Forum: Air France - KLM » Air France - KLM 2019 | Belegger.nl

Air France - KLM 2019

208 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Add-dollar
0
De forse oliestijging doet Air France vandaag veel pijn.
Grootste daler van de dag met -6%.
Arie S
0
Add-dollar
0
quote:

Arie S schreef op 4 mei 2019 om 11:09:


advies. beleg nooit in air france klm . heeft nog nooit wat opgeleverd.

Dividend geven ze nooit, dus als belegger heb je daar niets te zoeken.
De Fransen plunderen de kas van air france klm wel leeg. Waarom moeten de franse piloten meer verdienen. Daarom staken ze ook zo vaak. De regering heeft een prima zet gedaan door een groter belang te nemen, zodat we straks KLM weer naar ons toe kunnen trekken. Deze combinatie gaat het niet halen, omdat ze veel te duur zijn.
SDV70
0
quote:

Arie S schreef op 4 mei 2019 om 11:09:


advies. beleg nooit in air france klm . heeft nog nooit wat opgeleverd.


Wel waar, let maar op als ik ze binnen een jaar op Eur 6,50 koop
slei
0
quote:

SDV70 schreef op 5 mei 2019 om 12:43:


[...]

Wel waar, let maar op als ik ze binnen een jaar op Eur 6,50 koop


Nou, naar € 6,50 lijkt me wel een heel forse daling, maar ruim anderhalve euro kan er zo af, dus weer naar ca. € 8,00
Bijlage:
Add-dollar
0
Add-dollar
0
AIRFRANCE KLM klaar voor nieuwe vlucht
Het aandeel AirFrance KLM kent een wispelturig koersverloop dit jaar. In januari stond er nog amper 7,00 euro op de borden, om drie maanden later tegen de 12,00 euro te noteren. Daarna ging de koers echter hard onderuit en verdween de opgebouwde koerswinst als sneeuw voor de zon. In de laatste paar weken is het aandeel weer hersteld en thans komt een cruciaal kantelpunt in beeld als trigger voor een nieuwe vlucht naar krap 12,00. Ik zal de weekgrafiek voor u duiden en de voorwaardelijke koopconditie nader omschrijven.

Hoge beweeglijkheid
Dat dit aandeel geen saai koersverloop kent moge duidelijk zijn. Er worden regelmatig significante swings geproduceerd en om die reden is het dan ook erg geliefd bij actieve beleggers. Zo werd de koers na de dubbele top op krap 12,00 flink in elkaar getrapt. Er werd een volledige -9 downswing afgerond bij 6,89, een prima short rit, niet waar? Vanaf 6,89 veerde de koers met enkele witte candles keurig op als zijnde een herstelbeweging in de downtrend. Kijk eens hoe de kleurwisseling in de candle en de upcross van de RSI met de OS-lijn deze rebound aankondigden, prima voer voor koopjesjagers. Thans bevindt de koers zich tegen de gemiddeldelijn en wordt het cruciale kantelpunt op 8,79 genaderd. Als de spelers erin slagen dit niveau te doorbreken, dan zijn de vooruitzichten uitstekend. Er gaat dan immers een nieuwe uptrend van start en komt er direct ruimte vrij richting de top op 11,95, een potentie van meer dan 30%. Mochten de spelers er niet in slagen om de weerstand op 8,79 aan de kant te zetten, dan ontstaat er een lagere top en wordt de downtrend gevalideerd. De positieve vooruitzichten komen dan ook te vervallen. Al met al dus een cruciaal kantelpunt in het veld.

Cruciaal kantelpunt
Mijn Dashboard geeft aan dat 8,79 een cruciaal niveau is op de weekgrafiek en dat hierboven de koers rap kan oplopen. Wat doet u met deze informatie? Helpt u mee door nu reeds wat aankopen te doen of wacht u liever tot de barrière is geslecht? In het kader van Money Management is het niet onverstandig om met een beperkte positie reeds in te stappen om vervolgens bij een doorbraak uw positie flink te vergroten. Dan geeft u een prima invulling aan deze voorwaardelijke koopconditie.
Bron: Nico Bakker
Cobalt-47
0
quote:

Arie S schreef op 4 mei 2019 om 11:09:


advies. beleg nooit in air france klm . heeft nog nooit wat opgeleverd.

Ach als u van 6 naar 12 binnen n jaar nx noemt..........
208 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15-okt-19 17:35
Koers 10,220
Verschil +0,080 (+0,79%)
Hoog 10,325
Laag 10,050
Volume 2.348.456
Volume gemiddeld 2.711.731
Volume gisteren 2.685.508