PostNL « Terug naar discussie overzicht

Postnl januari 2024

1.375 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 | Laatste
Boir
1
Er wordt ieder jaar teveel winst gemaakt, afgelopen jaar zelfs meer dan het jaar ervoor. Het gaat prima. Alleen voor een beursgenoteerde onderneming gaat t niet goed genoeg, dus zal wanneer de koers voldoende weggezakt is het aandeel terrecht van de beurs gehaald worden :)
perry1
0
quote:

hejobo schreef op 31 januari 2024 16:33:

Nog even doorbijten tot 26-02.
Dan staat de koers op een schamele 0.93 tot 0.95 cent.
Maar het positieve is dat wij daarna de stijgende lijn weer oppakken.
Houd je kruit droog en nogmaals laat het shortersgilde tot die tijd rustig hun gang gaan.
De laatste short partij gaat een behoorlijk koude douche krijgen.
Ik denk dat je gelijk hebt
JvH
1
quote:

Boir schreef op 31 januari 2024 19:02:

Er wordt ieder jaar teveel winst gemaakt, afgelopen jaar zelfs meer dan het jaar ervoor. Het gaat prima. Alleen voor een beursgenoteerde onderneming gaat t niet goed genoeg, dus zal wanneer de koers voldoende weggezakt is het aandeel terrecht van de beurs gehaald worden :)
Euro erbij op 2,35 zou dat afdoende zijn?
perry1
3
Ik heb het wel eens eerder geopperd, met een flink aantal aandeelhouders een pagina kopen in de Telegraaf met daarin de oproep Herna vertrek en hou de eer aan jezelf! De aandeelhouders. Gegarandeerd dat je de pers haalt en dan worden ze wel wakker daar bij PNL
Riquer
1
Is geen slecht idee er zijn veel forum leden die klagen maar of zij bereid tot een dergelijke actie maar het zal meer helpen dan elkaar de maat nemen
HenkdeV
0
quote:

perry1 schreef op 31 januari 2024 20:42:

Ik heb het wel eens eerder geopperd, met een flink aantal aandeelhouders een pagina kopen in de Telegraaf met daarin de oproep Herna vertrek en hou de eer aan jezelf! De aandeelhouders. Gegarandeerd dat je de pers haalt en dan worden ze wel wakker daar bij PNL
Nu nog minimaal 25.000 euro binnenharken om de kosten te dekken. Misschien wil jij het voorschieten:-)).
Riquer
0
In de trant aandeelhouders eisen vertrek van het MT vanwege jarenlange slechte resultaten en het niet nakomen van de beloftes
sportliefhebber
1
quote:

hejobo schreef op 31 januari 2024 16:33:

Nog even doorbijten tot 26-02.
Dan staat de koers op een schamele 0.93 tot 0.95 cent.
Maar het positieve is dat wij daarna de stijgende lijn weer oppakken.
Houd je kruit droog en nogmaals laat het shortersgilde tot die tijd rustig hun gang gaan.
De laatste short partij gaat een behoorlijk koude douche krijgen.
Als ik wist, dat de koers daar naar toe zou gaan zou ik ze nu verkopen, maar daar geloof ik niet in.
Veel lager zie ik de koers niet gaan
Hans
2
quote:

Rechterzijde schreef op 30 januari 2024 14:29:

[...]
Ik wel. Vanmorgen vroeg las ik namelijk dat BV helemaal los ging op Stef.
Daarop heb ik 2 postings van BV gerapporteerd. Kon écht niet door de beugel.
Lees alle Posts de afgelopen maanden van niro91 en trader Stef maar na en iedere oetlul snapt dat dit de zelfde persoon is.
Het enige wat BV geplaatst heeft is de definitie van een pathologische leugenaar met wat bewijslast erbij.
Ik snap dat het niet leuk is om in het rood te staan maar in plaats van klikken bij IEX zou je de input van BV ook kunnen waarderen.
Over het algemeen is hetgeen hij meld wel onderbouwd.
JvH
0
quote:

sportliefhebber schreef op 31 januari 2024 21:57:

[...]
Als ik wist, dat de koers daar naar toe zou gaan zou ik ze nu verkopen, maar daar geloof ik niet in.
Veel lager zie ik de koers niet gaan
Zie ik ook niet gebeuren. Wat ik wel zie gebeuren is dat er zeer binnenkort actie wordt ondernomen ivm deze lage koers. Er zijn een paar partijen die de pakketten tak van PostNL interessant vinden...
Jeliazkov
0
quote:

JvH schreef op 1 februari 2024 06:45:

[...]

Zie ik ook niet gebeuren. Wat ik wel zie gebeuren is dat er zeer binnenkort actie wordt ondernomen ivm deze lage koers. Er zijn een paar partijen die de pakketten tak van PostNL interessant vinden...
Wie zijn die partijen en hoe weet je dat?
JvH
1
quote:

Jeliazkov schreef op 1 februari 2024 07:11:

[...]

Wie zijn die partijen en hoe weet je dat?
Serieuze vraag? Kretinsky heeft voor de kat zijn viool 30 procent belang en DHL op het vinkentouw.
1.375 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 1,250
Verschil +0,046 (+3,82%)
Hoog 1,250
Laag 1,210
Volume 1.766.025
Volume gemiddeld 2.111.168
Volume gisteren 1.803.919

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront