Pharming « Terug naar discussie overzicht

Radio Pharming !

43.720 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 ... 2182 2183 2184 2185 2186 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

Jager63 schreef op 5 juli 2020 15:51:

trk.stream-secure.stream/820ad25e-ce4...

Max weer eens in de problemen ...
Ondanks een huis met visite, drie kleinzoons nu eens bij elkaar toch even de formule 1 aangezet, geen van mijn kinderen (zoon) interesseert zich daarin, ik ben de enige en vroeger met m'n vader, zie ik staan Max out. Wat is er nu weer gebeurt? Verdorie nog eens aan toe, nu maar hopen dat Albon nog wat pakt.
Heerlijke fles J'adore gekregen van m'n oudste kleinzoon de lieverd.
Dat van Ferry snap ik ook niet dat z'n naam blijft staan, maar ik vind t prima! Het is en blijft zijn radiodraadje!
[verwijderd]
0
quote:

loisje schreef op 5 juli 2020 16:21:

[...]
Ondanks een huis met visite, drie kleinzoons nu eens bij elkaar toch even de formule 1 aangezet, geen van mijn kinderen (zoon) interesseert zich daarin, ik ben de enige en vroeger met m'n vader, zie ik staan Max out. Wat is er nu weer gebeurt? Verdorie nog eens aan toe, nu maar hopen dat Albon nog wat pakt.
Heerlijke fles J'adore gekregen van m'n oudste kleinzoon de lieverd.
Dat van Ferry snap ik ook niet dat z'n naam blijft staan, maar ik vind t prima! Het is en blijft zijn radiodraadje!
Gewoon ordinaire motorpech ...

t.co/eoLVCQhNcx?amp=1

[verwijderd]
0
quote:
Wat jammer, gewoon geen kracht meer stomme pech. Nog even een ander onderwerp, ik vermoed dat onze Bella terug is op de maanddraad met als alias Kasper. Dus we merken het vanzelf.

Ook Albon, op naar volgende week weer in Oostenrijk, voor nr.3 vind ik het wel leuk een podium plek.
[verwijderd]
1
quote:

loisje schreef op 5 juli 2020 17:14:

[...]

Wat jammer, gewoon geen kracht meer stomme pech. Nog even een ander onderwerp, ik vermoed dat onze Bella terug is op de maanddraad met als alias Kasper. Dus we merken het vanzelf.

Ook Albon, op naar volgende week weer in Oostenrijk, voor nr.3 vind ik het wel leuk een podium plek.
Bij Mercedes zou Max de show stelen!

youtu.be/t99KH0TR-J4
[verwijderd]
0
quote:

Daan 008 schreef op 5 juli 2020 19:34:

Na de drukte naar even rust

www.youtube.com/watch?v=8KsXPq3nedY

Ook uitgevloerd? Ik wel, vooral die van 8 is zo'n spring in t veld ,met 6 volwassenen en twee kinderen (oudste is al 24) ben ik doodmoe, ben t ontwend ;-)) jij hebt nog een vrouw die regelt etcetera. M'n dochter helpt wel hoor, maar die kleine, " oma" wat is je wificode? Waarom spelen ze niet meer buiten zoals wij vroeger? Maar ik wil ze voor geen goud missen, dan maar vroeg naar bed. Fijne avond allemaal.
torro
0
quote:

loisje schreef op 5 juli 2020 19:47:

[...]

Ook uitgevloerd? Ik wel, vooral die van 8 is zo'n spring in t veld ,met 6 volwassenen en twee kinderen (oudste is al 24) ben ik doodmoe, ben t ontwend ;-)) jij hebt nog een vrouw die regelt etcetera. M'n dochter helpt wel hoor, maar die kleine, " oma" wat is je wificode? Waarom spelen ze niet meer buiten zoals wij vroeger? Maar ik wil ze voor geen goud missen, dan maar vroeg naar bed. Fijne avond allemaal.
voel je bij zon drukte geen toeschouwer of visite in je eigen huis?
[verwijderd]
1
quote:

torro schreef op 5 juli 2020 19:52:

[...]voel je bij zon drukte geen toeschouwer of visite in je eigen huis?
Nou nee, dat niet hoor het is alleen zo dat het ineens ook met eten zo druk is en ik ben best nog moe van vorige week en je weet dat ik dinsdag naar t ziekenhuis moet, dus die vermoeidheid zal er mee te maken hebben. Voor de rest ben ik blij dat ze er allemaal waren, gebeurt ook niet vaak :-)
[verwijderd]
0
Ik zag Ronald Koeman zitten bij Studio Sport,dus dacht:ik kijk hem even af.Krijgen we eerst Max van Loes te zien.Mag nog vertrekken vanaf de tweede plaats ook...begint de motor te pruttelen(mijn auto komt verder).Max naar de kant.Ik kijk voor de eerste keer naar ons kanon in de autosport....

www.youtube.com/watch?v=DXq-XdyGehk

[verwijderd]
2
quote:

Jager63 schreef op 5 juli 2020 14:31:

[...]
Als DJFerry is hij niet verwijderd, omdat hij gewoon even in de wacht staat ...
Had mijn account verwijderd Jan,doe ik overigens nooit meer,was een heel gedoe! IEX wil gewoon niet van mij af blijkbaar.....
Was geen opwelling overigens,was het even helemaal spoegzat van alle berichten hier,vrijwel allemaal veroorzaakt door een dame die zich nu verwijderd heeft.Maar dat doet ze elke week bijna,dus verlost zullen we er niet van zijn vrees ik....
Maar las ook de teleurstellingen bij wel goedwillende en gezellige mensen n.a.v. het verwijderen van mijn account, dus weer terug!
Wil dit draadje gewoon met muziek en hier en daar een praatje,is dat teveel gevraagd?
Gewoon even wat muziek en de rest van de wereld de wereld laten....

www.youtube.com/watch?v=1vKrL_YVqSg
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 5 juli 2020 19:59:

Ik zag Ronald Koeman zitten bij Studio Sport,dus dacht:ik kijk hem even af.Krijgen we eerst Max van Loes te zien.Mag nog vertrekken vanaf de tweede plaats ook...begint de motor te pruttelen(mijn auto komt verder).Max naar de kant.Ik kijk voor de eerste keer naar ons kanon in de autosport....

www.youtube.com/watch?v=DXq-XdyGehk

Niet meer kijken Hoopmazzel, zondag is t weer in Oostenrijk

Nu een heerlijke dans, zou zo wegzweven

youtu.be/F2zTd_YwTvo
[verwijderd]
2
quote:

DJ Ferry 2.0 schreef op 5 juli 2020 20:06:

[...]
Had mijn account verwijderd Jan,doe ik overigens nooit meer,was een heel gedoe! IEX wil gewoon niet van mij af blijkbaar.....
Was geen opwelling overigens,was het even helemaal spoegzat van alle berichten hier,vrijwel allemaal veroorzaakt door een dame die zich nu verwijderd heeft.Maar dat doet ze elke week bijna,dus verlost zullen we er niet van zijn vrees ik....
Maar las ook de teleurstellingen bij wel goedwillende en gezellige mensen n.a.v. het verwijderen van mijn account, dus weer terug!
Wil dit draadje gewoon met muziek en hier en daar een praatje,is dat teveel gevraagd?
Gewoon even wat muziek en de rest van de wereld de wereld laten....

www.youtube.com/watch?v=1vKrL_YVqSg
Perfect Fer.

Laten we het hopen!
[verwijderd]
2
quote:

DJ Ferry 2.0 schreef op 5 juli 2020 20:06:

[...]
Had mijn account verwijderd Jan,doe ik overigens nooit meer,was een heel gedoe! IEX wil gewoon niet van mij af blijkbaar.....
Was geen opwelling overigens,was het even helemaal spoegzat van alle berichten hier,vrijwel allemaal veroorzaakt door een dame die zich nu verwijderd heeft.Maar dat doet ze elke week bijna,dus verlost zullen we er niet van zijn vrees ik....
Maar las ook de teleurstellingen bij wel goedwillende en gezellige mensen n.a.v. het verwijderen van mijn account, dus weer terug!
Wil dit draadje gewoon met muziek en hier en daar een praatje,is dat teveel gevraagd?
Gewoon even wat muziek en de rest van de wereld de wereld laten....

www.youtube.com/watch?v=1vKrL_YVqSg
Hoera, ik durfde je niet te bellen, maar dit is beter. Kan ik rustig gaan slapen!
[verwijderd]
1
Klinkt misschien raar...maar kreeg vanmiddag echt een leeg gevoel wat erg leek op het gevoel toen ik stopte met Radio Els een aantal jaar geleden....

www.youtube.com/watch?v=G-ZDKirjQgM
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 5 juli 2020 20:11:

[...]

Perfect Fer.

Laten we het hopen!
Volgens Loes is ze al weer op haar bezem geland in het maanddraadje...laat haar daar maar blijven...
dank allen voor jullie support trouwens!

Even zeven tranen laten en we gaan er weer voor! :-)

www.youtube.com/watch?v=-nZthPs8NpU
Daan 008
0

Hopelijk toch niet ernstig dat je dinsdag naar het ziekenhuis moet?

3 zonen, 2 schoondochters, 2 kleinkinderen (11 en 8 jaar) en 1 +kleinkind (1.5 jaar) De kleindochter van 11 zwijgt geen seconde en boordevol energie, zo vermoeiend. +kleinkind van 1.5 jaar wil altijd mee naar de kippen, naar hier en naar daar. Het voorover staan, ze oppakken en weer mee aan de hand laten laten.
Wij verdelen wel de taken zo goed als mogelijk, mijn vrouw en ik, Je kan ze niet missen, je ziet ze zo graag komen maar op een bepaald ogenblik toch blij dat ze gaan.

www.youtube.com/watch?v=7GtzB8cfkh0
43.720 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 ... 2182 2183 2184 2185 2186 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront