AB InBev « Terug naar discussie overzicht

Proost!

5.274 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 260 261 262 263 264 » | Laatste
JuPa
0
quote:

volger_DS schreef op 26 augustus 2020 09:24:

?gaan we de 50 nog eens aantikken vandaag?

Laat ons hopen ;)
Daardrinkenweop
0
Vandaag wordt een mooie dag. Ik voorspel dat zodra de yanks wakker worden, we zo op EUR 51 zitten.
[verwijderd]
0
JuPa
0
Goh wie zal het zeggen?
Het is natuurlijk een feit dat dit aandeel te hard is afgestraft en dat de cijfers beter waren dan verwacht maar ja de vraag is wat een eerlijke koers is voor de middellange termijn.
robber
1
Ondanks de problemen in de horeca drinkt men toch heel veel bier de laatste tijd. Ik maak regelmatig wandelingen in de natuur en merk op dat er overal langs de kant en in greppels lege blikjes Jupiler liggen. Goed zo, ieder nadeel heeft zijn voordeel.
volger_DS
0
het volledige sentiment zit momenteel tegen, momenteel weinig brandstof om beurzen hoger te zetten
JuPa
0
Gaat weer hard vandaag...op moment van schrijven ruim 3% in het groen :)
Wel weer zeer lage volumes...inderdaad weinig brandstof om deze stijgende koers te stutten.
JuPa
0
quote:

volger_DS schreef op 3 september 2020 10:20:

dat was vlot vandaag

Nu nog zien of we het kunnen volhouden hé ;)
DJ o Harry
0
hoop ik ook ,dat we het kunnen volhouden en stilletjes aan op naar de 70 of + tegen half volgend jaar
DJ o Harry
0
Vandaag weer onder de 50 , moeilijk vast te houden momenteel, hopelijk komen ze volgende maand met goede Q3 cijfers ,
JuPa
1
AB InBev: vakbondsactie legt Jupiler-brouwerij stil na corona-uitbraak
De brouwerij van AB InBev in Jupille, in de buurt van Luik, ligt sinds donderdag stil als gevolg van een corona-uitbraak. In de logistiekafdeling van de brouwerij – waar onder meer de Jupiler-pils wordt geproduceerd – is bij negen werknemers een Covid-19-besmetting vastgesteld. Een van hen werd in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. Toen dat bekend raakte legde het personeel het werk neer.

De directie heeft voorgesteld om alle werknemers van de logistiekafdeling te testen op corona. Volgens de vakbonden heeft het bedrijf te laat gereageerd op de besmettingen en die te licht opgenomen. ‘De mensen zijn kwaad’, zei ABVV-vakbondsman Patrick Rehan aan Belga.

Bonden en directie zitten momenteel rond de tafel.

Bron: De Tijd
nb
0
komt allemaal goed. Jupiler is lekkerder te drinken dan Heineken, en ik kom nog wel uit N-H, Heineken enclave bij uitstek.
Beetje meer marketing zou wel helpen, denk ik. Ik zie wel H reclame maar geen J reclame....?
Leefloon
0
quote:

nb schreef op 6 september 2020 15:57:

ik kom nog wel uit N-H,

Ik zie wel H reclame maar geen J reclame....?
Gossie.

Omdat het beursgenoteerde AI dan nu met J tegen het eigen B zou concurreren? www.ajax.nl/media/uncpy0mw/246aa6ce-8...
Leefloon
0
Hij laat weten dat uit uitgebreid consumentenonderzoek is gebleken dat Nederlanders goed op Bud reageren. ,,We zien dat hier vanuit de markt een grote behoefte aan is.’’ Het bier wordt eerst gelanceerd in de horeca. Vanaf het najaar (van 2019) is het ook in de winkel te koop. Tot nu toe was Bud alleen sporadisch in Nederland te vinden, omdat slechts één groothandel het in zijn assortiment had.
JuPa
0
Verschillende media berichten dat er een opvolger wordt gezocht voor CEO Carlos Brito.
Benieuwd welke impact dit zal hebben op de koers morgen / komende dagen!
5.274 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 260 261 262 263 264 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 12:57
Koers 57,180
Verschil +0,760 (+1,35%)
Hoog 57,200
Laag 56,540
Volume 242.256
Volume gemiddeld 1.293.494
Volume gisteren 966.816

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront