggen, terwijl SHELL , KLM het mogelijk heeft gemaakt de wereld te bereizen en verrijken en UNILEVER je van goede voeding voorziet (die te duur is).

Als je liever wil dat je kleinkinderen over 100 jaar weer rondlopen met een berenvel en een houten knots in een hol op jacht naar konijnen om te vreten i.p.v. te melken om hun acute zwellingen te helpen reduceren , wegens gebrek aan vitamientjes of verkeerd gedegenreerde eiwitjes wens ik je veel succes.

Heb idd geen boodschap wat er in Bangladesh, Botswana, India, Zimbabwe, Venezuela, Brazilie, Australie, Canada en China etc. gebeurd. De klimaatsituatie is het gevolg van het gedrag van de mens gedurende 100 jaar en dat gedrag ga je niet in 25 jaar ombuigen qua klimaat effecten, zolang de wereldbevolking opzwelt naar 10 miljard bewoners op een planeet die even groot blijft.

Je mag mijn rationele benadering beu zijn.
Het is nou eenmaal zo, dat we in een wereld leven, waar je mag zeggen wat je vind en vinden wat je zegt.
Vandaar toch deze reactie.

M.b.t. Pharming Group NV was, ben en blijf ik trots als Nederlander, dat wij zoveel kennis via wetenschap wisten te ontwikkelen, dat een medicijn werd ontwikkeld waardoor duizenden mensen baat hebben bij RUCONEST bij de reduktie van acuut opkomende zwellingen als "gevolg van de zeldzame ziekte waar zij aan lijden. Zo ook vind ik het mooi, dat Sijmen op tijd in zag, dat er verbreding ind e protfolio nodig was om lange termijn aandeelhouderswaarde te creeren.
Naar mijn vaststelling en ervaring is hij daar na een lange aanloopperiode van experimenteel ontwikkelen de laatste 8 jaar daar goed in geslaagd. Ik verwacht dat Pharming Group NV over de volgende 8 jaar wederom een grotere impact en footprint op het vlak van "rare disease medication & treatments".

Wanneer je het wereldklimaat als een HAE patient beschouwd die last heeft van zwellingen weet je, dat er met "vallen en opstaan" en heel veel experimenteel onderzoek extreem veel moet gebeuren wil je resultaat zien. gelukkig heeft Pharming Group NV dat via haar visie en missie opgepakt.

Ook een fijne dag.
Ik heb het soms wel te doen met de 3 kleine trackertjes
€URO-Trader
0
quote:

roon schreef op 26 april 2024 18:48:

[...]

Lord,beleggers belangen geeft koopadvies die sporen toch niet....

Pharming | Heeft de terugkoop en plaatsing van een convertible gevolgen voor het advies?
De markt stuurde Pharming afgelopen week 10% lager nadat het biotechbedrijf aankondigde voor €100 mln aan convertibles te plaatsen. De nieuwe lening vervangt de uitstaande converteerbare obligatielening van €125 mln.

Maar beleggers maken zich zorgen om de toekomstige verwatering als de obligaties in aandelen worden omgezet. De conversieprijs bedraagt €1,2271 per aandeel, wat op de huidige koers toch een prima premie van circa 30% inhoudt.

Voldoende gefinancierd
Maar de looptijd van de convertible is dan ook wel tot 2029. We begrijpen dat de markt is geschrokken van deze onverwachte zet, maar dat wil nog niet zeggen dat het onverstandig is. We zien dan ook geen reden om ons koopadvies voor het aandeel Pharming te wijzigen. Want het bedrijf heeft er zo wel voor gezorgd dat het voldoende gefinancierd blijft voor langere termijn
Vraag: Stel er komt een overnamebod van €1,40 per aandeel voor het aflopen vd termijn 2029. Krijgen de betreffende obligatiehouders dan €1,2271 of €1,40 per aandeel? En hoe werkt dit met de gemiste rente opbrengsten over de nog te lopen periode, a 4,5% rente
De Warhoeft
4
quote:

Lord Apollyon schreef op 27 april 2024 10:50:

[...]
Onder verwijzing naar de eerdere posting van Japaho is dit weer het overbekende vervolg in de "niet aflatende stroom van nergens op gebaseerde teksten".
Onder verwijzing naar de eerdere posting van Lord Apollyon is dit weer het overbekende vervolg in de "niet aflatende stroom van nergens op gebaseerde teksten".
G. Hendriks
1
quote:

aextracker schreef op 27 april 2024 11:40:

[...]

Beste AriV,
Als je geloofd, dat 100 jaar wereldwijde groei en ontwikkeling van welvaart o.b.v. een wereldbevolking die is verdubbeld mogelijk was zonder impact op het klimaat, ga ik je teleurstellen. Ik geloof er niet in, dat jij en ik NU in deze weelde leefden, als het klimaat nu dezelfde status had gehad als in 1924. Kortom, waarom jezelf achteraf allerlei verwijten opleggen, terwijl SHELL , KLM het mogelijk heeft gemaakt de wereld te bereizen en verrijken en UNILEVER je van goede voeding voorziet (die te duur is).

Als je liever wil dat je kleinkinderen over 100 jaar weer rondlopen met een berenvel en een houten knots in een hol op jacht naar konijnen om te vreten i.p.v. te melken om hun acute zwellingen te helpen reduceren , wegens gebrek aan vitamientjes of verkeerd gedegenreerde eiwitjes wens ik je veel succes.

Heb idd geen boodschap wat er in Bangladesh, Botswana, India, Zimbabwe, Venezuela, Brazilie, Australie, Canada en China etc. gebeurd. De klimaatsituatie is het gevolg van het gedrag van de mens gedurende 100 jaar en dat gedrag ga je niet in 25 jaar ombuigen qua klimaat effecten, zolang de wereldbevolking opzwelt naar 10 miljard bewoners op een planeet die even groot blijft.

Je mag mijn rationele benadering beu zijn.
Het is nou eenmaal zo, dat we in een wereld leven, waar je mag zeggen wat je vind en vinden wat je zegt.
Vandaar toch deze reactie.

M.b.t. Pharming Group NV was, ben en blijf ik trots als Nederlander, dat wij zoveel kennis via wetenschap wisten te ontwikkelen, dat een medicijn werd ontwikkeld waardoor duizenden mensen baat hebben bij RUCONEST bij de reduktie van acuut opkomende zwellingen als "gevolg van de zeldzame ziekte waar zij aan lijden. Zo ook vind ik het mooi, dat Sijmen op tijd in zag, dat er verbreding ind e protfolio nodig was om lange termijn aandeelhouderswaarde te creeren.
Naar mijn vaststelling en ervaring is hij daar na een lange aanloopperiode van experimenteel ontwikkelen de laatste 8 jaar daar goed in geslaagd. Ik verwacht dat Pharming Group NV over de volgende 8 jaar wederom een grotere impact en footprint op het vlak van "rare disease medication & treatments".

Wanneer je het wereldklimaat als een HAE patient beschouwd die last heeft van zwellingen weet je, dat er met "vallen en opstaan" en heel veel experimenteel onderzoek extreem veel moet gebeuren wil je resultaat zien. gelukkig heeft Pharming Group NV dat via haar visie en missie opgepakt.

Ook een fijne dag.
In ons stukje wereld wel, in een heel groot ander deel is het toch echt anders. Gelukkig maar hè, anders had dat deel zijn eigen portie van de welvaart opgeëist en had jij niet de wereld rond kunnen reizen. En laten we ons vooral niet druk maken over de rest van deze aardbol. Jíj hebt de buit immers binnen.
Voorheen_bekend_als_Test
1
quote:

aextracker schreef op 27 april 2024 11:40:

[...]

Je mag mijn rationele benadering beu zijn.

Het is niet zo zeer een rationele benadering als wel een egoïstische benadering. Na aextracker de zondvloed.
Beur
6
Onze gouden IZA laureaat zeg geen boodschap te hebben aan wat er als gevolg van klimaatveranderingen met miljoenen mensen in Bangladesh, Botswana en elders op de wereld voor ellende gebeurt maar is er even verder trots op dat voor een weinig voorkomende aandoening "wij als Nederlanders toch maar mooi Ruc hebben ontwikkeld".

De rationele benadering waarop hij prat gaat is toch een beetje krom. Op zijn minst een beetje zelfgenoegzaam en kortzichtig. Hij kan zich in het weekend inderdaad beter beperken tot het op zijn boot schuddebuikend verorberen van canard en forel.
aextracker
0
quote:

G. Hendriks schreef op 27 april 2024 13:08:

[...]

In ons stukje wereld wel, in een heel groot ander deel is het toch echt anders. Gelukkig maar hè, anders had dat deel zijn eigen portie van de welvaart opgeëist en had jij niet de wereld rond kunnen reizen. En laten we ons vooral niet druk maken over de rest van deze aardbol. Jíj hebt de buit immers binnen.
De realiteit is, dat de afgelopen 100 jaar een deel van de wereld welvarender is geworden.
De wereldbevolking groeit het hardst in minder welvarende werelddelen.
Het is (helaas) zo, dat verdeling van welvaart niet voor iedereen rechtvaardig aanvoelt.
Ik verwacht dat dat in de komende 100 jaar niet anders zal zijn.

Waarom zou je je inderdaad druk maken over iets waar je als individu geen invloed op hebt ?
Voorheen_bekend_als_Test
1
quote:

aextracker schreef op 27 april 2024 15:05:

[...]

Waarom zou je je inderdaad druk maken over iets waar je als individu geen invloed op hebt ?
Waarom windt u zich dan de hele tijd zo op over Pharming?
4.630 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 ... 228 229 230 231 232 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 17:35
Koers 0,879
Verschil -0,016 (-1,79%)
Hoog 0,905
Laag 0,865
Volume 13.549.553
Volume gemiddeld 6.756.942
Volume gisteren 6.497.833

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront