Relief therapeutics « Terug naar discussie overzicht

Relief therapeutics Holding

9.103 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 452 453 454 455 456 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 30 september 2020 20:07:

[...]
Wees gerust: morgen zakt de koers weer in elkaar.
Wow jij bent enorm helderziend
[verwijderd]
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 30 september 2020 20:07:

[...]
Wees gerust: morgen zakt de koers weer in elkaar.
Alleen omdat er in de VS wat beleggers wel hele rare dingen doen? Als er iets duidelijk is geworden dan is het dat dit een lange termijn belegging is. Inhalatie, mogelijk neusspray en eigenlijk komt uit alle tests dat het veilig is en werkt. Javitt is terecht voorzichtig en doet nog geen concrete uitspraken en toezeggingen over goedkeuring of over wat andere gaan beslissen. Javitt is een man die goede medicijnen wil maken en niet op korte termijn overdreven positief doet om een aandelenprijs omhoog te praten.
TraceyH
2
quote:

Heraclesq schreef op 30 september 2020 20:11:

[...]

Wow jij bent enorm helderziend
Daar kikt DZR op..op inklappende koersen en zo dan komt hij weer verkondigen...ik ' zei ' het toch.
Als alles stijgt..dan zie je hem niet!

How sad can you be....
TraceyH
0
quote:

Reader schreef op 30 september 2020 19:40:

[...]

Een echte daytrader houdt geen stocks overnight.

Als er gedumpt wordt komt dat van gepanikeerde beleggers, of GEM.
Nou zeker de daytraders wel.hoor en GEM...als grootste aandeelhouder..
waarom?
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 30 september 2020 20:07:

[...]
Wees gerust: morgen zakt de koers weer in elkaar.
Super toch . Hier leef ik voor. Spannend. Hopelijk kan ik eerst nog wat bijkopen op 0.58 voor het zakt.
MisterBlues
1
quote:

Kleintje66 schreef op 30 september 2020 19:39:

Geweldige man Javitt: geen gekkigheid, gewoon wachten tot alle bewijzen er zijn er er volledige approval is. EUA alleen voor de patiënten waarbij andere medicijnen (die goedgekeurd zijn) niet werken. Niet bezig met de koers maar met de medicijnen en patiënten, zo hoort het.
Het is natuurlijk ook gewoon strategisch:

- Trump en zijn macht over de geldstromen richting FDA, de verkiezingen;
- de macht en lobby van Big Pharma;

Ten slotte heeft ie ook gezien hoe Cydy juist door te zeggen dat ze het beste antwoord hebben op de crisis naar een tweede spoor gerangeerd zijn...

Dat geroep van Cydy dat ze de kampioen van de Covid-19 pandemie zijn gebeurde telkens in de shows van Dr. Yo op YouTube. Heel goed dat Javitt een andere weg kiest.

Heel verstandig van Dr. Javitt
[verwijderd]
2
quote:

MisterBlues schreef op 30 september 2020 20:36:

[...]

Het is natuurlijk ook gewoon strategisch:

- Trump en zijn macht over de geldstromen richting FDA, de verkiezingen;
- de macht en lobby van Big Pharma;

Ten slotte heeft ie ook gezien hoe Cydy juist door te zeggen dat ze het beste antwoord hebben op de crisis naar een tweede spoor gerangeerd zijn...

Dat geroep van Cydy dat ze de kampioen van de Covid-19 pandemie zijn gebeurde telkens in de shows van Dr. Yo op YouTube. Heel goed dat Javitt een andere weg kiest.

Heel verstandig van Dr. Javitt
Inderdaad, zeer professioneel en weloverwogen, zoals ik al eerder aangaf:

Mooi om te zien hoe deze organisatie stapsgewijs haar Business Plan afvinkt!

Geduld is een schone deugd.
MisterBlues
0
Dr. Javitt is using a brilliant chess move to get EUA for a specific use with Severe/Critical Patients so that it is approved NOW and not waiting for DSMC or FULL Trial results. This is brilliant on so many levels.

1) Keeps the drug in circulation (unlike CYDY and HGEN) that stopped lost their EID's and drug success stopped being reported by the media. Hurt stock price. Not the case for RLF-100 if this is approved.

2) Focusing on Severe/Critical preserves drug so they can keep up with demand if EUA is approved and becomes the SECOND major EUA attention is going to skyrocket - along with stock price.

3) Reduces criticism by media and others because it's focused on those with little hope. How can they argue when these people have no other treatments?

4) Bypasses EIND RED TAPE so FDA likes it

5) Generates revenue

6) Keeps the media engaged as success stories keep rolling out.

This is not happening end of OCT... it is going to happen much sooner.
[verwijderd]
0
Met toenemende verbazing volg ik die OTC handel in de VS, wat een idioterie daar.
Poel
0
Omdat de vs zo hard is gezakt betekend dat wij ook geen zakken morgen?
Of loopt dat niet 1 op 1?
[verwijderd]
0
Kans is groot dat we morgen beginnen met een daling maar ik verwacht gewoon herstel, nieuws zou alles veranderen. Lange termijn denken: gewoon blijven zitten of bijkopen op de dip.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Beleggen, LT of KT, blijft onberekenbaar, wel zo spannend maar niet voor iedereen weggelegd.

Don't throw the dice if you can't pay the price.

Don't do the crime if you can't do the time.
[verwijderd]
0
Uiteindelijk denk ik dat in de VS heel veel mensen aandelen hebben gekocht waar ze niks van begrijpen en vandaag op basis van de vertraging aan het speculeren zijn gegaan (koers enorm omhoog) en nadat hun verwachtingen niet uitkwamen zijn gaan verkopen. Zelf heb ik het interview nog eens teruggekeken en eigenlijk is mijn verwachting over EUA nog hetzelfde, approval kan later komen maar is nog ver weg. De andere mogelijkheden gaan nog verder dan ik dacht (neusspray). Ik was wel verbaasd over de 28 dagen opmerking en dat vandaag de 102e patiënt werd ingeschreven, hoe konden ze dan early 4th quarter aankondigen voor de top line results maar mogelijk is eind oktober ook nog early q4.
RodgerRodger
0
Goedemorgen allemaal. Ben benieuwd welk effect de koersdaling van gisteren aan de andere kant van de plas hier zal hebben?
[verwijderd]
0
Dat verhaal van Amerika gisteren wilt alleen maar zeggen dat er teveel mensen bezig zijn met geld te beleggen dat ze niet hebben en er niets van kennen. Dachten ff op pensioen te gaan op 2 weken en nu is het 1 oktober en de leningen komen er aan. Nieuwe maand... en hier zijn er ook zo genoeg. Dus hup die moeten nu al die aandelen verkopen.

De andere, de beleggers die hun geld beleggen dat ze voor lange termijn kunnen missen die blijven er in toch?! Anders, tja koop momenten voor de blijvers en gelovers?
En niemand kan de toekomst voorspellen, iedereen moet het voor zichzelf uit maken.

Ik investeer bv alleen in dergelijke bedrijven met gemaakte winst van andere aandelen, maar dat is mijn keuze. Het blijft altijd high risk. Ook al heb ik hier een goed gevoel in. De rest is stop loss. Grts en goedemorgen.
Hangyodon
0
Even Aan de boom schulden bij mij veranderd het niets. Zijn de resultaten veranderd? fotos van de longen zijn herstel zichtbaar te zien. Studie blijven aan het gang, 21 patienten van 19 is daad werkelijk hersteld. Fda heeft fast track niet ingetrokken goedkeuring aanvraag. Alles is nog steeds niets veranderd. Waarom zo druk maken op een daling. Wanneer eennkoers op een bepaalde niveau blijft gaat hij richting kiezen. Studie is uitgesteld daardoor gaan veel beleggers eruit.
DeZwarteRidder
0
quote:

Kleintje66 schreef op 30 september 2020 20:16:

[...]
Alleen omdat er in de VS wat beleggers wel hele rare dingen doen? Als er iets duidelijk is geworden dan is het dat dit een lange termijn belegging is. Inhalatie, mogelijk neusspray en eigenlijk komt uit alle tests dat het veilig is en werkt. Javitt is terecht voorzichtig en doet nog geen concrete uitspraken en toezeggingen over goedkeuring of over wat andere gaan beslissen. Javitt is een man die goede medicijnen wil maken en niet op korte termijn overdreven positief doet om een aandelenprijs omhoog te praten.
Dit is helemaal geen lange-termijnbelegging, maar een corona-hype gok-aandeel.
DeZwarteRidder
0
quote:

Kleintje66 schreef op 1 oktober 2020 00:39:

Uiteindelijk denk ik dat in de VS heel veel mensen aandelen hebben gekocht waar ze niks van begrijpen en vandaag op basis van de vertraging aan het speculeren zijn gegaan (koers enorm omhoog) en nadat hun verwachtingen niet uitkwamen zijn gaan verkopen. Zelf heb ik het interview nog eens teruggekeken en eigenlijk is mijn verwachting over EUA nog hetzelfde, approval kan later komen maar is nog ver weg. De andere mogelijkheden gaan nog verder dan ik dacht (neusspray). Ik was wel verbaasd over de 28 dagen opmerking en dat vandaag de 102e patiënt werd ingeschreven, hoe konden ze dan early 4th quarter aankondigen voor de top line results maar mogelijk is eind oktober ook nog early q4.
Eind oktober wordt natuurlijk eind november of eind december.
GoGo68
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 1 oktober 2020 08:00:

[...]
Eind oktober wordt natuurlijk eind november of eind december.
Superrrr zwarte, november of december zou perfect zijn.
9.103 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 452 453 454 455 456 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:30
Koers 1,300
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 1,330
Laag 1,260
Volume 6.208
Volume gemiddeld 15.746
Volume gisteren 1.665

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront