Pharming « Terug naar discussie overzicht

Radio Pharming !

43.720 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 ... 2182 2183 2184 2185 2186 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 4 juli 2020 07:34:

[...]
Even voor de duidelijkheid: dat was niet Jip, maar dat was ik. En het is iets dat je niemand gunt!!! Korsakov maakt meer kapot dan je lief is.
Dat klopt Jan, maar Jip schreef toen dat hij alcoholist was, en schreef een episteltje over (zijn?) Korsakov. Ik ben me zeer wel bewust van jouw aandoening, je hebt er meerdere malen eerlijk en oprecht over geschreven. Ik heb daar respect voor.

Ik heb van zeer dichtbij ervaren wat alcohol kan doen. Drank kan een vijand zijn. Ik drink zeer weinig. Bewuste keuze. Maar heb er ook geen behoefte aan, heb 't niet nodig.
[verwijderd]
0
quote:

braber schreef op 4 juli 2020 08:35:

Goedemorgen allemaal. Ik houd het hier voor gezien.
Ik kwam hier voor muziek en mooie videoclips, maar het lijkt hier meer op een oorlogsfilm.
Wat een bedenkelijk niveau van sommigen op dit forum.
Adieu!
Bedankt voor het luisteren Braber, ook ik ben hier weg.
[verwijderd]
0
quote:

braber schreef op 4 juli 2020 08:35:

Goedemorgen allemaal. Ik houd het hier voor gezien.
Ik kwam hier voor muziek en mooie videoclips, maar het lijkt hier meer op een oorlogsfilm.
Wat een bedenkelijk niveau van sommigen op dit forum.
Adieu!
Niet doen Braber, niet weggaan, mijn rol is bijna uitgespeeld. Het doel heiligt niet alle middelen. Weet u, toen u uw tweede post plaatste, waarbij u uw overleden vriend voorstelde, middels een you tube filmpje, reageerde er niemand, maar dan ook helemaal níemand.
Waarom krijgen popie jopie types wél gelijk aandacht? Waarom een man van 86 niet?
Ik hou erover op, het gaat ten koste van mijn energie. Aantonen dat er met 2 maten gemeten wordt, hoe choquerend ik dat ook wil aantonen, wordt niet opgepikt.
[verwijderd]
0
quote:

braber schreef op 4 juli 2020 08:35:

Goedemorgen allemaal. Ik houd het hier voor gezien.
Ik kwam hier voor muziek en mooie videoclips, maar het lijkt hier meer op een oorlogsfilm.
Wat een bedenkelijk niveau van sommigen op dit forum.
Adieu!
youtu.be/kj5IqiY8HXM

Het ga je goed ...
[verwijderd]
1
Iedere keer als er een nieuw singletje uitkwam rende ik naar Radio Roos in Hilversum om het aan te schaffen ...

youtu.be/lvA-STM7oJk
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 4 juli 2020 09:04:

Iedere keer als er een nieuw singletje uitkwam rende ik naar Radio Roos in Hilversum om het aan te schaffen ...

youtu.be/lvA-STM7oJk
En dan te bedenken dat we tegen elkaar hadden kunnen botsen! haha Bij wijze van spreken dan.
[verwijderd]
0
quote:

DJ Ferry schreef op 4 juli 2020 08:45:

[...]
Bedankt voor het luisteren Braber, ook ik ben hier weg.
Net als de meeste anderen kom ook jij weer terug Ferry, ik gun iedereen zijn moment of fame. Ik heb me erbij neergelegd dat mensen egocentrisch zijn. Als ik jouw dagelijkse alcoholgebruik lees, maar ook die van braber slaat me de schrik om 't hart. Ook dáár ga ik me niet meer druk om maken.

Ik heb al eerder vermeld dat ik op internet te vinden ben. In levende lijve met een interview, een krantenartikel met foto's uit mijn ZZP'er tijd, maar ook een zelf laten maken filmpje voor een goed doel. Ook heb ik tegen betaling onder een alias proza geplaatst op een ander goed bezochte site.

Binnenkort vewrijder ik mijn acoount om me te wijden aan het schrijven van een boek. Ik wil mijn energie en tijd daar aan besteden. Ik heb 3 keuzes. Eén, het schrijven over mensen op fora en dating-relatiesites is inmiddels afgevallen. Nou nog kiezen tussen de 2 die overgebleven zijn. Moeilijk!

[verwijderd]
0
quote:

Marbella schreef op 4 juli 2020 09:19:

[...]

Net als de meeste anderen kom ook jij weer terug Ferry, ik gun iedereen zijn moment of fame. Ik heb me erbij neergelegd dat mensen egocentrisch zijn. Als ik jouw dagelijkse alcoholgebruik lees, maar ook die van braber slaat me de schrik om 't hart. Ook dáár ga ik me niet meer druk om maken.

Ik heb al eerder vermeld dat ik op internet te vinden ben. In levende lijve met een interview, een krantenartikel met foto's uit mijn ZZP'er tijd, maar ook een zelf laten maken filmpje voor een goed doel. Ook heb ik tegen betaling onder een alias proza geplaatst op een ander goed bezochte site.

Binnenkort vewrijder ik mijn acoount om me te wijden aan het schrijven van een boek. Ik wil mijn energie en tijd daar aan besteden. Ik heb 3 keuzes. Eén, het schrijven over mensen op fora en dating-relatiesites is inmiddels afgevallen. Nou nog kiezen tussen de 2 die overgebleven zijn. Moeilijk!

Hoe kan ik dat vinden op het internet ...
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 4 juli 2020 09:24:

[...]
Hoe kan ik dat vinden op het internet ...
Dat ga ik echt niet op de IEX plaatsen. Ik heb al geschreven dat ik gestalked werd door 2 heren. Ook eerlijk geschreven wie ik daarvan verdacht(!) Daar werd later een beschuldiging van gemaakt. Mijn woorden werden verdraaid. Goedkope tactiek, maar héél AB waardig. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Marbella schreef op 4 juli 2020 09:28:

[...]

Dat ga ik echt niet op de IEX plaatsen. Ik heb al geschreven dat ik gestalked werd door 2 heren. Ook eerlijk geschreven wie ik daarvan verdacht(!) Daar werd later een beschuldiging van gemaakt. Mijn woorden werden verdraaid. Goedkope tactiek, maar héél AB waardig. ;-)
Waarom vermeld je het dan in je post ...
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 4 juli 2020 09:28:

[...]
Waarom vermeld je het dan in je post ...
Omdat "een" forumlid via een slinkse weg beweerde dat het niet waar zou zijn. Een ander forumlid beaamde dat.

Jan, het gaat allemaal via omweggetjes en subtiele sneren. Mijn stijl niet. Daarbij veel te vermoeiend en tijdrovend. Het grappige is dat als je iets dergelijks via een afstand beziet, je erom kunt lachen. Maar als je er middenin zit, ga je je toch verzetten tegen onoprechtheid en hypocretie.

Ik ga uitloggen, ik geef de anderen de kans om mij uit te schelden, over mij te roddelen. "Ze" heeft belangrijkere dingen te doen.

Mijn favoriete band!

www.youtube.com/watch?v=tAGnKpE4NCI
[verwijderd]
0
quote:

Marbella schreef op 4 juli 2020 09:34:

[...]

Omdat "een" forumlid via een slinkse weg beweerde dat het niet waar zou zijn. Een ander forumlid beaamde dat.

Jan, het gaat allemaal via omweggetjes en subtiele sneren. Mijn stijl niet. Daarbij veel te vermoeiend en tijdrovend. Het grappige is dat als je iets dergelijks via een afstand beziet, je erom kunt lachen. Maar als je er middenin zit, ga je je toch verzetten tegen onoprechtheid en hypocretie.

Ik ga uitloggen, ik geef de anderen de kans om mij uit te schelden, over mij te roddelen. "Ze" heeft belangrijkere dingen te doen.

Mijn favoriete band!

www.youtube.com/watch?v=tAGnKpE4NCI
Laat dan 'zien' dat het waar is ...
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 4 juli 2020 09:41:

[...]
Laat dan 'zien' dat het waar is ...
Geen behoefte aan. Ik moet kiezen tussen twee onderwerpen waar mijn boek over zal gaan. Zó uiteenlopend. Of over auto's of over zelfdoding. Ik zie mezelf al schitteren op een foto waarbij ik in een nieuwe Aston Martin zit, de foto waarbij ik in het vorige model zit vind ik "geen gezicht" meer. Of ga ik de diepte in met een triest onderwerp. Twee zó verschillende onderwerpen, maar dat past wel bij mij, ik heb twee totaal verschillende kanten.

En nu log ik écht uit, anders ben ik een egotripper. Doei!
[verwijderd]
0
quote:

Marbella schreef op 4 juli 2020 10:01:

[...]

Geen behoefte aan. Ik moet kiezen tussen twee onderwerpen waar mijn boek over zal gaan. Zó uiteenlopend. Of over auto's of over zelfdoding. Ik zie mezelf al schitteren op een foto waarbij ik in een nieuwe Aston Martin zit, de foto waarbij ik in het vorige model zit vind ik "geen gezicht" meer. Of ga ik de diepte in met een triest onderwerp. Twee zó verschillende onderwerpen, maar dat past wel bij mij, ik heb twee totaal verschillende kanten.

En nu log ik écht uit, anders ben ik een egotripper. Doei!
True or not true, that's the question ...

youtu.be/lsmB_NiAqco
[verwijderd]
3
quote:

Marbella schreef op 4 juli 2020 09:19:

[...]

Net als de meeste anderen kom ook jij weer terug Ferry, ik gun iedereen zijn moment of fame. Ik heb me erbij neergelegd dat mensen egocentrisch zijn. Als ik jouw dagelijkse alcoholgebruik lees, maar ook die van braber slaat me de schrik om 't hart. Ook dáár ga ik me niet meer druk om maken.

Ik heb al eerder vermeld dat ik op internet te vinden ben. In levende lijve met een interview, een krantenartikel met foto's uit mijn ZZP'er tijd, maar ook een zelf laten maken filmpje voor een goed doel. Ook heb ik tegen betaling onder een alias proza geplaatst op een ander goed bezochte site.

Binnenkort vewrijder ik mijn acoount om me te wijden aan het schrijven van een boek. Ik wil mijn energie en tijd daar aan besteden. Ik heb 3 keuzes. Eén, het schrijven over mensen op fora en dating-relatiesites is inmiddels afgevallen. Nou nog kiezen tussen de 2 die overgebleven zijn. Moeilijk!

Haha een boek.Laat je eerst maar behandelen voor je narcisme.Je geniet ervan om mensen te beledigen en in de grond te trappen en jezelf daardoor beter te voelen .Dat is wat er hier aan de hand is.

Zoek een arts!
[verwijderd]
1
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
43.720 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 ... 2182 2183 2184 2185 2186 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront