Forum: KPN » KPN 26 sept tot 2 oktober - winnaar van de de afgelopen week is..... | Belegger.nl

KPN 26 sept tot 2 oktober - winnaar van de de afgelopen week is.....

206 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Adek 2001
0
Tja, wie is de winnaar in dit grove gewelddadige spel dat met de beleggers wordt gespeeld. Ik denk dat de daytraders nog altijd met kop en schouders boven de langdradige volhouders staan. Altijd dat wachten op 'real value' het zou mij mateloos vervelen. Voor mij is het niets. Ik ben uiteindelijk adrenaline verslaafd. Komende week weer een bloedbad? Roept u maar!!!
[verwijderd]
0
Maandag en dinsdag rood tot dieprood, woensdag oranje, donderdag en vrijdag groen. Eind van de week per saldo in de min.
Adek 2001
0
quote:

Jager63 schreef op 26 september 2015 15:53:


Maandag en dinsdag rood tot dieprood, woensdag oranje, donderdag en vrijdag groen. Eind van de week per saldo in de min.
we gaan t zien Jager! Zou best eens flink lager kunnen. Voordelig weer inkopen!
moonlightjorgo
0
quote:

Jager63 schreef op 26 september 2015 15:53:


Maandag en dinsdag rood tot dieprood, woensdag oranje, donderdag en vrijdag groen. Eind van de week per saldo in de min.

Komt mij dan wel goed uit ben van plan om volgende week weer in kpn te stappen
We gaan het zien fijn weekend.
[verwijderd]
0
De organisatie van Alpe d'HuZes meldt dat er maar twaalf miljoen is opgehaald afgelopen jaar. Nauwelijks genoeg voor salarissen en bonussen. Ze zijn dan ook zwaar teleurgesteld en overwegen de rechter in te schakelen. Overwogen wordt de zuinige gevers een acceptgiro te sturen, en zo alsnog een paar miljoen binnen te harken voor onderzoek naar kanker.
Super Q
0
KPN KPN wanneer gaan we naar de 4euro wat duurt het lang
Morgen 2 3 centjes er af wat een spel of komt er goed nieuws!
Deze maand goed nieuws denk dan naar 3,70 om vervolgens in
Het nieuwe jaar over de 4,- euro te gaan.
Adek 2001
0
quote:

Super Q schreef op 26 september 2015 23:08:


KPN KPN wanneer gaan we naar de 4euro wat duurt het lang
Morgen 2 3 centjes er af wat een spel of komt er goed nieuws!
Deze maand goed nieuws denk dan naar 3,70 om vervolgens in
Het nieuwe jaar over de 4,- euro te gaan.
ik denk dat we de komende jaren tussen de 3 en de 3,65 op en neer gaar, althans dat hoop ik.
SpecKlaas
0
Weer zo'n persoonlijke "ik weet het beter" verhaal. Liro, doe jij volgende week maar weer de opening of G Roet die hebben tenminste iets over KPN te vertellen en niet alleen over hun eigen succesverhalen.
[verwijderd]
0
Klaas, het is zondag vandaag, dus vergeet niet gul te geven, zodat je zonden worden vergeven. Dus morgen dan maar wat aandeeltjes KPN verkopen.
moonlightjorgo
4
quote:

SpecKlaas schreef op 27 september 2015 01:14:


Weer zo'n persoonlijke "ik weet het beter" verhaal. Liro, doe jij volgende week maar weer de opening of G Roet die hebben tenminste iets over KPN te vertellen en niet alleen over hun eigen succesverhalen.
je bent er anders wel als de kippen bij om het draadje op volgen te zetten.
Kijk dat jij sommige leden niet moet is je eigen probleem
Je kan ook zelf het initiatief nemen om een draadje te openen
Commentaar geven op een ander is zo makkelijk hè.
En mensen erbij benoemen die het echt helemaal niks kan schelen wie het draadje aanmaakt.
Als jij nou eens een nieuw draadje aanmaakt volgende week.
easy56
3
Adek 2001
3
quote:

Jager63 schreef op 27 september 2015 20:05:


Dat hoef je dan ook maar een keer per jaar te doen.
Hahaha!! Allemaal een abtje. Elke keer als ik het gekat lees van die miesgasser, (denk ik heelijk zo'n zakkenlijst.Voorkomt een hoop verspilde energie. Kan het jullie echt aanbevelen.

ps

Miesgasser - 3 definities - /begrip/miesgasser
1) Akelige vent 2) Akelig mens 3) Naar persoon.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 27 september 2015 20:17:


[...]Hahaha!! Allemaal een abtje. Elke keer als ik het gekat lees van die miesgasser, (denk ik heelijk zo'n zakkenlijst.Voorkomt een hoop verspilde energie. Kan het jullie echt aanbevelen.

ps

Miesgasser - 3 definities - /begrip/miesgasser
1) Akelige vent 2) Akelig mens 3) Naar persoon.

Je hebt gelijk, maar ik dien hem graag van repliek. Geeft mij juist energie, en ik kan het gewoon niet laten.
Agatan
0
KPN VAN TELCOM NAAR ICT VOLGENS CEO DE JAGER!!!!


Het sluiten van ,,strategische allianties" is de beste strategie voor KPN. Dat zegt financieel topman Jan Kees de Jager van KPN zaterdag in Het Financieele Dagblad. Hij benadrukte dat KPN steeds meer verandert van een telcombedrijf in een ICT-bedrijf.

Volgens De Jager is er de laatste jaren veel omzetderving bij de traditionele telecomdiensten. ,,Tegelijkertijd hebben we een aantal gebieden waar groei in zit en gaat zitten. The Internet of Things, bijvoorbeeld. Andere groeimarkten zijn cloud en cybersecurity. Daar willen we als KPN echt verder in gaan groeien."

KPN heeft volgens de oud-minister als grote onderneming, de distributiekracht en de kennis van netwerken. ,,We weten hoe we dingen op grote schaal moeten uitrollen, we weten hoe we marketing moeten doen, we hebben een betrouwbaar merk", zo laat hij optekenen. ,,En start-ups hebben een creatieve geest. Die kunnen iets deze week bedenken en over twee weken al een prototype presenteren.

Verbinden

De Jager benadrukt dat de groei van de netwerkdiensten voor KPN het belangrijkste is. ,,Het verbinden van mensen en dingen", aldus De Jager. ,,Als wij onze diensten kunnen versterken met start-ups die wij helpen succesvol te zijn, dan is dat prima."

Als voorbeeld noemt De Jager ook de exclusieve deal die KPN sloot om muziekdienst Spotify te bundelen met andere producten van KPN. ,,KPN hoeft niet eigenaar te zijn van een enorme muziekdatabase", aldus De Jager. ,,Maar dankzij een goede deal kunnen we deze content wel aan onze klanten bieden."
SpecKlaas
0
Ik heb met mijn vrouw twee weddenschappen om een glas goede wijn gehouden.
De eerste, wie reageert het eerste, was een kat in het bakkie. De tweede ging om de heftigste reactie en die verloor ik, want degene die zegt dat ie nooit meer reageert kon het toch niet laten. Alle forumleden waren bekend.
verwijderd
0
Hoera; de uiterst zelf-ingenomen Geer & Goor opening van de nieuwe week is weer een feit.

Zou het met de vergevorderde leeftijd te maken hebben?!
easy56
0
heb je ook tegen je vrouw gezegd dat jij altyd degene bent die commentaar heeft op andere forum leden mbt tot draadjesnaam en postings.

zie je bovenstaande bericht van 1.14

jammer.
verwijderd
0
En weer terug naar (interessanter) telecom-nieuws:

Altice wil voorlopig niet meer op overnamejacht

De CEO van Altice, Dexter Goei, zegt dat Altice een tijdje geen grote overnames meer gaat doen. De overname van Cablevision is voorlopig de laatste zegt hij in een interview aan Bloomberg. Het bedrijf is het aan zijn partners verplicht, zowel bij de investeerders als bij de schuldeisers en dan vooral bij de grotere. Deze pauze zou enkele maanden kunnen duren, maar ook een paar jaar. "Zes tot negen maanden is niets. We zouden het ook twee jaar rustig aan kunnen doen omdat we nog intern heel veel organische groei kunnen realiseren. Alleen als Cox de boel te koop zet, dan zouden we ons even op het hoofd krabben." Een woordvoerder van Cox Communcations zegt daarop dat het bedrijf niet te koop is, "al staan we open voor groeikansen." Altice kan een rustperiode gebruiken om de kosten te beheersen en de kasvoorzieningen op te bouwen en volgend jaar de schulden te verlagen, zegt Goei. "We denken dat we de hefboom volgend jaar heel agressief kunnen aanpakken."
verwijderd
0
Ziggo, KPN besteden ruim 9 mln aan zakelijke promoties in H1

Ziggo heeft in de eerste helft van 2015 het meeste geld uitgegeven aan zakelijke promoties. De kabelaanbieder besteedde in de eerste twee kwartalen van dit jaar 4,8 miljoen euro aan zakelijke advertenties voor vaste- en mobiele diensten, Above-the-Line (ATL), gevolgd door KPN met 4,4 miljoen euro. Dat blijkt uit een analyse van Telecompaper van bruto mediawaardes (exclusief internet).

De twee marktleiders worden gevolgd door Vodafone, met 1,3 miljoen euro. Kabelaanbieder UPC had in de laatste maanden voor de fusie met Ziggo (in april) nog iets meer dan 870.000 euro uitgegeven. Mobile-only speler T-Mobile volgt dan met een kleine 560.000 euro, terwijl Tele2 315.000 euro uitgaf aan zakelijke promoties.

Het grootste bedrag dat Ziggo heeft uitgegeven voor campagnes, was ‘Dikke Deals ook voor ondernemers’, waarbij zakelijk mobiel naar voren werd gebracht. KPN had een kwart van zijn totale bestedingen gedurende het eerste half jaar van 2015 gereserveerd voor een campagne waarin automatisch GB’s delen met collega’s met zakelijk mobiel wordt gepromoot. Andere belangrijke campagnes van KPN waren gericht op cloud-oplossingen en de VastMobiele propositie KPN ÉÉN.

Vodafone mikt op reizende beller
Vodafone besteedde ongeveer 30 procent van zijn zakelijke promotiebudget aan het promoten van bellen en internetten in het buitenland, in combinatie met een Red Business abonnement. Verder heeft Vodafone verschillende promoties voor Ready Business, ongeveer 35 procent bij elkaar. Het oude UPC Business heeft voorafgaande aan de daadwerkelijke fusie met Ziggo in april 2015 nog wat aan promotie gedaan voor de kleinzakelijke markt, met nadruk op snel internet.
Tele2 had gedurende de eerste zes maanden van dit jaar zijn voornaamste focus liggen op zijn VastMobiele propositie, wat iets meer dan driekwart van zijn advertentiebudget uitmaakte. Mobile-only speler T-Mobile heeft in deze periode voornamelijk voor de zakelijke markt promoties gedaan waarin hoge kortingen centraal stonden. Een benadering die je eigenlijk eerder ziet in de consumentenmarkt.

Ziggo adverteert op radio, KPN in dagbladen
Ziggo heeft verreweg het meest op de radio geadverteerd: bijna 85 procent van het totale advertentiebudget ging naar dit medium in het eerste half jaar van 2015. Bij KPN lag de focus op de dagbladen: ongeveer 55 procent van de promotie-uitgaven ging hier aan op. Vodafone mikte vooral op promoties in dagbladen in het eerste halfjaar van 2015 (69% van het totaal).

Net als Vodafone heeft ook T-Mobile het meest gespendeerd aan zakelijke promoties in dagbladen. In het eerste halfjaar van 2015 heeft T-Mobile 88 procent van zijn zakelijke promotiebudget uitgegeven aan dit medium. Tenslotte heeft Tele2 in de eerste zes maanden van dit jaar 90 procent van promotiebestedingen uitgegeven aan radioreclame.
206 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 21 feb 2020 09:57
Koers 2,528
Verschil -0,009 (-0,35%)
Hoog 2,532
Laag 2,511
Volume 1.188.661
Volume gemiddeld 11.837.597
Volume gisteren 11.358.202