PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL juni 2023

489 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
wins
0
Bij DHL is het altijd druk en pakketjes gewoon op tijd, smoesjes zijn ze goed in bij postnl.
Xxxx
0
Het glas is half leeg of half vol maar hoe je het wendt of keert , er blijkt dus behoorlijk meer te versjouwen en dan er misschien organisatorisch iets even rammelen maar dat is niet wat we op dit punt van Post.nl kunnen zeggen. Ik heb heel veel opmerkingen over Verhagen en haar kwaliteiten als CEO maar ik ben er van overtuigd dat zij intern heel goed weet hoe de zaak in elkaar zit.
Boeren verstand
0
quote:

Cerburus schreef op 9 juni 2023 12:16:

[...]

oh? ik verwacht eigenlijk veel positievere volumes over Q2 dan jij aangeeft. Laat ik het glas eens halfvol zien. Helaas zie ik die marges wel verder verslechteren..dus tja. meer volume, minder marge. het is een beetje om het even. Vind je EBIT daarom wel weer erg positief. denk zelf ietwat lager, maar nog net geen rood.
Kan ik zeker in mee gaan.
JvH
0
Binnenland•9 jun 13:48•Aangepast op 9 jun 14:22
Extreme drukte zorgt voor vertraging bij pakketbezorging PostNL
Auteur: Jorn Lucas
PostNL heeft te maken met extreme drukte waardoor de levering van pakketten vertraging oploopt. Een woordvoerder benadrukt dat er geen sprake is van een storing maar van een 'samenloop van omstandigheden' als gevolg van een 'voorjaarspiek'.

Door het mooie weer bestellen veel mensen artikelen voor zomers vertier zoals zwembadjes en spullen voor in de tuin of op het strand. Ook worden er meer bestellingen geplaatst omdat veel mensen hun vakantiegeld hebben ontvangen, zegt woordvoerder Jochem van de Laarschot desgevraagd tegen BNR
Boir
0
Door een samenloop van toeval heb ik tot nu toe deze maand 6 pakjes ontvangen, 1 DPD en 5 DHL, 2 Amazon, 4 Bol van verkoper Bol. DPD op tijd, 1 keer DHL 1 dag eerder dan gepland en 4 keer op tijd. Maar DHL geeft wel ook een waarschuwing dat er vertragingen kunnen optreden, waarschijnlijk omdat ze niet precies weten hoeveel Bol niet via PostNL verstuurt ofzo. DPD track&trace wel mooi met navigatie kaartje en lokatiestip waar bestelbus zich bevind op weg naar uiteindelijk jou adres.
hejobo
0
Met minder dan 600 stukjes wordt de koers 0.01 lager gezet.
Te gek voor woorden dit koersverloop bepaalde partijen willen uit alle macht voorkomen dat de koers ook maar 1 cent gaat stijgen.
pietje-2005
0
quote:

hejobo schreef op 12 juni 2023 17:25:

Met minder dan 600 stukjes wordt de koers 0.01 lager gezet.
Te gek voor woorden dit koersverloop bepaalde partijen willen uit alle macht voorkomen dat de koers ook maar 1 cent gaat stijgen.
Als iedereen nu eens aan het kopen slaat, omdat ze zoveel vertrouwen hebben in dit "bedrijf", zal de koers echt als een raket stijgen.
Helaas wil niemand kopen ?
Succes
hejobo
0
Pakweg een maand terug cijfers minder slecht dan verwacht de koersen van de meeste bedrijven zouden stijgen bij deze bekendmaking helaas niet bij PostNL.
Dus wat voor nieuws er ook naar buiten wordt gebracht het heeft totaal geen invloed.
Het bedrijf moet en zal kapot hoop dat de regering net zoals bij Air -Franceklm eens een keer gaat ingrijpen en miljoenen aandelen op gaat kopen.
No-nonsense
0
quote:

hejobo schreef op 12 juni 2023 19:09:

Pakweg een maand terug cijfers minder slecht dan verwacht de koersen van de meeste bedrijven zouden stijgen bij deze bekendmaking helaas niet bij PostNL.
Dus wat voor nieuws er ook naar buiten wordt gebracht het heeft totaal geen invloed.
Het bedrijf moet en zal kapot hoop dat de regering net zoals bij Air -Franceklm eens een keer gaat ingrijpen en miljoenen aandelen op gaat kopen.
Het is de toekomstverwachting die bepaalt of er een stijging komt of niet. En zolang dit management het voor het zeggen heeft, wordt dat niet beter. Andere redenen zijn er niet.
No-nonsense
0
quote:

Daytripper schreef op 12 juni 2023 20:50:

Gewoon hedgefondsen aan banden leggen
Het is de toekomstverwachting die bepaalt of er een stijging komt of niet. En zolang dit management het voor het zeggen heeft, wordt dat niet beter. Dit zijn de harde feiten.
Hedgefondsen pakken gewoon de kansen die ze zien. Profiteren van het amateurisme aan de top. Vervelend voor de kleine belegger, maar neem het ze eens kwalijk.
ydonomi
0
"De nieuwe cryptopostzegel bestaat uit een unieke combinatie van een fysieke postzegel en een digitale NFT"

you lost me here completely, is dit de toekomst van PostNL ????
Filasoft
1
quote:

ydonomi schreef op 13 juni 2023 13:52:

"De nieuwe cryptopostzegel bestaat uit een unieke combinatie van een fysieke postzegel en een digitale NFT"

you lost me here completely, is dit de toekomst van PostNL ????
Leuk voor een keertje, maar bedacht door dezelfde marketingmensen die de filatelie naar de verdommenis hebben geholpen vanuit de intentie om geld te verdienen aan het incasseren van een vooruit betaalde dienst en vervolgens niet thuis geven als de dienst moet worden geleverd.

Deze vorm van diefstal is in Nederland helaas legaal.
ydonomi
0
quote:

Filasoft schreef op 13 juni 2023 14:16:

[...]

Leuk voor een keertje, maar bedacht door dezelfde marketingmensen die de filatelie naar de verdommenis hebben geholpen vanuit de intentie om geld te verdienen aan het incasseren van een vooruit betaalde dienst en vervolgens niet thuis geven als de dienst moet worden geleverd.

Deze vorm van diefstal is in Nederland helaas legaal.
juist zoiets vermoedde ik al, bedankt voor de verduidelijking, PostNL kap hiermee !!!
Xxxx
0
Het lijkt er dat de verkopers opdrogen, kan ook niet anders met dat warme weer toch
Ben
0
Wat een dagomzet, not....
Op dit soort dagen zou ik niet moeten proberen te verkopen.... :-)
489 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 mei 2024 09:01
Koers 1,257
Verschil -0,003 (-0,24%)
Hoog 1,263
Laag 1,257
Volume 43.609
Volume gemiddeld 2.179.260
Volume gisteren 1.215.820

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront