Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Consequenties Siberisch luchtruim

5 Posts
[verwijderd]
0
Wat zouden de eventuele consequenties kunnen zijn indien het Siberisch luchtruim zou worden gesloten voor KLM? En denken jullie dat dat inderdaad gaat gebeuren?
Wilbar
0

omvliegen = langere vliegroute = meer kerosineverbruik = duurdere tickets voor de vluchten naar China, Taiwan en Japan.
Wilbar
0

"erg" is natuurlijk een relatief begrip.
Maar het hangt ook af of het een volledig "Siberië" verbod zou zijn of dat bijvoorbeeld een deel van het Siberisch luchtruim wordt gesloten. Daardoor zou een vlucht wel iets langer duren maar zou de schade beperkt kunnen worden.
Bij een volledig verbod en fiks hogere prijzen zijn er wellicht nogal wat passagiers die voor China en Japan gaan uitwijken naar Etihad of Emirates. Deze maatschappijen houden hun normale route met overstap in Dubai of Abu Dhabi.
Ik kan me voorstellen dat veel Aziatische toeristen dan deze routes gaan nemen.
[verwijderd]
0
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 mei 2024 17:37
Koers 10,560
Verschil -0,215 (-2,00%)
Hoog 10,890
Laag 10,530
Volume 1.316.895
Volume gemiddeld 1.999.428
Volume gisteren 1.647.901

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront