TomTom « Terug naar discussie overzicht

off-topic

23.359 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 ... 1164 1165 1166 1167 1168 » | Laatste
mjmj
0
quote:

ketchup schreef op 1 juli 2020 10:27:

[...]

heb gisteren mijn Pan American SLV laten gaan @ 30.36 $
zit nog steeds Long SSLV in London ( $ quoted zilver fonds )

vanmiddag hoop ik winst te kunnen gaan nemen op Barrick begin @ 27.50 scale-up

Fysiek zit ik compleet 'overweight' op Goud, gaat nu weer richting de high van 52.500 euro, gaan we daar overheen ligt de weg open voor 57.500 euro/kg in 2021
Hoe denk je dan over een evt doorbraak in de zilverprijs en het effect daarvan op zilverfondsen?
ketchup
0
lange termijn, beduidend hoger
maar voor nu hebben we een mooie rally achter de rug en schrijf ik eerst wat op
mijn fysieke posities Goud en mijn zilver fonds verkoop ik niet, dat is 80% van de positie in edelmetalen, de andere 20% zit in Miners en daar neem ik winst op
mochten die de komende tijd weer wat naar beneden corrigeren ga ik er weer in.

ga nog steeds mee in het verhaal dat Goud naar 3000$ kan en wellicht zelfs naar 5000 en de ratio Goud/Zilver van 100 op 1 naar 75 op 1 kan.
Goud is wel bij wereldwijde ellende de veiligere haven en indien de wereld echt op de lange termijn een virus-probleem heeft dan denk ik dat de ratio Goud/Zilver hoog zal blijven rond de 100
mjmj
0
@ K: Thx.

Sniklaas heb je nog iets gedaan in Tesla? Zag net een beschrijving van audi e-tron SUV met 3 elektromotoren. Dat is wel een echt beest.
Wereldbelegger
0
En weer iets wat de heer Trump als persoonlijke aanval zal zien.
Ik ben benieuwd waar hij mee aan zal komen. Uitstel van verkiezingen?

Streamingplatform Twitch blokkeert account van campagneteam Trump

Twitch heeft het account van het campagneteam van Donald Trump tijdelijk geblokkeerd. Volgens het streamingplatform wordt er ‘haatdragende inhoud’ verspreid die ingaat tegen de voorschriften van het medium.

Concreet gaat het om twee video's die het campagneteam van de Amerikaanse president plaatste. In een daarvan, een filmpje uit 2016, omschrijft Trump Mexicaanse immigranten als verkrachters.

bron:
www.ad.nl/tech/streamingplatform-twit...
NewKidInTown
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 1 juli 2020 11:55:

....Twitch heeft het account van het campagneteam van Donald Trump tijdelijk geblokkeerd. Volgens het streamingplatform wordt er ‘haatdragende inhoud’ verspreid die ingaat tegen de voorschriften van het medium.
Prima, alles met ‘haatdragende inhoud’ wegwezen. Nog beter ook berichten waardoor iemand zich gekwetst kan voelen ook maar wegwezen.

Een alternatief kan natuurlijk ook, aparte websites inrichten waar de "snelgekwetsten" zich exclusief kunnen verzamelen, alles daarbuiten is alles toegestaan, behalve natuurlijk de artiesten die satire bedrijven, die kunnen zich melden bij het UWV onder de strenge geldende voorwaarden.
Wereldbelegger
0
Inmiddels 14.10
De website Pennywatch heeft afscheid genomen van dit aandeel met 168% winst
Ga ik dat ook doen?

quote:

Wereldbelegger schreef op 2 juni 2020 12:08:

MCPHY Energy SA vorige week aangeschaft op aanraden van Pennywatch (compliment)

komt van 7,29 op op 19 febr in mei rond de 4 euro gekabbeld en maakt vanaf 15 mei een spurt van 4,12 naar 6,20 actueel
sniklaas
0
quote:

mjmj schreef op 1 juli 2020 11:52:

@ K: Thx.

Sniklaas heb je nog iets gedaan in Tesla? Zag net een beschrijving van audi e-tron SUV met 3 elektromotoren. Dat is wel een echt beest.
Ja, gisteren weer met en plukje SHORT gegaan op $1071,12..
Wereldbelegger
0
off topic
deksel van de beerput?

Dit weten we over Mary Trump, het nichtje van Donald dat een vernietigend boek wil publiceren over haar oom

www.businessinsider.nl/mary-trump-don...
Wereldbelegger
0
Duitsland: wij houden Gilead aan verplichting

Inmiddels heeft Duitsland gereageerd op vragen van journalisten over het medicijn. „De bondsregering heeft vroegtijdig remdesivir ingekocht voor de behandeling van coronapatiënten. Momenteel zijn er nog steeds voldoende voorraden”, aldus het ministerie van Volksgezondheid in een verklaring. Daarin staat ook dat leverancier Gilead verplicht is om in de toekomst voldoende hoeveelheden te leveren als de Europese Commissie het middel voorwaardelijk goedkeurt. Die goedkeuring wordt deze week verwacht. „Wij verwachten dat Gilead zijn verplichtingen nakomt”, aldus het ministerie.

bron:
www.telegraaf.nl/nieuws/596197636/vs-...

quote:

ketchup schreef op 1 juli 2020 10:38:

Trump geeft opdracht voorraad en productie van 'remdesivir' van Gilead te kopen/reserveren voor de US
andere landen zouden dan pas in de herfst bij Gilead terecht kunnen ?
moeten Roche, Novartis en Sanofi zo snel mogelijk onder licentie gaan produceren voor de rest vd wereld ?
gelukkig werken Roche en Gilead al samen.

wat is dit toch een maf die Trump.
Wereldbelegger
0
Experts: selecte groep van rijkste Nederlanders bezit nóg meer dan gedacht

Volgens de nieuwe cijfers uit ESB heeft de rijkste 1 procent 8 tot 11 procentpunt meer dan tot nu toe werd gedacht. Daardoor heeft de 1 procent niet krap een kwart, maar een derde van al het vermogen in Nederland. Bij de top 0,1 procent is het anderhalf keer meer dan in eerdere berekeningen.

bron:
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

mijn mening:
Dat gaat op een gegeven moment maatschappelijke onrust geven
JP Samosa
0
@Plug, die blijft maar gaan.
@Alfen loopt Gestaag nog verder op....

@Nel Asa. De vraag is , is dit top vorming, of stilte voor de storm en zit er een plukje in het verschiet......ik wordt ongeduldig ( wat meeste n slecht teken is....)
limomilo
0
quote:

JP Samosa schreef op 1 juli 2020 16:02:

@Plug, die blijft maar gaan.
@Alfen loopt Gestaag nog verder op....

@Nel Asa. De vraag is , is dit top vorming, of stilte voor de storm en zit er een plukje in het verschiet......ik wordt ongeduldig ( wat meeste n slecht teken is....)

JP en Sniklaas hebben jullie al dividend van Centrica binnen
sniklaas
0
quote:

limomilo schreef op 1 juli 2020 16:31:

[...]
JP en Sniklaas hebben jullie al dividend van Centrica binnen
die 3,5 penny heb ik voor een paar weken terug al ontvangen..
mjmj
0
Tesla 1135. Nu kwa market cap groter dan Toyota.

Robin hood beleggers die funds van hun long posities afhelpen?
JP Samosa
0
quote:

sniklaas schreef op 1 juli 2020 16:52:

[...]die 3,5 penny heb ik voor een paar weken terug al ontvangen..
Heb je die bij DeGiro?

Ik heb niets ontvangen
limomilo
0
Ik had ergens gelezen 1,5 penny maar heb nog niets gezien, Rabo heeft wel vertraging met buitenlandse dividenden. Bij Sopheon ook nog niets binnen
JP Samosa
0
quote:

limomilo schreef op 1 juli 2020 17:51:

Ik had ergens gelezen 1,5 penny maar heb nog niets gezien, Rabo heeft wel vertraging met buitenlandse dividenden. Bij Sopheon ook nog niets binnen
Ik was het eerlijk gezegd vergeten. T ging wel om 3,5 p.
Dacht dat ivm Corona niet uitbetaald zou worden
Ik zit bij Degiro.

Kan ook zijn dat @Peter t bij wijze van grap meldde.....

Zal t anders ff melden bij deGiro
ketchup
0
quote:

JP Samosa schreef op 1 juli 2020 16:02:

@Plug, die blijft maar gaan.
@Alfen loopt Gestaag nog verder op....

@Nel Asa. De vraag is , is dit top vorming, of stilte voor de storm en zit er een plukje in het verschiet......ik wordt ongeduldig ( wat meeste n slecht teken is....)

ja ik heb op alle 3 een goede run gehad, dus klaag niet, maar had wel gehoopt op een dip er weer in te kunnen
Alfen van 12 naar 27 - die staan nu aan 35 euro
Nel Asa van 10 naar 18 - die staan nu aan 19 NOK
Plug Power van 4.5 naar 6.5 - die staan nu aan 9 $
ik zal op deze 3 waarschijnlijk nu moeten op-betalen als ik er weer in wil, ben nog niet klaar om dit nu al te doen.

ING gaat heel goed van 5 erin naar 7 eruit en nu er weer in aan 6.25 gemiddeld, maar daar loop ik mee en bepaal niet zelf, hoop volgend jaar 8 euro te zien en op 2 jaar met Goldman voor 10 euro

PostNL zit ik aan 1.35 gemiddeld en hoop op 3.25 euro van ING op 12/18 maand en zelfs 4 of 5 euro op 3 jaar

TT dat gaat okayish voor nu, heb ruimte om te dubbelen en zit voor nu aan 7.50 euro voor prijs.

tot nu toe een mooi jaar en hoop ook zo te eindigen, wel volatiel en veel onzekerheid.
23.359 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 ... 1164 1165 1166 1167 1168 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 mei 2024 13:34
Koers 5,555
Verschil -0,025 (-0,45%)
Hoog 5,630
Laag 5,555
Volume 55.197
Volume gemiddeld 286.368
Volume gisteren 194.814

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront