PostNL « Terug naar discussie overzicht

PostNL September 2017

2.144 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 104 105 106 107 108 » | Laatste
[verwijderd]
0
Oef waterstofbomtest noord korea zal de beurs maandag niet positief beinvloeden. Spanningen lopen nu wel erg hoog op. Postnl zal hier minder gevoelig voor zijn vergeleken met banken en internat. bedrijven, maar toch het sentiment zal niet overlopen van enthousiasme.
[verwijderd]
0
quote:

thijs nl schreef op 3 september 2017 12:41:

Oef waterstofbomtest noord korea zal de beurs maandag niet positief beinvloeden. Spanningen lopen nu wel erg hoog op. Postnl zal hier minder gevoelig voor zijn vergeleken met banken en internat. bedrijven, maar toch het sentiment zal niet overlopen van enthousiasme.
ja ben er ook bang dat we maandag rode indexen zullen zien EN tot nu toe deed postnl het net zo slecht als andere fondsen ik denk zelfs slechter als er problemen in de wereld waren en waarom? omdat het dan een mooie aangelegenheid is/was voor de shorters de koers weer diep in het rood te zetten, kijk postnl zit/zat in een negatieve spiraal en daar word met dit soort shit extra gebruik van gemaakt, ben dus een beetje bang voor maandag en hoop niet dat indexen en postnl te veel reageren op weer een provocatie van die eikel daar in NK of die in de US.
Brokie Even
0
quote:

Aphrodite01 schreef op 3 september 2017 11:42:

[...]

Je kan net zo goed tegen een muur praten hoor, niemand neemt jou hier serieus met je onzin praat.
Hoeft ook niet. Ik neem jullie gelukkig ook niet serieus. Dan woonde ik nu in een kartonnen doos, onder een brug.
Hahah!
[verwijderd]
0
quote:

Broke Even schreef op 3 september 2017 13:31:

[...]Hoeft ook niet. Ik neem jullie gelukkig ook niet serieus. Dan woonde ik nu in een kartonnen doos, onder een brug.
Hahah!
Maak je geen zorgen ook daar bezorgt PostNL :-)
BoterbijdeVis
0
quote:

thijs nl schreef op 3 september 2017 12:41:

Oef waterstofbomtest noord korea zal de beurs maandag niet positief beinvloeden. Spanningen lopen nu wel erg hoog op. Postnl zal hier minder gevoelig voor zijn vergeleken met banken en internat. bedrijven, maar toch het sentiment zal niet overlopen van enthousiasme.
Reken er maar op dat de koersregisseurs deze gratis in de schoot geworpen gelegenheid zullen uitbuiten richting ZUID. Waarbij -2% zo bereikt is.
Sta er dus niet van te kijken als we morgen eindigen rond de 3.30.
Hansbeleg
0
Daar gaan we weer met ons stabiele dividend aandeel.
Wanneer dit aandeel zich eens gaat gedragen zoals het eigenlijk zou moeten duurt en duurt.
Politiek schiet eens een beetje op.
DWB Happy
0
quote:

Hansbeleg schreef op 4 september 2017 09:06:

Daar gaan we weer met ons stabiele dividend aandeel.
Wanneer dit aandeel zich eens gaat gedragen zoals het eigenlijk zou moeten duurt en duurt.
Politiek schiet eens een beetje op.
Onzin, tot nu toe nog steeds spielerei, de richting is nog niet echt bepaald voor vandaag.

Op een negatieve beurs komt maar al te vaak voor dat juist Postnl stijgt.
prinszicht
0
Op naar de 3,50 vandaag. Vrijdag wat verkocht. Maar ik denk dat we vanochtend ff op het verkeerde been worden gezet.
turbospace
0
Hallo
gezien het aantal weken uitgewisseld, zijn wij klein hier spreken wij over miljoenen titels ?????????
[verwijderd]
0
Noord-Korea bereidt meer raketproeven voor
19 min geleden

SEOUL - Zuid-Koreaanse inlichtingendiensten blijven signalen opvangen dat Noord-Korea meer lanceringen van ballistische raketten voorbereidt, mogelijk intercontinentale. Een medewerker van het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie heeft dit gezegd in het parlement.

Dit gedonder met Noord Korea blijft, dat gaat niet weg, tenzij.....
[verwijderd]
0
Waarom is bij ons de koers van Post.NL gezakt naar -1.53%, in België naar -0.42% en in Duitsland naar -0.63% ?????? raar maar waar!
banditos33
0
[verwijderd]
0
Dan hoop ik dat die handelaren en shorters eens flink op hun gezicht gaan met het langdurig verzieken hier.
[verwijderd]
0
quote:

peellander schreef op 4 september 2017 09:58:

Waarom is bij ons de koers van Post.NL gezakt naar -1.53%, in België naar -0.42% en in Duitsland naar -0.63% ?????? raar maar waar!
'Volatility is the name of the game'

Is geen onlogisch vervolg vandaag, naar beneden... dus even de bodem van de februari 2012 gap weer testen.

PS. Van de overige Europese postaandelen doet CTT Correios het nog minder (-1,7%; overige post aandelen duidelijk minder slecht, allemaal op nog geen -1%); daling vandaag lijkt overdreven... maar het blijft voorlopig spoorzoeken.
BoterbijdeVis
0
quote:

Eurowin schreef op 4 september 2017 09:36:

Noord-Korea bereidt meer raketproeven voor
19 min geleden

SEOUL - Zuid-Koreaanse inlichtingendiensten blijven signalen opvangen dat Noord-Korea meer lanceringen van ballistische raketten voorbereidt, mogelijk intercontinentale. Een medewerker van het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie heeft dit gezegd in het parlement.

Dit gedonder met Noord Korea blijft, dat gaat niet weg, tenzij.....
Gewoon negeren. Die NK-raketjes raken een keer op en dan is 't over met de pret van KIM.
prinszicht
0
We hebben een duwtje nodig om uit de huidige impasse te komen. Nog 1,27 te gaan tot een eerder top dit jaar. Alleen al de helft goedmaken zou een feestje zijn. Iemand een suggestie wat voor 18 procent koerswinst kan zorgen? Ik hoop stiekum op goed nieuws uit het groot aandeelhouder register. Of dat de ACM eens een blik in de boeken van Sandd werpt. Op weekbasis staan we nog steeds op een bodem nadat we vorige week ff de 3,17 hebben aangetikt. Dus herstel deze week van een paar dikke procenten zou goed zijn voor de ommekeer in de trend vanaf de cijfers q1.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Zolang de ziektemakers de boel blijven verpesten (besmetten) blijft een terechte betere koersvorming een utopie!
filosoof
0
quote:

eri09 schreef op 4 september 2017 12:06:

gisteren post gekregen van sandd, bezorgen op zondag ? moet niet gekker worden
Ik zou het retour afzender doen.
2.144 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 104 105 106 107 108 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 1,256
Verschil +0,014 (+1,13%)
Hoog 1,285
Laag 1,235
Volume 2.871.466
Volume gemiddeld 2.197.076
Volume gisteren 1.240.563

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront