Forum: TomTom » TomTom juli 2017. Scharrelmaand? » Pagina: 6 | Belegger.nl

TomTom juli 2017. Scharrelmaand?

4.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 209 210 211 212 213 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
groeibriljant
0
De testfase waarin Tesla inmiddels zit is niet die van een test om te kijken of een product interessant is c.q. kan worden gebruikt. Het gaat in dit geval om betatesten in productie-auto's van Tesla-gebruikers die zich hebben opgegeven voor dit programma. Ze hebben vorige week een software-update gekregen met TomTom-inside en men kijkt of er nog wellicht kleine aanpassingen nodig zijn voordat deze update wordt uitgerold naar de massa.

Het grote nieuws dat Tesla is overgestapt naar TT-inside zal niet lang meer op zich laten wachten. Naar mijn verwachting is dat een kwestie van max. enkele weken, maar het nieuws kan ook zo maar morgen al vanuit Bosch komen.
eduardo3105
1
quote:

Dokus_ schreef op 3 jul 2017 om 11:40:


[...]

Ik zou toch het forum even terug lezen.

We weten niet in welke mate TomTom in tesla zit, maar dat er vanaf de laatste tesla software release gebruik gemaakt wordt van TomTom lijkt me 100% zeker.


Ja en daarom is de koers bijna 1,5% hoger met een omzet van nog geen 300.000 stuks. Omdat het allemaal zo zeker is, ja ja.
Dokus
0
quote:

eduardo3105 schreef op 3 jul 2017 om 11:45:


[...]
Ja en daarom is de koers bijna 1,5% hoger met een omzet van nog geen 300.000 stuks. Omdat het allemaal zo zeker is, ja ja.


ja het is zeker. Net zoals het zeker is dat TomTom in opel modellen zit.
maar ja, zolang tomtom de kaken op elkaar houdt zal het het grote publiek lastig bereiken. Helaas kijkt niet iedereen op mijn twitter account ;-)
TX 7
0
tatje
0
Mijn mening.

Eest een strategische Alliantie van Bosch in Tom Tom van minamaal 10%.

Daarna O.A de Tesla deal.

Tja :-)
Meryntje
4
quote:

joopie1980 schreef op 3 jul 2017 om 10:42:


[...]


Ik zou als ik jou was, eind van deze maand, al rond de 20e een nieuw draadje openen. Ben je er wederom zeker van dat je de eerste bent! Haantjes!


En dat zeg je tegen één van die posters die ons voorziet van kennis om op basis daarvan een weloverwogen beleggingbeslissing te nemen?

FOEI NOK!!!

[verwijderd]
0
Dat Bosch Mobility Event wordt groots aangepakt:

Ab morgen: 3 Tage, 300 Journalisten, über 30 Länder. #Bosch Mobility Experience 2017. Ausblick in die #urbanmobility. #lookingforward

Met een gehoor van 300 journalisten kun je maar beter wat te melden hebben!

twitter.com/rene_ziegler/status/88180...
[verwijderd]
0
Voor degenen die waarde hechten aan het eerdere Mini signaal van Juun:

www.automobilwoche.de/article/2017070...

Van mij mag Born trouwens ook wel hoor! Tesla in Tilburg, liefst incl. Model 3 en de e-Mini achter de Countryman aan. Laat Nederland maar HET EV/SDC-productieland van Europa worden. Er zijn slechtere trends om op te gokken!
Juun
0
quote:

xynix schreef op 3 jul 2017 om 12:20:


Voor degenen die waarde hechten aan het eerdere Mini signaal van Juun:

www.automobilwoche.de/article/2017070...

Knap gevonden. En als er in deze auto TT komt.... dan weten we hoe enorm lang de doorlooptijd kan zijn tot het moment van introductie van het model. 3 tot 5 jaar kan zoiets dus onderweg zijn. Hoe geduldig moet een TT-belegger zijn, bijna onmenselijk om dat van een belegger te verwachten. En wat een waardering voor al degene die ongestoord het geduld gewoon opbrengen.

Maar vooralsnog is er geen Mini met TT inside, vooralsnog wachten we af tot er een Mini komt met TT inside. Maar de stap naar elektrificatie zetten, tegelijkertijd met topproducten van TT erin, dat zou een hele sterke zet zijn van Mini.
joopie1980
0
quote:

Meryntje schreef op 3 jul 2017 om 12:00:


[...]

En dat zeg je tegen één van die posters die ons voorziet van kennis om op basis daarvan een weloverwogen beleggingbeslissing te nemen?

FOEI NOK!!!




Dus mag ik daar geen mening over hebben. Het is toch irritant om na 3 weken al over te moeten stappen naar een ander draadje, alleen omdat er een paar simpele zielen het belangrijk vinden om de eerste te zijn en daar elke maand een soort wedstrijdje van maken :)
Dat staat toch compleet los van de naar jou mening (kennis)bijdrage.


Verder is het naar mijn mening, een erg slechte zaak, dat je beleggingsbeslissingen neemt op basis van wat hier op dit forum door leden wordt geschreven. Zeg maar, weloverwogen als een schaap achter iemand aanlopen.
Dat gaat je geld kosten ipv opleveren.
mjmj
0
quote:

joopie1980 schreef op 3 jul 2017 om 12:30:


[...]

Dus mag ik daar geen mening over hebben. Het is toch irritant om na 3 weken al over te moeten stappen naar een ander draadje, alleen omdat er een paar simpele zielen het belangrijk vinden om de eerste te zijn en daar elke maand een soort wedstrijdje van maken :)
Dat staat toch compleet los van de naar jou mening (kennis)bijdrage.


Verder is het naar mijn mening, een erg slechte zaak, dat je beleggingsbeslissingen neemt op basis van wat hier op dit forum door leden wordt geschreven. Zeg maar, weloverwogen als een schaap achter iemand aanlopen.
Dat gaat je geld kosten ipv opleveren.



Mss moet je maar een "joopie1980" draadje aanmaken en daar je argumenten optekenen. Dan merk je vanzelf of er mensen zijn die jouw insteek interessant vinden.
[verwijderd]
1

de beurswaarde is een weerspiegeling van het gedrag en de performance van het Bestuur, zelfs bij een Tesla-deal komen er geen grote kopers naar het aandeel, men wil verandering zien bij TT die de asset waarde naar boven gaat halen en dat kan op 3 manieren
of:
- HG gaat eindelijk leveren voor cijfers en gaat dit dan ook keihard waarmaken
- er komt een verandering in de structuur bij TT ( splitsen/partners/verkoop)
- er komt een nieuw bestuur ( CEO en CFO worden vervangen)

dat is de goed-nieuws-show waarop men wacht
alle andere mooie samenwerkingen van Apple tot Bosch doet helemaal niets meer voor koperssentiment, men is TT gewoon doodmoe en dat is, hoe pijnlijk ook, precies wat we nodig hebben, enkel dan staat er wat te gebeuren
Analisten weten allemaal wat het waard is, maar dat is nog geen reden om extra op te laden, dat signaal moet uit TT komen, niet uit de markt.

geduld, de cijferpresentatie en de daarop volgende CC kunnen wel eens een eye-opener worden, een nieuwe stock-promoting HG in de maak ..?.. denk van wel,
HG weet het donders goed , tijd is op - men is het zat

2e h 2017, begin maar te vuren uit al die cilinders Harold, anders kan je op permanente zeilreis met je Madame en da's toch krap zo bij elkaar , ook al heb je een grote boot.




Leiwand
1
@Dutchy Ron
Site vind je hier:
forums.tesla.com/forum/forums/enhanced-ap-hw2-qa-firmware-172617-81-photos-notes-6302017-0
===
Hier link naar KM/MPH probleem:
forums.tesla.com/forum/forums/contact-tom-tom-direct-speed-sign-and-autopilot-issues
siepels
0
quote:

joopie1980 schreef op 3 jul 2017 om 12:30:


[...]

Dus mag ik daar geen mening over hebben. Het is toch irritant om na 3 weken al over te moeten stappen naar een ander draadje, alleen omdat er een paar simpele zielen het belangrijk vinden om de eerste te zijn en daar elke maand een soort wedstrijdje van maken :)
Dat staat toch compleet los van de naar jou mening (kennis)bijdrage.


Verder is het naar mijn mening, een erg slechte zaak, dat je beleggingsbeslissingen neemt op basis van wat hier op dit forum door leden wordt geschreven. Zeg maar, weloverwogen als een schaap achter iemand aanlopen.
Dat gaat je geld kosten ipv opleveren.



Zo te lezen heb je nooit notie genomen van de postings van BDB.
leonardus65
0
jopie1980 draadje is op 30 juni aangemaakt, laatste dag vd maand. Verkeerde been uit bed gestapt?
TKR
0
quote:

joopie1980 schreef op 3 jul 2017 om 12:30:


[...]

Dus mag ik daar geen mening over hebben. Het is toch irritant om na 3 weken al over te moeten stappen naar een ander draadje, alleen omdat er een paar simpele zielen het belangrijk vinden om de eerste te zijn en daar elke maand een soort wedstrijdje van maken :)
Dat staat toch compleet los van de naar jou mening (kennis)bijdrage.



Hoezo na 3 weken over moeten stappen naar een nieuw draadje?
Draadje is geopend op 30 juni de laatste dag van de maand hoor..
Katsa
0
Wat een drama, dat iemand zich kritisch (hoewel dat al zwaar aangezet is) durft uit te laten over een gewaardeerd forumlid.
Zoveel lieden, zoveel meningen.
Dit blind als een aanval beschouwen, neigt naar een sekte.
Wat zegt hij nou helemaal?
Get a life met z'n allen.
closer
0
Joopie snapt het concept van een maandelijks draadje nog niet. Misschien omdat hij een favoriet had gemaakt die nu niet meer werkt.
Dutchy Ron
0
Super Cruise is the first assisted driving technology that will use precision LiDAR map data in addition to real-time cameras, sensors and GPS.


THE 2018 Cadillac CT6 will feature Super Cruise, the industry’s first true hands-free driving technology for the highway. Unlike other driver assistance systems, Super Cruise utilizes two advanced technology systems — a driver attention system and precision LiDAR map data — to ensure safe and confident vehicle operation.

These systems are added to the network of cameras and radar sensors in the CT6, providing a more data-rich approach to driver assistance that is unique in the industry.

Super Cruise delivers comfort and convenience for long-distance travels and daily commutes. In addition, its hands-free capability and driver attention system help the driver safely complete common tasks in the car, such as using the navigation system, adjusting the audio system or taking a phone call.

Super Cruise adds automatic lane-centering to CT6’s existing suite of driver assistance active safety technologies, enabling automatic control of speed and steering during highway driving. The system, which was designed to promote driver safety and convenience, will be available this fall.

“Super Cruise is a more technologically advanced hands-free driving solution, which in terms of capability, integration and validation is uniquely focused on customer convenience and safety,” said Johan de Nysschen, Cadillac president. “Cadillac’s philosophy is to elevate driving. Super Cruise enables safe, simple hands-free driving for the highway.”

Driver Attention System Enables Safe Operation

“When we were developing Super Cruise we knew it was important to keep the driver engaged during operation. That’s why we’ve added a driver attention function, to insist on driver supervision,” said Barry Walkup, chief engineer of Cadillac Super Cruise. The driver attention system uses a small camera located on the top of the steering column that focuses exclusively on the driver and works with infrared lights to track head position to determine where the driver is lowheel input and warning messages to request driver attention and control. Cadillac is the only manufacturer to monitor driver attention to the road ahead when Super Cruise is engaged.

If the system detects the driver has turned attention away from the road ahead for too long, it will prompt the driver to return their attention to the road ahead. If the driver does not immediately refocus on the road, Super Cruise will continue to safely steer until a further escalation of alerts prompts the driver to resume supervision.

If the system determines continued inattentiveness, a steering wheel light bar guides the driver to look at the road or take back control of the wheel. Additional alerts can include visual indicators in the instrument cluster, tactile alerts in Cadillac’s Safety Alert Seat and audible alerts, if necessary. In the limited event of an unresponsive driver, the Cadillac CT6 utilizes the full capability of onboard driver assistance technologies to bring the car to a controlled stop and contact OnStar to alert first responders, if necessary.

Super Cruise is the first assisted driving technology that will use precision LiDAR map data in addition to real-time cameras, sensors and GPS.

Data from on-board cameras, GPS and radar sensors is a key component of most assisted driving systems. The car uses the real-time data provided by the cameras and sensors to govern steering, braking and acceleration. Super Cruise adds to this formula using advanced laser technology in development for future autonomous vehicles: a LiDAR-scanned map database.

Combined with the real-time data from cameras and GPS sensors, the precision map governs system use, enabling it in only the areas where appropriate road conditions are detected. The combination of real-time data with precision mapping also improves vehicle control through curves and hills.

This advanced map data restrains Super Cruise use to divided, limited-access highways — highways with defined “on-” and “off-ramps.” This approach focuses Super Cruise’s benefit on highway commutes, a large part of many consumers’ daily driving routines, as well as long-distance travels. It eliminates variables such as intersections and other less predictable potential hazards that can be prevalent on rural roads or city streets.

“The development of Super Cruise reflects a responsible and safety-oriented approach to the rollout of this advanced technology,” de Nysschen said.

The precision LiDAR map was developed specifically for Super Cruise. Engineers mapped every mile of limited-access highway in the US and Canada, providing detailed information to the car about the road ahead. This pairs with improved accuracy GPS, measuring real-time location in a fashion four to eight times more precise than traditional GPS.

saudigazette.com.sa

Dutchy Ron
0
Het gaat om de laatste alinea, welke engineers worden bedoeld. Denk toch dat GM dat in-house heeft ontwikkeld.
4.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 209 210 211 212 213 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16-okt-19 17:37
Koers 9,710
Verschil -0,558 (-5,43%)
Hoog 10,298
Laag 9,608
Volume 1.715.912
Volume gemiddeld 421.934
Volume gisteren 575.647