TomTom « Terug naar discussie overzicht

off-topic

23.324 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 ... 1163 1164 1165 1166 1167 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

mjmj schreef op 28 oktober 2020 15:24:

He guys,

Zilver gezien? Pfft, ff op de glijbaan.
ik lig in de wacht voor een beetje
sniklaas
0
quote:

mjmj schreef op 28 oktober 2020 15:24:

He guys,

Zilver gezien? Pfft, ff op de glijbaan.
ZILVER, blijft interessant voor de handelaar gezien de volatiliteit maar wel LT stijgend en heeft een verdraaid mooie performance laten zien dit jaar en verwacht persoonlijk dat de $25+ binnen enkele dagen, weken weer in beeld is..

Ik raap vandaag rustig door, bij edele metalen moet je een grotere horizon nemen en niet de waan van de dag..
mjmj
0
quote:

sniklaas schreef op 28 oktober 2020 16:00:

[...]ZILVER, blijft interessant voor de handelaar gezien de volatiliteit maar wel LT stijgend en heeft een verdraaid mooie performance laten zien dit jaar en verwacht persoonlijk dat de $25+ binnen enkele dagen, weken weer in beeld is..

Ik raap vandaag rustig door, bij edele metalen moet je een grotere horizon nemen en niet de waan van de dag..
Er kan nog een trein komen .. en dan zomaar naar de 20 regionen?
De banken die leveringsproblemen op de comex verwachten in december zullen daar garen bij spinnen.
H. Berkhof
0
quote:

mjmj schreef op 28 oktober 2020 16:14:

[...]

Er kan nog een trein komen .. en dan zomaar naar de 20 regionen?
De banken die leveringsproblemen op de comex verwachten in december zullen daar garen bij spinnen.
'

@sniklaas gelooft alleen maar in up trends.
ketchup
0

heb op het slot meegedaan met advies van een broker UNILEVER te kopen @ 49.47
UNILEVER draait goed en ze gaan wat zij zien als toch onder performende en non-core onderdelen afbouwen en verkopen
met de opbrengst aan cash willen ze dan verder acquisities doen die strategisch beter passen binnen hun product portfolio, Barclays is daar nogal enthousiast over, wat mij doet vermoeden dat zij één van de begeleidende en adviserende Banken gaan zijn bij dit proces voor Unilever

bij verdere dips ga ik meer Unilever nemen.
sniklaas
0
Zat vandaag op de kopers stoel en fors wat posities uitgebreid;

@ABN, @AD, @AG, @BAMNB, @BASF, @BAYN, @BESI, @BN, @CFD-ZILVER, @LUMN, @GAZ, @GOLD, @INGA, @INTC, @LI, @PAAS, @PNL, @RDSA, @SLVR, @TOM2, @URW en @WPM

de portefeuille is y2d weer in het rood geëindigd en pensioen, winstpakkers en de hedge nog mooi in het groen, onder aan de streep deze week ruim 6,5% aan rendement ingeleverd..
ketchup
0
Nokia, dat klinkt naar beter en hopelijk de draai, ziet ernaar uit dat de nieuwe CEO zijn stempel al snel begin te drukken
zeer benieuwd hoe de analisten dit gaan beoordelen en kijken hoe de markt dit leest, bij thans toch wel overall algemeen negatief sentiment en veel onzekerheden in de markten, leest dit Nokia voor mij ondersteunend

aandeel staat nog steeds ongelofelijk laag en daar is zeker reden voor geweest, heeft wel al een herstel laten zien van maart van onder in de 2 euro naar nu 3.50 euro, maar dit aandeel behoort eigenlijk gewoon aan 5 euro plus te staan, dus werk aan de winkel en tenders winnen

in afwachting nu waar Shell meegaat komen
ketchup
0
Koop Nokia hier bij
Markt vreest dat Nokia hard geraakt gaat worden door additionele lockdowns en men had stille hoop op herpakken dividend

Zie dit als overdreven , tijd zal t leren
sniklaas
0
quote:

howdy schreef op 29 oktober 2020 08:59:

Nokia lijkt volgens Frankfurt -10% te openen.
winstwaarschuwing en ben m'n positie aan het verdubbelen, de reorganisatie die het bedrijf door gaat voeren samen met de tenders die het binnen haalt met 5G gaan volgend jaar voor koersaanwas zorgen.

De 5 euro van Wies hoort mijns inziens ook tot de mogelijkheden en zeker wanneer in 2021 een paar cent dividend in het vooruitzicht wordt gesteld..
Wereldbelegger
0
Beleid Trump raakt varkensmarkt VS hard

Geen andere agrarische sector in de Verenigde Staten is zo hard geraakt door de handelsoorlogen van Donald Trump als de varkenshouderij. Terwijl de Europese varkensprijs naar recordhoogte steeg, zakte de Amerikaanse variant tot op de bodem.

bron:
www.boerenbusiness.nl/varkens/artikel...
ketchup
0

Ja, die krijgt het even goed voor de kiezen, dit is geen markt waar je slecht nieuws moet brengen, ook al is de outlook met deze nieuwe man aan het roer voor beter
heb er vandaag toch fiks van bijgenomen en de positie met 35% uitgebreid.

Shell , voert het dividend weer iets op en dat geeft vertrouwen, maar die heeft nog een lange weg te gaan , nu in de 10 euro geven wel wat grote huizen zoals Goldman de nodige koopaanbeveling met een mega opwaarts potentieel , zie 18 en 20 euro voorbij komen op 18 maand, dat lijkt mij toch sterk overdreven, ben al blij als Shell terug kan naar 14-15 euro bij 2022, zeker als het dividend blijft komen, dan is het een prima belegging.

het gaat er allemaal steeds wilder aan toe op de beurzen
Apple , mocht die terug onder de 110$ zakken , ga ik weer instappen, dat is de enige US stock die ik in de porto wil hebben voor de LT , maar dat is pas voor na de verkiezingen

je moet er niet aan denken als Trump verliest en hij stapt niet op en betwist de uitslag, dus dan maar hopen op een mega uitslag die alle twijfel wegneemt.
Optiebelegger
0
Wies en Peter,
GALAPAGOS noteert onder de 100 euro.
Nu instappen of nog wachten op een lagere koers ?
sniklaas
0
quote:

Optiebelegger schreef op 29 oktober 2020 17:00:

Wies en Peter,
GALAPAGOS noteert onder de 100 euro.
Nu instappen of nog wachten op een lagere koers ?
zit voor 90 euro aan cash in de company en dat geeft mij voldoende rugdekking dat de huidige koers slechts van beperkte duur zal zijn.

Ook vandaag flink bijgekocht..
JP Samosa
0
@Nokia, deze oplazer van -20% zag ik niet aankomen. Ik hou me weer aan de 3 dagen regel.
Heb in de plaats post bijgenomen, moet , wat mij betreft,verplicht gaan vlammen Bij de cijfers
sniklaas
0
@TIFFANY in de korting naar @LVMH en levert de rijkste man van Europa 425 mio US$ op...
de korting is nog groter dan de huidige waarde van @TOM2 minus de geoormerkte kontanten..
23.324 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 ... 1163 1164 1165 1166 1167 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 16:55
Koers 5,765
Verschil +0,190 (+3,41%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 354.441
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront