BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM april 2024

869 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
IQ
0
quote:

In Holland stond een Huis... schreef op 16 april 2024 09:32:

[...]

Beleggers betalen net zoals bij een cashdividend ook belastingen op een stockdividend. !!
Nee bij stokaandelen geen belasting. Wel tellen die aandelen mee in Box 3, indien deze na 31 december nog in bezit zijn
innicksname
0
quote:

OnoMatopee schreef op 16 april 2024 07:40:

www.veb.net/artikel/09433/bam-haalt-b...

must read!
Zeker. Interessant.
Vooral dit punt roept verbazing op. Is dit een rol van commissarissen? Die zijn er toch vooral om hun kennis en toeziend oog?
Info uit stuk: Commissarissen willen het bestuur overigens nog wel extra kunnen belonen, maar die vergoeding in cash zal dan zijn gemaximeerd tot de helft van het vaste salaris.
OnoMatopee
0
quote:

innicksname schreef op 16 april 2024 10:25:

[...]
Zeker. Interessant.
Vooral dit punt roept verbazing op. Is dit een rol van commissarissen? Die zijn er toch vooral om hun kennis en toeziend oog?
Info uit stuk: Commissarissen willen het bestuur overigens nog wel extra kunnen belonen, maar die vergoeding in cash zal dan zijn gemaximeerd tot de helft van het vaste salaris.
Dit heeft ze iig er van weerhouden om schoffering door o.a. DWS etc. bij tegenstemmen te voorkomen.
HenkdeV
0
quote:

OnoMatopee schreef op 16 april 2024 10:34:

[...]Dit heeft ze iig er van weerhouden om schoffering door o.a. DWS etc. bij tegenstemmen te voorkomen.
Wat mij betreft een dikke pluim voor de commissarissen. Genoeg is genoeg.
Vreopaar
0
quote:

De Zwarte kat schreef op 16 april 2024 10:27:

Waar blijft de 5.70 euro
Even wat lege flessen inleveren...
Freek_2024
0
quote:

IQ schreef op 16 april 2024 09:45:

[...]
Nee bij stokaandelen geen belasting. Wel tellen die aandelen mee in Box 3, indien deze na 31 december nog in bezit zijn
Hoe gaat dat bij DEGIRO? Ik las ergens in de algemene beschrijving dat je binnen 3 werkdagen na ex-dividend datum moet aangeven wat je wilt (op de site zelf wordt er niets over BAM vermeld, daar staat gewoon Cash dividend).

En wanneer wordt de koers bepaald waartegen je de aandelen verkrijgt?
OnoMatopee
0
het gemiddelde van de koers op de laatste 3 dagen voor ex-divi en geleverd op 8 mei as.
Zwijnash
0
quote:

OnoMatopee schreef op 16 april 2024 13:09:

het gemiddelde van de koers op de laatste 3 dagen voor ex-divi en geleverd op 8 mei as.
Nee zie punt 5 ( 26 28 29 april )

www.bam.com/sites/bamc/files/2024-03/...
bartbas
0
quote:

HenkdeV schreef op 16 april 2024 09:03:

Stoom afblazen bij BAM en op de beurs, moest een keer gebeuren.
Is goed voor het aandeel flowtraders.
Bb
Zwijnash
2
quote:

OnoMatopee schreef op 16 april 2024 13:40:

[...]je hebt gelijk
99% van de tijd heb je gelijk- dus ben menselijk, iedereen maakt vergissingen zelfs inspectors :-)
HenkdeV
0
quote:

bartbas schreef op 16 april 2024 14:29:

[...]

Is goed voor het aandeel flowtraders.
Bb
Dat paard heb ik niet op stal staan.
OnoMatopee
0
Barclays Plc - Koninklijke BAM Groep N.V. - Bunnik

Hieronder vindt u informatie uit het register substantiële deelnemingen en bruto shortposities. Deze informatie is door de organisatie verstrekt.

Datum meldingsplicht 12 apr 2024
Meldingsplichtige Barclays Plc
Uitgevende instelling Koninklijke BAM Groep N.V.
Inschrijving handelsregister 30058019
Plaats Bunnik
Vorige register resultaat
Volgende register resultaat
Verdeling in aantallen (longpositie)
Soort aandeel Aantal aandelen Aantal stemmen Kapitaalbelang Stemrecht Wijze van beschikken Afwikkeling
Gewoon aandeel 9.185.811,00 9.185.811,00 Reëel Reëel Middellijk
(Barclays Capital Securities Limited) Fysieke levering
Procentuele verdeling (longpositie)
Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel
Kapitaalbelang 3,23 % 0,00 % 0,00 % 3,23 % 0,00 %
Stemrecht 3,23 % 0,00 % 0,00 % 3,23 % 0,00 %

Datum laatste update: 17 april 2024
nieuwe dus
OnoMatopee
1
Bouw Voornesteyn De Eik feestelijk van start

Maasdelta Groep, Careyn, gemeente Voorne aan Zee, BAM Wonen en de bewoners vierden maandag 15 april 2024 de start bouw van Voornesteyn De Eik in Hellevoetsluis. Op de locatie wordt een nieuwe vleugel voor Careyn gebouwd. Ook de ontmoetingsruimte krijgt een nieuwe uitstraling.

Op de bouwlocatie sloegen wethouder Igor Bal (vastgoed), bestuurder Ruud van Nieuwaal van Maasdelta Groep, directeur Arjo Hoogwerf van Careyn en commercieel directeur Wout van der Waal van BAM Wonen ieder een paal in de grond. Daarbij werden zij feestelijk ondersteund met confetti door wethouder Aart Jan Spoon (Wonen), wethouder Janneke Postma (Volksgezondheid), een bewoner van Maasdelta en een bewoner van Careyn. In de recreatieruimte vonden toespraken plaats en was er gelegenheid voor een hapje en drankje, verzorgd door SBO.
Bouw Voornesteyn De Eik feestelijk van start
Eind 2023 is gestart met sloop verzorgingshuis Voornesteyn

BAM bouwt hier een nieuwe vleugel voor Careyn terug. Dit nieuwe woonzorgcentrum met de naam ‘De Eik’ krijgt de nieuwste zorgvoorzieningen. De andere vleugel met Verzorgd Wonen-woningen van Maasdelta blijft staan. Ook de ontmoetingsruimte voor bewoners en de wijk, krijgt een nieuwe uitstraling.

Wethouder Aart Jan Spoon: ‘Het oude Voornesteyn heeft jarenlang leeg gestaan, en nu komt er op deze plek eindelijk een mooi, nieuw woonzorgcentrum. Een belangrijke voorziening voor onze inwoners, op een centrale plek in Hellevoetsluis. Mooi dat er een plek bij komt waar ouderen kunnen wonen, met de benodigde zorg nabij.’
Verzorgingshuis Voornesteyn voldeed niet meer aan zorg van vandaag

Daardoor stond de vleugel van Careyn al geruime tijd leeg. De tachtig kleine een-kamerwoningen maken plaats voor 67 nieuwe woningen. De bewoners hebben twee kamers ter beschikking en per cluster van zeven woningen één woonkamer. Met dit nieuwe ontwerp kan Careyn goede zorg bieden.

De samenwerkende organisaties en bewoners kijken uit naar een mooi, fris en nieuw gebouw. De oplevering vindt naar verwachting in 2025 plaats.
HenkdeV
0
quote:

OnoMatopee schreef op 17 april 2024 12:04:

hm, allemaal Popie achterna?
Stilte voor de storm.
innicksname
0
quote:

OnoMatopee schreef op 17 april 2024 12:04:

hm, allemaal Popie achterna?
Zeker niet. Ook niet qua pils.
Marinus-86
0
quote:

innicksname schreef op 17 april 2024 12:47:

[...]
Zeker niet. Ook niet qua pils.
Ik moet het hier doen met mijn telefoon dus af en toe even kijken en genieten van mijn weer gekochte aandeel Fugro ,heerlijk zonnig op het ogenblik 22 gr., en geloof mij ik zit zeker niet op bepaalde figuren te wachten, ik vermaak mij met mijn bouwjaar 1935 nog uitstekend hier, alleen moet ik nu huren ,maar dat wist ik eigendom al lang verkocht, en de Rioja wijn smaakt hier uitstekend ,blijf ook nog maar even,groeten aan mijn echter forumvrienden en succes.
869 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:35
Koers 3,918
Verschil +0,022 (+0,56%)
Hoog 3,930
Laag 3,866
Volume 736.960
Volume gemiddeld 1.429.485
Volume gisteren 525.331

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront