BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM februari 2020 STRONG BUY

1.978 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

boldie schreef op 5 februari 2020 15:32:

Reageer even op andere draadje
Gedaan met de volgende tekst:

O.v.v. Boldie hier mijn reactie:

Er is moeite gedaan om in de opening een positief verhaal over BAM neer te zetten. Dat daarna een ander draadje geopend wordt omdat een ander forumlid vindt dat een opening neutraal moet zijn (op een forum notabene:-) is de reden dat er nu twee draadjes BAM februari zijn. Wat mij betreft geen probleem hoewel enige inhoudelijke discussie wegblijft. Misschien omdat iedereen diep in het hart het positieve verhaal (h)erkent.

Als hier dan verordonneerd wordt, dat je alleen op dit draadje mag zijn dan moet iedereen dat voor zich zelf weten maar ik zie toch een aantal forumleden met een eigen wil / mening, die zich niet door anderen de wet laten voorschrijven.

Veel succes met jullie beleggingen en in het bijzonder met BAM :-). Ik gas terug naar het positieve februari draadje.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Stevige plus voor beurs Amsterdam

AMSTERDAM (AFN) - De beurs in Amsterdam ging woensdag opnieuw stevig omhoog, net als de beurzen elders in Europa. Berichten dat wetenschappers mogelijk een effectief medicijn hebben gevonden tegen het nieuwe coronavirus zorgden voor optimisme bij beleggers.
[verwijderd]
0
AMSTERDAM (AFN) - Particuliere beleggers in Nederland volgen het nieuws over de ontwikkelingen rond de uitbraak van het nieuwe coronavirus, maar een overgrote meerderheid is niet bevreesd voor grote schade op de financiële markten. Volgens een peiling door onlinebroker BinckBank denkt 84 procent van de kleine Nederlandse beleggers dat de uiteindelijke impact van het virus op de aandelenbeurzen gering zal zijn.
[verwijderd]
0
Met dank aan Ed; deze gaat me helemaal aan het hart :-). Niet dat er geen keerzijde is maar die wordt al maanden eenzijdig overbelicht. Naar het waarom van die continue grotendeels negatieve houding kan ik slechts gissen net als naar het mijden van positiviteit. Alle echte BAM-beleggers wens ik dat de opening van dit draadje op 21 februari 2020 bewaarheid wordt

www.bamcontractors.be/nieuws/
HenkdeV
0
quote:

Beurs2021 schreef op 5 februari 2020 17:18:

Met dank aan Ed; deze gaat me helemaal aan het hart :-). Niet dat er geen keerzijde is maar die wordt al maanden eenzijdig overbelicht. Naar het waarom van die continue grotendeels negatieve houding kan ik slechts gissen net als naar het mijden van positiviteit. Alle echte BAM-beleggers wens ik dat de opening van dit draadje op 21 februari 2020 bewaarheid wordt

www.bamcontractors.be/nieuws/
Over eenzijdigheid gesproken: jouw berichtgeving is ook duidelijk eenzijdig. De afgelopen jaren heb jij met deze eenzijdigheid de plank volledig misgeslagen, vooral daar waar het om BAM gaat. Onrealistische verwachtingen en koersdoelen (tot in den treure en tegen alle beter weten in) zijn daar het gevolg van. Misschien wordt het tijd voor excuses aan diegenen die jij op het verkeerde been hebt gezet. Verder zou een iets meer bescheiden toon jou niet misstaan, maar blijkbaar heb je er niet zo heel veel van geleerd.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Nico Bakker: “BAM bereikt zijn daily SMA op 2,58, nu keren of passeren voor de bulls...“
boldie
0
quote:

Beurs2021 schreef op 5 februari 2020 17:51:

Wat een geweld met bijna 700K in de slotveiling naar 2,56.

shortertje die ze nog even eruit gooit voor de plus 10% voor morgen
HenkdeV
0
quote:

Beurs2021 schreef op 5 februari 2020 17:28:

Goedemiddag Henk, leuk dat je hier weer bent.Wil je inhoudelijk iets zeggen?
Reageer eens inhoudelijk op mijn posting (17.27 uur), zou van moed getuigen.
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
We gaan nog veel moois meemaken de komende weken. Onderstaande positieve opsomming is op geen enkel punt inhoudelijk bekritiseerd. Dat zegt meer dan voldoende :-)

quote:

Beurs2021 schreef op 28 januari 2020 10:57:

Het BAM-forum (historisch laag aantal views) heeft net als de koers van het
aandeel duidelijk een positieve impuls nodig en die zijn er voldoende, de
verwachtingen voor 2020 zijn hoog gespannen !

ALGEMEEN:

- 2020 is het jaar van de Presidentverkiezingen USA; normaliter goed voor de beurs
- Lage zelfs negatieve rente continueert en jaagt spaarders naar aandelen, lees dividend
- Economie still booming / groeiend
- Handelsperikelen VS – China afgewend / in rustiger vaarwater gekomen
- Idem voor de Brexit-perikelen (ff een jaar geen verandering / gezeik)
- Bedrijfsresultaten grotendeels beter dan de verwachtingen .
- (Verbeteren van) grote infrastructurele werken in Nederland zijn door regering aangekondigd.
- Portefeuille BAM geografisch goed gespreid binnen Europa en dan m.n. het Ver. Koninkrijk
- Vertrouwen beleggers in januari weer toegenomen (beursbarometer) met optimisme
over de algemene economische situatie in Nederland en verwachting dat trend nog even
zal doorzetten.

BAM:

- Goed gevulde orderportefeuille
- Vooruitzichten bouwproductie op de middellange termijn (2022-2024) gunstig
met een groei van 3,5 procent per jaar.
- Resultaat 2019 ondanks afschrijving in Duitsland op 1% marge gehouden.
- Outlook 2020 sterk beter met vooruitzichten 2-4% marge gehandhaafd ! (CEO BAM)
- Bouw grootste zeesluis ter wereld in IJmuiden verloopt nu voorspoedig.
- Geen vorstverlet zal resultaat 4e kwartaal 2019 / 1e kwartaal 2020
positief beinvloeden
- Continue instroom van prachtige orders in NL en de UK
- Weliswaar langzaam maar het shortpercentage loopt terug.
- PFAS en CO2 hebben nauwelijks invloed op de bouw
- BAM klaar voor omvangrijke orders op het gebied van klimaatverandering als verduurzaming /
gasvrij maken / energievrij maken woningmarkt
- Restitutie OpenIJ van 13 miljoen (door VolkerWessels al eerder aangekondigd)
- Gedeeltelijke betalingen uit Duitsland (90 miljoen al afgeschreven). CEO verwacht 50% retour.
- De koers van het aandeel BAM kent momenteel nagenoeg een onterecht 5-jarig dieptepunt

De jaarcijfers 2019 en de cijfers over Q1 2020 zullen op 21 februari voorbeurs gepresenteerd worden. Dit jaar is een jubileumjaar voor BAM; graag jubelen de aandeelhouders mee (jubileumdividend?).

De oplettende lezer zal het opgevallen zijn dat er nauwelijks negatieve aspecten benoemd zijn. Dat
klopt want enerzijds is de verwachting dat die reeds gepasseerd zijn en anderzijds loopt het BAM-forum over van de vaak (on)terechte negatieve geluiden dus beschouw dit als de (onderbouwde) tegenhanger ??.

1.978 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 jun 2024 12:31
Koers 4,010
Verschil +0,006 (+0,15%)
Hoog 4,064
Laag 4,008
Volume 752.328
Volume gemiddeld 1.213.078
Volume gisteren 732.010

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront