Fugro « Terug naar discussie overzicht

Q4-2022draadje Fugro voor iedereen.

3.188 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 156 157 158 159 160 » | Laatste
bartvde
0
quote:

Jalen schreef op 22 december 2022 16:04:

Absurd. Ze hebben binnen een half uur drie procent van het bord af geramd. Bah.
ja smerig he, op dit soort volumes niet zo heel lastig vrees ik
[verwijderd]
0
De koers van Fugro bleef in eerste instantie mooi liggen maar in een vloek en een zucht bijna 50 cent er vanaf. Toch zonde.
Lekker Truitje
0
quote:

Dick123 schreef op 22 december 2022 15:42:

[...]

Die Dow had beter dicht kunnen blijven daar komt weinig goed nieuws vandaan JA Rentevrees
De 10yrs rente is wel aan het dalen nu....
Calendar
0
quote:

Lekker Truitje schreef op 22 december 2022 16:05:

[...]
>> ik kan me voorstellen dat dit gewoon ijzererts-troep van een lage waarde is. De goed winbare ijzerdeel zal eruit gehaald zijn neem ik aan, maar ergens boven stond er dat het ijzergehalte nog 50% was. Dus... Als er cadmium of andere metalen in zitten, kan je daar misschien ook nog iets mee doen ? Batterijen, anti-roestmiddel e.a. Wel een beetje kankerverwekkend geloof ik (?)
Verdampend water opvangen voor irrigatie e.d. Wat je wint kost geld, maar het winnen en produceren van ijzer ook. Hiermee help je het milieu tegelijk ook weer wat. Afvalbergen of -bassins kun je ook niet eeuwig laten liggen.
Leuke discussie voor het Vale draadje (als dat er is).
Greyhounds
0
Ben wel benieuwd wanneer Fugro hier iets over naar buiten gaat brengen!
Als dat lang gaat duren dan zal dat de koers echt in de weg blijven zitten vrees ik.
Zat nog te twijfelen om mijn handelsplukje eruit te gooien.
Heb namelijk een order staan op 12, had een mooi ritje geweest! ;-(
Lekker Truitje
0
quote:

Calendar schreef op 22 december 2022 16:11:

[...] Leuke discussie voor het Vale draadje (als dat er is).
sorry, Calendar .
Greyhounds
0
Die Yanks verzinnen elke dag wel wat anders wordt er een beetje misselijk van.
Aan de andere kant toch maar weer een plukje op 11,40 gekocht kon het niet laten!
Sorry Calendar! ;-)
Calendar
1
quote:

Greyhounds schreef op 22 december 2022 16:12:

Ben wel benieuwd wanneer Fugro hier iets over naar buiten gaat brengen!
Als dat lang gaat duren dan zal dat de koers echt in de weg blijven zitten vrees ik.
Zat nog te twijfelen om mijn handelsplukje eruit te gooien.
Heb namelijk een order staan op 12, had een mooi ritje geweest! ;-(
Daar ben ik ook wat bang voor. Vandaar dat ik een langzame opmars naar de eerstvolgende weerstand van 13 verwacht.

We hoeven echt niet op mededelingen van Fugro te rekenen. Ze zijn niet aangeklaagd en dat zullen ze ook zo willen houden. Zwijgen is goud lijkt mij.
Calendar
0
quote:

Greyhounds schreef op 22 december 2022 16:23:

Die Yanks verzinnen elke dag wel wat anders wordt er een beetje misselijk van.
Aan de andere kant toch maar weer een plukje op 11,40 gekocht kon het niet laten!
Sorry Calendar! ;-)
Mm. Ik op 11,46 maar die had ik wel eerst op 11,82 verkocht. Mijn oorspronkelijke consolidatie visie lijkt toch uit te komen.
Greyhounds
0
quote:

Calendar schreef op 22 december 2022 16:38:

[...]

Mm. Ik op 11,46 maar die had ik wel eerst op 11,82 verkocht. Mijn oorspronkelijke consolidatie visie lijkt toch uit te komen.
Deze gaan er ook wel weer snel uit als het kan.
Die van 10 hou ik nog wel even bij mij tot 12 beetje hebberig! ;-)
We zullen toch wel in het groen eindigen hoop ik!
Jalen
0
quote:

Calendar schreef op 22 december 2022 16:24:

[...]

Daar ben ik ook wat bang voor. Vandaar dat ik een langzame opmars naar de eerstvolgende weerstand van 13 verwacht.

We hoeven echt niet op mededelingen van Fugro te rekenen. Ze zijn niet aangeklaagd en dat zullen ze ook zo willen houden. Zwijgen is goud lijkt mij.
Helemaal mee eens. Mijn verwachting is ook dat we zullen blijven klimmen. De markt als geheel zal nu alleen weer even die wall of worry moeten beklimmen die Wallstreet heeft opgeworpen. Altijd hetzelfde liedje.
Dick123
0
quote:

Greyhounds schreef op 22 december 2022 16:42:

[...]Deze gaan er ook wel weer snel uit als het kan.
Die van 10 hou ik nog wel even bij mij tot 12 beetje hebberig! ;-)
We zullen toch wel in het groen eindigen hoop ik!
Kijk naar de beurzen het begin van de week hoopte ze nog op een kerstrally, het lijkt meer op een kerstramp
Henkie 1960
0
Geen nieuws van Mark en Barbara,vandaag hebben ze de kerst borrel(denk ik)ook de Jong proost mee,en zegt opgeblazen nieuws( hopelijk) gaat de Fugro koers snel weer normaliseren ,natuurlijk als we de markt meehebben .
Calendar
0
quote:

Greyhounds schreef op 22 december 2022 16:42:

[...]Deze gaan er ook wel weer snel uit als het kan.
Die van 10 hou ik nog wel even bij mij tot 12 beetje hebberig! ;-)
We zullen toch wel in het groen eindigen hoop ik!
Nooit te verliefd op een aandeel worden. Ik vind het moeilijk in te schatten of dat boren met water nog tot een of andere schikking gaat leiden. De kans is waarschijnlijk klein maar niets is uit te sluiten. Sowieso kan er bij elk aandeel van alles mis gaan. Daarom is spreiden de enige remedie tegen permanent verlies. Zou toch maar wat afbouwen daar waar je bij Fugro op winst staat.
Jalen
7
Ik speel met de gedachte om een apart draadje op te zetten om wat meer geconcentreerd informatie bijeen te brengen t.a.v. de kwestie rondom Fugro, de dam Brumadinho, de reportage van Pointer en alles daaromheen. Bij 5 likes of meer zal ik het draadje opzetten.
Lekker Truitje
0
quote:

Jalen schreef op 22 december 2022 17:13:

Ik speel met de gedachte om een apart draadje op te zetten om wat meer geconcentreerd informatie bijeen te brengen t.a.v. de kwestie rondom Fugro, de dam Brumadinho, de reportage van Pointer en alles daaromheen. Bij 5 likes of meer zal ik het draadje opzetten.
> dan wel "Fugro-zaak" of zo noemen, zodat je ze in de index direct onder elkaar vindt. Eén vinkje heb je....
Calendar
0
quote:

Jalen schreef op 22 december 2022 17:13:

Ik speel met de gedachte om een apart draadje op te zetten om wat meer geconcentreerd informatie bijeen te brengen t.a.v. de kwestie rondom Fugro, de dam Brumadinho, de reportage van Pointer en alles daaromheen. Bij 5 likes of meer zal ik het draadje opzetten.
Alle informatie zoals de bijdragen van Lamsrust staat al op dit draadje. Wil je dat gaan overzetten dan?
Henkie 1960
0
Tja,om te zoeken/lezen:Miljardenclaim dreigt voor mijnbouwbedrijf BHP om ramp Brazilië 2015
Neunelf4S
0
quote:

Jalen schreef op 22 december 2022 17:13:

Ik speel met de gedachte om een apart draadje op te zetten om wat meer geconcentreerd informatie bijeen te brengen t.a.v. de kwestie rondom Fugro, de dam Brumadinho, de reportage van Pointer en alles daaromheen. Bij 5 likes of meer zal ik het draadje opzetten.
Goed plan. Ik erger mij namelijk dood aan nietszeggende berichten als:

Ja, dat zouden we dan nog vandaag kunnen redden.

Zo, die aardappel van 30k is doorgeslikt.

Haha nice. Hommage aan de - ongetwijfeld weer snel onder ons zijnde - SAHR.

Oef. Zo zwaar was het vergrijp niet dacht ik, maar misschien mis ik iets.

We hebben het wel gecoverd denk ik, voor wat betreft de mooie oneliners.

Op die 11,86 zit best een aardige weerstand. Misschien moeten de yanks straks maar even goed inslaan..

Nee, dat kun je wel zeggen. Log net weer even in, dat valt me van ze tegen. Olie is ook een procentje gezakt zie ik.

Volgende keer moet de Nederlandse beurs maar gewoon sluiten om 15:29 als de yanks weer aan het panikeren zijn. Kolere wat hakken ze er veel vanaf vandaag.

Absurd. Ze hebben binnen een half uur drie procent van het bord af geramd. Bah.

Helemaal mee eens. Mijn verwachting is ook dat we zullen blijven klimmen. De markt als geheel zal nu alleen weer even die wall of worry moeten beklimmen die Wallstreet heeft opgeworpen. Altijd hetzelfde liedje.

Greyhounds
0
quote:

Calendar schreef op 22 december 2022 17:08:

[...]

Nooit te verliefd op een aandeel worden. Ik vind het moeilijk in te schatten of dat boren met water nog tot een of andere schikking gaat leiden. De kans is waarschijnlijk klein maar niets is uit te sluiten. Sowieso kan er bij elk aandeel van alles mis gaan. Daarom is spreiden de enige remedie tegen permanent verlies. Zou toch maar wat afbouwen daar waar je bij Fugro op winst staat.
Verliefd ben ik ergens anders op Calendar! ;-)
Sta met alles in de plus van Fugro, mijn vaste deel heb ik een gak van rond de 6.
Moet het nog eens goed uitrekenen dat komt door de emissies enz dat ik het niet precies weet.
Nu dus 2 portie's van 10 en 11,40 dus kan mij er niet echt een buil aan vallen.
Mijn vaste deel blijf ik vast houden, heb namelijk de tijd en denk dat het uiteindelijk wel een keer naar de 20+ gaat!
3.188 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 156 157 158 159 160 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 21,920
Verschil -0,540 (-2,40%)
Hoog 22,580
Laag 21,640
Volume 303.033
Volume gemiddeld 338.268
Volume gisteren 273.417

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront