CM.com « Terug naar discussie overzicht

CM.COM 2024

635 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 26 27 28 29 30 31 32 » | Laatste
Nuchtere Kijk Op
1
quote:

Techie schreef op 18 april 2024 08:27:

@nuchtere kijk ik zet in op Red Bull...kortste lijntjes via alle connecties via F1, Zandvoort, en meeste interactie met cliënten en meest agressieve marketing ...

daar past de CM technologie heel goed.
Met een joker erbij scoor je dubbele punten? Laat die Redbull vleugels maar komen ;-)

Van onderstaande link kon ik vooralsnog alleen de bovenste 5 a 6 regels lezen, en zo te zien hier nog geen koersbeweging.
www.iex.nl/Premium/Adviezen/794666/CM...

We zijn alweer aan het aftellen qua Spelen 2024.
Zie hier kopie van commentaar Marc van den Tweel (Algemeen Directeur NOC*NSF) van Linkedin: "CM.com is de beste partner om de fans van TeamNL perfect te begeleiden naar en binnen zowel het Olympisch als Paralympisch TeamNL Huis. Ze zijn een autoriteit op het gebied van fanbeleving en het professioneel faciliteren ervan. We willen natuurlijk dat de duizenden Team NL-fans zich helemaal thuis voelen en precies de informatie krijgen die ze waarderen."

media.licdn.com/dms/image/D5622AQGxVE...
Beek
2
quote:

Nuchtere Kijk Op schreef op 18 april 2024 11:04:

[...]

Van onderstaande link kon ik vooralsnog alleen de bovenste 5 a 6 regels lezen, en zo te zien hier nog geen koersbeweging.
www.iex.nl/Premium/Adviezen/794666/CM...

Staat niet veel nieuws in verder. Redelijk positief stukje en gewoon nog een kwartaal holden en max 2 euros erbij. Zo denk ik er zelf ook over. De scherpe focus op kosten is er het laatste jaar wel. Noodgedwongen ook natuurlijk en toch wel een dure les geweest met die te snelle groeiambities en veel goedkoop geleend geld.
Nuchtere Kijk Op
1
Tussendoor ff flinke post op 7 euro zag ik net ;-) Kopie zie onder:

live.euronext.com/nl/product/equities...

16:50:00 6,86 30 Retail Matching Facility
16:49:18 7,00 80 226 OffBook On Exchange
16:37:45 6,86 43 Retail Matching Facility

@Beek, nog bedankt ;-)
voda
0
Groen licht jaarvergadering CM.com voor herbenoeming CFO
19-apr-2024 18:16

De Graaf kan nog vier jaar aan de slag.

(ABM FN-Dow Jones) Tijdens de jaarvergadering van CM.com hebben de aandeelhouders van CM.com alle besluiten aangenomen. Dat maakte het bedrijf vrijdag na afloop van de vergadering bekend.

Tot de besluiten behoorden onder meer de herbenoeming van CFO Jörg de Graaf voor een termijn van vier jaar.

Ook de herbenoeming van vier commissarissen, de vaststelling van de jaarrekening 2023, decharge van het bestuur en de raad van commissarissen kregen groen licht.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
aextracker
0
Benieuwd wie die grote nieuwe softdrinks klant is waar Jeroen de naam niet van wilde noemen.
iemand een idee ?
Plein777
0
quote:

aextracker schreef op 19 april 2024 18:21:

Benieuwd wie die grote nieuwe softdrinks klant is waar Jeroen de naam niet van wilde noemen.
iemand een idee ?
Exota ?
Nuchtere Kijk Op
0
quote:

aextracker schreef op 19 april 2024 18:21:

Benieuwd wie die grote nieuwe softdrinks klant is waar Jeroen de naam niet van wilde noemen.
iemand een idee ?
ff omhoog in eerdere post scrollen s.v.p. (zelfs een quiz van gemaakt).
Ik en Techie waren er al uit LOL

Red-Bull?

Gr. NKO
max2
0
DeZwarteRidder
0
quote:

max2 schreef op 19 april 2024 21:29:

Denk ook Red Bull.
Contacten gelegd bij de Grandprix in Zandvoort vorig jaar.
Ondertussen zakt de koers lekker door,
€URO-Trader
1
Het is onder voorbehoud, echter vermoed ik dat Refresco de nieuwe klant is. Als dat zo is, dan breken er gouden jaren aan. Zojuist een nieuwe positie ingenomen. Succes
DeZwarteRidder
1
quote:

€URO-Trader schreef op 22 april 2024 12:03:

Het is onder voorbehoud, echter vermoed ik dat Refresco de nieuwe klant is. Als dat zo is, dan breken er gouden jaren aan. Zojuist een nieuwe positie ingenomen. Succes
Laat me niet lachen........!!!!!
Stork 49
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 22 april 2024 12:13:

[...]

Laat me niet lachen........!!!!!
Refresco, previously known as Liko from the 1960s to 1995, is a producer of soft drinks, water, fruit juices, and energy drinks.
Beek
1
quote:

€URO-Trader schreef op 22 april 2024 12:03:

Het is onder voorbehoud, echter vermoed ik dat Refresco de nieuwe klant is. Als dat zo is, dan breken er gouden jaren aan. Zojuist een nieuwe positie ingenomen. Succes
Kan je mij dat uitleggen? Ik zou niet weten waarom door zo'n deal gouden jaren aanbreken. Ik vind het aantal grote nieuwe deals dat ze sluiten en waar namen van naar buiten komen ook niet echt indrukwekkend. De meeste grote klanten die ze hebben, zitten er volgens mij al van voor de beursgang. Daar waren al die aangenomen en inmiddels weer ontslagen sales mensen niet voor nodig.

Als ik dan een erg mooie gemaakt cm promotie filmpje over 2023 bekijk met maarliefst 83 weergaven. Moeten we het doen met namen als smartphonehoesjes en yoursuprise.

youtu.be/XlXpW0X4ceo?feature=shared
Beek
1
quote:

Nuchtere Kijk Op schreef op 23 april 2024 16:25:

FF gelijk een update van 2-5-2023 naar 22-4-2024 ;-) Gr. NKO

teslin.nl/nieuws-documentatie/nieuws/...

media.licdn.com/dms/image/D4E22AQEhYt...

Laatste adv. www.cm.com/blog/sms-security-otp-alerts/
Zoals we gewend zijn van Teslin een weinig kritische blik en mooi positief stukje.

Deze link had je er ook nog even bij moeten plaatsen in je post voor de fun factor :-)

youtu.be/MXXRHpVed3M?feature=shared
Nuchtere Kijk Op
0
Sorry, ik was te voorbarig met mijn vraag van die regel hierboven.

Is een app van de eigenaar Arathorn Gummlich, van die stappen-shoppen cross-mediale platformsite zelf ;-)

www.bredavandaag.nl/algemeen/algemeen...

www.stappen-shoppen.nl/over/baronie-b...
max2
1
635 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 26 27 28 29 30 31 32 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 17:35
Koers 6,700
Verschil +0,200 (+3,08%)
Hoog 6,700
Laag 6,480
Volume 66.904
Volume gemiddeld 40.525
Volume gisteren 38.015

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront