Relief therapeutics « Terug naar discussie overzicht

Relief therapeutics Holding

9.103 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 452 453 454 455 456 » | Laatste
DeZwarteRidder
1
quote:

Forecast2006 schreef op 2 oktober 2020 07:11:

Trump en vrouw zijn positief getest op corona.
Kan een versnelling veroorzaken voor de goedkeuring van Relief Therapetics.
Kind regards,
Forecast
Nee dat kan niet.
haas
0
quote:

Forecast2006 schreef op 2 oktober 2020 07:11:

Trump en vrouw zijn positief getest op corona.

Kan een versnelling veroorzaken voor de goedkeuring van Relief Therapetics.

Kind regards,

Forecast
Dat wordt 'n Kodakje ?:)
Bert-Jan
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 2 oktober 2020 07:59:

[...]
Nee dat kan niet.
Ben ik het nou eens met DZR?
Question
0
quote:

haas schreef op 2 oktober 2020 08:05:

[...]
Dat wordt 'n Kodakje ?:)
Kodak is een Amerikaans bedrijf. Relief Zwiters. ‘America first’ bij Trump...
DeZwarteRidder
0
quote:

haas schreef op 2 oktober 2020 08:05:

[...]
Dat wordt 'n Kodakje ?:)
Misschien een 'Kodak-moment'.......???
[verwijderd]
0
quote:

Question schreef op 2 oktober 2020 08:31:

[...]

Kodak is een Amerikaans bedrijf. Relief Zwiters. ‘America first’ bij Trump...
Niet dat ik denk dat het een 'kodakje' gaat worden, maar we worden wel gesteund door een amerikaans bedrijf die mee gaan genieten van de winst. (dus ook beetje amerikaans)

Ik ben wel eens benieuwd welke behandeling Trump gaat kiezen mocht zijn toestand verergeren worden. Zou hij dan voor een vaccin gaan dat misschien aanslaat en waarvan je ernstige bijwerkingen krijgt? op basis van de uitslagen tot nu toe zou ik toch voorstander zijn om VIP te nemen.
TraceyH
1
quote:

LuckyLoeke schreef op 2 oktober 2020 09:42:

[...]

Niet dat ik denk dat het een 'kodakje' gaat worden, maar we worden wel gesteund door een amerikaans bedrijf die mee gaan genieten van de winst. (dus ook beetje amerikaans)

Ik ben wel eens benieuwd welke behandeling Trump gaat kiezen mocht zijn toestand verergeren worden. Zou hij dan voor een vaccin gaan dat misschien aanslaat en waarvan je ernstige bijwerkingen krijgt? op basis van de uitslagen tot nu toe zou ik toch voorstander zijn om VIP te nemen.
Een bleek infuus doet toch wonderen....
Bert-Jan
2
quote:

LuckyLoeke schreef op 2 oktober 2020 09:42:

[...]

Niet dat ik denk dat het een 'kodakje' gaat worden, maar we worden wel gesteund door een amerikaans bedrijf die mee gaan genieten van de winst. (dus ook beetje amerikaans)

Ik ben wel eens benieuwd welke behandeling Trump gaat kiezen mocht zijn toestand verergeren worden. Zou hij dan voor een vaccin gaan dat misschien aanslaat en waarvan je ernstige bijwerkingen krijgt? op basis van de uitslagen tot nu toe zou ik toch voorstander zijn om VIP te nemen.
Een vaccin is een preventiemiddel, daar is het nu dus al te laat voor.
Forecast2006
0
Als hij nu Avipdatil gebruikt en weer beter wordt kan hij gelijk goede reclame maken voor Relief Therapeutics toch?

Kind regards,
Forecast
Forecast2006
0
Dr. Raghuram Selvaraju zou natuurlijk dit bij Trump en zijn vrouw kunnen aanbieden.

Als je in het nieuws wilt komen is dit een uitgelezen kans.

Kind regards,

Forecast
Hangyodon
0
Question
0
quote:

Hangyodon schreef op 2 oktober 2020 10:51:

denk eerder dat Trump zijn eigen goed gekeurde medicijn eerst gaat gebruiken.
Precies! De man is een narcist.
[verwijderd]
0
Jullie gaan er plots van uit dat je bij een besmetting behandeld moet worden. Het merendeel van de besmette mensen heeft geen of milde symptomen...
Bert-Jan
1
quote:

Takinte schreef op 2 oktober 2020 11:13:

Jullie gaan er plots van uit dat je bij een besmetting behandeld moet worden. Het merendeel van de besmette mensen heeft geen of milde symptomen...
Helemaal mee eens. Het zal lang duren voordat overwogen wordt om RLF-100 te gebruiken. Je kan echter niet ontkennen dat de beste man in de risicogroep valt.
[verwijderd]
0
Het experimentele SamiAir zou op het moment de enige optie (van relief) zijn maar dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Trump is echter zo eigenwijs en dominant tov zijn arts dat alles mogelijk is maar voorlopig denk ik dat ze niets doen en afwachten.
[verwijderd]
0
Een hele steady koers met weinig beweging, ben benieuwd hoe US reageert en kunnen we daar eventueel van meeprofiteren de laatste uren.
[verwijderd]
0
quote:

KC 1965 schreef op 2 oktober 2020 11:32:

Een hele steady koers met weinig beweging, ben benieuwd hoe US reageert en kunnen we daar eventueel van meeprofiteren de laatste uren.
Inderdaad, we schommelen netjes rond 0,54.

Hopelijk kunnen we rond 0,60 sluiten vandaag!
9.103 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 452 453 454 455 456 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:30
Koers 1,300
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 1,330
Laag 1,260
Volume 6.208
Volume gemiddeld 15.746
Volume gisteren 1.665

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront