PostNL « Terug naar discussie overzicht

PostNL September 2017

2.144 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 104 105 106 107 108 » | Laatste
Machiavelli
0
@kusadasi. Top! de laatste 2 weken rollen de koop adviezen binnen met mooie koersdoelen.
[verwijderd]
0
quote:

kusadasi schreef op 25 september 2017 17:48:

PostNL NV (PNLYY) Lifted to “Buy” at Zacks Investment Research
Posted by Jennifer Salazar on Sep 25th, 2017 // No Comments
PostNL NV logoZacks Investment Research upgraded shares of PostNL NV (OTCMKTS:PNLYY) from a hold rating to a buy rating in a research report report published on Friday. They currently have $4.75 price objective on the transportation company’s stock.
According to Zacks, “PostNL N.V. is formed from the split of TNT N.V. operates as a mail company engage din the collection, sorting, transportation and delivery of letters and parcels in Netherlands. The Company also offers data and document management, direct marketing, and fulfillment services. PostNL N.V. is based in Hoofddorp, the Netherlands. “
Get PostNL NV alerts:
Enter Your Email Address
Submit
PostNL NV (PNLYY) opened at 4.23 on Friday. The firm has a market cap of $1.90 billion, a price-to-earnings ratio of 10.82 and a beta of 0.81. PostNL NV has a 12-month low of $3.82 and a 12-month high of $5.40. The company has a 50-day moving average of $4.14 and a 200 day moving average of $4.56.


The business also recently announced a None dividend, which was paid on Tuesday, September 5th. Stockholders of record on Thursday, August 17th were given a $0.06 dividend. The ex-dividend date of this dividend was Tuesday, August 15th. PostNL NV’s dividend payout ratio is 48.57%.
PostNL NV Company Profile
PostNL N.V. is the provider of postal and parcel services in the Netherlands. The Company operates through three segments: Mail in the Netherlands, Parcels and International, and PostNL Other. The Company’s geographical segments include The Netherlands, Germany, Italy, Rest of Europe, Europe and Rest of the World.
dus vrijdag bekend bij ??, maar nu pas naar buiten gebracht? dat verklaard de stijging van vandaag misschien of komt morgen nog een keertje. hup door naar de 3,80 want $,4,75 = 4,02 euro
eduardo3105
0
shortsell.nl? @shortsell_nl 29 minuten geleden
22 sep: Marshall Wace houdt 0.49% short in PostNL (was 0.59%) en valt nu onder threshold van 0.5% shortsell.nl/short/PostNL #PostNL
Cerburus
0
werkelijk ons spamplatform 'zacks investment' wordt hier nu ook al gepost? :) Lol ach welja elke positieve noot is meegenomen.

En nee dit verklaard geen stijging (of daling) zou er ook nog bij moeten komen :)
Cerburus
0
toch wel grappig MW is de enige partij dit gehele jaar 2017 die PostNL ging shorten. (boven de radar)

Niet onverdienstelijk. Tot ziens bij de Q3 zeg ik dan maar! Mag hopen dat er dan ook IETS over de UPD plannen bekend is voordat Herna ons onder de 3 gaat praten.
eduardo3105
0
Nico PR Bakker? @TheDailyTurbo 4 minuten geleden
POSTNL passeert in swing +8 de daily SMA op 3,65, weekly meer reboundruimte tot mogelijk 3,90, de 50% Fibo...spannende kaart voor rebounders
[verwijderd]
0
3,69 euro inmiddels aangetikt... 1 miljoen stukken in 40 minuten, en al enkele dagen op rij een sterke opwaartse beweging t.o.v. de indices.

Tres bien.
Rising hope
0
Ik heb zakelijk (opeens) met PNL te maken. Wat een zooitje daar. Ze weten van elkaar niet waar ze mee bezig zijn.
[verwijderd]
0
quote:

Rising hope schreef op 26 september 2017 10:06:

Ik heb zakelijk (opeens) met PNL te maken. Wat een zooitje daar. Ze weten van elkaar niet waar ze mee bezig zijn.
Lekker vooruitzicht dan.
Cerburus
0
wat een rust hier trouwens op het forum. Als we down gaan is het pagina's vol paniek. Gaan we gestaag up bijna geen haan die er naar kraait..
Cerburus
0
lol vooral als je een klant bent van zowel brieven als pakketen..en je als klant vraag om de gegevens eens op 1 a4tje aan te leveren :) NO GO haha
Cerburus
0
Er wordt idd wel leuk ingekocht. Fors volume mooie stijging, laag volume een bijna zelfde daling. Prachtig.
Doet wel vermoeden dat de 'kopers' welhaast 1 partij en er weinig bijval/interesse is van anderen anders kun je dit mooie spel niet zo makkelijk spelen.
prinszicht
0
Kukeleku;-)

Deze haan was ff enthousiast. Hups, bijna 3,70. Dat zou een heel sterke beweging zijn. Boven de 3,70. Maar het lijkt of MW in de ochtend er zoveel uit de laat koopt, om vervolgens weer wat te drukken. En waar we boeken vol hebben geschreven over de maanden durende downtrend. Is een herstel naar 3,90 ergens, ik weet niet waar, niet anders dan normaal. Gaat bij mij een klein flesje champi open als we dat niveau aantikken.

Zo gaat er bij Pharming elke dag een doos champi open. Ik vermoed dat ze daar doorstoten naar de 1 Euro.

Top vorming in een dalende trend. Laat ik daar nou eens mooi naast zitten. Ik handel niet of nauwelijks. Andersom, kan het ook een mooi scenario zijn als we richting Q3 herstellen naar de 4,08 - 4,30. Een verloren kwartaal en of half jaar als je het verloop na Q1 meeneemt. In dit scenario neem ik een gok op de cijfers Q3. Dan zijn er echt heel veel aandelen verhandeld in het afgelopen half jaar en mogen we misschien eindelijk eens up. Wie weet een mooie uitslag met de cijfers en dan doorstoten boven de jarenlang geldende top van 4,65.
jessebrown
0
Met een spike zette Bpost even een nieuwe top neer op 24,90 maar kon het niet vast
houden nu weer 24,55.
BoterbijdeVis
0
Ik krijg toch echt het idee dat het niet de bedoeling is dat de koers de 3.70 gaat passeren. En dat is toch wel jammer. Want er is maar 1 scheet van
Trump of een raketje van de Rocketman nodig om weer halverwege de 3,50 te belanden.
prinszicht
0
Gatver, winst bijna weg. Nou maar hopen dat raketman het niet op zijn heupen krijgt. Een escalatie daar brengt onvoorziene omstandigheden met zich mee. Dus het blijft allemaal een zeer ongelukkige timing. Mogelijk ook een verklaring voor de impasse met dit aandeel. Ok, redelijk herstel naar 3,63 vanaf 3,30. Maar de weg naar beneden werd met veel geweld bewerkstelligt en de weg omhoog lijkt heel vreedzaam te verlopen. Je zou bijna hopen op een persbericht van ome John. Niet dat ik weet wat voor effect het heeft maar de laatste keer kwam er wel een procentje of wat bij. Net genoeg zou je denken om weer richting de 4 te kruipen.
Ir en Largo
0
quote:

Rising hope schreef op 26 september 2017 10:06:

Ik heb zakelijk (opeens) met PNL te maken. Wat een zooitje daar. Ze weten van elkaar niet waar ze mee bezig zijn.
Je verward Postnl met Sandd.
Mijn ervaring is juist dat de medewerkers van Postnl precies weten waar ze mee bezig zijn.
jessebrown
0
'Carrefour in trek door geruchten Amazon'

Had Post.nl niet laatst gemeld de boodschappen te bezorgen in Belgie,voor deze
supermarkt,kunnen het straks ook voor Amazon gaan doen.
Rider
0
Gisteren uitgestapt en gewisseld naar Kiadis. Binnenkort keer ik wel terug maar voorlopig zit de koers wat vast heb ik de indruk.
2.144 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 104 105 106 107 108 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 jun 2024 17:35
Koers 1,296
Verschil +0,002 (+0,15%)
Hoog 1,309
Laag 1,286
Volume 1.099.798
Volume gemiddeld 1.986.329
Volume gisteren 1.689.544

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront