ABN AMRO « Terug naar discussie overzicht

ABN AMRO 2024

3.131 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 152 153 154 155 156 157 | Laatste
MIDAS
0
Het is goed geweest voor vandaag ook voor abn met het herstel.
Niet vergeten dat de daghandel nog winst gaat nemen.
Ciao
Midas
Martin20
0
Voor de mensen die vandaag gekocht hebben en zijn blijven zitten; gefeliciteerd !
Voor de mensen die er long inzitten.. herstel komt zeker maar wanneer komt de dip ? Tot hoe ver stijgt abn-amro ?

Ik ben totaal uit de aandelen en vol cash. Wacht op een opportunity !
Lepre Chaun
0
quote:

Money Never Sleeps schreef op 15 mei 2024 12:51:

[...]

#OMLAAGPRATEN.NL
Ja en ze hoeven ook geen 5 miljoen te betalen .

www.ed.nl/bladel/nieuwe-domper-voor-k...

Ik verwacht eerdaags weer alle ouwe koeien uit de sloot.
Dus We kunnen rekening houden met een overname.
Keus
0
quote:

Keus schreef op 15 mei 2024 09:40:

Koerswinst van de afgelopen twee jaar weer verdampt.....
ow nee, toch niet, winst van een week verdampt.

1 week :-).
Correctie:

winst van twee werkdagen zomaar opeens weg.

Hoppa foetsie.
DNFTT
1
quote:

Digit schreef op 15 mei 2024 11:39:

[...]

Leg uit... ik zit long in ABN, al ruime tijd. Mijn positie staat los van de feitelijke koersreactie en de reden daartoe.
Je vergoelijkt de grootste doemdenker en roeptoeter die hier op het forum rondhangt.
TradingCompany
2
Zoals altijd, idiote koersreactie bij goede cijfers. Alle paniekzaaiers en paper hands hebben verkocht vanochtend en zitten nu alweer bibberend achter hun schermpje te kijken naar een mooi herstel.

Alle grote jongens hebben vanochtend lachend bijgekocht en zullen de koers naar de €20+ brengen op lange/middellange termijn.

Tot die tijd is het heerlijk dividend binnenharken, bijkopen en dividend herinvesteren.
DNFTT
2
quote:

White Arrow schreef op 15 mei 2024 11:50:

Midas mag ik nog een peer van je. ;-)
Hij is ze aan het bakken.
Nankurunaisa
0
Digit
0
quote:

DNFTT schreef op 15 mei 2024 13:15:

[...]

Je vergoelijkt de grootste doemdenker en roeptoeter die hier op het forum rondhangt.
Nee, ik geef aan dat zijn argumentatie voor wat betreft de reden van de koersdaling klopt.

Daarnaast zeg ik dat noch het doemdenken/roeptoeteren en/of ophemelen van een aandeel niemand iets brengt, de beurs reageert toch wel op zijn eigen manier. Het voegt ook helemaal niets toe. Ik vergoelijk helemaal niets.
Return on Equity/vh Free1
0
Anderzijds;
Op basis van de data is ABNAMRO mijn grootste positie geworden, in elk van mijn 9 portefeuilles.
Al was ik al wel wat aan het afbouwen in mijn grootste porto met 150 geschreven calls dec. E. 16,-

Nu heeft iemand die ik zeer goed ken (familie) bij ABNAMRO gewerkt op managementniveau.
Hij spreekt nog vaak zijn voormalige collega's.

En wat hij daar hoort, is niet positief, het is min of meer een rommeltje in de organisatie, bedrijfsvoering en vooral automatisering.
Even geen details, maar hij adviseerde een verkoop, een verkoop die ik overigens negeer.
Net zoals hij destijds bij SNS een verkoop advies gaf, maar wat ik destijs helaas negeerde.

En ja, ik negeer nu weer zijn advies, ik houd dat deel waar niet op geschreven is, de data lijken mij supersafe.

Ik zit voor 50% van mijn portefeuille in 14 Europese financials en ben gewend geraakt aan wat dipjes her en der, dipjes die zich eigenlijk altijd wel weer snel herstellen.
Zie nu SocGen en eerder Deutsche, UBS (CS), Lloyds Bankiing, Barclays, Unicredito, etc. etc.
mvliex 1
0
quote:

williewilwel schreef op 15 mei 2024 12:45:

[...]

Klopt niks van!! Apollo veranderde de oren van koning Midas in ezelsoren. Lees je klassiekers..,.
O, ik dacht dat het die gemene lelijkerd was van die biggetjes......
3.131 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 152 153 154 155 156 157 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 mei 2024 14:07
Koers 16,140
Verschil -0,550 (-3,30%)
Hoog 16,340
Laag 15,610
Volume 6.601.000
Volume gemiddeld 3.634.340
Volume gisteren 4.032.122

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront